Kalsarikänniketju

  • 5 246 680
  • 66 704

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Zum Wohl!

Weihenstephanerin Hefeweizenista Corona Extraan, Budejovickesta halpoihin bulkkipilsnereihin ja kaupan päälle lonkeroa.

Nyt täytyy kyllä tarttua kateuskorttiin ja tunnustaa, että sulla on paremmat juomat kuin mulla.

Villa Puccini Chianti Superiore ja Paulaner Kristallweizen tahdittavat minun iltaani.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Nyt täytyy kyllä tarttua kateuskorttiin ja tunnustaa, että sulla on paremmat juomat kuin mulla.

Villa Puccini Chianti Superiore ja Paulaner Kristallweizen tahdittavat minun iltaani.

Jep, jossain näin t-paidan tekstillä "Life is too short to drink cheap beer", ja saman periaatteen mukaan koitan itsekin elää. Kristallweizenista poistuu suodattamisen myötä osa mausta, sanoisin. Tosin vielä juomiakin tärkeämpää on tämä vapaa, yksinäinen ilta aivojen nollaukseen. Osas-toooooo, kohti jääkaappia, tahdissaaaaaaaaaaa, mars!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Osas-toooooo, kohti jääkaappia, tahdissaaaaaaaaaaa, mars!
Nyt meni väärin. Se on: Osas-toooooo, kohti jääkaappia, tahdissaaaaaaaaaaa, MRS!!!! :D

Asiaan. Olutta uppoo edelleen kivasti. Kun loppuvat siirrytään jalluun. Ehkä.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Nyt meni väärin. Se on: Osas-toooooo, kohti jääkaappia, tahdissaaaaaaaaaaa, MRS!!!! :D

Asiaan. Olutta uppoo edelleen kivasti. Kun loppuvat siirrytään jalluun. Ehkä.

Totta, I rest my case! Miten jallua muuten kuuluu juoda, onko muita "oikeita" vaihtoehtoja kuin Jallucola?

Hefet ovat kuitenkin ihan dokailutarkoitukseen mielestäni turhan tuhteja, lähes "ruokaisia" joten siksi Kristall.

Totta tämäkin, ja toisaalta turha maksaa kolme euroa pullosta, jos tarkoitus on vain saada nuppi kihisemään. Mistä muuten nappasit Kristall-Paulaneria, ainakaan Alkon nettisivuilla tuotetta ei ole?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Totta, I rest my case! Miten jallua muuten kuuluu juoda, onko muita "oikeita" vaihtoehtoja kuin Jallucola?

Sen voi vetää aromilasista konjakin tapaan tai shottilasista kertarykäisyllä.

Totta tämäkin, ja toisaalta turha maksaa kolme euroa pullosta, jos tarkoitus on vain saada nuppi kihisemään. Mistä muuten nappasit Kristall-Paulaneria, ainakaan Alkon nettisivuilla tuotetta ei ole?

Kävin Heinäkuun alkupuolella Saksassa kääntymässä parin viikon autoilureissulla ja sieltähä ne tarttuivat. Maksavat muuten paikallisissa liikkeissä alle euron /plo eli ovat melko kalliita Suomessa.

Käytiin myös parin tunnin kierroksella Paulanerin panimolla Münchenissä, upea paikka.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kävin Heinäkuun alkupuolella Saksassa kääntymässä parin viikon autoilureissulla ja sieltähä ne tarttuivat. Maksavat muuten paikallisissa liikkeissä alle euron /plo eli ovat melko kalliita Suomessa.

Käytiin myös parin tunnin kierroksella Paulanerin panimolla Münchenissä, upea paikka.

Jees, tällaista arvelinkin, sillä ei ole Suomessa tullut vastaan. Paulanerin Salvatoria taas voin suositella lämpimästi kaikille tummien oluiden ystäville. Omat panimokokemukseni rajoittuvat pikakierrokseen Lahden vanhalla Mallasjuomalla sekä Wormsin Hagenbräu-pikkupanimoon keväiseltä Saksan-matkalta. Tuolloin tuli viikon aikana makusteltua muuten yli 20 erilaista olutta. Halvin olut tuli vastaan Lidlissä: 6x0,5l 1,99€ plus pantit...
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahans. Kotikänni-ilta taitaa tulla piiitkästä aikaa. Autoilin alkuillasta kylillä ja ihmisiä on kuin vilkkilässä kissoja, kun on nuo pienajot kaupungissa. Ei vanha jaksa enää taistella baarimikkojen huomiosta ja elintilasta baaritiskillä. Kaljaa saa kerjäämättäkin ihan tuolta jääkaapista ja saunakin lämpiää hetkessä.. Ensi viikonloppuna sitten taasen baarittelemaan.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paulanerin Salvatoria taas voin suositella lämpimästi kaikille tummien oluiden ystäville.

Tätä otin panimokierroksen "snack"-osuudessa, jossa sai valita vapaasti tuopin valimoimista. Ja bock-olueksi oli kyllä todella hyvää, suorastaan pehmeää. Hauskana kuriositeettina oli, kun oppaamme nauroi olutvalinnalleni pitkään: "Yes, yes, scandinavians always want to have STRONG beer, yes yes!"

Olisko ne ruotsalaiset sitten käyneet...

Itse en reissussa maistellut kovinkaan montaa olutta, ehkä noin kymmentä, keskityin enemmän valkoviinien ihmeelliseen maailmaan.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun. Maanantaina kesäloma loppuu, joten pitäähän sen kunniaksi kunnon kännit ottaa. Sakua on toistaiseksi uponnut, ehkä pitää muutama terävä kiskaista kohta.
 

mti

Jäsen
Suosikkijoukkue
StL Blues, Ketterä, Hurtat, Saipa
Totta, I rest my case! Miten jallua muuten kuuluu juoda, onko muita "oikeita" vaihtoehtoja kuin Jallucola?

No siis Jalluhan on maailman monikäyttöisin aine. Sekaan voi laittaa kahvia, teetä, spraittia, fantaa yms yms. Kannattaa myös kokeilla omenamehua, tulee meinaan melkosta jumalten juomaa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Käytiin myös parin tunnin kierroksella Paulanerin panimolla Münchenissä, upea paikka.

Olen katkera. 2006 Oktobervestillä lipitettiin kaiffarin kanssa Paulaneria oikein urakalla. Oli muuten hyvää. Lempiolueksi milteinpä nousi tämä Oktoberfestversio...

Olutta on mennyt 8 putelia ja jaloviinaakin se puoli pulloa. Nyt mietin, että pitäisikö ottaa vielä yksi jallukola, vai lopetella... Huomenna pitäisi kuitenkin ajaa autoa "jo" klo 12.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Voi pitää paikkansa. Hefet ovat kuitenkin ihan dokailutarkoitukseen mielestäni turhan tuhteja, lähes "ruokaisia" joten siksi Kristall.

Voi jumankauta. Kalsariketjussa joku voi puhua tollasta vitun nörttipaskaa.. Niinku Derekin ja Danielin faija sanois: that's nigger-bullshit.

Kuinkas ruokaisa Karhu III mahtaa olla? Entäs sen rautakouran nyrkki joka paukahtaa olvikriitikon olemattomaan (vrt. Hjallis-kaalimato) leukaan?

Joo, sori nyt.. Vähän kapulaa pitelee ja oon hiukka ärtsy.. Tässä ekaa loikkaria otan. Hyvinkin on vetinen, ei ruokaisa, mutta erittäin kristallklar :)
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Nyt meni väärin. Se on: Osas-toooooo, kohti jääkaappia, tahdissaaaaaaaaaaa, MRS!!!! :D

Asiaan. Olutta uppoo edelleen kivasti. Kun loppuvat siirrytään jalluun. Ehkä.

Mitenkään hyökkäämättä, käsky ei ole MRS, vaan se on HYRSH!!! :)

Ps. Älkäätten ikinä unhoittako juomien aatelia: Jallu-Pommac!! Jos et muka tykkää siitä, niin voit painua vittuun.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
...Jos et muka tykkää siitä, niin voit painua vittuun.
Tos on asennetta! Jallua on tullu tosiaan maistettua monellakin eri tavalla mutta tää on jääny kokeilematta. Lupaan kokeilla. Appiukko tosin tappaa jos jallua menee sotkemaan mihinkään muuhun kuin kahviin. Ja kahvinkin pitää olla pannukahvia "eikä mitään paperinmakuista paskavettä."
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Miten jallua muuten kuuluu juoda, onko muita "oikeita" vaihtoehtoja kuin Jallucola?
Jos yleisesti tykkäät Valkovenäläisestä, niin tod.näk rakastut "Jalluvenäläiseen".

1osa Jaloviinaa
1osa Kahvilikööriä
maitoa

En ole kännissä eikä mulla ole edes kalsareita jalassa! Mitä hemmettiä mä teen tässä ketjussa?
H-Ä-V-E-T-T-Ä-Ä
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Ei jaksa potea Annarokissa hankittua krapulaa kun huomenna pitää olla töissä vasta kahden jälkeen. Franziskaneria on tuopissa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vaikka nimi on kalsarikänniketju, otan tällä hetkellä pohjia. Klo 20 aikaan olisi tarkoitus lähteä Ankkaan hulinoimaan.

Muita Ankkaan menijöitä? Tai noh, varmaan ovat jo menneet. Itse en siis sisälle ole menossa lainkaan. Tietty jos joku sopiva kolo löytyisi mistä pääsisi NINiä kuuntelemaan niin olisihan se kiva.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Vaikka nimi on kalsarikänniketju, otan tällä hetkellä pohjia. Klo 20 aikaan olisi tarkoitus lähteä Ankkaan hulinoimaan.

Muita Ankkaan menijöitä? Tai noh, varmaan ovat jo menneet. Itse en siis sisälle ole menossa lainkaan. Tietty jos joku sopiva kolo löytyisi mistä pääsisi NINiä kuuntelemaan niin olisihan se kiva.
Oli vain yhden päivän lippu, joten tänään en ole menossa. Oli kyllä hauska ilta, mukavan kimalaisen kanssa olin matkassa ja The Sounds oli todella hyvä!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi jumankauta. Kalsariketjussa joku voi puhua tollasta vitun nörttipaskaa.. Niinku Derekin ja Danielin faija sanois: that's nigger-bullshit.

Kuinkas ruokaisa Karhu III mahtaa olla? Entäs sen rautakouran nyrkki joka paukahtaa olvikriitikon olemattomaan (vrt. Hjallis-kaalimato) leukaan?

Joo, sori nyt.. Vähän kapulaa pitelee ja oon hiukka ärtsy.. Tässä ekaa loikkaria otan. Hyvinkin on vetinen, ei ruokaisa, mutta erittäin kristallklar :)

Hohhoijjaa.

Itse olet kapulasi hankkinut joten ei muuta kun hyvää päivänjatkoa Sinullekin!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olvin tuplapukit ja lonkerot on jo juotu, nyt on viinan vuoro (kossukolaa). Tänään hankin PC CDROM:in, joka sisältää 12 Command and Conquer -peliä. Red Alert 2 -peliä harjoittelen ja ehkä sitten huomenna voisi pelata sitä netissä kaveria vastaan. Vähän alkaa harjoittelu tökkiä. Väsymys ja känni alkaa pikkuhiljaa iskeä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei tästä perkele tule mitään. Kello näyttää jo sen verran että huominen on jo kyseessä. Ei ollut tarkoitus, mutta ei se varmaan paljoakaan haittaa. Katsoo nyt huomenna miten tässä käy.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Oli vain yhden päivän lippu, joten tänään en ole menossa. Oli kyllä hauska ilta, mukavan kimalaisen kanssa olin matkassa ja The Sounds oli todella hyvä!

The Sounds oli paras. Vittu.

Kalsareita en ole vetämässä, pakko päästä avautumaan Soundsin loistavuudesta. Vai mitä Cube?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös