Vielä kun Lehto ja Rahikainen tekisivät.
Lehtoa ei kuulemma kiinnosta vittuakaan ja Rahikaisella sama vika.
Vielä kun Lehto ja Rahikainen tekisivät.
Seisokoot saatanat sitten kovennettua. Mitä Lammio inhosi Rokassa?Lehtoa ei kuulemma kiinnosta vittuakaan ja Rahikaisella sama vika.
Kai nyt saan tähän ketjuun kirjoittaa?
Voiko muuten Kalsarikänniketjussa olla munasillaan, mutta humalassa?
Voiko muuten Kalsarikänniketjussa olla munasillaan, mutta humalassa?
Totta kai voi. Eivät kaikki käytä edes alkkareita, minkäänlaisia. Kalsarointi tapahtuu silloin lähinnä soveltuvissa olosuhteissa, kuten vaikka alaosattomissa.Voiko muuten Kalsarikänniketjussa olla munasillaan, mutta humalassa?
Voi, miekin olen just nyt.Voiko muuten Kalsarikänniketjussa olla munasillaan, mutta humalassa?
Tootte pojjaat kikkelikännissä.
Tootte pojjaat kikkelikännissä.
Die Toten Kikkelhosen ballen.
Näin pienestä aikaa lapsuudenkotini. Ei mikään mieltä ylentävä näky, mutta ei siitä käy syyttäminen ketään. Joku voisi ihan itseään ajatellen tehdä jotakin viihtyvyydelleen, oma asiansa tietysti. Yksi lysti minulle toki. Ihmettelen lähinnä.
Taidan tehdä kupillisen tuon päälle.
Viittaamani kiinteistö ei niin suuresti kiinnosta minua, joskin tontti olisi ihan kelpo. Noh, onneksi nykyään omistamani asujaimisto käy myös hivenesti kesäpaikan stuntista, joten paskaako tässä haalimaan hankalasti hoidettavaa ja huonosti tuottavaa omaisuutta. Varsinkaan velaksi.Minulla on omasta lapsuuskodosta vetämässä jo etuosto-oikeus, joten toivon vahvasti, että kun sen hankin, niin tulee olemaan ostettavassa kunnossa. Tosin omalla kohdalla se ei ole enää suvun (oletan että joku on sukua) tai minkään muun sen mahdollisesti pilaavan omistuksessa. Tai sit mä en vaan osta sitä. Paitsi jos saan halvalla.
Viittaamani kiinteistö ei niin suuresti kiinnosta minua, joskin tontti olisi ihan kelpo. Noh, onneksi nykyään omistamani asujaimisto käy myös hivenesti kesäpaikan stuntista, joten paskaako tässä haalimaan hankalasti hoidettavaa ja huonosti tuottavaa omaisuutta. Varsinkaan velaksi.
Halvalla sopii aina ostaa, jos myös elinkaarikustannukset ovat samassa kategoriassa.
Kirjaimellisesti otettuna kuulostaa traagiselta, että noin monta vaippaa jäi käteen. Mutta hienoa että jäi muutakin.Osastolta jäi käteen muutakin kuin satoja vaihdettuja vaippoja...
Kirjaimellisesti otettuna kuulostaa traagiselta, että noin monta vaippaa jäi käteen. Mutta hienoa että jäi muutakin.
Juhlistan alkavaa työviikkoa puhdistamalla sisäkalut Fernetillä. Kolmisen siivua riittää hyvin, ei tuolla pullon pohjalla enempää olekaan.
Kiitän, ja samoin!Tämä ei sitten ole mitään itsensä jalustalle nostamista...
Hyvää alkavaa viikkoa palstatoverille!
Totista touhua sekin oli toisinaan, vaikka pikkulapsen vaipattaminen on epäilemättä, heh, lasten leikkiä verrattuna ikäihmisten ja dementikkojen kuivittamiseen.