Kalsarikänniketju

  • 5 249 465
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen jyrkästi sitä mieltä, että Jääkoneenkuljettajan täytyy ryhtyä musiikkimaullaan uudeksi Seppo Kimaseksi ja käynnistää kilpaileva kamarimusiikkifestivaali. Sinne minäkin tulisin, mielelläni duuniin mutta kelpaisi asiakkaankin rooli.
Olen kyllä ajatuksen tasolla kannattamassa ehdotustasi, mutta vähääkään en työtä aio tehdä tuon eteen. Olen siis samassa jonossa odottamassa kutsua talkoisiin.

Tässä nyt sitten ultrakevyttä kamarimusiikkia meille keski-ikäistyville: Therapy?-Bad Mother. Poimin näitä ihan vain last.fm:n feedistä, en suinkaan diggaile näitä vähääkään.

Nyt tupakkaa huuleen ja naapuria jututtamaan.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Hep!

Ardbeg, Corona ja NHL. Koira kainalossa ja vaimo ulkona. Vois asiat olla huonomminkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä katselen, kuinka Olli Määttä tekee kohta uransa ensimmäisen NHL-maalin.

Oli melko talviset maisemat tuossa parinkymmenen kilometrin päässä sijaitsevalla mökillämme, kun päivällä kävimme siskoni koirasta jäljelle jääneet pölyt sirottelamassa järven rantaan. Täällä parin kilometrin päässä kaupungin keskustasta ei ole muuta kuin helvetin liukas piha, enkä nyt tarkoita Kirsiä.

Hienoa musiikkia: Nazi Death Camp - Whos Got The Biggest Balls In Town
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kivasti iltamenot peruuntuivat, joten mikäs tässä on lätkää möllötellessä ja tissutellessa. Samalla voi latautua huomiseen renkuloiden vaihtoon. Tulis nyt sitten kunnolla se talvi ja ulkojäät.

Drink Drank Drunk!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli eilisestä renkaiden vaihdosta jalat, varsinkin reidet niin kiepeiksi että normaalisti siihen tarvisi arviolta 50 km:n pyörälenkin. Nimimerkillä automerkkini ruostuttaa muovinkin. Enpä keksinyt tähän hätään linkitettävää, viimeisin tubetukseni soi vieläkin päässä, valitettavasti.
Ai niin, Oli Mada scores.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Boom-kah?
 
Koira kusetettu, joten voi keskittyä olennaiseen. Kaljat alkaa olla kaadettu, pakko siirtyä tiukempaan.

Vai että Määttä teki. Onpahan jotain hehkutettavaa medialle;)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Manchegoa ja luomuparmesania, ja niiden sekaan kaatuu Marques De Arienzo 2005. Juustot saisivat olla kipenen suolaisempia vielä, mutta on mahtavuutta tässäkin.

Vielä kun Lehto ja Rahikainen tekisivät.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Lehtoa ei kuulemma kiinnosta vittuakaan ja Rahikaisella sama vika.
Seisokoot saatanat sitten kovennettua. Mitä Lammio inhosi Rokassa?

Taustalla Rush, Time Machine tour blu-ray. Lasten mielestä Geddy on mukava hahmo, muttei sentään pärjää Bad Mannersin Busterille.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Minulla on kalsarit jalassa, katson lätkää telkkarista ja avaan juuri bissen. Kai nyt saan tähän ketjuun kirjoittaa? Kippish!

-Tinke
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Voiko muuten Kalsarikänniketjussa olla munasillaan, mutta humalassa?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voiko muuten Kalsarikänniketjussa olla munasillaan, mutta humalassa?
Totta kai voi. Eivät kaikki käytä edes alkkareita, minkäänlaisia. Kalsarointi tapahtuu silloin lähinnä soveltuvissa olosuhteissa, kuten vaikka alaosattomissa.

Mikään ei tietysti estä toimimasta ketjussa selvin päin ja munasillaan. Jumalat jalassa ja housut mielessä, niinhän se oli.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jos haistaa oikein, mutta mielestään ei ole haistanut oikein niin kumpi on väärässä, minä vai minä?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näin pienestä aikaa lapsuudenkotini. Ei mikään mieltä ylentävä näky, mutta ei siitä käy syyttäminen ketään. Joku voisi ihan itseään ajatellen tehdä jotakin viihtyvyydelleen, oma asiansa tietysti. Yksi lysti minulle toki. Ihmettelen lähinnä.

Taidan tehdä kupillisen tuon päälle.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Näin pienestä aikaa lapsuudenkotini. Ei mikään mieltä ylentävä näky, mutta ei siitä käy syyttäminen ketään. Joku voisi ihan itseään ajatellen tehdä jotakin viihtyvyydelleen, oma asiansa tietysti. Yksi lysti minulle toki. Ihmettelen lähinnä.

Taidan tehdä kupillisen tuon päälle.

Minulla on omasta lapsuuskodosta vetämässä jo etuosto-oikeus, joten toivon vahvasti, että kun sen hankin, niin tulee olemaan ostettavassa kunnossa. Tosin omalla kohdalla se ei ole enää suvun (oletan että joku on sukua) tai minkään muun sen mahdollisesti pilaavan omistuksessa. Tai sit mä en vaan osta sitä. Paitsi jos saan halvalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös