Kalsarikänniketju

  • 5 290 919
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hanhenmaksa on hävitetty. Hugel G-traminer seuraa Trimbach Pinot Gris'ta. Vielä olisi Alsacen rieslingejä avaamatta.

Seuraan tässä samalla Bundesligaa, tasaväkisesti mittelevät Stuttgart ja Nürnberg. Englanninkielisestä Eurosport-selostuksesta en ole vielä kertaakaan poiminut schollin vihaamaa "wokkea", en nyt enkä muutamaan wokkeen. Lienee mennyt viesti perille.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Veljet, nostakaa malja.... Ässille... Perjantaille... Meille!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Käyttis, jos julkaiset joskus runokirjan voin vakuuttaa, etten koskaan vakavasti harkitse sen ostamista.

Minuun taasen Käyttäjänimettömän runo teki mitä suurimman vaikutuksen ja pidän sitä tämän kuukauden runollisesti taiturimaisimpana tekona - siinä oli tunnetta ja siinä oli mukana syvää anaalirakkautta, voiko enää muuta kaivata elämäänsä mies, joka tunkee kaikkea rectumiinsa?

Naali naali
anna mun anaali

Lipaise sitä,
nuole sitä

Oi mun naali naali,
mun anaali.

vlad.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Minuun taasen Käyttäjänimettömän runo teki mitä suurimman vaikutuksen ja pidän sitä tämän kuukauden runollisesti taiturimaisimpana tekona - siinä oli tunnetta ja siinä oli mukana syvää anaalirakkautta, voiko enää muuta kaivata elämäänsä mies, joka tunkee kaikkea rectumiinsa?

Naali naali
anna mun anaali

Lipaise sitä,
nuole sitä

Oi mun naali naali,
mun anaali.

vlad.

Parahin vlad,

ymmärrän, että kaltaiseni olento on hieman eksyksissä kyseisiin tematiikkoihin liittyvissä aiheissa, mutta haluan korostaa, että nimenomaan mitä suurimmin yritin olla epäystävällisen korrekti juuri tuota kyseessä olevaa Käyttäjänimettömän rujoa runoa kohtaan, josta hän epäsuoran selvästi halusi palautteen johon voi itsekin olla tyytyväinen. Jostain syystä kaikkeus palkitsi meidät konsensuksella, josta olen kaikkeudelle kiitollinen. Toivon, että sinäkin olet.

pehtoori
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Täällä on hyvä olla, persholistinen veljeys vallitsevana tilana juopuneiden runoilijoiden seurassa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mä olin siinä käsityksessä, että mä olen se hyvä pehtoori. Voit säkin olla, ei se haittaa! Näissä hommissa paska haisee!

Mitähän minä taasen ajattelin kun piti kirjoittamani:

Ole hyvä pehtoori, ole!

No sellaista se elämä toisinaan on ja niitä virheitä sattuu itsekullekin.

Ole siis hyvä pehtoori, ole!

vlad.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ole siis hyvä pehtoori, ole!

Olen! Kummastelin, kun et tarttunut hienosti virittämääni hieman kakkamaisen työorientoituneeseen täkyyni. Paska on kyllä loppujen lopuksi jo niin loppuun asti jauhettu aihe, että kuka paskiainen siihen nyt huomionsa kiinnittäisi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen! Kummastelin, kun et tarttunut hienosti virittämääni hieman kakkamaisen työorientoituneeseen täkyyni. Paska on kyllä loppujen lopuksi jo niin loppuun asti jauhettu aihe, että kuka paskiainen siihen nyt huomionsa kiinnittäisi.

Niinpä niin, seuraavan kerran uppoudun antaumuksella eritteisiin vasta marraskuun puolella - siiheksi minä pitäydyn visusti erossa muiden eritteistä. Omani riittävät minulla mainiosti ja niissäpä sitä on kestettävää aivan liiankin kanssa. Joku voisi - rehellisestikin - todeta, että paska mikä paska.

vlad.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jumalauta että naurettiin eilen kaverin kanssa itsemme melken kuoliaaksi tätä Pimppiinkin biisiä kuunnellessa. Tiedän, että jotkut varmasti paheksuvat mutta hauska se on silti.

Ja jos et paheksu niin kannattaa kuunnella loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tiedän, että jotkut varmasti paheksuvat mutta hauska se on silti.

Ja jos et paheksu niin kannattaa kuunnella loppuun asti.
En paheksu pahemmin, mutta ikääntyneen paskan vitsin kierrätykselle semi-peukku.

Tuli tuossa vietettyä päivä vaaniessa ja tappaessa viattomia luontokappaleita. Saatana teerilläkin on nykyään vetiset Disney-silmät, mutta onneksi en kuin vain nauti siitä lihasta.

Tähän väliin musiikkia Radio Helsingin tarjonnasta.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
En paheksu pahemmin, mutta ikääntyneen paskan vitsin kierrätykselle semi-peukku.

Tein Jatkoajassa haun sanalla pimppiinkin ja koska yhtään viestiä ei löytynyt, uskalsin kirjoittaa viestin. Tai yksi ainoa löytyi "Väärin kuulluista biiseistä" ilman mitään lisäinfoa mutta siinä ollut linkki johti poistettuun videoon.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tein Jatkoajassa haun sanalla pimppiinkin ja koska yhtään viestiä ei löytynyt, uskalsin kirjoittaa viestin. Tai yksi ainoa löytyi "Väärin kuulluista biiseistä" ilman mitään lisäinfoa mutta siinä ollut linkki johti poistettuun videoon.
Lähinnä tuo ulkomaalaisen laulannan "suomentaminen" kaikkine versioineen on jo aikansa elänyttä. Oli mielestäni sitä jo silloin joskus aikanaankin, mutta minulla ei olekaan huumorintajua.

Kuuntelen ranskalaisten tekemää aattellista taidetta mieluummin. En naura, ikinä.

Jotain kultakorkkista Morgania täällä koettaa tulla tykö.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Olisi pitänyt aikaisemmin ilmoittautua messiin. Lätkäkierrokselta Jokereille, että SaPKolle voitot ja ennen sitä kauppareissulla RAY päätti avustaa minua reilulla 110€:llä Pientä kaljoittelua siis juhlan kunniaksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olisi pitänyt aikaisemmin ilmoittautua messiin.
Tule, Leo, messiin!

Tuosta tuli mieleen kun oltiin kapakassa kerran. Mukana oli ystäväni Timo, jonka sukunimi alkaa K:lla. Toinen ystäväni sitten nousi pöydästä ja sanoi Pohjois-Karjalan murretta vääntäen: "Nyt mennään, Timo K. mukkaan!"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vaikeita valintoja: viskiä, calvadosta, samppanjaa?

Viskissäkin olisi vaihtoehtoja bourbonista Islayn viskeihin (Laga, Lappari, Caol Ila, Ardbeg...). Vaikeaa on, on vaikeaa.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Kävipähän mukavasteen tänään. Autosta oli akku tyhjentynyt ja laturista ei tietoakaan sekä naapurilta ei löytynyt edes käynnistyskaapeleita, siinä vaiheessa riitti Karpalovodkalle, joka paineli reippaana kävellen kauppaan ja osti pelkästään olutta. Joku olisi saattanut mennä ostamaan uuden akun, mutta kerkeehän tuon hoitaa huomennakin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ratkaisin ongelman: yhdessä lasissa on samppanjaa ja toisessa Bruichladdichin laddie classic.

Kiitos avustasi!
Makunsa kullakin.

Täällä on valintojen hetki myöskin: jatkaako Morganilla, vaiko sittenkin mennä paremman ääreen? Parempana olisi tarjolla tuolta Orkneyn saarelta, mutta ikä ei sentään ole omaa vastaava.

Tähän väliin jotain leppoisaa kamarimusiikkia, jota FF eittämättä voi tarjota puolestani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös