Kalsarikänniketju

  • 5 249 465
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minulla on omasta lapsuuskodosta vetämässä jo etuosto-oikeus, joten toivon vahvasti, että kun sen hankin, niin tulee olemaan ostettavassa kunnossa. Tosin omalla kohdalla se ei ole enää suvun (oletan että joku on sukua) tai minkään muun sen mahdollisesti pilaavan omistuksessa. Tai sit mä en vaan osta sitä. Paitsi jos saan halvalla.
Viittaamani kiinteistö ei niin suuresti kiinnosta minua, joskin tontti olisi ihan kelpo. Noh, onneksi nykyään omistamani asujaimisto käy myös hivenesti kesäpaikan stuntista, joten paskaako tässä haalimaan hankalasti hoidettavaa ja huonosti tuottavaa omaisuutta. Varsinkaan velaksi.

Halvalla sopii aina ostaa, jos myös elinkaarikustannukset ovat samassa kategoriassa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Viittaamani kiinteistö ei niin suuresti kiinnosta minua, joskin tontti olisi ihan kelpo. Noh, onneksi nykyään omistamani asujaimisto käy myös hivenesti kesäpaikan stuntista, joten paskaako tässä haalimaan hankalasti hoidettavaa ja huonosti tuottavaa omaisuutta. Varsinkaan velaksi.

Halvalla sopii aina ostaa, jos myös elinkaarikustannukset ovat samassa kategoriassa.

Lapsuudenkoto on aina lapsuudenkoto. Olisihan se mahtavaa töniä omat elämänpolulle oikeanlaisessa ympäristössä. Talouden ehdoilla, tietysti.

Nyt kyllä ajauduttiin taas väärille urille, ryypätään välillä!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos nyt vielä yhden gt:n. Sen kera Grateful Dead ja Downhill From Here, kesä 1989.

Lopun ikää jyrsii, etten nähnyt koskaan Deadia livenä. Olin Kaliforniassa 91/92 vaihteessa jonkin aikaa, enkä saanut lippuja uudenvuoden tienoon keikoille. SF Chroniclessa niitä myytiin ilmoituspalstalla useamman sadan taalan hintaan. Ei sitä silloin ilennyt.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onhan se pakko tunnustaa, että ihan mielenkiintoinen reilut kahdeksan kuukautta kyseisellä osastolla tuli vietettyä ja muutamiin oikein miellyttäviin työkavereihin tuli tutustuttua, ja muutama varsinainen persoona asukkaidenkin joukossa oli - en tiedä tuleeko heitä ikävä sanan varsinaisessa merkityksessä mutta jotain he minulle antoivat.

Osastolta jäi käteen muutakin kuin satoja vaihdettuja vaippoja...

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Osastolta jäi käteen muutakin kuin satoja vaihdettuja vaippoja...
Kirjaimellisesti otettuna kuulostaa traagiselta, että noin monta vaippaa jäi käteen. Mutta hienoa että jäi muutakin.

Juhlistan alkavaa työviikkoa puhdistamalla sisäkalut Fernetillä. Kolmisen siivua riittää hyvin, ei tuolla pullon pohjalla enempää olekaan.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kirjaimellisesti otettuna kuulostaa traagiselta, että noin monta vaippaa jäi käteen. Mutta hienoa että jäi muutakin.

Juhlistan alkavaa työviikkoa puhdistamalla sisäkalut Fernetillä. Kolmisen siivua riittää hyvin, ei tuolla pullon pohjalla enempää olekaan.

Jos tarkkoja ollaan - tai suhteellisen tarkkoja - niin keskimäärin vaihdoin työvuorossa 8-10 vaippaa ja työvuoroja reiluun kahdeksaan kuukauteen mahtui kiitettävän monta, joten tässä ajassa vaihdoin sellaiset tuhat vaippaa.

Tämä ei sitten ole mitään itsensä jalustalle nostamista...

Hyvää alkavaa viikkoa palstatoverille!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tämä ei sitten ole mitään itsensä jalustalle nostamista...

Hyvää alkavaa viikkoa palstatoverille!
Kiitän, ja samoin!

Ei tuollaisen vaippavuoren edessä tarvitse käydä vaatimattomaksi, kovaa hommaa ja hyvin tähdellistä. Minä en ole vaihtanut kuin pikkuihmisille vaippoja, sekä tavanomaisia pamppersseja että kestovaippoja. Totista touhua sekin oli toisinaan, vaikka pikkulapsen vaipattaminen on epäilemättä, heh, lasten leikkiä verrattuna ikäihmisten ja dementikkojen kuivittamiseen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Totista touhua sekin oli toisinaan, vaikka pikkulapsen vaipattaminen on epäilemättä, heh, lasten leikkiä verrattuna ikäihmisten ja dementikkojen kuivittamiseen.

Kyllähän kohdalle on osunut vaikka millaisia vaipotettavia ja jos monenmoista iskua olen ottanut vastaan - fyysisesti ja verbaalisesti, ja eräs mojovimmista oli 101-vuotiaan antama nimitys hänen huutaessa minulle: Sinä saatanan mulkku-jooseppi!

Meinasi pokka pettää totaalisesti!

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
eräs mojovimmista oli 101-vuotiaan antama nimitys hänen huutaessa minulle: Sinä saatanan mulkku-jooseppi!
Hienosti muotoiltu ikäihmiseltä! Noin lennokasta vaipanvaihtosadattelua ei yksikään lapsistani sentään tullut minulle äyskäisseeksi, vaikka hirmuisessa aamukiireessä puolihuolimattomasti asetellusta vaipasta sellainen reaktio olisi ollut perin ymmärrettävä.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Vitutukseen ei yleensä kannata juoda alkoholia. Stressiin ja ahdistukseen sen sijaan yleensä kannattaa. Tämänkin viisauden olen oppinut elämäni varrella.

Erinomaista "chillailumusaa": Ryan Farish - Full Sail
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Vitutukseen ei yleensä kannata juoda alkoholia. Stressiin ja ahdistukseen sen sijaan yleensä kannattaa. Tämänkin viisauden olen oppinut elämäni varrella.
Pitänee suunnilleen paikkansa. En minäkään juo alkoholia koskaan vitutukseen, ainoastaan silloin kun on jo muutenkin mukavaa. Stressiin ja ahdistukseen käytän yleensä muita menetelmiä. No ehkä alkoakin, mutta en painavasti. Vain sen verran että tulee muuta mieleen.

Fernetit on ajat sitten juotu, ja nyt on juotu vissytkin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsotaan, että mitä tässä nyt sitten juodaan. Alkuun meni litra Lidlin sitruunalonkeroa. Sen jälkeen olen juonut olutta, Karhua, Koffia ja Lidlin Nobelaneria. Näillä mennään. Pelaan World of Tanks -peliä, kuten olen nyt tehnyt 11 kuukautta putkeen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Auttaako tähän mikään?

Huomasin tässä nohevana sällinä, että tilaani auttaa oivallisella tapaa brittiläinen Henry Westonsin Vintage siideri ja uskoisin, että sen jälkeen apua löytyy lisää luxemburgilaisesta Bernard-Massardin valkoviinistä.

Saunassa tänään on jo käyty ja alkomahooliin turvaudutaan nyt ja vastakin, mutta mikäli tämäkään ei auta niin kaipa sitä on jostain etsittävä käsiini purkillinen tervaa ja kokeiltava onko siitäkään sitten apua.

Jos ei sauna, terva ja viina auta niin se on...

vlad.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Osastolla kalsarikännit, hep!

Tännään saapi ottaa, rentoutua ja nauttia minisyyslomasta. Muut huolet ja murheet unohdellaan ja katsellaan sitten tuonnempana, hyvin niitä ehtii silloinkin.

Kippistä!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo. Ei pitänyt, mutta tuossa se mäyris nyt on. Jos minulla ei olisi ollut nälkä, en olisi ostanut. Mutta sitten ihminen menee kauppaan, ja vaikka tietää, että on perjantai, niin ruuan lisäksi se mäyris jotenkin tulee matkaan, jos on perjantai tai lauantai. Arkena se ei tartu mukaan.

Se on kyllä faktaa, etten koskaan yritä olla vakavasti otettava runoilija. Tänään joutessani riimittelin. Päädyin yrittämään huonoa runoutta, koska hyvää en osaa luoda, joten menin suoraan sinne, minkä osaan. Sitä ei voi julkaista missään, ei edes tässä ketjussa, mutta tässä se on: (luetaan hitaasti Sulevi Peltolan äänellä)

"Lapissa tunturin laki
siel' on Lapin laki

Riekko sen hyvin tietää
siks' pakkasta lintu sietää

Syöksyy päin naalia
himoaa sen anaalia.

Ihminen riekkokin vain on."

Mielestäni on tehty aivan liian vähän runoutta riekkojen harjoittamasta naaliperseseksistä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Juu-u. Pakko se on taas ilmoittautua vahvuuteen, sen verran nakertaa tuo Pallokerhon pelillinen ote. Vitut, ilmoittautuisin muutenkin. Käyttis, jos julkaiset joskus runokirjan voin vakuuttaa, etten koskaan vakavasti harkitse sen ostamista.

Mintusta on tullut täsä syksyn mittaan aika kiva kaveri.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käyttis, jos julkaiset joskus runokirjan voin vakuuttaa, etten koskaan vakavasti harkitse sen ostamista.
Otan tuon kyllä kehuna, joten kiitoksia luottamuksesta, arvostan todella! Oloni on nyt onnistunut.

Kärpät on voittanut 9 peliä putkeen ja nyt on erän verran Espoossa pelattu ja tilanne on edelleen 0-0. tuntuu erikoiselta, ettei peli ole vielä ratkennut Kärppien eduksi. #ylimielisyys

No, mulla on pitkävedossa Blues-Kärpät X, Lukko-Tappara X ja Ilves-Ässät X. Kaksi jos osuu, niin jotakin tulee.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Otan tuon kyllä kehuna, joten kiitoksia luottamuksesta, arvostan todella! Oloni on nyt onnistunut.

Kärpät on voittanut 9 peliä putkeen ja nyt on erän verran Espoossa pelattu ja tilanne on edelleen 0-0. tuntuu erikoiselta, ettei peli ole vielä ratkennut Kärppien eduksi. #ylimielisyys

No, mulla on pitkävedossa Blues-Kärpät X, Lukko-Tappara X ja Ilves-Ässät X. Kaksi jos osuu, niin jotakin tulee.

Ollos hyvä! Latasin itsekin IFK:lle massit tiskiin, eli ainakin tää pämppääminen tulee olemaan tänään ilmaista ja massia jää vielä reilusti ylikin! Olen jo siviilielämässä niin tottunut voittamiseen, ettei tuo Kerhon konttaus jaksa juuri nyt liikaa häiritä. Olen siis ETÄisesti-KÄRPPÄ!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Arvostelukyky on hieno piirre kkk-veljissä.

Tänään maistellaan alsassilaisten valkoviinien paremman reunan tuotoksia. Samalla hävitetään pötikkä tryffelöityä hanhenmaksaa tuulensuojaan. Sitten voisin pitää porsastelussa matalampaa profiilia joulunpyhiin saakka, ettei herkuttelu kärsisi inflaatiota.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Arvostelukyky on hieno piirre kkk-veljissä.

Tänään maistellaan alsassilaisten valkoviinien paremman reunan tuotoksia. Samalla hävitetään pötikkä tryffelöityä hanhenmaksaa tuulensuojaan. Sitten voisin pitää porsastelussa matalampaa profiilia joulunpyhiin saakka, ettei herkuttelu kärsisi inflaatiota.

Pehtoorismieskin maisteli eilen parempaa reunaa, Turhapuromaisesta chateau briendistä jäin tosin paitsi. Väärien kuvitelmien antamista välttääkseni sanottakoon, että tiluksilla ei vaikuta tällä hetkellä vakituista naisimmeistä. Parempaa se oli silti. Ja alsassilaisista en oikeastaan tiedä paljoakaan.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Perkele! Tänne. Etyylialkomahooli on ainoa lääke vitutukseen, jonka eräs Halutun Muutoksen joukkue aiheuttaa! Hyvä HalPa - vittu joo ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös