Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 689
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
eräs mojovimmista oli 101-vuotiaan antama nimitys hänen huutaessa minulle: Sinä saatanan mulkku-jooseppi!
Hienosti muotoiltu ikäihmiseltä! Noin lennokasta vaipanvaihtosadattelua ei yksikään lapsistani sentään tullut minulle äyskäisseeksi, vaikka hirmuisessa aamukiireessä puolihuolimattomasti asetellusta vaipasta sellainen reaktio olisi ollut perin ymmärrettävä.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Vitutukseen ei yleensä kannata juoda alkoholia. Stressiin ja ahdistukseen sen sijaan yleensä kannattaa. Tämänkin viisauden olen oppinut elämäni varrella.

Erinomaista "chillailumusaa": Ryan Farish - Full Sail

Suosikkijoukkue
Vitutukseen ei yleensä kannata juoda alkoholia. Stressiin ja ahdistukseen sen sijaan yleensä kannattaa. Tämänkin viisauden olen oppinut elämäni varrella.
Pitänee suunnilleen paikkansa. En minäkään juo alkoholia koskaan vitutukseen, ainoastaan silloin kun on jo muutenkin mukavaa. Stressiin ja ahdistukseen käytän yleensä muita menetelmiä. No ehkä alkoakin, mutta en painavasti. Vain sen verran että tulee muuta mieleen.

Fernetit on ajat sitten juotu, ja nyt on juotu vissytkin.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsotaan, että mitä tässä nyt sitten juodaan. Alkuun meni litra Lidlin sitruunalonkeroa. Sen jälkeen olen juonut olutta, Karhua, Koffia ja Lidlin Nobelaneria. Näillä mennään. Pelaan World of Tanks -peliä, kuten olen nyt tehnyt 11 kuukautta putkeen.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Auttaako tähän mikään?

Huomasin tässä nohevana sällinä, että tilaani auttaa oivallisella tapaa brittiläinen Henry Westonsin Vintage siideri ja uskoisin, että sen jälkeen apua löytyy lisää luxemburgilaisesta Bernard-Massardin valkoviinistä.

Saunassa tänään on jo käyty ja alkomahooliin turvaudutaan nyt ja vastakin, mutta mikäli tämäkään ei auta niin kaipa sitä on jostain etsittävä käsiini purkillinen tervaa ja kokeiltava onko siitäkään sitten apua.

Jos ei sauna, terva ja viina auta niin se on...

vlad.

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Osastolla kalsarikännit, hep!

Tännään saapi ottaa, rentoutua ja nauttia minisyyslomasta. Muut huolet ja murheet unohdellaan ja katsellaan sitten tuonnempana, hyvin niitä ehtii silloinkin.

Kippistä!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo. Ei pitänyt, mutta tuossa se mäyris nyt on. Jos minulla ei olisi ollut nälkä, en olisi ostanut. Mutta sitten ihminen menee kauppaan, ja vaikka tietää, että on perjantai, niin ruuan lisäksi se mäyris jotenkin tulee matkaan, jos on perjantai tai lauantai. Arkena se ei tartu mukaan.

Se on kyllä faktaa, etten koskaan yritä olla vakavasti otettava runoilija. Tänään joutessani riimittelin. Päädyin yrittämään huonoa runoutta, koska hyvää en osaa luoda, joten menin suoraan sinne, minkä osaan. Sitä ei voi julkaista missään, ei edes tässä ketjussa, mutta tässä se on: (luetaan hitaasti Sulevi Peltolan äänellä)

"Lapissa tunturin laki
siel' on Lapin laki

Riekko sen hyvin tietää
siks' pakkasta lintu sietää

Syöksyy päin naalia
himoaa sen anaalia.

Ihminen riekkokin vain on."

Mielestäni on tehty aivan liian vähän runoutta riekkojen harjoittamasta naaliperseseksistä.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Juu-u. Pakko se on taas ilmoittautua vahvuuteen, sen verran nakertaa tuo Pallokerhon pelillinen ote. Vitut, ilmoittautuisin muutenkin. Käyttis, jos julkaiset joskus runokirjan voin vakuuttaa, etten koskaan vakavasti harkitse sen ostamista.

Mintusta on tullut täsä syksyn mittaan aika kiva kaveri.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Käyttis, jos julkaiset joskus runokirjan voin vakuuttaa, etten koskaan vakavasti harkitse sen ostamista.
Otan tuon kyllä kehuna, joten kiitoksia luottamuksesta, arvostan todella! Oloni on nyt onnistunut.

Kärpät on voittanut 9 peliä putkeen ja nyt on erän verran Espoossa pelattu ja tilanne on edelleen 0-0. tuntuu erikoiselta, ettei peli ole vielä ratkennut Kärppien eduksi. #ylimielisyys

No, mulla on pitkävedossa Blues-Kärpät X, Lukko-Tappara X ja Ilves-Ässät X. Kaksi jos osuu, niin jotakin tulee.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Otan tuon kyllä kehuna, joten kiitoksia luottamuksesta, arvostan todella! Oloni on nyt onnistunut.

Kärpät on voittanut 9 peliä putkeen ja nyt on erän verran Espoossa pelattu ja tilanne on edelleen 0-0. tuntuu erikoiselta, ettei peli ole vielä ratkennut Kärppien eduksi. #ylimielisyys

No, mulla on pitkävedossa Blues-Kärpät X, Lukko-Tappara X ja Ilves-Ässät X. Kaksi jos osuu, niin jotakin tulee.

Ollos hyvä! Latasin itsekin IFK:lle massit tiskiin, eli ainakin tää pämppääminen tulee olemaan tänään ilmaista ja massia jää vielä reilusti ylikin! Olen jo siviilielämässä niin tottunut voittamiseen, ettei tuo Kerhon konttaus jaksa juuri nyt liikaa häiritä. Olen siis ETÄisesti-KÄRPPÄ!

Suosikkijoukkue
Arvostelukyky on hieno piirre kkk-veljissä.

Tänään maistellaan alsassilaisten valkoviinien paremman reunan tuotoksia. Samalla hävitetään pötikkä tryffelöityä hanhenmaksaa tuulensuojaan. Sitten voisin pitää porsastelussa matalampaa profiilia joulunpyhiin saakka, ettei herkuttelu kärsisi inflaatiota.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Arvostelukyky on hieno piirre kkk-veljissä.

Tänään maistellaan alsassilaisten valkoviinien paremman reunan tuotoksia. Samalla hävitetään pötikkä tryffelöityä hanhenmaksaa tuulensuojaan. Sitten voisin pitää porsastelussa matalampaa profiilia joulunpyhiin saakka, ettei herkuttelu kärsisi inflaatiota.

Pehtoorismieskin maisteli eilen parempaa reunaa, Turhapuromaisesta chateau briendistä jäin tosin paitsi. Väärien kuvitelmien antamista välttääkseni sanottakoon, että tiluksilla ei vaikuta tällä hetkellä vakituista naisimmeistä. Parempaa se oli silti. Ja alsassilaisista en oikeastaan tiedä paljoakaan.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Perkele! Tänne. Etyylialkomahooli on ainoa lääke vitutukseen, jonka eräs Halutun Muutoksen joukkue aiheuttaa! Hyvä HalPa - vittu joo ...

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Juomisen ilosta kaljaa ja Suicide Silencea. Valhallaakin löytyisi, mutta pitää katsoa jos maisteltaisiin tätä itselleni toistaiseksi tuntematonta juomaa.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ei ola - ei. Kohta on 10 tappiota putkeen. Hyvin menee - vai mitä Kapasten "klaani"? Vittu, minä siirryn lopuukaudeksi kannattamaan HaapaMikon Jokipoikia. Tähän on tultu. Voikka ja huikka vaan!

Uskotteko kotona! Yksikään turkulainen ei ole vielä ehtinyt itkemään tänne tänään!

Kolme jääkiekkoseuraa perustivat keskenään oman sarjan pelien tasaväkisyyden saavuttamiseksi. tps, hpk ja kALpA (nimet muutettu) pelasivat kolmasti ristiin. Kukaan ei voittanut.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uskotteko kotona! Yksikään turkulainen ei ole vielä ehtinyt itkemään tänne tänään!

En usko. Mä olen riittävän vanha, että en enää itke - en! Jos on vittuuntunut oman jengin suorituksista, niin onko se "itkemistä"? Vituttaa tuo sanan "itkeminen" väärinkäyttö. Mitä tulee turkulaisiin, niin siellä ei ole vielä kuultu interwebistä - tai edes Jatkoajasta :D

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä tulee turkulaisiin, niin siellä ei ole vielä kuultu interwebistä - tai edes Jatkoajasta :D

Ollaan me tai ainakin määääää. Toisaalta en enää olekaan Turkulainen (kirjoitetaan aina isolla) vaan lantasaapas. Koitin mä niitä pääkaupungin valojakin, mutta kun en pärjännyt niin palasin häntä koipien maitojunalla kotiin. Se Helsinki oli hiano paikka, harmi kun eivät antaneet mun jäädä.

Jääkiekosta otin tauon. Ei tarvi itkeä ja voi keskittyä juomiseen. Kippis!

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
En usko. Mä olen riittävän vanha, että en enää itke - en! Jos on vittuuntunut oman jengin suorituksista, niin onko se "itkemistä"? Vituttaa tuo sanan "itkeminen" väärinkäyttö. Mitä tulee turkulaisiin, niin siellä ei ole vielä kuultu interwebistä - tai edes Jatkoajasta :D

Älä ny poraa siellä, leikki sikansa saakoon! Totta puhuakseni kulta-Jukin ajan jälkeen on jo turtunut tuohon ry-sekoiluun siinä määrin, että ei jaksa enää edes nauraa. Tämä saa riittää OT:sta tällä erää. Nyt vakavampaan aiheiseen, eli känäämiseen. Olen tullut siihen tulokseen, että alkoholi ei ole leikin asia.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK

Oikein!

Onko sinulla muuten tietoa siitä, miksi paimiolaiset haluavat aina olla Turkulaisia? Paimiolainen kuulostaa paljon paremmalta, siinä on runollinen sävy. Ehkä veli Käyttäjänimetön loihtii meille aiheesta runon jos ollaan kiltisti.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ollaan me tai ainakin määääää. Toisaalta en enää olekaan Turkulainen (kirjoitetaan aina isolla) vaan lantasaapas. - clip-

Vatut mä enää ole mikään lantavarvas. AS-un tällä hetkellä lähes sivityksen ytimessä. TPS, HalPa ja Kertsi - ei mene hyvin ei. Vitut siitä. Yllä oleva neuvo on hyvin oiva. Peace ja Lööw! Viinan juominen on aina hyvä vaihtoehto!

Suosikkijoukkue
Hanhenmaksa on hävitetty. Hugel G-traminer seuraa Trimbach Pinot Gris'ta. Vielä olisi Alsacen rieslingejä avaamatta.

Seuraan tässä samalla Bundesligaa, tasaväkisesti mittelevät Stuttgart ja Nürnberg. Englanninkielisestä Eurosport-selostuksesta en ole vielä kertaakaan poiminut schollin vihaamaa "wokkea", en nyt enkä muutamaan wokkeen. Lienee mennyt viesti perille.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Veljet, nostakaa malja.... Ässille... Perjantaille... Meille!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy