Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 302
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vaikka uusi työpaikka olikin jo varma, sain sille varmistuksen aiemmin, mutta tänään asia konkretisoitui käydessäni allekirjoittamassa työsopimuksen. Työt alkavat Lahdessa 4.11.2013.

...

Kippis!
Ja kulaus!

Olen ollut nyt jo 2 viikkoa toimimattomassa tilassa, kun tältä lentsulta ei tunnu rauhaa saavan millään. Samapa se on sitten kuumeen seuraksi nostatella kevyet iltatumut, jotta jaksaa taas tuijotella samoja seiniä.

Kuusnepamusiikkia soimaan, kuumaa kaakaota ja Saaremaata. Siitä on hyvät nousut tehty.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Poika kuuntelee huoneessaan Cheekkiä. Siispä pojan mutsi hoitamaan iltahommia, mä lyön kuulokkeet korvaan ja nappaan oluen kouraan. Ensimmäisen monista.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minäpäs se tulin hommista kotiin, avasin kylmän juoman ja asetuin katsomaan hokki-peliä. Nyt rapsuttelen sohvalla ass-cheekiä.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Rai rai. Loma alkoi.

Koitahan pysyä tämä loma vahvuudessa mukana!

Pitkähkö sairastaminen - jonka aikana luulin kuolevani - on melkolailla loppusuoralla ja nyt on aika nauttia muutama lasillinen. En vielä tiedä mitä, mutta kalsarit on jo jalassa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koitahan pysyä tämä loma vahvuudessa mukana!
Touché.

No, viimeksi kahden ja puolen kuukauden loma poiki kolme kuukautta kirjoituskieltoa. Nyt on lomaa viikko, eli selvinnen noin yhdeksällä päivällä.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lasketaanko se, että:

- Olen raatanu koko viikon duunissa
-> vkl
-> nainen tulee vasta 20min päästä kotiin omilta menoiltaan
-> olen napsinut muutaman Teerenpelin Kaski viskin ja yhden keisari 66:sen
-> koko ajan hyvä musiikki läsnä
-> siivosin huushollin piru vie
-> HIFK vetää MNH voittoputkessa

?

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Miksi juominen pitäisi lopettaa, kun nainen saapuu paikalle? Jatkaa vain juomista, miehen kissan täytyy tehdä mitä miehen kissan täytyy tehdä nääs.
Otin väliin lonkeron.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Höh, ei se juomiseen mitään sano. JA saa siinä primitiivisen reaktion puhumattakaan kalsarikänniketjuun skriivailusta. Turpakeikka jne.
Älä päästä sitä katsomaan mitä kirjoittelet, kirjesalaisuus tai jotain.

Kippis kaikille ilmouttautuneille. KKK:n vahvuus neljä nautiskelijaa, ilmoitti nautiskelija Veikko. Klo 21:08.
No perkeles, pitääkö tässä nyt jonkinlaiseen muotoon järjestyä, kun noin monta kuitenkin on mukana. Ja määrätä joku johtajaksi? Onneksi täällä taitaa olla sen verran vapaampi meno, jotta pyöritään rauhassa avopallona ympäri ketjua. Eikä imetä hymyäkään, vain alkoholia.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olkoon Evil johdossa suosiolla, minä en ainakaan jaksa vastuuta juodessa. Tosin jos enemmänkin tulee Pet Shop Boyssi viittauksia johtajalta, alan miettimään rintamakarkuruutta jonnekin kuusen juureen.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Herra Evil. Nautiskeluosaston vahvuus neljä nautiskelijaa + ylinautiskelija Evil itse, ilmoitti nautiskelija Veikko.

Miten te voitte muistaa noi ilmoittamiset yms? Mä olen ne unohtanut jo pari vuosikymmentä sitten ja ei ole ollut tarvetta kerrata - tuli kerralla selväksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy