Kalsarikänniketju

  • 5 241 371
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pah, tuliaisiksi saatu Valpolicella Superiore Ripasso. Näin itsekseen kalsaroidessa nuokin saa onneksi menemään.

Amaronea en ole ostanutkaan aikoihin, pitäisi varmaan kokeilla taas.
On se ripassokin käyttökelpoinen mehu. Itse asiassa hinnan ja laadun suhde jopa parempi kuin amaronessa. Yhteen aikaan sai muuten Viikkarilta tuota amaronea 16-17 eurolla, nyttemmin on hinta vähäsen noussut. Jos muuten juomasta tykkää, niin johan noilla muodoin kannattaa 2-3 lodjua ostaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Voinko pojat keskustella teidän kanssa niistä viineistä? Miltä ne maistuvat? Minä en tiiä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miltä ne maistuvat? Minä en tiiä.

Asian selvittämiseksi on hyväksi todettu ja käyttökelpoinen lähtökohta käydä hakemassa lähimmästä Alkosta vaikka kaksi pulloa viiniä ja kokeilla, miltä ne maistuvat. Ensin yhtä, sitten toista. Jos ensimmäinen oli paremmanmakuinen kuin toinen, kannattaa kirjata ruutuvihkoon, mitä siinä pullon kyljessä luki. Sama pätee myös siinä tapauksessa, että toinen oli parempi, kuin ensimmäinen.

Seuraavalla kerralla ottaa sitten jonkun kolmannen mukaan vertailuun. Siitäpä se lähteneepi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No miltä viinit nyt maistuvat, hyviltä tahi paremmilta. Elleivät maistu tylyltä. Oma maku paras apu.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Vai että viinejä. Väärän kurkkuun sanon minä.

Eikö täältä seuralaisia löydy? Muita kuin näin cabernet sovingnot miehiä?

Ei sillä etten viinistä pitäisi, aina silloin tällöin mutta oikeen urakalla en ole ikinä osannut juoda ko. tuotetta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyl me lähetään taas nyt, ei tälle minkään mahda.

Hassua, että olen aina ollut mielestäni suuri musiikin ystävä, mutten ole runoudesta ymmärtänyt enempää kuin sika moottoripyörästä. Rap-musiikki (jota olen aina inhonnut) näyttää tuovan nämä mielessäni ymmärrettäväksi yhdelmäksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kyl me lähetään taas nyt, ei tälle minkään mahda.

Hassua, että olen aina ollut mielestäni suuri musiikin ystävä, mutten ole runoudesta ymmärtänyt enempää kuin sika moottoripyörästä. Rap-musiikki (jota olen aina inhonnut) näyttää tuovan nämä mielessäni ymmärrettäväksi yhdelmäksi.

Sama täällä. Mitä tulee rynttäjäisiin ja rap-musiikkiin. En ole ikinä rap-musiikkia kategorisesti mielessäni pitänyt paskana, viime aikoina olen kuunnellut paljonkin rappia. Suomi-rapissakin on oikein hyviä teoksia, mutta sanoitusten sanotaanko lääkehakuisuus ja haasteet impulsiivisen behavioorin suhteen eivät herätä minussa myönteisiä tunteita. Tosin mömmöistä ja huumeista puhutaan paljon myös rock-musiikissa, esimerkkinä Stairway To Heaven. Ehkä suomeksi artikuloitu huumeglooria tulee liian lähelle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sama täällä. Mitä tulee rynttäjäisiin ja rap-musiikkiin. En ole ikinä rap-musiikkia kategorisesti mielessäni pitänyt paskana, viime aikoina olen kuunnellut paljonkin rappia. Suomi-rapissakin on oikein hyviä teoksia, mutta sanoitusten sanotaanko lääkehakuisuus ja haasteet impulsiivisen behavioorin suhteen eivät herätä minussa myönteisiä tunteita. Tosin mömmöistä ja huumeista puhutaan paljon myös rock-musiikissa, esimerkkinä Stairway To Heaven. Ehkä suomeksi artikuloitu huumeglooria tulee liian lähelle.
räp-miusik=varastetun taustanauhan kanssa toimitettua kehnojen runojen kehnoa lausantaa.

Alkumieheni on nyt reilussa viikossa kokenut kolauksen, joten koetan sovitella tuota juomalla vässykkäminäni tukevaan humalaan. Katsastelen tuota Käppyröiden peliä tässä samalla, sillä olenhan etäetäkannattaja.

Pasila, Satakunnan Kansa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
räp-miusik=varastetun taustanauhan kanssa toimitettua kehnojen runojen kehnoa lausantaa.

Paljolti häntä, mutta hetkensä on siinähi. Olen haaveksinut, että voisin räyliä rap-viisun Beatlesilta varastetun Strawberry Fields Forever -kappaleen mellotron-introduktion säestämänä. No näkyypähän sen kanssa. Rap-veto kertoisi Jatkoajan Kalsarikänniketjusta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
räp-miusik=varastetun taustanauhan kanssa toimitettua kehnojen runojen kehnoa lausantaa.
Noinpa kutajokseenkin. Rapin kutsuminen musiikiksi on kuin runkkaamisen kutsuminen nussimiseksi. Onhan siinä jotakin samaa mutta aika kaukana ne silti ovat toisistaan.

Pohdin tuossa, että ostanko kompijaisia vaan ostinkin 12 pulloa Karjalaa. En katso Kärppiä vaan nyt juuri alkoi TV1:ltä dokumentti murmeleista. Tämä se on elämää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Suorastaan törkeää on, että ns. ihmiset katsovat jotain BB-roskaa, kun näin hienoa silmäkarkkia on tarjolla.
Kyllä se tuo silmäkarkki on sanana aivan liian mölö, että sillä kuvailulla lähtisin kanavia vaihtamaan. Nyt siellä alkoi Avara luonto ja minä katson tv:stä vain luontodokumentteja ja YouTubesta niiden uutisten uutisia, joissa on uutistenlukijana Arvi Lind.

Keskisen Vesa ei ole tähän ketjuun kai osallistumassa:

Vesa Keskinen laittoi korkin kiinni - miljoonan euron veto raittiudesta! - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miljoona Känni.

Vesan maanantaiaamu työpaikalle mennessä:

-"Vittu, että tuli revittyä kunnon persarit tuossa viikonloppuna."
-"Älä! Menikö paljon rahaa?"
-"Sellaset miljoona euroa, tosin mitään muistikuvaa ei kyllä oo."
-"Aha, normiviikonloppu siis".
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensimmäinen kerta ikinä kun tulee kirjauduttua Jatkoaikaan humalassa, vaikka täälläkin on tunnus ollut jo 9 vuotta :D Mutta siis, Jaloviina ja kylmä Koff on päivän ohjelma. Hyvissä nyt ja kohta hirveissä :D
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eihän kukaan viiniä koskaan juo mutta minullakin saattaa toisinaan sitä maistellessa hurahtaa pullo jos toinenkin.

vlad.

Miksi ei joisi? Kyl mie ainakii juon, viini on mitä mainioin ruokajuoma eräillekin eineille.

Sellainen viinin pikkurilli pystyssä purskuttelu on mulle vähän vieras laji, vaikka tunnen moniaita, jotka sitäkin harjoittavat. Suotakoon se heille, jos näin sisältöä elämäänsä saavat.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Kuuntelen erään pelin parodioita ja naureskelen jatkuvasti ko. pelissä hävitessäni - suurimmaksi osaa omaa syytäni. Voihan sitä iltaa näinkin viettää. On mukavaa päästää vähän irti arkisesta hyvä veli -meiningistä ja juoda rehdisti soppaa kotona kalsarit jalassa ilman, että kukaan puhuu mitään. Emäntä nukkuu jo. Nautin rauhasta (kaljasta!) todella paljon. On myös rentouttavaa kirjoittaa tänne, että nautin juodessani kaljaa. Kuinka kauan olen sitä tunnetta salannutkaan?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös