Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
räp-miusik=varastetun taustanauhan kanssa toimitettua kehnojen runojen kehnoa lausantaa.
Ainiinkö näin: Ricky-Tick Big Band Julkinen Sana - Julkinen Sana - YouTube
räp-miusik=varastetun taustanauhan kanssa toimitettua kehnojen runojen kehnoa lausantaa.
Mahdollisesti. En kyllä jaksanut edes vähää alusta, enkä sitä kelattuakaan kohtaa sitäkään vähää. Ei siinä sinänsä etteikö tuokin näyte olisi varmasti toimivaa rompetta jollekin, mutta en nyt juuri anna sille mahdollisuuttakaan.
Noinpa kutajokseenkin. Rapin kutsuminen musiikiksi on kuin runkkaamisen kutsuminen nussimiseksi. Onhan siinä jotakin samaa mutta aika kaukana ne silti ovat toisistaan.räp-miusik=varastetun taustanauhan kanssa toimitettua kehnojen runojen kehnoa lausantaa.
En katso Kärppiä vaan nyt juuri alkoi TV1:ltä dokumentti murmeleista. Tämä se on elämää.
Kyllä se tuo silmäkarkki on sanana aivan liian mölö, että sillä kuvailulla lähtisin kanavia vaihtamaan. Nyt siellä alkoi Avara luonto ja minä katson tv:stä vain luontodokumentteja ja YouTubesta niiden uutisten uutisia, joissa on uutistenlukijana Arvi Lind.Suorastaan törkeää on, että ns. ihmiset katsovat jotain BB-roskaa, kun näin hienoa silmäkarkkia on tarjolla.
Ei sillä etten viinistä pitäisi, aina silloin tällöin mutta oikeen urakalla en ole ikinä osannut juoda ko. tuotetta.
Eihän kukaan viiniä koskaan juo mutta minullakin saattaa toisinaan sitä maistellessa hurahtaa pullo jos toinenkin.
vlad.
Miksi ei joisi? Kyl mie ainakii juon, viini on mitä mainioin ruokajuoma eräillekin eineille.
Sellainen viinin pikkurilli pystyssä purskuttelu on mulle vähän vieras laji, vaikka tunnen moniaita, jotka sitäkin harjoittavat. Suotakoon se heille, jos näin sisältöä elämäänsä saavat.
Mitenkä siitä viinistä voi nauttia muuten jos ei juoden? Pitääkö se sivellä ulkoisesti joihinkin kehonosiin vai kuinka?
"Sitä ei tiedä edes P. Jotuni."Nuita on ollut usioita, mutta Suomen tietoviisas ainakin. Sitä esitettiin 90-luvulla.
Kelpo dokkari. Toisaalta, kaikki mikä Rushiin liittyy kiitää kevyesti yleisen rockmusiikkitarjonnan yläkvartaalissa.Näin senkin kyllä. Ja Beyond the Lighted Stagenkin.
Paul Simon on kyllä sellainen popin Woody Allen. Oikein juutalaisen perikuva, näyttääkin sellaiselta vastakuoriutuneelta kotkanpoikaselta.Eipäs nyt ruveta siellä. Paul & Art ovat osansa tehneet ja ansainneet, ei sitä ole kenkään kiistämässä täälläkään.
Minä kyllä juon enkä maistele. Ei mulla tunnu mitään eroa vitosen ja viidenkympin viinissä, samaa paskaa se kaikki on. Alas vaan.Eihän kukaan viiniä koskaan juo mutta minullakin saattaa toisinaan sitä maistellessa hurahtaa pullo jos toinenkin.
vlad.
Eihän niitä maistella vaan haistellaan. Sen lisäksi sormella kokeillaan, ettei ole paakkuja seassa ja tutkaillaan, että viini on mukavan sointuisaa ja taipuisaa. Silmillä katsotaan nesteen värisävyjen estetiikkaa. Siinä kun sormella tunnustellaan niin samalla korvilla kuulostellaan, että kuinkahan se viini siinä lorpottaa, mukavasti vaiko takakireästi.Minä kyllä juon enkä maistele. Ei mulla tunnu mitään eroa vitosen ja viidenkympin viinissä, samaa paskaa se kaikki on. Alas vaan.
Suuntaa sinä hiihtimesi kohden naisen ulkosynnytintä.Osanottoni ensi torstain johdosta!