No missäs kaikki muut marjastajat möyryävät? Mä pistin jo valkeeta kaminaan ja juopottelen takuupalkkaani förskottina.
Hep. Peliä seuratessa heilahti 7 olutta. Nyt pitäis tuon rakkaan karvakuonon kanssa pihalle lähteä, jos vielä yksi...
Oijennuksesta tulee aina mieleen intin tupakaveri, kun oltiin aukin santsareina. Kokelas Oijennuksen kanssa oli ilo palvella.
Terve! Jokos siellä lumi suli? Suomukkaalla kertoivat jo sohjossa tarponeensa.Humalan terve!!!
Räässä on erityisen vittumaista se loputtomuuden tunne. Vaikka puhaltaisi varastot tyhjiksi, niin aina jostain tunnistamattomasta reservistä työntyy uutta ainetta onkaloiden täytteeksi ja hengityksen rasitteeksi. Tänä aamuna oli sellainen tuntuma, että lentsu olisi tehnyt pesän meikäläiseen, mutta ainakin vielä koen elimistöni saavuttaneen torjuntavoiton.Pakko sitä on yrittää kaikkien kipujen keskellä saada edes tätä lenssua paranemaan minttukaakaon voimalla. Jäi Kerhon matsikin väliin perkeles, näkihän sen onneksi ruudusta. Ihme homma miten paljon voi räkää irrota ihmisestä.
Terve! Jokos siellä lumi suli? Suomukkaalla kertoivat jo sohjossa tarponeensa.
Koetan sementoida olemustani tänne kämpille juuri nyt, etten vaan taas karkaisi jonnekin tuonne iltoihin ja sitten vielä.
Otankin siis reilusti lusikan käteeni ja otan varmasti riittävästi viinaksia, enkä tiedä missä kännykkä on, notten vaan pääsisi KKK:n perinteiden päälle jälleen kuseskelemaan.
Musiikkiahan tämä tilanne ei vaadi, sillä mitään sellaista hetkeä ei ihmisen elämässä ole, etteikö Slayerilla olisi jokin kaunis balladi sitä varten. KVG.
Räässä on erityisen vittumaista se loputtomuuden tunne. Vaikka puhaltaisi varastot tyhjiksi, niin aina jostain tunnistamattomasta reservistä työntyy uutta ainetta onkaloiden täytteeksi ja hengityksen rasitteeksi. Tänä aamuna oli sellainen tuntuma, että lentsu olisi tehnyt pesän meikäläiseen, mutta ainakin vielä koen elimistöni saavuttaneen torjuntavoiton.
Ei se. Pääni on pehmyt, syynä 29 päivän flunssan runtelous. Tai siis oli minulla noin viisi päivää välissä, kun olin terveenä. Taas mennään. Katson em. syistä johtuen olevani selvinpäin ympäripäissään. Tulin tänne ihan vaan vilkaisemaan, että mitä ne isot pojat täällä puhuvat.Vaeltaako isä-Kullioniemen vedestä jalostama tuotos tällä hetkellä Kullioniemen elimistössä?
Terveisiä Namibiasta!
Ei ole helppoa. Jeesus sentään nousi kolmantena päivänä kuolleista. Valitako kolmipäiväinen menopaluulippu Kuolemaan vai poteako 29 päivää ja vielä siitäkin eteenpäin lentsun perkeles? Niin se Rinteelän Aleksikin hiihti mieluummin punkteeraukseen kuin vastaanotti mysiineitä.Ei se. Pääni on pehmyt, syynä 29 päivän flunssan runtelous. Tai siis oli minulla noin viisi päivää välissä, kun olin terveenä. Taas mennään. Katson em. syistä johtuen olevani selvinpäin ympäripäissään. Tulin tänne ihan vaan vilkaisemaan, että mitä ne isot pojat täällä puhuvat.
Terveisiä Espoosta tai vaikkapa perseestä! Voikka ja huikka kaikille kantapeikoille ja nuoremmille etyylialkomahoolin nauttijoille! Mä juon nyt!
Ainoastaan joku sellainen, joka ei ole kuullut puhuttavan Turusta.Joku saattas tokasta, että ovat sama asia, en minä kuitenkaan.
Ainoastaan joku sellainen, joka ei ole kuullut puhuttavan Turusta.
Vuoraan ympäristöni silkkaan viinaan. Ehkä auttanee.Van sehän suli jo matkalla maahan. Otat nyt kovat keinot käyttöön, heität kännyn uuniin, kortit leikkelet saksilla kahtia ja kengät nakkelet silppuriin. Siinäpä on sitten hyvä kalsaroida, kun ei muuta voi.
No jopas!
Nytpä taisit ratkaista Suomen energia- ja saasteongelmat. Esimerkiksi päiväkodeissa näkee paljon räkänokkia. Tiedän sen, vaikken päiväkodeissa käykään. Ne siellä olevat lapsukaiset voisi kiinnittää räkänokkalypsyjohtoihin kiinni. Siellä olisivat karsinoissaan ja jokaisen oma letku imisi räkää suuren säiliöön, jotta Suomen vienti vetäisi halvan energian johdosta. Kyllä räkänokastakin maailmanpelastaja tullee. Itsenäisyyspäivinä aina palkittaisiin diplomein ja mitalein eniten räkää tuottaneet. 80 vuoden kuluttua itsenäisyyspäivän vastaanotolla ensimmäisinä tulisivat kyyryselin kättelemään Räkänokkaristin ritarit ja heidän kätellessään presidenttiparia, heidän elämänsä aikana luovuttama räkämäärä kerrottaisiin koko kansalle.kelpaako räkä biojätteeksi? Jos tämä runsas viisimiljoonainen kansa tappelee räkätaudin kourissa kahdesti vuodessa ja noin viisi päivää kerrallaan, niin sillä räkämäärällä olisi varmasti myös energia-arvoa. Siis, jos se kelpaa biojätteeksi.
Kun kuljetat jääkonetta, et ota. Kun otat, et kuljeta jääkonetta.
Parhaassa tapauksessa viisimiljoonaisen kansan vuosittaisen räkämäärän hyödyntämisekelpoisella energialla voisi kustantaa yhden keskikokoisen henkilöauton polttoaineet Orivedeltä Lihasulaan.Käyttäjänimetön kirjoitti:Nytpä taisit ratkaista Suomen energia- ja saasteongelmat.
Nimimerkeillemmehän emme mitään voi. Historiasta niissä kantamuksissa puhumattakaan, josta syystä olen iloinen läsnäisyydestäsi.Kun kuljetat jääkonetta, et ota. Kun otat, et kuljeta jääkonetta.
Koetan vielä vähän verran pysyä poissa kaupungin iloista. Tähän toki auttaa jokin 1999 Dallas Starsin juhlissa soittanut kamarimusiikkiyhtye.