Kalsarikänniketju

  • 5 238 867
  • 66 671
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Meneskelen tässä poies ketjusta, sillä kotoisa alkoholistelu ja raskahtava musiikki saavat minun mieleni vaatimaan nopeatempoista turpaanvetoa jossa kussa tietokonepelissä. Tällä kertaa joudun turvautumaan BF3:n kuvottavaan maailmaan - £A pthyi! - mutta joskus on mentävä massan mukana.

Tähän väliin voisin toki heittää jotain kivaa ja kaunista lopetukseksi, tahi ehdotella jotain kuunneltavaa teille kaikille... mutta pidetään nyt standardeista kiinni ja pysytään ilossa vladin kautta ja pilkkeessä simmukassa muiden kautta.

No ok: 1000 Points Of Hate by Anthrax on Spotify

Siinä teille, niin kerta!
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Selkäkivut on kyllä yhtä vittua perkele. Mutta annas olla kun ottaa muutaman maltillisen rommin niin on huomattavasti leppoisampi olotila. Hallucino-Genetics pyörii taustalla ja mulla taitaa pyöriä vähän päässä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Humalan terve!!!
Olen Jeepeli Kainuusta ja minulla 27 olutta, niiden nimet on Carlsberg, Carlsberg, Carlsberg ja 24 Pirkkaa. Harrastan junien kivitystä ja syntiä. Terveisiä kaikille muille lahkolaisille.
Humalan rauhaa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mutta miksi HIFK? Hokkia ja Kärppiä sinun kuuluu kannustaa. Kalle Päätaloa lukea ja pettua syödä. Kalja-juttu menee sentään ihan oikein.

Niin kai se kuuluisi van minkäpä näille voi. Hokkia ihan inhosin pentuna, kun siihen aikaan samassa sarjassa syntymäpaikkani joukkuetta monasti nöyryyttivät. Nyt inho on toki laantunut mutta mestis ei vaan jostain syystä ole iskenyt. Päätalot kaikki onneksi odottaa vanhempien luona lukemistaan.
 
Tohtisikohan sitä? Ihan vain silleen hiljalleen tässä ajatusten vaihdon, sanojen suoltamisen ja erinäisten sanajonojen rakentamisen lomassa korkata muutama peltinen purkki ja vapauttaa niiden sisältämä materiaali elimistöni nautintoaineeksi? Ehkä sitä tohtisi.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hep. Peliä seuratessa heilahti 7 olutta. Nyt pitäis tuon rakkaan karvakuonon kanssa pihalle lähteä, jos vielä yksi...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lonkero maistuu tässä huushollissa ja tölsystä katselen "Mies ja alaston ase"-elokuvaa. Onhan tuokin nähty monta kertaa, mutta sellaisia klassikoita ovat, ettei voi jättää katsomatta, kun telkkarista tulee.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
No missäs kaikki muut marjastajat möyryävät? Mä pistin jo valkeeta kaminaan ja juopottelen takuupalkkaani förskottina.

Pakko sitä on yrittää kaikkien kipujen keskellä saada edes tätä lenssua paranemaan minttukaakaon voimalla. Jäi Kerhon matsikin väliin perkeles, näkihän sen onneksi ruudusta. Ihme homma miten paljon voi räkää irrota ihmisestä.

Hep. Peliä seuratessa heilahti 7 olutta. Nyt pitäis tuon rakkaan karvakuonon kanssa pihalle lähteä, jos vielä yksi...

Käsket sen muijas ajamaan ne nenäkarvat tai jätät sen sinne pihalle.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oijennuksesta tulee aina mieleen intin tupakaveri, kun oltiin aukin santsareina. Kokelas Oijennuksen kanssa oli ilo palvella.

Mun kanssa on hyvä palvella. Koskaan en heittäydy kranaatin päälle, mutta muuten kiva kaveri... Eiku...

Pehtoori... Muijan nenäkarvat on ihan kuosissa. Muutenkin ok, vielä...aamulla helvetti irti.

Pertti on minun karvakuono, ruma kuin mikä, mutta minun... ja nyt puhun koirasta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Humalan terve!!!
Terve! Jokos siellä lumi suli? Suomukkaalla kertoivat jo sohjossa tarponeensa.

Koetan sementoida olemustani tänne kämpille juuri nyt, etten vaan taas karkaisi jonnekin tuonne iltoihin ja sitten vielä.

Otankin siis reilusti lusikan käteeni ja otan varmasti riittävästi viinaksia, enkä tiedä missä kännykkä on, notten vaan pääsisi KKK:n perinteiden päälle jälleen kuseskelemaan.

Musiikkiahan tämä tilanne ei vaadi, sillä mitään sellaista hetkeä ei ihmisen elämässä ole, etteikö Slayerilla olisi jokin kaunis balladi sitä varten. KVG.
 
Pakko sitä on yrittää kaikkien kipujen keskellä saada edes tätä lenssua paranemaan minttukaakaon voimalla. Jäi Kerhon matsikin väliin perkeles, näkihän sen onneksi ruudusta. Ihme homma miten paljon voi räkää irrota ihmisestä.
Räässä on erityisen vittumaista se loputtomuuden tunne. Vaikka puhaltaisi varastot tyhjiksi, niin aina jostain tunnistamattomasta reservistä työntyy uutta ainetta onkaloiden täytteeksi ja hengityksen rasitteeksi. Tänä aamuna oli sellainen tuntuma, että lentsu olisi tehnyt pesän meikäläiseen, mutta ainakin vielä koen elimistöni saavuttaneen torjuntavoiton.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Terve! Jokos siellä lumi suli? Suomukkaalla kertoivat jo sohjossa tarponeensa.

Koetan sementoida olemustani tänne kämpille juuri nyt, etten vaan taas karkaisi jonnekin tuonne iltoihin ja sitten vielä.

Otankin siis reilusti lusikan käteeni ja otan varmasti riittävästi viinaksia, enkä tiedä missä kännykkä on, notten vaan pääsisi KKK:n perinteiden päälle jälleen kuseskelemaan.

Musiikkiahan tämä tilanne ei vaadi, sillä mitään sellaista hetkeä ei ihmisen elämässä ole, etteikö Slayerilla olisi jokin kaunis balladi sitä varten. KVG.

Van sehän suli jo matkalla maahan. Otat nyt kovat keinot käyttöön, heität kännyn uuniin, kortit leikkelet saksilla kahtia ja kengät nakkelet silppuriin. Siinäpä on sitten hyvä kalsaroida, kun ei muuta voi.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Räässä on erityisen vittumaista se loputtomuuden tunne. Vaikka puhaltaisi varastot tyhjiksi, niin aina jostain tunnistamattomasta reservistä työntyy uutta ainetta onkaloiden täytteeksi ja hengityksen rasitteeksi. Tänä aamuna oli sellainen tuntuma, että lentsu olisi tehnyt pesän meikäläiseen, mutta ainakin vielä koen elimistöni saavuttaneen torjuntavoiton.

Kun katsoo tuota parin päivän aikana kertynyttä räkäpaperikasaa niin ei voi kun kummastella. Nenä täysin rohtunut ja aamuisin maistuu suussa aavikko kun joutuu suun kautta hengittämään. Selkä vielä bonuksena sen verran hajalla, että alkaa seinät kaatua päälle kun ei voi oikein mitään tehdä.

Mutta ei se mitään, kärsihän Jeevelikin kai siellä ristillä.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kohta rupeaa tälle illalle varatut oluset loppumaan, mut ei se mittään. Mä koitan maksimoida tän nykyisen tilanteen. Tinttasin muuten tänään saunoessa naamariin tällaisen. Ihan hyvä tuote.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vaeltaako isä-Kullioniemen vedestä jalostama tuotos tällä hetkellä Kullioniemen elimistössä?
Ei se. Pääni on pehmyt, syynä 29 päivän flunssan runtelous. Tai siis oli minulla noin viisi päivää välissä, kun olin terveenä. Taas mennään. Katson em. syistä johtuen olevani selvinpäin ympäripäissään. Tulin tänne ihan vaan vilkaisemaan, että mitä ne isot pojat täällä puhuvat.

Alkoholismi-ketjusta bongattua. Tämä se on hauska tappaus: Erikoinen vaiva: Oluthiiva valtasi suoliston - miehelle kestohumala | Terveys | Iltalehti.fi
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Onneksi itse ymmärsin täydentää varastoja tänään, kun kaupassa kävin. Totesin, ettei 10 tölkkiä välttämättä riitä, joten ostin muutaman lisää. Nyt nuo eivät ihan heti lopu.
Vedonlyönnistä tuli kohtuulliset voitot ja vielä riittää jännitettävää illan futispeleissä. Mikäs tässä kiireettä ollessa.
 
Räkä on siinä määrin mielenkiintoinen aihe, että pysyttelen siinä vielä hetken. Tästä ketjusta löytynee tietämystä, kelpaako räkä biojätteeksi? Jos tämä runsas viisimiljoonainen kansa tappelee räkätaudin kourissa kahdesti vuodessa ja noin viisi päivää kerrallaan, niin sillä räkämäärällä olisi varmasti myös energia-arvoa. Siis, jos se kelpaa biojätteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös