Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen pitänyt tapanani juopotella ihan yksityisen hyvinvoinnin, en niinkään yleisen viihtyvyyden takia.

Itse asiassa olen hyvinkin harvoin ollut tilaisuudessa, jossa yleinen viihtyvyys olisi merkillepantavasti kohonnut henkilökohtaisen juopotteluni takia, lannistumattomista yrityksistäni huolimatta.

Sama tilanne täällä. Mutta nyt peilikuvassa on joku vähäsen kellertävänaamainen tyyppi, jonka vaillinnaisena kännipäiväkirjana toimii tämä ketju.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Rupee jo kaljat loppumaan, joten pitänee käydä viinapullollani. koskaan ei osaa arvioida sietokykyään, viinat piti jättää ensi viikonloppuun.


Ramones-I Believe In Miracles - YouTube

Joo tästä rokkia vaihteeks.

Nii ja jos joku ei älyy nii linkki juutubeen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaljaa naamaan. IFK lisää taas oluen myyntiä pääkaupunkiseudulla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pink Floydin The Wall -levy on luultavasti parasta, mitä ihminen on koskaan tuottanut.
Ei se ole edes parasta mitä Pink Floyd on tuottanut. Dark Side..., Wish You Were Here ja Animals ainakin menevät heittämällä ohi. Wall on ylipitkä ja pompöösi, hyvistä hetkistään huolimatta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
HTML:
Nyt joutuu rykäsemään. Graveyardia ja Amorphista TÄPÖLLÄ Joku sanoo, ettei vitutukseen kannata juoda. Se on suurinta paskaa mitä olen ikinä kuullut, vitutukseen on paras juoda.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joku sanoo, ettei vitutukseen kannata juoda. Se on suurinta paskaa mitä olen ikinä kuullut, vitutukseen on paras juoda.
Kuka niin on sanonut? Jos kyseisen henkimön tapaat niin juota ihmeessä se armottomaan känniin ja vietä tilanteisiin, joihin henkimö ei muuten ajautuisi. Tämän myötä sinulla on kuva- ja videoaineistoa henkimön mokailuista, jotka puheeksi ottaessasi tarjoat napanteria myös samaan aikaan. Jos se jättää juomatta niin sitten sitä ei vituta, joten tämä henkimö on niin paatunut mulkvisti, että voit ottaa sen napanterin ja vetää tuota kerettiläistä narsistia turpaan.

Juhlin keski-ikää. Se tulee kohta.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kuka niin on sanonut? Jos kyseisen henkimön tapaat niin juota ihmeessä se armottomaan känniin ja vietä tilanteisiin, joihin henkimö ei muuten ajautuisi. Tämän myötä sinulla on kuva- ja videoaineistoa henkimön mokailuista, jotka puheeksi ottaessasi tarjoat napanteria myös samaan aikaan. Jos se jättää juomatta niin sitten sitä ei vituta, joten tämä henkimö on niin paatunut mulkvisti, että voit ottaa sen napanterin ja vetää tuota kerettiläistä narsistia turpaan.

Juuri näin tekisin. En kylläkään ole varma kuka noin hölmösti on sanonut, mutta eikös joku viisaus ole että ei pahaan oloon kannata juoda? Viikate toisaalta sanoo, että jollei viina ja terva ja hauta auta pilkkomaan pimeää jne..
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mikäs kaakaota noin pännii? Mulle kyllä Amorphis toimii hyvän olon nostattajana, kuten nyt tää whisky jota emännän kanssa ryystellään tässä yhteisen maanantaivapaan kunniaksi. Myös Iron Maiden, Metallica, Vigor Mortis, Lapinlahden Linnut, Apulanta, Squeeze, Don Huonot, Ismo Alanko, Kotiteollisuus, Waltari, Irwin Goodman, sekä Aarne Tenkanen päässyt tänään meillä vauhtiin.

Amorphis tuo voiman tunnon kehoon ja mieleen. Pärisee! Noh Vituttaa yksi sun toinenkin asia. Mutta asiat on asioita!!
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Alottelevalle juopolle vinkiksi, että ikinä ei kaljaa juoda muuta kun tyhjään vatsaan. Muuten se ei pure! Sitten kun on kännissä voi syödä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Alottelevalle juopolle vinkiksi, että ikinä ei kaljaa juoda muuta kun tyhjään vatsaan. Muuten se ei pure! Sitten kun on kännissä voi syödä.
Nyt kyllä... saatan tuntea vahvaa rakkautta tuohon Servon tuotokkeeseen!

Amorphiksesta tulee mieleen mennyt perjantai. Piti oikein kaivaa se ainoa hyvä levy tuolta yhtyeeltä laatikoista ja syöttää se kaverilleni. Oli sitä mieltä, ettei Amorphikselta ole koskaan mitään hyvää ikinä tullut, joten pakko oli toimia. Sinne meni se CD, mutta viesti meni perille. En usko, että kaverini oli pahoillaan pienestä verenvuodosta suussaan.

Nyt kuuntelen hempeää musiikkia Ladyhawken tapaan. Naapurit eivät pidä siitä, kun "se naapurin remmi, jota ei voi häätää, kun se on lähdössä tuosta joka tapauksessa" osallistuu elämiinsä. hymiö.

Tähän väliin jotain tavoistani poikkeavaa: Lagavulinia. Jep, olen kyennyt tämän säästämään jo kuukausia.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Sitäpaitsi kännissä huonokin ruoka maistuu niin perkeleen gourmetilta että!

Juu, samoin kuin nälkäisenä. Elikkä tässä alkaa olla aika vahvaa argumentointia sen puolesta, että kaljaa ensin ja sitten ruokaa. Mutta onhan niitä vahvojakin juomia, jotka päristelee sitten eri tavalla tarpeen mukaan.

Nyt kyllä... saatan tuntea vahvaa rakkautta tuohon Servon tuotokkeeseen!

Amorphiksesta tulee mieleen mennyt perjantai. Piti oikein kaivaa se ainoa hyvä levy tuolta yhtyeeltä laatikoista ja syöttää se kaverilleni. Oli sitä mieltä, ettei Amorphikselta ole koskaan mitään hyvää ikinä tullut, joten pakko oli toimia. Sinne meni se CD, mutta viesti meni perille. En usko, että kaverini oli pahoillaan pienestä verenvuodosta suussaan.

Nyt kuuntelen hempeää musiikkia Ladyhawken tapaan. Naapurit eivät pidä siitä, kun "se naapurin remmi, jota ei voi häätää, kun se on lähdössä tuosta joka tapauksessa" osallistuu elämiinsä. hymiö.

Tähän väliin jotain tavoistani poikkeavaa: Lagavulinia. Jep, olen kyennyt tämän säästämään jo kuukausia.

Se on muuten toi musiikki vaan hieno juttu. Meikäläiselle ainakin musiikki on aika iso osa elämää. Vielä kun itse olisi opetellut soittamaan. Ja se on muuten yksi ihmiskunnan suuria vitsauksia, että kerrostalossa ei voi kuunnella makunsa mukaan musiikkia.

Ja pakko vielä hehkuttaa tätä ruotsalaisorkesteria elikkä Graveyardia! Kutittelee meikäläisen makunystyröitä. Tosin livenä oli Turussa ihan paska. Musiikkikielellä ilmaistuna soundit oli päin vittua.

Noh, onnea matkaan kuitenkin. Kyllä elämä aina voittaa. Kuten esimerkiksi meikäläisellä nyt, voin rauhassa keskittyä tähän whiskyyn ja jatkoajan päivystykseen kun emäntä kattelee kokkausohjelmaa pimppa märkänä telkkarista.

eli kaikki voittaa heh..Ainakin loppuehtoosta..

Kiitos myötätunnosta, mutta eipä tässä mitään hätää ole. Vitutuskin oli vaan tämmöinen pieni, mutta äkäinen. Onnet otan kylläkin vastaan mielelläni. Katsellaan eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Se on muuten toi musiikki vaan hieno juttu. Meikäläiselle ainakin musiikki on aika iso osa elämää. Vielä kun itse olisi opetellut soittamaan. Ja se on muuten yksi ihmiskunnan suuria vitsauksia, että kerrostalossa ei voi kuunnella makunsa mukaan musiikkia.
Eiköhän jokainen terve ihminen voi allekirjoittaa musiikin merkityksen elämässään. Riippumatta jopa siitä saatanan huonosta musiikkimausta, mitä suurin osa ihmisistä omaa!

Tilanteeni lähestyy vahvasti sopivaa humalatilaa ja Slayeria. Tuosta yhdistelmästä ei voi tulla muuta kuin keski-ikäistyvän joutsenlaulu jossain FPS:issa.

Ja sitten vielä Lagavulin, olkoot hyvä. Olen.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pitipä oikein tarkastaa, koska olen viimeksi kirjoittanut tähän ketjuun: toukokuussa 2010 ja nyt taas.

Omituinen olo! Periaatteessa kaikki on hyvin: hieno Turun derby, hyvä iltalenkki ja herkullinen kotitekoinen pizza. Nyt vielä vähän sivusilmällä Indiana Jonesia. Siinä siivellä menee "toinenkin" siivua viskiä - aivan kuten päivälleen kaksi vuotta sitten. Vituttaa ja pelottaa yhtä aikaa - osin vielä itkettääkin.
Joku sanoo, ettei vitutukseen kannata juoda. Se on suurinta paskaa mitä olen ikinä kuullut, vitutukseen on paras juoda.
Toinen versiohan on se, että asiat eivät ole koskaan niin huonosti, etteikö niitä voisi vielä viinalla pahentaa.

Mikäs siellä jurppii?
Tähän väliin jotain tavoistani poikkeavaa: Lagavulinia. Jep, olen kyennyt tämän säästämään jo kuukausia.
Ah... voisinpa vaihtaa tän 12-vuotiaan Glenfiddichin Lagavuliniin!
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Väsy on kova, mutta ajattelin silti kaljotella tänään. Kun muksut menee nukkumaan niin ajattelin perehtyä tämän bändin Death Hawks tuotantoon. Itselle mielenkiintoinen uusi suomalainen tuttavuus.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Kylmä kalja on hyvä lääke kurkkukipuun. Tällä tekosyyllä lasken kuumetta ja parantelen flunssaa kotosalla.
 

Nick Neim

Jäsen
Joutuuko sitä yksin tinaamaan?

Tusina Fostersia, lämmin sauna ja vielä aattelin vääntää pakastimesta jotain sapuskaakin tähän aikaan. Oma rauha, musiikkia kuunnellessa. Välillä sitä tajuaa kuinka ihanaa elämä onkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös