Kalsarikänniketju

  • 5 240 710
  • 66 676

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tota, eikös sellanen ketju ollut kyllä, missä sai kertoa munansa pituuden? Vai muistanko omiani (en nyt meinaa munaani, vaikka toki muistan sitä jatkuvasti).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vieläkö joku muu jaksaa?
Nyt taas jaksaa.

Onks täällä lämmintä?
Ei.

Dear Eki!

Haittaako rakastuminen Katy Perryyn tavoitettani saavuttaa uskottavuutta kantakapakan nurkkapöydässä jossa en koskaan käy?
Kuka on Katy Perry? Joe Perryn tiedän mutta tuosta en ole kuullutkaan.

Jätkät kuseksii ja paskoo kintuillensa ja sitten vielä kehuskelevat sillä. Ihme porukkaa.
Mieluiten on kyllä aina kustu ja paskottu toisten kintuille.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Auttakaa janoista miestä hädässä. Olin huonosti varautunut tähän iltaan ja jääkapissa löytyy vain 3 Nobelaner olutta, joten paljonko joudun pulittimaan Siwalle jos käyn poistamassa 12-packin olutta? Lähteekö 10 eurolla?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Auttakaa janoista miestä hädässä. Olin huonosti varautunut tähän iltaan ja jääkapissa löytyy vain 3 Nobelaner olutta, joten paljonko joudun pulittimaan Siwalle jos käyn poistamassa 12-packin olutta? Lähteekö 10 eurolla?

Siwa- tuo ruokakauppojen R-Kioski, eli hintataso on kaikista "siwalletuista hinnoista" huolimatta aika korkea. Irtotölkkeinä voi selvitä kympillä, mutta packina tuskin. Veikkaan, että 15€.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Siwa- tuo ruokakauppojen R-Kioski, eli hintataso on kaikista "siwalletuista hinnoista" huolimatta aika korkea. Irtotölkkeinä voi selvitä kympillä, mutta packina tuskin. Veikkaan, että 15€.

Näinhän se meni. 13 euroa jäi 12-packille hintaa mutta eipähän ainakaan lopu kesken. Pitäisi olla kyllä kiinteä tämä kaljan hinnoittelu täällä Suomessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
SIperian WAlintahan on ihan oma lukunsa, joka suhteessa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikö se känni mene ihan hukkaan, jos kukaan ei huomaa?
Paitsi ehkä töissä ollessa, ne saatanan puritanistit.

Olen pitänyt tapanani juopotella ihan yksityisen hyvinvoinnin, en niinkään yleisen viihtyvyyden takia.

Itse asiassa olen hyvinkin harvoin ollut tilaisuudessa, jossa yleinen viihtyvyys olisi merkillepantavasti kohonnut henkilökohtaisen juopotteluni takia, lannistumattomista yrityksistäni huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös