Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 768
  • 66 778

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vieläkö joku muu jaksaa?
Nyt taas jaksaa.

Onks täällä lämmintä?
Ei.

Dear Eki!

Haittaako rakastuminen Katy Perryyn tavoitettani saavuttaa uskottavuutta kantakapakan nurkkapöydässä jossa en koskaan käy?
Kuka on Katy Perry? Joe Perryn tiedän mutta tuosta en ole kuullutkaan.

Jätkät kuseksii ja paskoo kintuillensa ja sitten vielä kehuskelevat sillä. Ihme porukkaa.
Mieluiten on kyllä aina kustu ja paskottu toisten kintuille.

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Auttakaa janoista miestä hädässä. Olin huonosti varautunut tähän iltaan ja jääkapissa löytyy vain 3 Nobelaner olutta, joten paljonko joudun pulittimaan Siwalle jos käyn poistamassa 12-packin olutta? Lähteekö 10 eurolla?

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Auttakaa janoista miestä hädässä. Olin huonosti varautunut tähän iltaan ja jääkapissa löytyy vain 3 Nobelaner olutta, joten paljonko joudun pulittimaan Siwalle jos käyn poistamassa 12-packin olutta? Lähteekö 10 eurolla?

Siwa- tuo ruokakauppojen R-Kioski, eli hintataso on kaikista "siwalletuista hinnoista" huolimatta aika korkea. Irtotölkkeinä voi selvitä kympillä, mutta packina tuskin. Veikkaan, että 15€.

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Siwa- tuo ruokakauppojen R-Kioski, eli hintataso on kaikista "siwalletuista hinnoista" huolimatta aika korkea. Irtotölkkeinä voi selvitä kympillä, mutta packina tuskin. Veikkaan, että 15€.

Näinhän se meni. 13 euroa jäi 12-packille hintaa mutta eipähän ainakaan lopu kesken. Pitäisi olla kyllä kiinteä tämä kaljan hinnoittelu täällä Suomessa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
SIperian WAlintahan on ihan oma lukunsa, joka suhteessa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikö se känni mene ihan hukkaan, jos kukaan ei huomaa?
Paitsi ehkä töissä ollessa, ne saatanan puritanistit.

Olen pitänyt tapanani juopotella ihan yksityisen hyvinvoinnin, en niinkään yleisen viihtyvyyden takia.

Itse asiassa olen hyvinkin harvoin ollut tilaisuudessa, jossa yleinen viihtyvyys olisi merkillepantavasti kohonnut henkilökohtaisen juopotteluni takia, lannistumattomista yrityksistäni huolimatta.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen pitänyt tapanani juopotella ihan yksityisen hyvinvoinnin, en niinkään yleisen viihtyvyyden takia.

Itse asiassa olen hyvinkin harvoin ollut tilaisuudessa, jossa yleinen viihtyvyys olisi merkillepantavasti kohonnut henkilökohtaisen juopotteluni takia, lannistumattomista yrityksistäni huolimatta.

Sama tilanne täällä. Mutta nyt peilikuvassa on joku vähäsen kellertävänaamainen tyyppi, jonka vaillinnaisena kännipäiväkirjana toimii tämä ketju.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Rupee jo kaljat loppumaan, joten pitänee käydä viinapullollani. koskaan ei osaa arvioida sietokykyään, viinat piti jättää ensi viikonloppuun.

Ramones-I Believe In Miracles - YouTube

Joo tästä rokkia vaihteeks.

Nii ja jos joku ei älyy nii linkki juutubeen.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kaljaa naamaan. IFK lisää taas oluen myyntiä pääkaupunkiseudulla.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pink Floydin The Wall -levy on luultavasti parasta, mitä ihminen on koskaan tuottanut.
Ei se ole edes parasta mitä Pink Floyd on tuottanut. Dark Side..., Wish You Were Here ja Animals ainakin menevät heittämällä ohi. Wall on ylipitkä ja pompöösi, hyvistä hetkistään huolimatta.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
HTML:
Nyt joutuu rykäsemään. Graveyardia ja Amorphista TÄPÖLLÄ Joku sanoo, ettei vitutukseen kannata juoda. Se on suurinta paskaa mitä olen ikinä kuullut, vitutukseen on paras juoda.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joku sanoo, ettei vitutukseen kannata juoda. Se on suurinta paskaa mitä olen ikinä kuullut, vitutukseen on paras juoda.
Kuka niin on sanonut? Jos kyseisen henkimön tapaat niin juota ihmeessä se armottomaan känniin ja vietä tilanteisiin, joihin henkimö ei muuten ajautuisi. Tämän myötä sinulla on kuva- ja videoaineistoa henkimön mokailuista, jotka puheeksi ottaessasi tarjoat napanteria myös samaan aikaan. Jos se jättää juomatta niin sitten sitä ei vituta, joten tämä henkimö on niin paatunut mulkvisti, että voit ottaa sen napanterin ja vetää tuota kerettiläistä narsistia turpaan.

Juhlin keski-ikää. Se tulee kohta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy