Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Naapurin mummo
Joskus sika yrittää olla kuin mies: Sika joi 18 tölkillistä olutta, haastoi riitaa ja sammui - Findance.comIhmisyys on tietyin piirtein yliarvostettua. Parempi on miehen sikana pysyä.
Joskus sika yrittää olla kuin mies: Sika joi 18 tölkillistä olutta, haastoi riitaa ja sammui - Findance.comIhmisyys on tietyin piirtein yliarvostettua. Parempi on miehen sikana pysyä.
Joskus sika yrittää olla kuin mies: Sika joi 18 tölkillistä olutta, haastoi riitaa ja sammui - Findance.com
Tota, eikös sellanen ketju ollut kyllä, missä sai kertoa munansa pituuden? Vai muistanko omiani (en nyt meinaa munaani, vaikka toki muistan sitä jatkuvasti).
Joskus sika yrittää olla kuin mies: Sika joi 18 tölkillistä olutta, haastoi riitaa ja sammui - Findance.com
Nyt taas jaksaa.Vieläkö joku muu jaksaa?
Ei.Onks täällä lämmintä?
Kuka on Katy Perry? Joe Perryn tiedän mutta tuosta en ole kuullutkaan.Dear Eki!
Haittaako rakastuminen Katy Perryyn tavoitettani saavuttaa uskottavuutta kantakapakan nurkkapöydässä jossa en koskaan käy?
Mieluiten on kyllä aina kustu ja paskottu toisten kintuille.Jätkät kuseksii ja paskoo kintuillensa ja sitten vielä kehuskelevat sillä. Ihme porukkaa.
Auttakaa janoista miestä hädässä. Olin huonosti varautunut tähän iltaan ja jääkapissa löytyy vain 3 Nobelaner olutta, joten paljonko joudun pulittimaan Siwalle jos käyn poistamassa 12-packin olutta? Lähteekö 10 eurolla?
Siwa- tuo ruokakauppojen R-Kioski, eli hintataso on kaikista "siwalletuista hinnoista" huolimatta aika korkea. Irtotölkkeinä voi selvitä kympillä, mutta packina tuskin. Veikkaan, että 15€.
Sathana että voipi ihiminen olla pelti kiiinni ilman että sitä kukaan edes huomaa.
Pink Floydin The Wall -levy on luultavasti parasta, mitä ihminen on koskaan tuottanut.
Eikö se känni mene ihan hukkaan, jos kukaan ei huomaa?
Paitsi ehkä töissä ollessa, ne saatanan puritanistit.
Olen pitänyt tapanani juopotella ihan yksityisen hyvinvoinnin, en niinkään yleisen viihtyvyyden takia.
Itse asiassa olen hyvinkin harvoin ollut tilaisuudessa, jossa yleinen viihtyvyys olisi merkillepantavasti kohonnut henkilökohtaisen juopotteluni takia, lannistumattomista yrityksistäni huolimatta.
Ei se ole edes parasta mitä Pink Floyd on tuottanut. Dark Side..., Wish You Were Here ja Animals ainakin menevät heittämällä ohi. Wall on ylipitkä ja pompöösi, hyvistä hetkistään huolimatta.Pink Floydin The Wall -levy on luultavasti parasta, mitä ihminen on koskaan tuottanut.
Kuka niin on sanonut? Jos kyseisen henkimön tapaat niin juota ihmeessä se armottomaan känniin ja vietä tilanteisiin, joihin henkimö ei muuten ajautuisi. Tämän myötä sinulla on kuva- ja videoaineistoa henkimön mokailuista, jotka puheeksi ottaessasi tarjoat napanteria myös samaan aikaan. Jos se jättää juomatta niin sitten sitä ei vituta, joten tämä henkimö on niin paatunut mulkvisti, että voit ottaa sen napanterin ja vetää tuota kerettiläistä narsistia turpaan.Joku sanoo, ettei vitutukseen kannata juoda. Se on suurinta paskaa mitä olen ikinä kuullut, vitutukseen on paras juoda.