Kalsarikänniketju

  • 5 234 123
  • 66 669

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Väijy näyttäisi olevan myös kalsareisillaan, tässä tulisi itseäni askarruttanut kysymys: Minkä väriseksi smurffi muuttuu jos sitä kuristaa?
.

Mä vastaan, että mun väriseksi. Lievästi pinkihtävä ja hieman Sipowiczin pulleahko.

Siirryn nyt Baileysiin ja fiilistelen lisää. En vaan tiedä mitä sitä kuuntelis, kun mitään Tapio Rautavaaraakaan ei jaksaisi. Jotain missä olisi sitä agressiota ja rock'n'rollia.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onpa täällä meno ja naamat vaihtuneet sitten viime vuosien. Olutta nautitaan vielä muutamat ja sitten varmaan hissuksiin nukkumaan. Mikäs tässä, mukavaa tämä tissuttelu on, siitä ei pääse mihinkään.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Saisko tota samaa tavaraa säästöpakkauksen aamuja ajatellen jos nousu on kerta taattu?

Nyt joku uus juttu kokiksen rinnalle mihin tota rommia voi sotkee, käytössä on shellin valikoima!

Onko ok vetää shortsit kalsareiden päälle kun lähtee myyjätyttöä kiusaamaan, vai sotiiko se ketjun ideaa vastaan?
 
Viimeksi muokattu:

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko ok vetää shortsit kalsareiden päälle kun lähtee myyjätyttöä kiusaamaan, vai sotiiko se ketjun ideaa vastaan?
Ei idea, mutta laki sotii vastaan. Jälleen.

Kaikki hyvä kielletään. Kaupasta ei saa keskiketterää vielä moneen tuntiin. Helvetin heinänuha. On ihnottavaa yrittää juoda olutta kun nenä on tukossa. Zyrtecit ei paljoa auta ja Duactit on loppu. Saunastakaan ollut mitään hyötyä.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Olette kaikki ihan homoja mutta W.A.S.P:n The Great Misconception Of Me on ihan saatanan kova biisi! Juuri baarista himaan päästyä on hyvä muistella mikä maailmassa on oikeasti hyvää niinkuin Blackien ääni!
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Olette kaikki ihan homoja mutta W.A.S.P:n The Great Misconception Of Me on ihan saatanan kova biisi! Juuri baarista himaan päästyä on hyvä muistella mikä maailmassa on oikeasti hyvää niinkuin Blackien ääni!

Blackien ääni on tosiaan mielettömän hyvä, mutten kuitenkaan haukkuisi muita homoiksi jos perusteeksi itse ottaa kyseisen yhtyeen.

Kyseinen laulaja sukkahousuissa

Kuulostaa toki hyvältä.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muut on ruississa tai edes baarissa, minä kotona ja kuuntelen William Telliä, kellokin on vasta 1.

Tässä teillekkin Youtube.com
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hommaa oma kesäränni: siitä valuu kusi, vesi sekä viina. Tämä ränni pitää putsata ainoastaan silloin, kun siltä tuntuu. Yli läikkyy varmasti, mutta kesälomasta johtuen, on aikaa siivota jälkensä.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ei täällä näköjään muita oo. Kaikki muut valvoo agentteja selvitte päin. Tai alasti.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Hyvää päivää arvon jatkoaikalaiset! Vähän meinasi iltapäiväväsy iskeä, joten olut auki ja saunaa odottelemaan. Taustalla soi aivan erinomainen ralli: Volbeat-Evelyn, tässähän feattaa Napalm Deathin laulaja, tuo todella hyvää särmää biisiin. Pistetäänpä soimaan uudestaan.

Jatkoaika on ollut todella kuollut tänään. Luulen, että monet kuitenkin palaavat illalla takaisin koteihinsa, korkkaavat oluen, kirjautuvat Jatkoaikaan ja löytävät Kalsarikänniketjun. Hei vaan!
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kuukauden kesälomasta on jäljellä enää viikon repaleet, ja mihin tulikaan tämä vapaa-aika käytettyä? Ei niin yhtään mihinkään, eli odotetustihan tässä kävi.

Kännijukea: Therion - Sitra Ahra
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Sauna on hieno keksintö, jossa kylmän bissen kanssa taatusti rentoutuu. Corona juotu, sitten Solin kimppuun.

Heitetäänpä taas biisillä, kun musiikki on soinut tauotta aivan koko päivän. Ehkä nyt jotain rauhallisempaa hetkisen verran ja lauantai-illan fiilistelyä. Tai no heitänkin levyllä. Samuli Putron uusin on kyllä aika hieno lätty.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Valkovenäläistä päälaki kaljuna. On tää sairasta. Muualla toki n. 15cm letti.

Juicehan on kuollut jo, vaikkakin mulla juuri nyt pauhaa stereoista.

Tuli käytyä pällistelemässä jalkapalloa. Oikein Hämeenlinnan paikallisderby kakkosdivarissa.
Loppuilta kalsaroidessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös