Kalsarikänniketju

• 5 310 313
  • 66 757

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen Pohjois-Karjalassa ja juon Karjala-olutta. Näin flunssan jälkeen, tämä näemmä humahtaa päähän. Jo kolmas olunen tuntui kummasti. Edellisestä juomingistani on lämpimästä kesästä huolimatta parisen viikkoa.

Myös huomenna olen humalassa. On sovittua ryhmämenemistä, mutta tänään kalsarihumaloin. Huomenna Alkoon, ajattelin ostaa elämäni toisen Kossu-pullon.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Taidan ottaa kulauksen Baileysiä, kahvinmakuista mikäli saan tarkentaa. Taidan vielä laittaa King Diamondia ja Sepulturaa soimaan oikein kovalla volyymilla, että noikin mukulat kuulee musiikkia.

Tänään juomamakumme on kulkenut yksiin sillä minäkin olen ehtinyt nauttia muutaman siivun Baileysiä ja jatkan nauttimista tässä hissukseen tulevinakin hetkinä. Musiikkimakumme ei kuitenkaan käy yksiin, sillä nyt kuljen Maryn kanssa joen rantaa...

vlad.

Ensimmäiset kunnon kalsarikännit yli vuoteen. Piti oikein googlella tarkistaa, niin viime vuoden toukokuussa kyselin kokeneemmilta vinkkejä kalsarikännäykseen. Ongelmani on se, että olen aina juonut vahingossa liian hitaasti. Mutta nyt pari viskiä baarissa alle ja siitä kotiin oluiden pariin, niin johan pelittää.

Mitäs kaikkea hauskaa kalsarikännissä voi tehdä?

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei oo autoo tällä hetkellä käytössä :(

Mites jos kokeilisit tota paskomis puolta? Toki housut ei ole sallittu, no menee ne kalsareihinkin ihan näppärästi.
Alkaa jytisemään tämä jälkijäristys päälle. Iloinen on mieli, vaikka vituttanut kaikki mahdolliset asiat alkuviikosta. Biisitkin ovat lähinnä osastoa kesähitit ja reggea.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Ei tästä hommasta tule yhtään mitään. Kaikki mennee päin persettä! Akatkin haukkuu siaks. Taidan maksullisiin naisiin mennä.
Se on Alkon keikka eessä. Kossua niin saatanan tavalla.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Olen Pohjois-Karjalassa ja juon Karjala-olutta. Näin flunssan jälkeen, tämä näemmä humahtaa päähän. Jo kolmas olunen tuntui kummasti. Edellisestä juomingistani on lämpimästä kesästä huolimatta parisen viikkoa.

Myös huomenna olen humalassa. On sovittua ryhmämenemistä, mutta tänään kalsarihumaloin. Huomenna Alkoon, ajattelin ostaa elämäni toisen Kossu-pullon.

Eikös tämä Pohjois-Karjala olekkin hieno paikka?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dokumentti pohjoiskarjalaisista poikamiehistä ja heidän suhteestaan naisiin.
Tuo dokumentti on tullut katseltua noin viisi kertaa. Klassikko on tuo dokkari. Mujunen ei muuten oikeasti olekaan Mujunen vaan ihan eri nimi sillä oikeasti on.

Ihmeellisiä nuo pohjoiskarjalaiset naiset. Mulukunpersoja himonussijoita. Paitsi se yksi justiina, mutta ne muut ovat.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aivan parasta! Ihan kun ite peilliin katsos.
On tullut Joensuussa kuutisen vuotta asuttua tällä vuosituhannella, tuttu paikka. Kun tulin jokunen päivä sitten tänne Joensuuhun niin havainnoin, että suurin osa nuorista miehistä näyttää siltä, että ne pelaavat jääkiekkoa III- tai IV-divarissa. Ei ne varmasti kaikki pelaa mutta siltä ne näyttää!

Tänään päivällä kevyesti kalsaroin mutta illalla menen baariin. Kai minä tässä ketjussa saan silti olla, vaikka päivä ei jatkukaan kalsaroiden. No, nousin äskettäin viestimäärällä mitattuna tämän ketjun Top10:iin, joten kai sitä nyt saa!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Grillailin tänään ja nautiskelin siinä sivussa brittiläistä St. Peter's panimon gluteenittomia oluita useamman kappaleen ja kohta lämmittelen itselleni saunaa ja siirryn siinä samalla oluista siidereiden pariin. Tarkoituksenani ei kuitenkaan ole hörppiä alkomahoolia tolkuttomaan tahtiin vaan pitää yllä sellainen kiva pieni hiprakka olotila.

vlad.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hyvin perinteistä eli musiikkia ja vodkaa karpalomehulla sekä Jatkoaikaa.

Nyt perseelle potkivat Ismo Alanko ja Saaremaa-vodka sekä Ässä-fanien katkeruus, kun heidän joukkuetta on joskus jossain väitetty huonommaksi kuin viime kaudella.

Kevyttä kotitissuttelua siis harrastelen.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tarkoituksenani ei kuitenkaan ole hörppiä alkomahoolia tolkuttomaan tahtiin vaan pitää yllä sellainen kiva pieni hiprakka olotila.

vlad.

Minäkin olen monta kertaa sanonut noi kuuluisat viimeiset sanat. Mutta joo, Sakulla ja Ale kokin ronkelolla vielä hetki, original ja vodkat juuri nyt tällähetkellä tullimuodollisuuksissa. Illalla jo kustuna naapurin postilaatikkoon...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saunassa käyty ja löylytelty oikein kunnolla, kylläpä teki hyvää ja rentoutti oloa mukavalla tapaa!

Nyt hörpiskelen ranskalaisia siidereitä ja kuuntelen ukkosen jyrinää jossain horisontin takaa ja mietin, että uskaltaisinko vastoin palstan henkeä polkaista myöhemmin illalla keskustaan nauttimaan brittiläisiä siidereitä.

vlad.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt mä kuuntelen jotain Apulantaa.

Joskus Apulannalta saattoi vielä odottaa jotain mukavaa ja uutta, nyt ne tekevät niitä vanhoja tai lähinnä uusia biisejään uudestaan.

"Mä teen ihan mitä vaan, menen ihan mihin vaan, lopulta se vie mut sairaalaan"

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuivunut olen Juhannuksesta saakka. 5.8 seuraavan kerran töihin, joten valitettavan harvoin tapahtuva sunnuntaijurri toteutunee tänään.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole koskaan kuunnellut Therapya muulloin kuin nousuhumalassa. Loistavaa musiikkia selvinpäin olemisen ja kuoleman väliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy