Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tenkanen oli hauska silloin 25 vuotta sitten Göstan sideshowna. Ei enää.

Minulle oli yllätys, että Tenkanen esiintyy edelleen. Kuvittelin hänen painuneen unholaan jo aikoja sitten ja jääneen vähäiseksi merkinnäksi viihdehistorian lehdille mutta ai perkele! olinkin väärässä.

En edes uskalla kuvitella nyky-Tenkasen juttujen tasoa kun ei hän kultavuosinaankaan kuulunut suosikkeihini, tosin Göstan Koe-eläinpuistossa Tenkanen oli pienessä roolissaan pätevä esiintyjä ja toisinaan taisin jopa naurahtaa hänen jutuille.

vlad.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tenkanen puhui lähinnä tisseistä. Josko sitten kohdeyleisönä olleet mopoilijat saivat miehen ainoastaan yhden asian pariin, mutta liikaa tuota asiaa tuli.

Ne miestissit.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
En ole näemmä yksin. Onko palstaveljistä kukaan kuunnellut "Minä ja Ville Ahonen" -nimistä yhtyettä? Tuo aivan ulottuvuuden tähän suomalaiseen, synkkien lyriikoiden kulttuuriin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jaloviinalla mä opettelin ryyppäämään joskus kahdeksankymmentaluvun alussa ja sen jälkeen kyseinen aine on ollut pannassa.
Tänään sitten tarttui viinakaupasta hihaan pullo jaloviinaa ja kyllähän tätä juomaan pystyy.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Jaloviinalla mä opettelin ryyppäämään joskus kahdeksankymmentaluvun alussa ja sen jälkeen kyseinen aine on ollut pannassa.
Tänään sitten tarttui viinakaupasta hihaan pullo jaloviinaa ja kyllähän tätä juomaan pystyy.

En tiedä miksi, mutta mun mielestä se on kovin hedelmäisen makuinen. Lempparijuomia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jaloviinalla mä opettelin ryyppäämään joskus kahdeksankymmentaluvun alussa ja sen jälkeen kyseinen aine on ollut pannassa.

Paljastan kokemattomuuteni tällä saralla eli en ole koskaan jallua maistanut edes snapsillistakaan (jos oikein muistan). En vaan yksinkertaisesti voi juoda mitään alkoholipitoisia juomia jotka edes etäisesti tuoksuvat konjakille. Yksi lasillinen konjakkia ja minulta tulee hetimmiten kaikki ylös ja vauhdilla.

Konjakit ja viskit ovat nautintoaineita joiden nauttimisesta minun sisuskaluni eivät nauti. Mielummin sitten vaikkapa Viipurin torilta ostettua ponua.

vlad.
 
Viimeksi muokattu:

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Konjakit ja viskit ovat nautintoaineitajoiden nauttimisesta minun sisuskaluni eivät nauti. Mielummin sitten vaikkapa Viipurin torilta ostettua ponua.

vlad.

Varsin ikävää, sillä viskit ovat suurin nautinto alkoholin saralta, mitä olen itse koskaan kokenut.
 
Mölö-Veikko istui rakovalkean äärellä. Vain ajoittaiset kuikan huudot sekä Iijoen liplatus pitivät seuraa Veikolle. Sekä kourassa oleva Kukko, Laitilan Lager. Uula-Purkeri, Kullioniemi, invaliidimajuri Makkonen ja Asperkele olivat kadonneet metsän syvyyksiin. Iäksikö? Aprikoi Mölö-Veikko.

Mölö-Veikko kaivoi rinkastaan kiikarit, nosti ne silmilleen ja tähyili vastarannalle. Linssien läpi välkkyi hahmoja, ihan kuin ihmisen hahmoja, Iijoen tuolla puolen.

Huuuu, huusi Mölö-Veikko. Onko siellä immeisiä?

Mölö laski kiikarit, nosti Kukon huulilleen, kallisti laageria nieluunsa ja jäi odottelemaan vastausta. Iijoki liplatti ja kuikka huusi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mölö-Veikko istui rakovalkean äärellä. Vain ajoittaiset kuikan huudot sekä Iijoen liplatus pitivät seuraa Veikolle. Sekä kourassa oleva Kukko, Laitilan Lager. Uula-Purkeri, Kullioniemi, invaliidimajuri Makkonen ja Asperkele olivat kadonneet metsän syvyyksiin. Iäksikö? Aprikoi Mölö-Veikko.

Ne ovat muuttaneet. Toisen lammen rantavesiin. On kuulemma kuulaammat vedet, isommat hauet, eikä tartu uistinkaan niin herkästi ahvenruohoon siinä lammessa. Ja vähemmän lippapäitä niistä hauista kiistelemässä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Varsin ikävää, sillä viskit ovat suurin nautinto alkoholin saralta, mitä olen itse koskaan kokenut.

Minulle suuren suurta nautintoa tuottavat viinit ja kuohuvaiset ja niidenkin annissa on aivan riittämiin yhdelle miehelle, joten en koe suuren suureksi tappioksi sitä etten pysty nauttimaan viskeitä tai konjakeista. Kaikkea ei elämässä voi saada ja minun kohdalla raja mennee siinä etten voi nautiskella konjakeista ja viskeistä.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos nyt tuota yhelle ronssimitallille mukilliset.

Ei saanut onneksi kuulapää ennää Hippoksella näitä juhlia, vaikka hieno on miesi kuitennii.
 
Kivasti täytettiin.
Perkeles. Ei sulla olis lapiota lainata? Eihän tuo iso puro ollut. Viitisen kilometriä pitkä ja parikytä metriä leveä. Lapsia ennen muinoin varoteltiin menemästä rantaan tai näkki vie.

Olipa myös sodan aikana legenda, että Punakoneet eivät pommittaneet Toejokea, joka siihen aikaan oli varsinainen kommunistien pesäke.

Onnea vaan Veetrikille ronssista.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Perkeles. Ei sulla olis lapiota lainata? Eihän tuo iso puro ollut. Viitisen kilometriä pitkä ja parikytä metriä leveä. Lapsia ennen muinoin varoteltiin menemästä rantaan tai näkki vie.

Olipa myös sodan aikana legenda, että Punakoneet eivät pommittaneet Toejokea, joka siihen aikaan oli varsinainen kommunistien pesäke.

Onnea vaan Veetrikille ronssista.

Lapiosta katkesi varsi. Olen kuullut näkistä niin paljon pahaa, että matka ei Toejokeen vie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös