Englannin homo bändeineen vetää Pitkää Kuumaa Kesää. Vapise Pate!
En voi vastustaa kiusausta kertoa, että lähinnä vaimo ja lapset ovat hommailleet. Mutta eivät hommaile enää, ainakaan ilman pikaliimaa ja poikkeuksellista kärsivällisyyttä.Älä vaan kerro mitä noilla esineillä olet aiemmin puuhaillut...
Englannin homo bändeineen vetää Pitkää Kuumaa Kesää. Vapise Pate!
Kiva kun maistui. Encoret tarjoaa Ian Dury: tällainen rakkauslaulu.Thanks Pahis, sä teit sen taas!
Täältä näköjään vieläkin välillä löytyy näitä helmiä.
Mua ainaki vituttaa, roikun himas, eikä bileistä tietookaa..
Kato tota mielummin: http://www.youtube.com/watch?v=FIfbghHdG1s
Miami Dolphins..
Tämähän pitää paikkansa!
Tämä on aivan totta. Pari kertaa olen tähänkin ketjuun linkittänyt Doron vetämän koverin Too drunk to fuckista. Hieno nainen, mutta vielä hienompi bändi.
Olittekos tietoisia, että YouTubesta löytyy vallan hyvä DK-keikka katsottavaksi.
edit: Lainasin -FNM-:ää niin hyvin, etten viitsi vaivautua edes korjaamaan. Korkeintaan pahoittelen asiaa. FNM:ltäkin löytyy parikin viihdyttävää kokonaista konserttia Tubesta. Siis siltä kalifornialaiselta bändiltä, mutta luultavasti myös jatkoaikalaiselta FNM:ltä.
Mulla oli bändejä 80-luvun lopulta 2000-luvulle asti, koko ajan vähintään yksi. AC/DC-tyylisestä rockista semihevin kautta suomirokkiin ja funkahtavamman kaman kautta takaisin, suomeksi ja englanniksi. Kaikissa lauloin, useissa soitin myös kitaraa ja joskus bassoakin. Alkuaikoina tein vain lyriikat mutta soittotaidon kartuttua säveltelinkin. Viimeisessä viritelmässä olin jo aika jyrkkä styranki: kaveri teki vain koneella rytmipohjat ja mie kaiken muun.Bändini ei ole tennyt vielä yhtään keikkaa. Biisejä on jo kymmenkunta valmiina, mutta yhtään treenejäkään ei olla pidetty.
Nyt ei bändejä ole ollut 10 vuoteen, aika ei riitä. Biisejä kuitenkin tippuu tasaisen epäsäännöllisesti, ja seuraavan yhtyeen nimikin on jo tiedossa. Se on Space Lesbians.
Jaahas, en ole tainnut tänne koskaan aikaisemmin kirjoitella, mutta nyt on sellanen 1,5 viikkoa tullut vedettyä enemmän ja vähemmän kalsarikännejä pääasiassa vinkun ja bissen voimalla. Pari kertaa tässä välissä oon jopa baarissakin käynyt, mutta ennemminkin kotona ja nyt FB manageria pelaillen. Hyvä aamujuoma on ollut kahvi kera kahvilikööri. Jospa täältä tänään löytyisi keskustelukumppaneita, niin ei tarvitse yksin kalsareita vedellä.
Edit: Eniten soitettu biisi on ollut tämä Jujun biisi: http://www.youtube.com/watch?v=igLoJyRx_so