Tähän on pakko kertoa pari nolohkoa tapahtumaa. Joskus toissa talvena, kun olin työharjoittelussa, niin tuli sitten iskettyä kaikenlaista viestiä parille hemaisevalle tapaukselle tuolla facebookissa. Siis entisille työtovereille. Näihin viesteihin ei onneksi kukaan mitään vastannut. Muutama tilapäivityskin on joskus ollut suht nolo. Onneksi noihin on harvemmin kukaan mitään kommentoinut. Humalassa en uskalla facebookkiin kylläkään nykyään kirjautua.
Jep, mä en oo vielä känniulkona FB:stä kun oon käyttäytynyt sen verran siististi. Nytkin vaan linkkailen biisejä joita satun kuuntelemaan. Mut silti, ei siihen tarvii kun sen yhden kerran kun se lamppu syttyy ja sit ei enää koskaan voi nähdä niitä ihmisiä.
Hahhah, tuo on niin totta. Kerran baarista lähdettyäni kaveri laittoi tekstiviestin "oisit nyt nähny miten kiimasen muijan sain messiin", no sitten kun seuraavana aamuna hain sattumoisin juuri tälle tyypille jääneitä tavaroitani (oltiin siis aloittelemassa siellä ennen baariin menoa), ovea tulikin avaamaan tämä hänen hehkuttama nainen ja oli kyllä niin SUSIKRAPULA kuin voi vain olla.
Tästä tietysti päästään siihen kulutettuun fraasiin, että kauneus on katsojan silmissä. Mutta tässä tapauksessa oli kyllä promilletkin vahvasti mukana.
Joo, viimeisin tällainen oli mun broidi, tosin ei hehkutellut jälkeenpäin kyllä sen enempää, mutta naurettiin kyl kaverin kanssa. Ei se nyt ollut ihan susiruma, mutta vähintään 6-. Itsellä on ollut muutama tapaaminen susikrapulan kanssa ja sillon todellakin sanon sen ja pyydän henkistä apua kavereilta, siis sellasia 4- ihan hirveen näkösiä jopa maailman pahimmassa kännissä. Mulla on yks kaveri joka hehkuttaa kaikkia muijia keitä se kippaa ja yleensä ne on ihan vitun rumia, siis tottakai hyviäkin on mukana, mutta jokaisesta tulee hehkutus, että oli sairaan helmi muija.