Kalsarikänniketju

  • 5 217 524
  • 66 665

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämähän pitää paikkansa!

Tämä on aivan totta. Pari kertaa olen tähänkin ketjuun linkittänyt Doron vetämän koverin Too drunk to fuckista. Hieno nainen, mutta vielä hienompi bändi.

Näin on. En oikein tiedä, toivoisinko Dead Kennedysin tekevän vielä comebackin Jello Biafran kanssa, mutta jos tekevät, niin juoksen ja ihan helvetin lujaa keikalle jos pohjoismaihin tulisivat. Tai en minä juokse, istun taksin takapenkillä

Olittekos tietoisia, että YouTubesta löytyy vallan hyvä DK-keikka katsottavaksi.

En ollut, mutta nyt olen. Kiitokset siitä. Täytyy mulkoilla keikka.

edit: Lainasin -FNM-:ää niin hyvin, etten viitsi vaivautua edes korjaamaan. Korkeintaan pahoittelen asiaa. FNM:ltäkin löytyy parikin viihdyttävää kokonaista konserttia Tubesta. Siis siltä kalifornialaiselta bändiltä, mutta luultavasti myös jatkoaikalaiselta FNM:ltä.

Bändini ei ole tennyt vielä yhtään keikkaa. Biisejä on jo kymmenkunta valmiina, mutta yhtään treenejäkään ei olla pidetty. Bändin muilla jäsenillä on liian kova kiire, kun pitää jotain tamperelaisia räkälöitä, rautalampilaisia junttifestareita ja amerikan kiertueita käydä läpi. Ehkä joskus saamme vielä laitettua kasetille materiaalia ja esiinnyttyä vaikka jonkun kuusikymppisillä. Musiikkityyilinä on sovinismicore.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Bändini ei ole tennyt vielä yhtään keikkaa. Biisejä on jo kymmenkunta valmiina, mutta yhtään treenejäkään ei olla pidetty.
Mulla oli bändejä 80-luvun lopulta 2000-luvulle asti, koko ajan vähintään yksi. AC/DC-tyylisestä rockista semihevin kautta suomirokkiin ja funkahtavamman kaman kautta takaisin, suomeksi ja englanniksi. Kaikissa lauloin, useissa soitin myös kitaraa ja joskus bassoakin. Alkuaikoina tein vain lyriikat mutta soittotaidon kartuttua säveltelinkin. Viimeisessä viritelmässä olin jo aika jyrkkä styranki: kaveri teki vain koneella rytmipohjat ja mie kaiken muun.

Nyt ei bändejä ole ollut 10 vuoteen, aika ei riitä. Biisejä kuitenkin tippuu tasaisen epäsäännöllisesti, ja seuraavan yhtyeen nimikin on jo tiedossa. Se on Space Lesbians.

Taidan juoda viinaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, en osaa soittaa muuta kuin kazoo-pilliä ja haitaria. Tosin kumpaakaan noista ei käytetä bändini musiikissa. Kitaran omistin, mutta myln sen eräälle fysioterapeutille, joka antoi sitten kolme fysiikaalista hoitokertaa veljelleni, joka potkii palloa ihan tosissaan. Eli siis sanoitan ja sävellän päässäni. Tosin siinä vaiheessa, kun treenejä alamme pitämään, niin voi olla hankalaa todentaa bändikavereille melodioita. Täytyy siis vaan antaa niiden soittaa jotakin räminää.

En ole edes enää varma, muistavatko muut bändiläiset bändimme olemassaoloa. Yhtyeen perustamisesta on kolme vuotta, yhtään treeniä ei ole takana, asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu kun yhtye perustettiin noin kolmen promillen jurrissa, biisejäkään en ole tehnyt yli vuoteen. Oletan kuitenkin, että joku päivä laitamme musiikkia sille edellä mäinitulle kasetille ja valloitamme maailman. Maailma voi olla myös ne jonkun kuusikymppiset.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Palkitsempa minäkin minäni nyt kun on tullut muuttokuorman kanssa temppuiltua kaksi päivää. Tosin aloitin juomisen jo puoliltapäivin, joten alkaapi olemaan jo olot kohdillaan.

Nyt ei bändejä ole ollut 10 vuoteen, aika ei riitä. Biisejä kuitenkin tippuu tasaisen epäsäännöllisesti, ja seuraavan yhtyeen nimikin on jo tiedossa. Se on Space Lesbians.

Minulla oli jonkin aikaa Anal Alien niminen projekti, mutta jouduin (tai siis päätin) muuttaa nimeä, kun huomasin että tuon niminen käsityöelokuva onkin tehty. Ei oikeita bändejä ole ollut nyt vuoteen. Tosin teen kyllä sanoituksia eräälle semi-kovalle vanhalle punkkibändille.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jaahas, en ole tainnut tänne koskaan aikaisemmin kirjoitella, mutta nyt on sellanen 1,5 viikkoa tullut vedettyä enemmän ja vähemmän kalsarikännejä pääasiassa vinkun ja bissen voimalla. Pari kertaa tässä välissä oon jopa baarissakin käynyt, mutta ennemminkin kotona ja nyt FB manageria pelaillen. Hyvä aamujuoma on ollut kahvi kera kahvilikööri. Jospa täältä tänään löytyisi keskustelukumppaneita, niin ei tarvitse yksin kalsareita vedellä.

Edit: Eniten soitettu biisi on ollut tämä Jujun biisi: http://www.youtube.com/watch?v=igLoJyRx_so
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Jaahas, en ole tainnut tänne koskaan aikaisemmin kirjoitella, mutta nyt on sellanen 1,5 viikkoa tullut vedettyä enemmän ja vähemmän kalsarikännejä pääasiassa vinkun ja bissen voimalla. Pari kertaa tässä välissä oon jopa baarissakin käynyt, mutta ennemminkin kotona ja nyt FB manageria pelaillen. Hyvä aamujuoma on ollut kahvi kera kahvilikööri. Jospa täältä tänään löytyisi keskustelukumppaneita, niin ei tarvitse yksin kalsareita vedellä.

Edit: Eniten soitettu biisi on ollut tämä Jujun biisi: http://www.youtube.com/watch?v=igLoJyRx_so


FB2012 on kyllä jees.. Mutta ei sitä -94 version voittanutta, nimeä en nyt muista.. Vois alkaa jo futismatsit että vielä jotain vielä niistä muistais :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä kanssa vedetään kaljaa. Sen verran on tullut noottia Facebookkiin kirjoittamisesta, että sinne en enää linkitä kuin musavideoita, mutta hauskaa pidetään jne. =)

Tänään tajusin, että saunavuoroltani täytyy lähteä tasan 16. Tai, kun kerrostalossani on 2 pukuhuonetta ja 1 sauna, olen luullut, että seuraava saunoja tulee kello 16 pukuhuoneeseen numero 2, ja itse voin olla 15-16 saunavuoron käyttäjänä niin pitkään pukuhuoneessa numero 1 kuin haluan. Näin ei ollutkaan ja toinen saunoja tuli hätistelemään minua pois. =)

Pahoittelin ja lähdin. Hätistelijä oli noin 40- vuotias yksinäinen, ainakin oli yksin saunomassa, nainen, en tajunnut kysyä kaipaako selänpesuapua. Mielelläni olisin auttanut. Ei kovin kaunis, mutta pilluhan se on silläkin. ;)
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
FB2012 on kyllä jees.. Mutta ei sitä -94 version voittanutta, nimeä en nyt muista.. Vois alkaa jo futismatsit että vielä jotain vielä niistä muistais :D

Jep, mun kone ei vaan pyöritä noita uusimpia, niin pelailen nyt vuosimallia 2008. Silti, ei oo kyllä 2000-luvun Maxim Tsigalkon voittanutta. Oli ihan järjetön äijä, Milanilla kun pelaan niin teki käytännössä joka matsissa maalin ja monesti 3-4 maalia. Maalit oli joka kausi tyyliin 30 ottelua 50-65 maalia.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kovin kaunis,
Kyllä siitä varmaan jo mäyräkoiran, tai ainakin laatikon verrallisella olutta olisi saanut miellyttävämmän näköisen? Välillä täytyy ihmetellä kun kaverit pokailee kännissä välillä aivan järkyttävien näköisiä mammoja, puuteko on niin kova vai liikaa promilleja veressä, mutta hauska on ollut kuulla niitä aamun susikrapulatarinoita.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Täällä kanssa vedetään kaljaa. Sen verran on tullut noottia Facebookkiin kirjoittamisesta, että sinne en enää linkitä kuin musavideoita, mutta hauskaa pidetään jne. =)

Joo, tonne Facebookin pitäis saada alkolukko, et laittais vaan videoita youtubesta. Onneks tähän mennessä en oo vielä avautunu siellä muuten kuin videoiden voimalla ja toivottavasti pysyn tällä linjalla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kyllä siitä varmaan jo mäyräkoiran, tai ainakin laatikon verrallisella olutta olisi saanut miellyttävämmän näköisen? Välillä täytyy ihmetellä kun kaverit pokailee kännissä välillä aivan järkyttävien näköisiä mammoja, puuteko on niin kova vai liikaa promilleja veressä, mutta hauska on ollut kuulla niitä aamun susikrapulatarinoita.

Hauskimpia on silti ne läpät, missä on kyseessä todellinen susikrapula ja äijä hehkuttaa, et oli helmi muija, siis joka kerta. Näitäkin löytyy.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo, tonne Facebookin pitäis saada alkolukko, et laittais vaan videoita youtubesta. Onneks tähän mennessä en oo vielä avautunu siellä muuten kuin videoiden voimalla ja toivottavasti pysyn tällä linjalla.

Tähän on pakko kertoa pari nolohkoa tapahtumaa. Joskus toissa talvena, kun olin työharjoittelussa, niin tuli sitten iskettyä kaikenlaista viestiä parille hemaisevalle tapaukselle tuolla facebookissa. Siis entisille työtovereille. Näihin viesteihin ei onneksi kukaan mitään vastannut. Muutama tilapäivityskin on joskus ollut suht nolo. Onneksi noihin on harvemmin kukaan mitään kommentoinut. Humalassa en uskalla facebookkiin kylläkään nykyään kirjautua.

Kävinpä muuten tuossa saunassa pari tuntia sitten ja join saunajuomana pari pinttilonkeroa. Potki ihan hyvin. Olisi minulla jääkaapissa jaloviinaa, mutta kattoo nyt...
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hauskimpia on silti ne läpät, missä on kyseessä todellinen susikrapula ja äijä hehkuttaa, et oli helmi muija, siis joka kerta. Näitäkin löytyy.
Hahhah, tuo on niin totta. Kerran baarista lähdettyäni kaveri laittoi tekstiviestin "oisit nyt nähny miten kiimasen muijan sain messiin", no sitten kun seuraavana aamuna hain sattumoisin juuri tälle tyypille jääneitä tavaroitani (oltiin siis aloittelemassa siellä ennen baariin menoa), ovea tulikin avaamaan tämä hänen hehkuttama nainen ja oli kyllä niin SUSIKRAPULA kuin voi vain olla.

Tästä tietysti päästään siihen kulutettuun fraasiin, että kauneus on katsojan silmissä. Mutta tässä tapauksessa oli kyllä promilletkin vahvasti mukana.
 

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Tähän on pakko kertoa pari nolohkoa tapahtumaa. Joskus toissa talvena, kun olin työharjoittelussa, niin tuli sitten iskettyä kaikenlaista viestiä parille hemaisevalle tapaukselle tuolla facebookissa. Siis entisille työtovereille. Näihin viesteihin ei onneksi kukaan mitään vastannut. Muutama tilapäivityskin on joskus ollut suht nolo. Onneksi noihin on harvemmin kukaan mitään kommentoinut. Humalassa en uskalla facebookkiin kylläkään nykyään kirjautua.

Kävinpä muuten tuossa saunassa pari tuntia sitten ja join saunajuomana pari pinttilonkeroa. Potki ihan hyvin. Olisi minulla jääkaapissa jaloviinaa, mutta kattoo nyt...

Ei muuta kuin jallut huiviin ja kohti uusia pettymyksiä vai mitenkä se meni..
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tähän on pakko kertoa pari nolohkoa tapahtumaa. Joskus toissa talvena, kun olin työharjoittelussa, niin tuli sitten iskettyä kaikenlaista viestiä parille hemaisevalle tapaukselle tuolla facebookissa. Siis entisille työtovereille. Näihin viesteihin ei onneksi kukaan mitään vastannut. Muutama tilapäivityskin on joskus ollut suht nolo. Onneksi noihin on harvemmin kukaan mitään kommentoinut. Humalassa en uskalla facebookkiin kylläkään nykyään kirjautua.

Jep, mä en oo vielä känniulkona FB:stä kun oon käyttäytynyt sen verran siististi. Nytkin vaan linkkailen biisejä joita satun kuuntelemaan. Mut silti, ei siihen tarvii kun sen yhden kerran kun se lamppu syttyy ja sit ei enää koskaan voi nähdä niitä ihmisiä.

Hahhah, tuo on niin totta. Kerran baarista lähdettyäni kaveri laittoi tekstiviestin "oisit nyt nähny miten kiimasen muijan sain messiin", no sitten kun seuraavana aamuna hain sattumoisin juuri tälle tyypille jääneitä tavaroitani (oltiin siis aloittelemassa siellä ennen baariin menoa), ovea tulikin avaamaan tämä hänen hehkuttama nainen ja oli kyllä niin SUSIKRAPULA kuin voi vain olla.

Tästä tietysti päästään siihen kulutettuun fraasiin, että kauneus on katsojan silmissä. Mutta tässä tapauksessa oli kyllä promilletkin vahvasti mukana.

Joo, viimeisin tällainen oli mun broidi, tosin ei hehkutellut jälkeenpäin kyllä sen enempää, mutta naurettiin kyl kaverin kanssa. Ei se nyt ollut ihan susiruma, mutta vähintään 6-. Itsellä on ollut muutama tapaaminen susikrapulan kanssa ja sillon todellakin sanon sen ja pyydän henkistä apua kavereilta, siis sellasia 4- ihan hirveen näkösiä jopa maailman pahimmassa kännissä. Mulla on yks kaveri joka hehkuttaa kaikkia muijia keitä se kippaa ja yleensä ne on ihan vitun rumia, siis tottakai hyviäkin on mukana, mutta jokaisesta tulee hehkutus, että oli sairaan helmi muija.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taidan alkaa tässä katselemaan sitä jatkoajan Juhan af Grannin linkittämää DK-keikkaa. Se voisi toimia hyvin tuon Noosen taannoin minulle linkittämän homovideon jälkeen. Tosin Noosen puolustuksesi täytyy todeta, että linkitti sen pyynnöstä. Ja koska video on kaunis, niin siksi se löytyy meidän molempien kirjanmerkeistä nykyään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Päivää, laitetaan nyt tämä, vaikka sanomista tuliskin.
Onpa muuten tämäkin kova biisi! Minulle Froikkarit on maailman parasta kalsarikännimusiikkia, ja sitä kautta on tullut tutustuttua noihin alkuperäisiinkin.

Se voisi toimia hyvin tuon Noosen taannoin minulle linkittämän homovideon jälkeen. Tosin Noosen puolustuksesi täytyy todeta, että linkitti sen pyynnöstä. Ja koska video on kaunis, niin siksi se löytyy meidän molempien kirjanmerkeistä nykyään.
Minä linkitän mitä tahansa kaltaisesi kaljun uroksen vuoksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kiitokset tästä sisko. On hienoa tietää, että joku haluaa linkittyä kanssani. Ankkuroitumisesta ja sen hinnasta sitten sovitaan erikseen.
Ettet puhu nyt telakoitumisesta? Se on meillä päin ollut suosituimpia harrastuksia. Mutta ei siinä ole mitään homoa, se kertoo vain kahden miehen välisestä välittämisestä.

Irwin kyllä menee tähän samaan kastiin. Mikään ei oo parempaa kun hehkutella Irwinin aikaansa edellä olevaa ja vittuilevaa musiikkia.
Totta. Itselleen ja maailmalle vittuilu on parasta mitä humalassa voi tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös