Ootko muuten rumpalismiehiä? Tuo peli on perkeleen vaikea jos soittotaitoa löytyy. Sama koskee kitaraa, melkeinpä expertillä pitää vetää, muuten se on yhtä kyttäilyä. Unohtaa aina pelaavansa peliä, kun vetää jotain tuttua biisiä, fiilistelyn puuttuminen siinä vituttaa, kun iskut pitää olla iskulleen. Vuorokausi hakattiin kaverin kanssa joskus ja kunhan peliin pääsee sisään, niin itseasiassa yllättävän kiva peli. Pitäs kokeilla joskus uudestaan.
Jepjep, rakennustyöt suoritettu tältä päivältä, nyt kaljaa!
Tuosta mallia, miten homma käy ammattilaisilta: http://www.youtube.com/watch?v=btcvSWoQWV0
(Rush plays Rock Band)
Eli nyt voin siis vain olottautua.
Rakennatko lapsille kellaria?
Töiden päälle juominen tuntuu jotenkin oikeutetummalle, kun muutenvaan juominen, siksi itekkin vähän siivosin päivällä. Nyt kelpaa ottaa.
Ja tuo jälkimmäinen aivan totta, jotenkin voi juoda huomattavasti paremmalla omatunnolla, kun on tehnyt jotain hyödyllistäkin.
Minä yritin tätä aikanaan jonkin aikaa, mutta vaimo kyrpiintyi siihen kun kuusi kertaa viikossa imuri lauloi ja lakanat pyöri pesukoneessa.Siivoan aina ennen kuin juon. Imuroin, pyyhin pölyt ja vaihdan lakanat
Ja tuo jälkimmäinen aivan totta, jotenkin voi juoda huomattavasti paremmalla omatunnolla, kun on tehnyt jotain hyödyllistäkin.
Minä yritin tätä aikanaan jonkin aikaa, mutta vaimo kyrpiintyi siihen kun kuusi kertaa viikossa imuri lauloi ja lakanat pyöri pesukoneessa.
Minä yritin tätä aikanaan jonkin aikaa, mutta vaimo kyrpiintyi siihen kun kuusi kertaa viikossa imuri lauloi ja lakanat pyöri pesukoneessa.
Minä en matkustele ulkomaille, koska siellä ulkomailla on niitä ulkomaalaisia.
Nykyisin pääkaupunkiseudulla on enemmän savolaisia kuin Savossa. Ainakin enemmän siellä Savon murretta kuulee kuin vaikkapa Kuopiossa, jossa enimmäkseen puhutaan jotain yleiskielen ja huonosti omaksutun slangin sekasikiötä.Tämän takia minäkään en juuri vieraile Savossa. Ihan kivaa seutua muuten, mutta siellä on aivan liikaa savolaisia.
Nykyisin pääkaupunkiseudulla on enemmän savolaisia kuin Savossa. Ainakin enemmän siellä Savon murretta kuulee kuin vaikkapa Kuopiossa, jossa enimmäkseen puhutaan jotain yleiskielen ja huonosti omaksutun slangin sekasikiötä.
Kuopiolaisethan tapaavat sanoa, että kun Paavo Lipponen ja Lasse Lehtinen muuttivat Kuopiosta Helsinkiin, nousi molempien kaupunkien keskimääräinen ÄO kohisten.No tämähän jo askel parempaan suuntaan.
No tämähän jo askel parempaan suuntaan.
Kuopiolaisethan tapaavat sanoa, että kun Paavo Lipponen ja Lasse Lehtinen muuttivat Kuopiosta Helsinkiin, nousi molempien kaupunkien keskimääräinen ÄO kohisten.