Kalsarikänniketju

  • 5 246 680
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokos muut nukkuu? Evil tuli ainakin takaisin sellaisella paatoksella, että on tainnut panna vaimon nukkumaan ja alkaa keskittyä oleelliseen.
Touché. Ihan nappiin.

Välillä tuntui jo että läskit valuu silmille mutta pari napakkaa avokämmenlitsaria poskiin ja lisää konjakkia koneeseen -metodi on auttanut. Nyt jaksaa taas.

Heitetääs vielä Pappia kyytiin, ennen niittiä ja nahkaa: Rocka Rolla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Touché. Ihan nappiin.

Välillä tuntui jo että läskit valuu silmille mutta pari napakkaa avokämmenlitsaria poskiin ja lisää konjakkia koneeseen -metodi on auttanut. Nyt jaksaa taas.
Se on oikein. Minä en viime yönä ehtinyt nukkumaan laisinkaan, mutta päivällä otin parin tunnin unet. Sitten pitikin jo lähteä kauppaan hakemaan uusia varantoja. Kerrankos sitä eletään, tai jotain muita perkeleen latteuksia.

Heitetääs vielä Pappia kyytiin, ennen niittiä ja nahkaa: Rocka Rolla.
Hyvää biisi kyllä. Kyllä tuo homous vaan tekee ihmeitä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En mie nyt saatana vielä nuku vappuyönä, justiin vasta teekkarihymnin lauloin tuossa puoliltaöin, kuten tapoihin kuuluu. Jälkikäteen vasta tuli mieleen, jotta saakohan sitä noilla sanoilla enää laulaakaan?

Pahoittelut kaikille mielensäpahoittaneille, noin mie sen opin liki neljännesvuosisata sitten.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on oikein. Minä en viime yönä ehtinyt nukkumaan laisinkaan, mutta päivällä otin parin tunnin unet.
Mulla on tapana, valvottujen öiden vastapainoksi, napata aina viikonloppuisin ja muina vapaa(lue: krapula-)päivinä tuo meidän vuoden ikäinen kuopus kainaloon ja lähteä sen kanssa päiväunille. Höpöttelen sille hiljalleen niitä näitä, hyräilen ja sitten se nukahtaa kainaloon ja minäkin saan parin tunnin ettonet.

No, tänään pikku-ukkoa ei huvittanut nukkua. Ehkä 5 minuutiksi torkahdettiin molemmat. Vittu että väsyttää, kun jo jokusen illan juonut ja vakiopäikkärit jäi välistä... No, viinan voimalla jaksaa!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
teekkarihymnin
Niin sitäkö laulaa ne teurastajanlakkiset, joilla on sellainen hassu tupsu? Eikös se mene, että

Ei siellä vintillä vitkasteltu
oli siellä repäisevä meininki
Isä pani äitiä, veli pani siskoa
minä panin kissaa pankolla

Isä pani äitiä kahvin keittoon
veli pani siskoa nukkumaan
Minä panin kissaa uunin pankolla
uusia hiiriä jahtaamaan



Mutta mitä teekkari tekee nykyään, kun ei ole enää puhelinkoppeja? Ahtautuuko ne kännykkäkoteloon?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mulla on tapana, valvottujen öiden vastapainoksi, napata aina viikonloppuisin ja muina vapaa(lue: krapula-)päivinä tuo meidän vuoden ikäinen kuopus kainaloon ja lähteä sen kanssa päiväunille. Höpöttelen sille hiljalleen niitä näitä, hyräilen ja sitten se nukahtaa kainaloon ja minäkin saan parin tunnin ettonet.
Minulle ei noita lapsia ole (onneksi) vielä siunaantunut. Kaksi kissaa tosin löytyy, ja ne aina tunkevat viereen vaikka haisen kuinka viinalle. Tosin lapsistakin tykkään, vaikka ehkä tuolla eräässä ketjussa toisenlaisen kuvan saikin. Niiden liiallinen esiintuominen vaan saa allergisen reaktion aikaan. Siis se, että "MEIDÄN PERTTI osaa tämän, jota ei kukaan muu ole ikinä osannut..."

Minä en tiiä mitään. On jotenkin tyhjän oloinen pää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta mitä teekkari tekee nykyään, kun ei ole enää puhelinkoppeja? Ahtautuuko ne kännykkäkoteloon?

Tähän kysymykseen ei ole vastausta minulla. Siihen aikaan, kun isä hampun osti ja myöhemminkin, kun minä olin teekkari, oli vielä puhelinkoppeja. Tosin me ahtauduimme muistini mukaan puhelinkopin sijasta bussiin. Lukumäärästä saati syystä tähän suoritteeseen minulla ei ole pienintäkään muistikuvaa. Those were the days...
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kaivarista juuri kotiuduttu. Huikeat pirskeet oli tänä vuonna, meno yltyi välillä jopa infernaaliseksi. Ei se auta muu kuin jatkaa kotona.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei saamari sentään. Nyt mä sen päätin. Mä ryyppään kolme päivää.
Väliaikatietoja?

Minä ryyppään kerralla kaksi päivää, ensimmäisen ja viimeisen. Siis tällä viikolla. Huomenna ei erinäisistä syistä voi, mutta ehkä hyvä näin. Jos nukkuisi viikonlopun jälkipuoliskon, kerrankin.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Uutta nousua viritelty jo pari tuntia. Snookerin ja lätkän MM-kisat, U-RAAAA*.

*katso Lock n' Load with R. Lee Ermey, esim:R.Lee:Ermey
Linkki vie siis Full Metal Jacketistakin tutun skapparin TV-sarjapätkään.

Jälkilisäyksenä: kohtuu tiukkaa vittuilua saarivaltiolle tossa...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Meinasin tuossa jo taannoin huolestua, kun miestä ei ollut näkynyt täällä aikoihin. Hienoa nähdä, toivottavasti aiheutat edelleen parissamme sellaista heterosti eroottista värinää.

Murjotin parikuukautta. Eiköhän tässä seassa tule ihan huomaamattomasti pyörittyä. Olutta juon myös salaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Murjotin parikuukautta. Eiköhän tässä seassa tule ihan huomaamattomasti pyörittyä. Olutta juon myös salaa.

Minulla on oluttölkki pöydän alla, ja siitä otan sitten huikkaa kurottamalla pääni tuonne pöydän alle. Jos vaikka seinät eivät näkisi, tai tuo kuusi silmäinen Jimi Hendrix, joka tuolta seinältä minua vahtii.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minulla on oluttölkki pöydän alla, ja siitä otan sitten huikkaa kurottamalla pääni tuonne pöydän alle. Jos vaikka seinät eivät näkisi, tai tuo kuusi silmäinen Jimi Hendrix, joka tuolta seinältä minua vahtii.

Mites se elämä muuten kohtelee? T: piilopullomies.

En muuten jois salaa, mutta kun se saa oluen maistumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös