Kalsarikänniketju

  • 5 245 821
  • 66 703

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tervehdys. Onko täällä ketään?
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aivan kuin olisin selvinpäin. Vittu mä skarppaan. Miten pikkuiset homppelit menee?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Baarista kotiuduttu juuri kotiin, ja homma jatkuu. Treenataan sitä vappua varten! P.S. Sain 20 % taksista alennusta koska olen Jokereiden miehiä. Kuski oli helvetin intohimoinen Jokerifani. Kerrankin näin päin, Suomen vihatuimman jengin kannattaja pääsee harvoin kokemaan tällaista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
P.S. Sain 20 % taksista alennusta koska olen Jokereiden miehiä. Kuski oli helvetin intohimoinen Jokerifani.
Minä otan aina henkilökotaisena loukkauksena, kun lottoa tehdessäni myyjä kysyy otanko jokeria. Eikö se jo naamasta näy että ei oteta, saatana?!?
 

chubster

Jäsen
kolmas päiväkö se nyt olis? Jumalauta että on tullu hölmöiltyä, tuhlattua ja urpoiltua. Pari tasottavaa vielä naamaan nii jos tää tästä.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
kolmas päiväkö se nyt olis? Jumalauta että on tullu hölmöiltyä, tuhlattua ja urpoiltua. Pari tasottavaa vielä naamaan nii jos tää tästä.

Nyt ei kannata lopettaa, mikäli huominen on vapaa. Itsellä meni eilinen aivan ohi. 16.15 olin ketjuun kirjoittanut ja tämän jälkeen menin hetkeksi pitkäkseni. Siitä sohvalta sitten herättiin 22.45. Noh tulipahan herättyä kahdeksan jälkeen aamulla ilman kummempia oloja. Jos nyt sitten muutaman tässä joisi ja huomenna sitten astua korkin päälle kunnolla.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Klara Vappen.

Keskiviikkoa ja Tapparan järjettömän suurta tiedotustilaisuutta odotellessa vois juoda muutamat oluet.

Kippis.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ale Coq Chocolate Porter 6.9 %. Repullisen ostin kun oli Tallinnassa tarjouksessa. Kohta taas Sakua kun ei tästä lähde jano.

Aikalailla samoilla askelilla mennään. Aika homomaista etten sanoisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hetero sapiens ilmoittautuu, viinapäissään ja vittuuntuneena siitä että Devils otti kuonoon. No, sarja on pitkä...

CCR-fiilistelyt jatkuu, Pendulum-albumin avausbiisi Pagan Baby. Hyvää rockia.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Kopoti kop kun en tiedä mistää mitään päätä särkee hei!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kalsarit tanakasti jalkaan. Vappua olen viimeksi juonut ihmisten ilmoilla joskus 90-luvun alussa, on niin nähty tuo massapsykoosihomma jo. Muutenkaan viitsi kapakkaan mennä kuin ehkä kerran parissa vuodessa, ja missään ulkosalla ei alle 25 asteen lämpötilassa kehtaa juoda. On kotikin missä voi dokata, pentuna piti vuosikaudet kännätä ulkosalla joten sekin mitta on täynnä.

Doorsin Strange Days soi, konjakkia lasissa, yllä bokserit ja Corto Maltese -hattu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siinähän te hulttiot ite. Miksi ette olette Jokelan viimeistä vappua laulamassa. Minua kysyttiin, en kyennyt, röitä, tässä mikään E.T ole, että noin vain taittaa matkan sinne.

Jos tätä suomalaisen Diandra Floresin (17 v.) kappaletta kohdasta 1.33 eteenpäin ei pidä loistavana laulantana, niin voi vaihtaa musiikkiymmärryksensä vaikka hanurinvatkaamiseen. Maailmanluokan laulaja (Tamin äänellä toki tämä). Joo, vittuilkaa vaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siinähän te hulttiot ite. Miksi ette olette Jokelan viimeistä vappua laulamassa.
Ei paljon laulata. Oishan siellä kyllä Laden, Ronskin ja Suhosen Jaskan trio vetämässä jortsumussiikkia tänä iltana, mutta kotini on linnani jne.

Kuukausi takaperin Jokelassa käydessä oli kyllä hassua, kun viinaa myymässä oli sellainen reggaemiehen ja hippihopparin ristisiitokselta näyttänyt, nippa nappa kaksikymppinen kaveri. Jotenkin irrallinen näky paikan perinteikkäässä, arvokkaahkossakin interiöörissä. Turjailija Kirunen kun olisi ollut paikalla, olisi voinut lohkaista jotain nasevaa nuorukaisen hampuusisuudesta. Minen viitsinyt, kun vaimo oli mukana ja se aina muutenkin sanoo että minua saa aina hävetä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Prööt, eli virallinen vappuääni.

Ja nyt kun vappua tulikin jo äänen kera juhlittua, niin voikin taas rauhassa jatkaa ryyppäämistä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Siinähän te hulttiot ite. Miksi ette olette Jokelan viimeistä vappua laulamassa... tässä mikään E.T ole, että noin vain taittaa matkan sinne.

No siinähän se vastaus lymyää yhdessä kysymyksen lomassa.

Viddu olisi uskonut, että Sihvonen kykenee tärvelemään multa KKK:nkin. Oli mukava tuntea, kaverit. Näkemiin ja kiitoksia kaloista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko toista tälläistä "juhlaa", jossa saa näin virallisesti roskata?

Ei siis eroa normi viikonlopusta mitenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös