Ale Coq Chocolate Porter 6.9 %. Repullisen ostin kun oli Tallinnassa tarjouksessa. Kohta taas Sakua kun ei tästä lähde jano.
Hetero sapiens ilmoittautuu.
No enhän minä vielä edes kysynyt, niin nyt jo päätä särkee.Kopoti kop kun en tiedä mistää mitään päätä särkee hei!
Oonk mää jotenkin hiivoissa vai onko täällä jotain Urhelulehden mainoksia nykyään?
Ei paljon laulata. Oishan siellä kyllä Laden, Ronskin ja Suhosen Jaskan trio vetämässä jortsumussiikkia tänä iltana, mutta kotini on linnani jne.Siinähän te hulttiot ite. Miksi ette olette Jokelan viimeistä vappua laulamassa.
Siinähän te hulttiot ite. Miksi ette olette Jokelan viimeistä vappua laulamassa... tässä mikään E.T ole, että noin vain taittaa matkan sinne.
Minua kysyttiin, en kyennyt, röitä, tässä mikään E.T ole, että noin vain taittaa matkan sinne.
Kohta kun alkaa vielä Manchesterin paikallinen, niin mikäs tässä.
Noh noh. Kyllä se minulla on niin päin, että englantilaisia voi katsoa jopa selvinpäin, mutta noita Italian ja muiden gigolomaiden epileptikoita ei kykene katselemaan edes tässä mielentilassa.Pienemmästäkin syystä moni alkoholisoituu.
Joo, on tullut kyläiltyä yhden tuon luona. Poltettiin siinä jotain. Liekö ollut punaista norttia.
Noh noh. Kyllä se minulla on niin päin, että englantilaisia voi katsoa jopa selvinpäin, mutta noita Italian ja muiden gigolomaiden epileptikoita ei kykene katselemaan edes tässä mielentilassa.
Olen siinä mielessä erikoinen tapaus, että minun juttuni ovat enimmäkseen tosia.