Kalsarikänniketju

  • 5 246 065
  • 66 703

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Koulun 1. vuoden loppumisen ja Suomi-Sveitsi- ottelun kunniaksi varasin kaljaa ja ostin vähän sipsiäkin, jumalauta tänään irtaannutaan arjesta!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ruvetaanko juomaan viinaa? Ei tuota saatanan Mertarantaa selvinpäin kestä.
Juodaan vaan, vaikka en ole Mertarannan ulosantia kuunnellutkaan. En ole itse asiassa katsonut koko kisoja minuuttiakaan, mulla on henkilökohtainen boikotti päällä. Öisin vaan katselen kun Devilsin SC-juna puksuttelee.

Nyt muuten kuuntelen regeetä. Peter Toshin Equal Rights (1977) on tullut ulos komiana deluxe-painoksena, kirjastosta nappasin. Sitten vois jotain Röyhkää pyöräyttää ja vaikka Whon Live at Leedsin. Nyt on sellainen kutina.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Morjens pitkästä aikaa.

Kisat joo. Menivät ahneet paskahousut lakkauttamaan kansainvälisen liiton juutuubin ennenkuin ehdin katsomaan yhtään Suomen matsia livenä. Sen jälkeenkään ei ole juuri napostellut.

11.5. pitäisi olla jo pikkuhiljaa "pelataan vaan pesäpalloa"-fiilikset, mutta eiväthän nää osaa kouluakaan lopettaa ajoissa. Kesäkuun loppuun pitää mennä.

Juu ja määrittelemätön linkki aikamatkalle hämäläiseen ramopunkiin: http://www.youtube.com/watch?v=R9sdtZFwUYY
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Suomi Kanada katottiin "perheenä", nyt voi ottaa kunnolla pari Viskit Ruatsi - Venäjä mashin kera...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Koulun 1. vuoden loppumisen ja Suomi-Sveitsi- ottelun kunniaksi varasin kaljaa ja ostin vähän sipsiäkin, jumalauta tänään irtaannutaan arjesta!

Eikös tässä vaiheessa pitäisi ottaa yhteyttä lastensuojeluun yms. sossuihin?
 
Kyllähän se kalja taas maistuu hyvälle näin perjantai-illan kunniaksi. Onneksi loppuu pian, niin ei aivan käsistä lähde! Juottoloistahan kyllä lisää saisi, mutta ei taida sinne olla jakoja päästä. Paras paikka olisi kuitenkin 15 km päässä ja lähinkin neljän. Että ehkä parempi vaan painua nukkumaan!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kyllähän se kalja taas maistuu hyvälle näin perjantai-illan kunniaksi. Onneksi loppuu pian, niin ei aivan käsistä lähde! Juottoloistahan kyllä lisää saisi, mutta ei taida sinne olla jakoja päästä. Paras paikka olisi kuitenkin 15 km päässä ja lähinkin neljän. Että ehkä parempi vaan painua nukkumaan!

Eikun meet nyt autotalliin hoonaamaan sen PV:n pytyn, kuuntelet siinä samalla vähän Uniklubia ja olet muutenkin kiltisti. Ei ne serkku-miehen vanhat paperit enää kenellekään kuitenkaan läpi mene.

Vai oliko sittenkin kysymys sinun lokaatiostasi hahmottaen anniskeluravintoloiden kaukaisesta sijoittumisesta aika-avaruus jatkumolla?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sanoinkomä, että Fasth hoitelee Ruotsin ansaitulle hopealle? Jos sillekään.
Ruotsi tulee voittamaan koko paskan. Varmaa tietoa. Oli muuten hauskaa lukea näin pelin jälkeen tuota tämän päivän otteluseurantaa. Siellä näyttäisi tunteet menevän vähän laidasta laitaan.

Tarkoitus ei ollut juoda, mutta eräs mulkku ystäväni juotti minulle viskiä, ja siitähän se sitten taas lähti.
 
Eikun meet nyt autotalliin hoonaamaan sen PV:n pytyn, kuuntelet siinä samalla vähän Uniklubia ja olet muutenkin kiltisti.

En oo ikinä ajanu mopolla, saatikka omistanut sellaista. Ja eikö uniklubi ole tyttöjen musiikkia? Ja minä olen kyllä aika kiltti, yleensä. Joo, aika-avaruushommat ne tässä vaiheessa on, mitkä saa miehen mielen matalaksi noitten juottoloiden suhteen!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
En oo ikinä ajanu mopolla, saatikka omistanut sellaista. Ja eikö uniklubi ole tyttöjen musiikkia? Ja minä olen kyllä aika kiltti, yleensä. Joo, aika-avaruushommat ne tässä vaiheessa on, mitkä saa miehen mielen matalaksi noitten juottoloiden suhteen!

No siinä tapauksessa annan vinkin: Otetaan tomaattimehua enemmän. Otetaan votkaa vähemmän. Laitetaan samaan lasiin. Lurautetaan sekaan vorsesterin-soijaa ja hiukan sili-soosia. Ripotetaan sellerisuolaa maun mukaan ja sotketaan vähän.

Laitetaan luurit korville ja kuunnellaan paskaa musaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
No mitäs tuohon.

Vaikka sama. Pidin tänään lupauksen "vähintään kerran vuodessa darrassa pedakoomikoimaan"-hengissä. Tällä kertaa ei hammastahnajämiä kuitenkaan löytynyt suupielestä. Ihan kivasti tämä kakkonen (he heh heh) luistaa (he öh höh höh).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös