Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Haista sinäkin Arttu Wiskari vittu.
...ittelles. Minä missään mökkitiellä kortitta ajele.
Haista sinäkin Arttu Wiskari vittu.
...ittelles. Minä missään mökkitiellä kortitta ajele.
Kuis muuten ne sun runpus kolisee?
Tuo on moternia. Ennen muinoin akat ajettiin hankeen kirveen kanssa. Tosin nyt ei oikein ole hankia.Laitoin hänen moottorpyörän tänään tulille ja menovalmiiksi, jotta älyäisi häipyä edes hetkeksi aikaa maisemista.
Tuo on moternia. Ennen muinoin akat ajettiin hankeen kirveen kanssa. Tosin nyt ei oikein ole hankia.
Jalkapallo on paska laji. Tai ainakin toistaiseksi on. Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että Wayne Rooneylla kasvaa taas hiukset! Ihmeiden aika ei ole ohi, joten Jumalalle kiitos tästäkin.
Jalkapallo on paska laji.
Minä en Rogaineen luota. Vähän väliä sitä tulee juotua, mutta mikään ei vaan tunnu kasvavan. Ehkä se on vaan tuo erilainen geeniperimä syynä.Älä kiitä Jumalaa, kiitä Rogainea. Pahoitteluni linkin puuttumisesta, mainonta ei tällä palstalla ole sallittua, ohase varma.
Faijavainaa hieroi 80-luvulla Kerzoa sisuskumiinsa, mutta tuloksetta. Kalju on kalju on kalju; luonnonvalinnan tuloksia ei parane liikaa mennä sorkkimaan.
Näin se on. Kyllä se minullakin vielä on edessä, ja luultavasti aika piankin. Veljeni oli vaan vähän yli parikymppinen kun alkoi ohimot harventumaan. Minä nyt olen onneksi muutamia vuosia tuosta vanhempi, mutta tuskinpa tulen olemaan suvun ainoa mies jolla karvat pysyy päässä. Tosin jos nuo nyt lähtisivät, niin aika komian Juice-lookin saisin aikaiseksi.Kalju on kalju on kalju; luonnonvalinnan tuloksia ei parane liikaa mennä sorkkimaan.
Semmoisen jos keksii, on instant-miljonääri. Ämmät ympäri maailmaa ostaisivat sitä miljuunilla ja tunkisivat kainaloihin, koipiin ja pilluihin.Millä aineella estäisi hiusten kasvun? Minä viihdyn cabrioletissäni tai rollonissani.
Kerzolla?
Touché. Ihan nappiin.Jokos muut nukkuu? Evil tuli ainakin takaisin sellaisella paatoksella, että on tainnut panna vaimon nukkumaan ja alkaa keskittyä oleelliseen.
Se on oikein. Minä en viime yönä ehtinyt nukkumaan laisinkaan, mutta päivällä otin parin tunnin unet. Sitten pitikin jo lähteä kauppaan hakemaan uusia varantoja. Kerrankos sitä eletään, tai jotain muita perkeleen latteuksia.Touché. Ihan nappiin.
Välillä tuntui jo että läskit valuu silmille mutta pari napakkaa avokämmenlitsaria poskiin ja lisää konjakkia koneeseen -metodi on auttanut. Nyt jaksaa taas.
Hyvää biisi kyllä. Kyllä tuo homous vaan tekee ihmeitä.Heitetääs vielä Pappia kyytiin, ennen niittiä ja nahkaa: Rocka Rolla.
Mulla on tapana, valvottujen öiden vastapainoksi, napata aina viikonloppuisin ja muina vapaa(lue: krapula-)päivinä tuo meidän vuoden ikäinen kuopus kainaloon ja lähteä sen kanssa päiväunille. Höpöttelen sille hiljalleen niitä näitä, hyräilen ja sitten se nukahtaa kainaloon ja minäkin saan parin tunnin ettonet.Se on oikein. Minä en viime yönä ehtinyt nukkumaan laisinkaan, mutta päivällä otin parin tunnin unet.
Niin sitäkö laulaa ne teurastajanlakkiset, joilla on sellainen hassu tupsu? Eikös se mene, ettäteekkarihymnin
Minulle ei noita lapsia ole (onneksi) vielä siunaantunut. Kaksi kissaa tosin löytyy, ja ne aina tunkevat viereen vaikka haisen kuinka viinalle. Tosin lapsistakin tykkään, vaikka ehkä tuolla eräässä ketjussa toisenlaisen kuvan saikin. Niiden liiallinen esiintuominen vaan saa allergisen reaktion aikaan. Siis se, että "MEIDÄN PERTTI osaa tämän, jota ei kukaan muu ole ikinä osannut..."Mulla on tapana, valvottujen öiden vastapainoksi, napata aina viikonloppuisin ja muina vapaa(lue: krapula-)päivinä tuo meidän vuoden ikäinen kuopus kainaloon ja lähteä sen kanssa päiväunille. Höpöttelen sille hiljalleen niitä näitä, hyräilen ja sitten se nukahtaa kainaloon ja minäkin saan parin tunnin ettonet.
Mutta mitä teekkari tekee nykyään, kun ei ole enää puhelinkoppeja? Ahtautuuko ne kännykkäkoteloon?