Kalsarikänniketju

  • 5 246 670
  • 66 704
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Saitte ylipuhuttua. Alkaa vaan olemaan jo aika heikohko olo, kun pitkästä aikaa on tällainen tilanne, että neljättä päivää pystyy ottamaan putkeen. Kai se kuitenkin oluella ja Jamesonilla korjaantuu. Kohta kun alkaa vielä Manchesterin paikallinen, niin mikäs tässä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noh noh. Kyllä se minulla on niin päin, että englantilaisia voi katsoa jopa selvinpäin, mutta noita Italian ja muiden gigolomaiden epileptikoita ei kykene katselemaan edes tässä mielentilassa.

One word: Liverpool!

Ja joo. Heräsin saatana puolenpäivän aikaan, kun joku hullu tai muuten vaan uhkarohkea sisäkkö laittoi imurin päälle. Pelasin saatana varmanpäälle ja kielsin aamuvuorolaisilta tontille tulemisen, enkä ajatellut, että iltavuorolaiset voisivat häiriköidä mun paratiisia, elikkäs tremoloa.

Taas vittu väärin ajateltu. Soitin taksin niille pienille Thaikkutytöille heti ja toivottelin hyvää vappua. Harvoin ovat kai saaneet palkkaa siitä, että istuvat taksissa mun kustannuksella. Paitsi pari, mutta niiden takia en halua pelikieltoa tänne. Olisi kai liian irstasta ja sitten niillä on myös joku ay-kuli ajoittain apuana ja en halua tunnustaa tänne mitään, mikä voisi olla minua vastaan oikeudessa. Vaikka aika monesta asiasta on kyllä rahalla päästy sopimukseen.

Kippis.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen siinä mielessä erikoinen tapaus, että minun juttuni ovat enimmäkseen tosia.

"Tämäkään tarina ei ole faktisesti totta, mutta näin siinä kumminkin kävi". Sittaatti on Veikon, kalsarit omat.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jalkapallo on paska laji. Tai ainakin toistaiseksi on. Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että Wayne Rooneylla kasvaa taas hiukset! Ihmeiden aika ei ole ohi, joten Jumalalle kiitos tästäkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Faijavainaa hieroi 80-luvulla Kerzoa sisuskumiinsa, mutta tuloksetta. Kalju on kalju on kalju; luonnonvalinnan tuloksia ei parane liikaa mennä sorkkimaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Faijavainaa hieroi 80-luvulla Kerzoa sisuskumiinsa, mutta tuloksetta. Kalju on kalju on kalju; luonnonvalinnan tuloksia ei parane liikaa mennä sorkkimaan.

Millä aineella estäisi hiusten kasvun? Minä viihdyn cabrioletissäni tai rollonissani.
Kerzolla?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kalju on kalju on kalju; luonnonvalinnan tuloksia ei parane liikaa mennä sorkkimaan.
Näin se on. Kyllä se minullakin vielä on edessä, ja luultavasti aika piankin. Veljeni oli vaan vähän yli parikymppinen kun alkoi ohimot harventumaan. Minä nyt olen onneksi muutamia vuosia tuosta vanhempi, mutta tuskinpa tulen olemaan suvun ainoa mies jolla karvat pysyy päässä. Tosin jos nuo nyt lähtisivät, niin aika komian Juice-lookin saisin aikaiseksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Millä aineella estäisi hiusten kasvun? Minä viihdyn cabrioletissäni tai rollonissani.
Kerzolla?
Semmoisen jos keksii, on instant-miljonääri. Ämmät ympäri maailmaa ostaisivat sitä miljuunilla ja tunkisivat kainaloihin, koipiin ja pilluihin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers

kuin sielu neekerin on pimiä.
Takajoukko nukkuu vain
nukkuu vain.
Tarhapöllön ääni kimiä
kuuluu pappilasta päin,
kuuluu päin.
Ja taas
ja siis
ja ykskakskolmeneljäviis.

Yö kuin sielu neekerin on pimiä,
takajoukko nukkuu vain, nukkuu vain.
Tarhapöllön ääni kimiä,
kuuluu pappilasta päin, kuuluu päin.
ja taas ja siis ja ykskakskolmeneljäviis.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jokos muut nukkuu? Evil tuli ainakin takaisin sellaisella paatoksella, että on tainnut panna vaimon nukkumaan ja alkaa keskittyä oleelliseen.

Kohta puoliin alkaa Rangersin pelikin. Hyvä yö tästä tullee, vaikka pari jalkapallojoukkuetta illan pilasivatkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös