Kalsarikänniketju

  • 5 241 496
  • 66 676

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avatako vai eikö avata konjakkipullo? Tällaisen kysymyksen herätti huolestumiseni huomatessani jäljellä olevan enää 9 yksikköä Calleja. Kotoa en viitsi kalsareissa minnekään lähteä.

EDIT. Ja mitä vittua, mä katon sivusilmällä snookeria jo toista tuntia.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mie en tiiä mittään, mutta pakko olla hitusen ylpeä paikallisesta kiekkoseurasta. Tuota saatanan paskakasaa on tullut kateltua vuodesta 96, ja josko se nyt taas jotain tois... Nah, turhan vaatimatonta. Minä olen saatana tuolle joukkueelle kantanu tonneja muutaman viime vuoden aikana, joten antaa olla. Nyt se mestaruus. Tänne näin!

Hymiö ettei oteta niin vakavasti. Mutta totta se on.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jonkun olis pitänyt tajuta ottaa Boney M:n naiset erotuomarikoulutukseen aikoinaan, sen verran selkeästi lähtee käsimerkit. Linkki.

Sen sijaan tuosta saman bändin äijästä ei olisi mitään hyötyä erotuomarin hommissa. Linkki.

Toisaalta taisivat olla sellasessa kokkelipöllyssä että parempi näin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onhan tätä nyt mentävä tässäkin ketjussa. Toimin klubi-isäntänä, ainakin seuraavat 17 sekuntia. Drinks are on the house.

Ollaan kutkuttavan lähellä tilannetta, että otan korkin pois Gentleman Jackista, jonka ostin LaGuardianilta jokunen vuosi sitten ja jota olen säästänyt erikoistilaisuuksia varten.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuli hankittua uusi pc-pöytä tänään. Coyotesin jatkoon pääsyä ja vappua voisi tässä hieman muutamalla drinkillä juhlistaa. Mikäs tässä ollessa. Pää kolmantena jalkana juossut tänään, joten nyt suon itselleni rennon illan!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kannettiin useampi sata tölkkiä äsken autotalliin. Huoh, mitäköhän sitä tekis tänään....
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kävin sitten laskemassa minun playoffs-veikkauksen pisteet. Ei olisi pienessä nousuhumalassa kannattanut.. Meni aluksi ihan perseelleen tuo laskeminen. Onneksi katsoin homman uudestaan. Hehe.

Bruce Dickinsonia nyt. Biisinä Chemical Wedding.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Veteraanipäivän kunniaksi ja muutenkin on hyvä ottaa muutama.

Ja huomisen ja eilisen. Onhan noita syitä, jos hakemalla hakee.

Onko kartanonomistajalla muka sydän?

Olemmää syöny sellaista sydäntä, joten kai mussa sellaista on. Viimeksikin oltiin Boliviassa ja ammuin sellaista erittäin harvinaista lintua, joka sitten grillatiin ja sain siinä sitten muka kunnian vieraana ja oikein parhaan osan siitä viheltelijästä, eli sydämen.
Eli kyllä sydäntä löytyy. Pakastimessa on poroa ja hippoa ainakin. Olen siis sydämellinen mies.


Tänne sitä märkää :D

Aamen!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuolta nauruketjusta tuli tänään huomattua helvetin hauska video. En voi lopettaa nauramista vieläkään, vaikka tässä on jo varmaan 100 kertaa video tullut katsottua.

Epic Skate Fail

Ja Elvishän sai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös