Kalsarikänniketju

  • 5 239 504
  • 66 676

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Itsehän käytän ihan normigreippilimsaa, joka on sangen monikäyttöinen juoma. Siitä valmistuu kotikutoiset lonkerot ja se on myös maanantaiaamuisin monasti ainoa juoma, joka menee suosiolla alas.
On hyvä juoma, yhdyn tähän. Lisäksi vielä sellainen plussa että vaimo ei tykkää, joten kun sitä jääkaappiin ostan niin sieltä sitä myös löytyy.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuohuviiniä. Ei tätä vissiin ainakaan sieltä hylystä ole nostettu kun kaksi euroa maksoi pullo Tallinnassa. Tai no en mä tiedä mitä tää on kun venäjää tossa vaan lukee, mut kyllä kait tätä mielummin juo kuin poskeen ottaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On hyvä juoma, yhdyn tähän. Lisäksi vielä sellainen plussa että vaimo ei tykkää, joten kun sitä jääkaappiin ostan niin sieltä sitä myös löytyy.

Kappas perkele, meillä ihan sama juttu.

En tiiä mitä flavonoideja tai muita pienhiukkasia siinä mahtaa olla, mutta kohmelossa on aina saatava nimenomaan greippilimsaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vai kahden euron viiniä siellä juodaan. Ostin Brysselistä sellaisen neljän pullon paketin punaviintä, se koko setti maksoi 5,64 e eli 1,41 e per pullo. Tämä oli hintataso v. 2007. Maku oli hinnan mukainen.

Tuli jostain mieleen, että pilluilla on eri nimiä. Eri nimet kertovat pillujen laadusta.

Tussu=Kovassa käytössä ollut pillu. On jo hieman tussahtanut ja kulunut. Vaatii isomman meisselin, että saa pitoa molempiin reunoihin samaan aikaan. Yleensä tussun omistaja on lihava ja kulahtanut itsekin.

Reva=Kovassa käytössä on ollut tämäkin pillu mutta ei ole tussahtanut vaan on kovasta käytöstä huolimatta tiukka särmä pillu.

Raksilan hallissa on niitä, joilla saa kovemman mekkalan halliin. Lärpäkkeiksi niitä sanotaan. Siellä tuumin tämän seuraavan.

Lärpäke=Pillu, josta roikkuu ulkopuolella jotain lärpäkettä.

Tuhero= Semmoinen pillu, ettei sitä näe, koska tuhero eli karvoitus estää näkyvyyden. Suuri vaara on, että haisee pahalle.

Joo, sellaista...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Päivää taas. Saunottu on, ja kaveri on sammutettu kivasti. Saatanan apinan sain sentään kalsarit laittamaan jalkaan ennen kuin alkaa sen enempiä nukkumaan. Minä en nuku näin selvänä.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Tuli jostain mieleen, että pilluilla on eri nimiä. Eri nimet kertovat pillujen laadusta.

Tussu=Kovassa käytössä ollut pillu. On jo hieman tussahtanut ja kulunut. Vaatii isomman meisselin, että saa pitoa molempiin reunoihin samaan aikaan. Yleensä tussun omistaja on lihava ja kulahtanut itsekin.

Reva=Kovassa käytössä on ollut tämäkin pillu mutta ei ole tussahtanut vaan on kovasta käytöstä huolimatta tiukka särmä pillu.

Raksilan hallissa on niitä, joilla saa kovemman mekkalan halliin. Lärpäkkeiksi niitä sanotaan. Siellä tuumin tämän seuraavan.

Lärpäke=Pillu, josta roikkuu ulkopuolella jotain lärpäkettä.

Tuhero= Semmoinen pillu, ettei sitä näe, koska tuhero eli karvoitus estää näkyvyyden. Suuri vaara on, että haisee pahalle.

Joo, sellaista...


Tussu=Jos käsi menee kyynärvartta myöten, eli suonsilmä
Reva kuulostaa hodgmanin farkkumerkiltä
Lärpäke on kirkkoveneen ainoa soutaja
Tuhero on runsas puolivetelä kasvusto, suojeltava, eliörikas.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuhero= Semmoinen pillu, ettei sitä näe, koska tuhero eli karvoitus estää näkyvyyden. Suuri vaara on, että haisee pahalle.
Tuo on periaatteessa mahdollista. Tosin nykymuodin mukainen poslarivillitys on luonut ihan oman standardin. Nuoriso kuvittelee että pillu on aina karvaton paitsi kenties vammaisilla ja vanhuksilla.

Kyllä semmoinen normikikkara karvakolmio on säädyllisesti saunottelevalla naisihmisellä ihan laadun tae tavaralle. Vain yhden kerran olen tavannut liian karvaisen römpelin. Silloin oli karvaa jumaliste niin hävyttömästi että päältä ajettava ruohonleikkurikin olisi hyytynyt siihen pusikkoon. Eikä nainen edes harrastanut kiekonheittoa. Vaatteet päällä en olisi arvannut kuinka rankkaan savottaan olin joutumassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vain yhden kerran olen tavannut liian karvaisen römpelin. Silloin oli karvaa jumaliste niin hävyttömästi että päältä ajettava ruohonleikkurikin olisi hyytynyt siihen pusikkoon.
Joo, yhdellä ranskalaisella naisella oli ihan uskomaton pusikko. Sinne seutuville jos oman päänsä tunki ja tilanne olisi valokuvattu, niin olisin varmaan näyttänyt siltä, että minulla on melko hulppea afrokampaus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Epistä. Maailmassa on miljoonia pilluja, mutta mulla on vaan yks kikkeli.

Ja epistä. Maailmassa on tuhansia litroja kaljaa ja mulla on vaan yks suu. Ja vaikka mä kuinka koitan juoda niitä vähemmäksi, ne pullottaa koko ajan lisää.
 

scholl

Jäsen
Vai kahden euron viiniä siellä juodaan. Ostin Brysselistä sellaisen neljän pullon paketin punaviintä, se koko setti maksoi 5,64 e eli 1,41 e per pullo. Tämä oli hintataso v. 2007. Maku oli hinnan mukainen.

Berliinissä Nürnbergin Glühwein maksoi supermarketissa 1,09e per litra, samanlainen pullo myöhemmin samana syksynä Alkossa noin 8 euroa. Kyseessä vuosi 2010. Kyllä parilla eurolla voi saada ihan hyviä viinejä, Suomessa vain kustaan asiakasta silmään. Olen ostanut usein jollain reilulla 3 eurolla viinejä, jotka ovat Alkossa reilun kympin. Ensinnäkin Alkossa ei ole koskaan alea ja toisekseen asiakasta kustaan silmään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo, yhdellä ranskalaisella naisella oli ihan uskomaton pusikko. Sinne seutuville jos oman päänsä tunki ja tilanne olisi valokuvattu, niin olisin varmaan näyttänyt siltä, että minulla on melko hulppea afrokampaus.
Ikään kuin Camilo Miettisen perätilasyntymä pitkään venyneen raskauden päätteeksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, yhdellä ranskalaisella naisella oli ihan uskomaton pusikko. Sinne seutuville jos oman päänsä tunki ja tilanne olisi valokuvattu, niin olisin varmaan näyttänyt siltä, että minulla on melko hulppea afrokampaus.
Jospa sinne oli hypännyt Camilo Miettinen jalat edellä.

Edit. Great minds think alike, vai mitä Knääbiö?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Akuuttiin kasarin puutteeseen suosittelen kasaria. Siinä voi vaikka keittää munia.

80-luvun musiikin puutteeseen käy Glenn "Eagle" Freyn You Belong To The City. Oi niitä pastellivärien, olkatoppausten, takatukkien ja sukattomuuden kulta-aikoja!

Ryyppääkös kukaan enää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös