Kalsarikänniketju

  • 5 246 142
  • 66 703

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sanoinhan että ootte nukkumassa kun palaan asiaan. Pakkoko tuosta Mambasta oli mennä jauhamaan. Kuuntelen Loirin version Kun Olet Poissasta loppuun vaikka mikä olisi, ja sitten siirryn Juiceen. Siis Juicen kuunteluun.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sanoinhan että ootte nukkumassa kun palaan asiaan. Pakkoko tuosta Mambasta oli mennä jauhamaan. Kuuntelen Loirin version Kun Olet Poissasta loppuun vaikka mikä olisi, ja sitten siirryn Juiceen. Siis Juicen kuunteluun.
Kukas perkele sanoi että täällä nukutaan? Aamuhan on vasta nuori. Juicea kuuntelin minäkin tunti sitten, kuten aina kaljoitellessa kuuluu tehdä. Nyt tosin kuuntelen Freukkareita. Sopivan junttia näin loppuiltaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voihan Mamba. Ei puhuta siitä enää ikinä.

Missä, missä se Väinö on?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Viela porukkaa hereilla? Just aukaisin rommipullon... Terveiset Guatemalasta.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Jaahas, taitaa olla aika laittaa BF3 tulille... :)

Tänään(kään) ei kyl jaksa enää mut mennään joku toinen ehtoo vääntämään.

Mutta Calvin Kleinit jalassa mennään, ovat muuten kuulemma rumat! Mutta tässä tapauksessa ruma tuntuu todella hyvälle joten näistä en luovu.

Muita glögin ystäviä linjoilla?
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Esitättekö te muut tontuille jotain kiltimpää ihmistä kun ei porukalle tunnu hapan maistuvan näin joulun alla?

Toista ehtoota tässä mennään pirkka oluen seurassa ja on kyllä melko mainio tuote kyseessä. Pieni erä kinkkua löytyy myös jo kylmästä. Sitä on tullut sinapin kanssa testailtua ja myös itse graavattua siikaa on tarjolla vielä hetken aikaa.

Aika mukava olla vapailla koko joulu ensimmäistä kertaa pitkään aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Esitättekö te muut tontuille jotain kiltimpää ihmistä kun ei porukalle tunnu hapan maistuvan näin joulun alla?
Epäilen salaliittoa ja koetan lentää tutkan kantaman alapuolella, sillä moderaattorit taitavat raportoida suoraan Korvatunturille. Kyllähän se Joulun tärkein, eli palkintojen jako on suotavissa merkeissä vietettävä. Risuja ei taida tulla, jos tässä ennen tilaisuutta vetää pienen loppukirin kiltteydessä.

Toista ehtoota tässä mennään pirkka oluen seurassa ja on kyllä melko mainio tuote kyseessä. Pieni erä kinkkua löytyy myös jo kylmästä. Sitä on tullut sinapin kanssa testailtua ja myös itse graavattua siikaa on tarjolla vielä hetken aikaa.
Siellähän on siis treenikausi jo aloitettu. Ostin tuollaisen kevyen 3kg kinkun tähän yksinäisen miehen talouteen, jolla voi alkaa treenaamaan. Pirkka-oluesta on sanottava, että sen paras myyntivaltti taitaa olla hinta, sillä ei tuo nyt mitään nektaria ole kuitenkaan. Ei sillä, ettei keissi sitä löytyisi jääkaapista täälläkin.

Ensin pitää vähän laadukkaampien juomien kanssa turruttaa makuaisti, jotta voi alkaa Pirkan kera kiskomaan kunnolla.

Tähän ketjuun jos jonnekkin voisikin heittää hyvät joulutukset kaikille näin Rowley Birkinin esittämänä. Linkki joululauluun juutuubissa.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Kyllähän se Joulun tärkein, eli palkintojen jako on suotavissa merkeissä vietettävä. Risuja ei taida tulla, jos tässä ennen tilaisuutta vetää pienen loppukirin kiltteydessä.

Kyllähän itse joulu tulee myös täällä suunnalla vietettyä selvinpäin, itseasiassa koskaan en aattona ole ollut humalassa. Mutta lähinnä sitä ihmettelen kun näin joulun alus aikana näinkin rauhallissa merkeissä tässä ketjussa mennään.

Pirkka-oluesta on sanottava, että sen paras myyntivaltti taitaa olla hinta, sillä ei tuo nyt mitään nektaria ole kuitenkaan. Ei sillä, ettei keissi sitä löytyisi jääkaapista täälläkin. Ensin pitää vähän laadukkaampien juomien kanssa turruttaa makuaisti, jotta voi alkaa Pirkan kera kiskomaan kunnolla.

Itse taas pidän Pirkasta ihan myös sen mauan takia. Erittäin helppo ja mukava juotava kun sen parvekkeelta kylmänä hyppysiinsä poimii. En tarvitse mitään pohjia ennen kyseistä tuotetta. Päinvastoin kyseisellä tuotteella on mielestäni hyvinkin helppo iltaa aloitella. Ja hinta tietty on pelkkää plussaa. Mutta ei se hinta ikinä ole itselle ratkaissut oluen laatua tai merkkiä. Kyllä se maku ratkaisee mitä tavaraa tulee itse hankittua.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Itse taas pidän Pirkasta ihan myös sen mauan takia. Erittäin helppo ja mukava juotava kun sen parvekkeelta kylmänä hyppysiinsä poimii. En tarvitse mitään pohjia ennen kyseistä tuotetta. Päinvastoin kyseisellä tuotteella on mielestäni hyvinkin helppo iltaa aloitella. Ja hinta tietty on pelkkää plussaa. Mutta ei se hinta ikinä ole itselle ratkaissut oluen laatua tai merkkiä. Kyllä se maku ratkaisee mitä tavaraa tulee itse hankittua.
Meitä on moneksi. Pirkka menee yksi tai kaksi kerrallaan, muttei valtavissa määrin. Muutama oikeasti hyvä olut alle, ehken viinipullo ja pari näkäräistä, ja pianpa se Pirkkakin on kuin jumalten lähettämä.

Nytpä siirrynkin sitten nopeatempoiseen taistelukenttäkuvaukseen, jossa on tarkoitus virtuaalisesti tappaa toisia ihmisiä enemmän kuin he minua.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ho, ho, ho, sano amerikkalainen joulupukki tai räppäri. Olutta tuhottu muutama tunti ja itsensä käyty nolaamassa musavisassa. Tästä on hyvä jatkaa. Soitellaan tähän ketjuun hyvin sopivaa rokkia.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Nytpä siirrynkin sitten nopeatempoiseen taistelukenttäkuvaukseen, jossa on tarkoitus virtuaalisesti tappaa toisia ihmisiä enemmän kuin he minua.

Muistanko väärin, että tietokoneella noita pieksät? Jos pleikalla uusinta codia vääntäisit, voisin samaan peliin tunkea joskus tapettavaksi. Näin niinku kalsariveljeyden kuvana saisit helppoa xp:tä.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Meitä on moneksi. Pirkka menee yksi tai kaksi kerrallaan, muttei valtavissa määrin. Muutama oikeasti hyvä olut alle, ehken viinipullo ja pari näkäräistä, ja pianpa se Pirkkakin on kuin jumalten lähettämä.

Nytpä siirrynkin sitten nopeatempoiseen taistelukenttäkuvaukseen, jossa on tarkoitus virtuaalisesti tappaa toisia ihmisiä enemmän kuin he minua.

No meitähän on moneksi. Itse aloitan aina illan oluella mutta loppuillasta/yöstä on aina pakko juoda jotain tiukempaa kun ei olut enää silloin uppoa. Nytkin olen litkinyt olutta pelkästään koko illan ja alkaa mittari näyttämään siltä että täytyy siirtyä kirkkaampiin tarjottaviin.

Tai toisaalta voisin myös siirtyä mainitsemallesi taistelukentälle... kai ne yhden maalitaulunkin tarvisevat.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Maistelin tuossa joulunaluksen kunniaksi pullollisen Tommasi Ripasso Valpolicellaa. Pitäisi olla "vuoden viini", mutta ei tuo nyt ihan niin ihmeellinen juoma ole. Pienisti mausteinen, marja-arominen ja tanniininen, tasapainoinen kylläkin. Seka-aterialle käypäinen viini, mutta laadukaaseen kalsari-iloitteluun löytyy luonteikkaampiakin tuotteita hintaluokassa noin 20 euroa plus miinus.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllähän yli 6euron viinit kalsarointiin on naurettavaan snobeilua.
Mitä kusivettä siellä oikein juodaan, häh?

Verotuksesta johtuen Alkossa runkuinkin viinipullo kustantaa tuollaiset kuutisen euroa. Vastaavaa tavaraa saa viinimaiden valintataloa vastaavista paikoista eurolla, tai saa varmaan parempaakin. Kun mennään johonkin 50-100 euron hintaluokkaan, niin suomalainen hinta-laatutaso alkaa olla ihmeen kilpailukykyinen muuhun Eurooppaan suhteutettuna. Puhumattakaan Alkon tilausvalikoimasta, sieltähän tekee välillä huikeita löytöjä. Ajatellaan nyt jotakin espanjalaista Svmma Varietalisia, jota tuli Suomeen pieni erä. Pullon hinta oli naurettavat noin 25 euroa, ja kaikki meni vilauksessa.

Eikä kalsarikännäilyn tarvitse muutenkaan tapahtua spurgujuomiin turvautuen. Itse suosin toisinaan esimerkiksi 30-40 egen hintaisia Amarone-viinejä, nehän ovat tällaiseen touhuun ihan omiaan. Ynnä hyvät tuontioluet.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
El Tiempo, anyone? Tai Heimo Vesan suosima aurinkoinen La Sol. Tosin jälkimmäisen hinnasta en osaa sanoa.
Alan piireissä tästä menestystuotteesta käytetään nimitystä Lasse. Ei kovin tanniininen eikä nahkainen, joskin mukavan viipyilevä. Aavistuksen verran viljaisa jälkimaku jättää elokuisen illan tuntumaa suuhun. Mennen tullen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös