Kalsarikänniketju

  • 5 246 129
  • 66 703

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun, niin Linnanmaan Alkon halvin viinipulloke maksoi 4,99 euroa. Don Opas, kauheaa paskakusta mutta pakastimen kautta maku hälveni ja kittaus upposi. Siinä ei telemarkkeja kannattanut taivutella, ihan vain montun pohjalle, mahdollisimman halpahintaisesti, tyylillä ilman tyylejä.

Se El-T oli sitten seuraava vaihde mutta jotenkin siitä oli hohto pois. Piti mentyä tyyriimpään tai pysytellä Donin Opasteltavana. Nykyisin, jaa, justiin nyt, ananas-siideri.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Muistanko väärin, että tietokoneella noita pieksät? Jos pleikalla uusinta codia vääntäisit, voisin samaan peliin tunkea joskus tapettavaksi. Näin niinku kalsariveljeyden kuvana saisit helppoa xp:tä.
Tietokoneistan, enkä tue silläkään mitään ylihinnoiteltua mappipäivitystä (=CoD/MW).

No meitähän on moneksi. Itse aloitan aina illan oluella mutta loppuillasta/yöstä on aina pakko juoda jotain tiukempaa kun ei olut enää silloin uppoa. Nytkin olen litkinyt olutta pelkästään koko illan ja alkaa mittari näyttämään siltä että täytyy siirtyä kirkkaampiin tarjottaviin.
Viinan kanssa touhutessa tulee aina se vanha totuus vastaan, kuinka se onkaan viisasten juoma. En koe itseäni viisaaksi, mutta jätän sen alkulämmittelyyn mielelläni. Oluen, viinien ja liköörien kanssa pystyy sujuvasti säätelemään humalatilaa. Viinan kanssa se saattaa heitellä tilasta tiloihin, jotka eivät ole suositeltavia näin kalsarikänneistä puhuttaessa.

Tai toisaalta voisin myös siirtyä mainitsemallesi taistelukentälle... kai ne yhden maalitaulunkin tarvisevat.
Sieltä palattu ja posttraumaattisenstressisyndrooman kehitin. Sota-aluetta ja ja kaikkea. Ihan jännittää.

Kyllähän yli 6euron viinit kalsarointiin on naurettavaan snobeilua.
Tiedän viineistä yhtä paljon kuin naisasiaketjun spämmerit pillusta. Silti saattaisin suositella erästä ranskalaista tuotetta Alkon hyllystä, joka maksaa vain 9,75€. En paljasta tuota nimeä, sillä menekkihän vain nostaisi hintaa.

Kalsarit jalassahan voi juoda monenlaisia juomia, mutta mikä juusto tämän viinin kanssa kävisi?
Joku Castellon raiskaus?

Pöö.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nythän se selvisi se naisten määrä ja niiden saanti.
Boldaus oma.
Laita itsestäänselvyyshuumorin ketjuun noin arvattavat ns. läpät. Tämä on sentään kunniakas kalsarikänniketju.

Pitää mennä joskus aamulla töihin. Join tuossa 4 litraa alkohollista (n. 4,6 %) siideriä ja kuppijaisia vaniljaista pakuriviinaa. Siinä muuten pakurin etiketissä luki "valmistettu rakkaudella". Ihan elävältä naiselta sain lahjaksi. Itse oli pullon täyttänyt sekä ulkoa, että sisältä. Se tuo hän kyllä tietää, mitä minä arvostan!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo joku ämmä koitti ku kävin tupakilla saada mua sen bileisiin. En tiedä johtuuko tämä sitte minun charmista vai alle 6euron viinistä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Laita itsestäänselvyyshuumorin ketjuun noin arvattavat ns. läpät. Tämä on sentään kunniakas kalsarikänniketju.

Pitää mennä joskus aamulla töihin. Join tuossa 4 litraa alkohollista (n. 4,6 %) siideriä ja kuppijaisia vaniljaista pakuriviinaa. Siinä muuten pakurin etiketissä luki "valmistettu rakkaudella". Ihan elävältä naiselta sain lahjaksi. Itse oli pullon täyttänyt sekä ulkoa, että sisältä. Se tuo hän kyllä tietää, mitä minä arvostan!

Ai jaa. Luulin, että nimenomaan kunniakkaassa kk-ketjussa vapaa ajatuksenvirta on sallittua. Kun meediona osaat arvata minunkin viestit, niin varmasti tiedät mitä tämän linkin takaa löytyy, ihan katsomatta? Ai niin, en ole saanut naista ainakaan kahteen päivään, I am not worthy!!!

Lisempää kaljaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo kinkunkanttura on ollut uunissa kohta jo viisi tuntia ja mittari kertoo sisälämmöksi vasta 58 astetta. Ensi vuonna ostan kyljyksiä.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Ja taas mennään, tavanomaisella savuviskillä.

Samaa syntiä teen täällä minäkin, tai siis itsekin, kuten keskustelupalstoilla on tapana todeta.

Tuo kinkunkanttura on ollut uunissa kohta jo viisi tuntia ja mittari kertoo sisälämmöksi vasta 58 astetta. Ensi vuonna ostan kyljyksiä.

Osta saman tien pekonia, pari minnuuttia pannulla niin son avot vain!

Huomenna moottorimarssi kohti isien maita pyhien viettoon, nyt kuuntelen Kirkaa: http://www.youtube.com/watch?v=MTuXDsPqO1A Kirka oli kova kundi, kertokaa joku muu paikallinen sälli joka on saanut koko stadikan huitomaan samaan malliin??
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enää en ehdi kauan sekakäyttämään alkoholia ennen kuin kuin sika on kypsää. Onneksi saunon vasta kuorrutuksen jälkeen, koska tunnetusti olen melko sinappinen mies tässä vaiheessa joulukuuta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mikäs täällä? Mitä minä näen? Nyt, nyt te olette vallan erehtyneet. Ai...jaaai poojaat, poojaat. Ei joulua näin käydä...Eheei. Eheei. Ei tämmösestä joulusta tule niin mitään. Mennäänpäs mokoman yli, että heilahtaa.

Toivo Kärnä oli tämän lausuman esikuva. Linkki vie Wikipediaan.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kyllä. Tässä toimenpiteessa auttanee erään tontun toimittama virolainen joulukalenteri, joka saapui sopivasti myöhässä. Siispä käynkin availemaan luukkuja! Kori A.Le Coq:n nektaria on kerrassaan oiva kalenteri, sillä jokaisen luukun auettua on yhtä yllättyneen hyväntuulinen.

Eikös joulukalentereissa ole aina viimeisessä luukussa jokin isompi palkinto? Sun kalenterissa Vana Tallinnaa?
Oma joulu menee kokonaan yksin ja joulupöytä on katettu sen mukaan. Vajaa 50 tölkkiä mietoja alkoholijuomia ja pullo leijonaa sekä makkaraa. Jospa noilla pari päivää teutaroisi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
käynkin availemaan luukkuja! Kori A.Le Coq:n nektaria on kerrassaan oiva kalenteri, sillä jokaisen luukun auettua on yhtä yllättyneen hyväntuulinen.
Jätkä luukuttaa. Pena kyykyttää.

Aika moni ei täällä tänään juone, koska pitää huomenna pitää sukulaisten keskuudessa kulisseja pystyssä ja näytellä selväpäistä. Kylläpä ovat nössöjä. Viekää minut Siperiaan teloituskomppanian eteen jos tuolle tielle joskus eksyn!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös