Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 614
  • 66 778

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nythän se selvisi se naisten määrä ja niiden saanti.
Boldaus oma.
Laita itsestäänselvyyshuumorin ketjuun noin arvattavat ns. läpät. Tämä on sentään kunniakas kalsarikänniketju.

Pitää mennä joskus aamulla töihin. Join tuossa 4 litraa alkohollista (n. 4,6 %) siideriä ja kuppijaisia vaniljaista pakuriviinaa. Siinä muuten pakurin etiketissä luki "valmistettu rakkaudella". Ihan elävältä naiselta sain lahjaksi. Itse oli pullon täyttänyt sekä ulkoa, että sisältä. Se tuo hän kyllä tietää, mitä minä arvostan!

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo joku ämmä koitti ku kävin tupakilla saada mua sen bileisiin. En tiedä johtuuko tämä sitte minun charmista vai alle 6euron viinistä.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Laita itsestäänselvyyshuumorin ketjuun noin arvattavat ns. läpät. Tämä on sentään kunniakas kalsarikänniketju.

Pitää mennä joskus aamulla töihin. Join tuossa 4 litraa alkohollista (n. 4,6 %) siideriä ja kuppijaisia vaniljaista pakuriviinaa. Siinä muuten pakurin etiketissä luki "valmistettu rakkaudella". Ihan elävältä naiselta sain lahjaksi. Itse oli pullon täyttänyt sekä ulkoa, että sisältä. Se tuo hän kyllä tietää, mitä minä arvostan!

Ai jaa. Luulin, että nimenomaan kunniakkaassa kk-ketjussa vapaa ajatuksenvirta on sallittua. Kun meediona osaat arvata minunkin viestit, niin varmasti tiedät mitä tämän linkin takaa löytyy, ihan katsomatta? Ai niin, en ole saanut naista ainakaan kahteen päivään, I am not worthy!!!

Lisempää kaljaa.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuo kinkunkanttura on ollut uunissa kohta jo viisi tuntia ja mittari kertoo sisälämmöksi vasta 58 astetta. Ensi vuonna ostan kyljyksiä.

Suosikkijoukkue
NYR
Ja taas mennään, tavanomaisella savuviskillä.

Samaa syntiä teen täällä minäkin, tai siis itsekin, kuten keskustelupalstoilla on tapana todeta.

Tuo kinkunkanttura on ollut uunissa kohta jo viisi tuntia ja mittari kertoo sisälämmöksi vasta 58 astetta. Ensi vuonna ostan kyljyksiä.

Osta saman tien pekonia, pari minnuuttia pannulla niin son avot vain!

Huomenna moottorimarssi kohti isien maita pyhien viettoon, nyt kuuntelen Kirkaa: http://www.youtube.com/watch?v=MTuXDsPqO1A Kirka oli kova kundi, kertokaa joku muu paikallinen sälli joka on saanut koko stadikan huitomaan samaan malliin??

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enää en ehdi kauan sekakäyttämään alkoholia ennen kuin kuin sika on kypsää. Onneksi saunon vasta kuorrutuksen jälkeen, koska tunnetusti olen melko sinappinen mies tässä vaiheessa joulukuuta.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäs täällä? Mitä minä näen? Nyt, nyt te olette vallan erehtyneet. Ai...jaaai poojaat, poojaat. Ei joulua näin käydä...Eheei. Eheei. Ei tämmösestä joulusta tule niin mitään. Mennäänpäs mokoman yli, että heilahtaa.

Toivo Kärnä oli tämän lausuman esikuva. Linkki vie Wikipediaan.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kyllä. Tässä toimenpiteessa auttanee erään tontun toimittama virolainen joulukalenteri, joka saapui sopivasti myöhässä. Siispä käynkin availemaan luukkuja! Kori A.Le Coq:n nektaria on kerrassaan oiva kalenteri, sillä jokaisen luukun auettua on yhtä yllättyneen hyväntuulinen.

Eikös joulukalentereissa ole aina viimeisessä luukussa jokin isompi palkinto? Sun kalenterissa Vana Tallinnaa?
Oma joulu menee kokonaan yksin ja joulupöytä on katettu sen mukaan. Vajaa 50 tölkkiä mietoja alkoholijuomia ja pullo leijonaa sekä makkaraa. Jospa noilla pari päivää teutaroisi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
käynkin availemaan luukkuja! Kori A.Le Coq:n nektaria on kerrassaan oiva kalenteri, sillä jokaisen luukun auettua on yhtä yllättyneen hyväntuulinen.
Jätkä luukuttaa. Pena kyykyttää.

Aika moni ei täällä tänään juone, koska pitää huomenna pitää sukulaisten keskuudessa kulisseja pystyssä ja näytellä selväpäistä. Kylläpä ovat nössöjä. Viekää minut Siperiaan teloituskomppanian eteen jos tuolle tielle joskus eksyn!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nälkä ja jano tyydytetty! Tarvitseeko mies muuta?
Jos nyt juuri olisi enemmän rahaa kuin omiin tarpeisiin niin olisihan tuota saattanu Jeepelille maksaa joulutontun vierailusta. Siinähän ne kaikki kolme tarvetta olisivatkin!

Paskalla lienee jo oppinut käymään ilman apua, joten se neljäs eli bonus onnistunee.

24. luukku on sitten tuo toinen kori samaista ainetta... mutta jos sen nyt jättäisi huomiselle, sillä pitäähän sitä suvun palkintojenjaossa käväistä pokkaamassa kantamukset kiltteydestään.

Niin ja vinkki paketoijille. Varatkaa pari rullaa sitä paperia ja joku kilometri teippiä. Hyvässä nousussa ja täysin tumpelona paketoijana tuo touhu muuttui vallan luovan minäni ilotulitukseksi, kun käämi paloi kulmien taittelussa. Nyt on paketit vähintäänkin persoonallisia ja antajansa näköisiä. Isoja ruttuisia paperimöykkyjä, joiden ympärillä on teippiä sitten joitain metrejä per paketti. Onpahan avaajilla lystiä vielä paketin avaamisen aikana... hymiö.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin ja vinkki paketoijille.
Olisit paikallislehdellä paketoinut. Minulla on tuolla korkkaamaton lahjapaperiputkilo ja lahjat. Ei huvita paketoida. Kirjoitan jonkun keltaisen tarran noihin, että kelle menee mikäkin. Ehkä teippaan siihen kunkin lahjan viereen neliömetrin verran lahjapaperia mukaan. Voi lahjansaaja käyttää paperin ensi jouluna.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisit paikallislehdellä paketoinut. Minulla on tuolla korkkaamaton lahjapaperiputkilo ja lahjat. Ei huvita paketoida. Kirjoitan jonkun keltaisen tarran noihin, että kelle menee mikäkin. Ehkä teippaan siihen kunkin lahjan viereen neliömetrin verran lahjapaperia mukaan. Voi lahjansaaja käyttää paperin ensi jouluna.
En vastaanota paikallislehtiä. Usko pois vaan, ettetkö olisi tyytyväinen tuloksiisi antaessa metrien metrien perään kulua siitä turhasta lahjapaperista, jonka toki koristelet sähkärinteipillä ylt'ympäriinsä.

Hui, kolmas adventti lähenee uhkaavasti. Mitähän luukun takaa avautuu?

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Jos nyt juuri olisi enemmän rahaa kuin omiin tarpeisiin niin olisihan tuota saattanu Jeepelille maksaa joulutontun vierailusta. Siinähän ne kaikki kolme tarvetta olisivatkin!

Ja joku väittää, ettei joulumieltä enää ole! Paketoiminen on kyllä vaikeaa hommaa, ainakin jos siedettävän näköistä jälkeä haluaa. Pitäisi aloittaa trendi, jossa paketit kötöstellään kasaan jekkulangalla ja jeesusteipillä. Helpottuisi mokoma tuhertaminen huomattavasti. Ei tarttis niitä nauhojakaan koittaa saksilla saada kiemuraan, jekkulankaa vaan ympärille. Ja oikein kusipäälle lahjan saajalle jekkulangan toinen pää kiinni putkimiinaan.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ja joku väittää, ettei joulumieltä enää ole!
No perkele, kerrankos sitä sellaisenkin muinaisjäännöksen kaivaa Alppien jäätiköiltä?

Paketoiminen on kyllä vaikeaa hommaa, ainakin jos siedettävän näköistä jälkeä haluaa. Pitäisi aloittaa trendi, jossa paketit kötöstellään kasaan jekkulangalla ja jeesusteipillä. Helpottuisi mokoma tuhertaminen huomattavasti. Ei tarttis niitä nauhojakaan koittaa saksilla saada kiemuraan, jekkulankaa vaan ympärille. Ja oikein kusipäälle lahjan saajalle jekkulangan toinen pää kiinni putkimiinaan.
Eiköhän tuo samainen malli toteudu jo useaan kertaan mainostamallani tavalla: vitusti paperia lahjojen ympärille ja teipillä koko roska kasaan. Repeämät paperissa sitten muutamalla ylimääräisellä metrillä sitten kiinni, jotta lahjapaperista selvittyään lahjan saajan pitää pieteetillä koettaa poistaa teipit vielä varsinaisesta lahjasta... nimimerkillä pikkusiskolle haastetta kirjansa kanssa, teippasin sivujakin mukaan. Hähähä.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Eiköhän tuo samainen malli toteudu jo useaan kertaan mainostamallani tavalla: vitusti paperia lahjojen ympärille ja teipillä koko roska kasaan. Repeämät paperissa sitten muutamalla ylimääräisellä metrillä sitten kiinni, jotta lahjapaperista selvittyään lahjan saajan pitää pieteetillä koettaa poistaa teipit vielä varsinaisesta lahjasta... nimimerkillä pikkusiskolle haastetta kirjansa kanssa, teippasin sivujakin mukaan. Hähähä.

Sehän on mahtava ja monikäyttönen lahja. Lukemisen lisäksi lahjaa voi käyttää palapelinä, kun sisko koittaa kursia kirjan luettavaan muotoon. Apuna voi käyttää niitä teipin palasia paketista.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sehän on mahtava ja monikäyttönen lahja. Lukemisen lisäksi lahjaa voi käyttää palapelinä, kun sisko koittaa kursia kirjan luettavaan muotoon. Apuna voi käyttää niitä teipin palasia paketista.
Kyseessä on sähkärin teippi. Antanee toisaalta joka kerta uuden lukukokemuksen, kun voi ihan itse keskenänsä koettaa päätellä tai päättä mielensä mukaan ne sanat jotka näkemättä jäivät.

Ehkä patentoin tämän paketointitavan kirjojen osalta. Toki tätä voi käyttää myös monimutkaisten teknisten lahjojenkin kera, kunhan vain teippailee käyttöohjeet lävitsensä. Tämä toki toimineen vain naisväelle toimitettavissa vimpaimissa, sillä kyllähän se käyttöohjekirjan funktio on meille varsipilluille jo kovinkin tuttu.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ehkä patentoin tämän paketointitavan kirjojen osalta. Toki tätä voi käyttää myös monimutkaisten teknisten lahjojenkin kera, kunhan vain teippailee käyttöohjeet lävitsensä. Tämä toki toimineen vain naisväelle toimitettavissa vimpaimissa, sillä kyllähän se käyttöohjekirjan funktio on meille varsipilluille jo kovinkin tuttu.

Tosiaan, muutaman kerran joutunut noitumaan, kun jotain härveliä on myynyt, eikä ohjekirjan sijainnista ole pienintäkään hajua. Jotkut muka niitä tarvitsevat ja haluaisivat tavaran mukaan mokoman. Onneksi nykyään usein ohjekirja on netissä tai jopa itse laitteessa itsessään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy