Ei juma mä oon naamat. Puhhuh
"Tahdon heilua hulluna humalassa
Pahoittelen tässä tapauksessa vastuu on lukialla/kuulialla.
Pönttöuunin hiilloksessa rillasin pari kyrsää. Kyllä maistui. Nyt olutta.
Tänään kun kipasin oluisia kaupasta, niin rappukäytävässä selvä grillimakkaran tuoksu. Hyvä haju, ei siinä mitään.
Tänään kun kipasin oluisia kaupasta, niin rappukäytävässä selvä grillimakkaran tuoksu. Hyvä haju, ei siinä mitään.
Minusta oluetkin pitäisi tuoda kotiin, kuten ruokakin tuodaan karvakäsien toimesta.
Ei olisi enää mitään syytä mennä ulos, ehkä.
Aloitan kalsarikännäämisen noin kuuden tunnin kuluttua. Te ootta jo sammuneita sillon joten siksi tulin raportoimaan asian nyt.
Aloitan kalsarikännäämisen noin kuuden tunnin kuluttua. Te ootta jo sammuneita sillon joten siksi tulin raportoimaan asian nyt.
Vastahan me silloin jatketaan!
Minä ainakin vedän perseet olalle ja tarkoittaa sitä, että tuohon aikaan ei pysty olemaan enää hereillä.
Huomenna en täällä ole muutenkaan kamalasti, sillä aion osallistua Kansalliseen Kalsarikännishowhun tuolla jossain.
No helppo uskoa, ettei minua ole kutsuttu.
Mitään bonus paskaa ei varmuudella ollut, joten taas näitä Betsafen omia keksintöjä. Omalta osaltaan Vitutusketjukin täynnä, jos jaksaisi kirjoitella.