Kalsarikänniketju

  • 5 244 906
  • 66 698

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Sain jutella kasvokkain jumalattoman kauniin naisen kanssa tunnin verran. Sille. Täytyy ehdottaa jossain välissä, mikäli nainen lähtisi uudestaankin treffeille.

Olutta kitaan...

Ja taas oli palkkapäiväkin. Perkele, että rahaa alkaa olemaan jo niin paljon, että ei tiedä mihin sen tuhlaisi. Miksei siis kaljaan?
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sain jutella kasvokkain jumalattoman kauniin naisen kanssa tunnin verran. Sille. Täytyy ehdottaa jossain välissä, mikäli nainen lähtisi uudestaankin treffeille.

Olutta kitaan...

Noin neljän tunnin päästä vois olla hyvä aika soittaa.

Jos pari vain.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kuopijossa selvästikin naatitaan. Mikäs se siinä ja juoksi kauheasti nauraen pois.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pönttöuunin hiilloksessa rillasin pari kyrsää. Kyllä maistui. Nyt olutta.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Nyt on fiilis kuin juomalaulussa. Juon juon minäpoika juon minä tykkän olla kännissä, juon juon minä poika juon minä tykkään heilua humalassa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään kun kipasin oluisia kaupasta, niin rappukäytävässä selvä grillimakkaran tuoksu. Hyvä haju, ei siinä mitään.

Minusta oluetkin pitäisi tuoda kotiin, kuten ruokakin tuodaan karvakäsien toimesta.
Ei olisi enää mitään syytä mennä ulos, ehkä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tänään kun kipasin oluisia kaupasta, niin rappukäytävässä selvä grillimakkaran tuoksu. Hyvä haju, ei siinä mitään.

Kateeksi käy, minulla rapussa asuu kolmessa asunnossa venäläisiä. En tiedä mitä ne kokkailee mutta haju on aika jäätävä. Orikinaali Jaksihan voisi kertoa, mitä tuo herkkuruoka on ja samalla todeta minun olevan täysin tietämätön kyseisen gurmeen tuoksusta ja mausta. Sillä, että asun kyseisessä talossa ja Jaksi tuskin koskaan on täällä käynyt ei tietenkään olisi mitään merkitystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös