Kalsarikänniketju

  • 5 244 948
  • 66 698

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aloitan kalsarikännäämisen noin kuuden tunnin kuluttua. Te ootta jo sammuneita sillon joten siksi tulin raportoimaan asian nyt.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Aloitan kalsarikännäämisen noin kuuden tunnin kuluttua. Te ootta jo sammuneita sillon joten siksi tulin raportoimaan asian nyt.

Ei pidä selvinpäin tänne kirjotella. Ei sillä, että minulla olis mitään sitä vastaan, mutta joskus on niinkin ajateltu. Hyvää känniä huomenen puolelle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minä ainakin vedän perseet olalle ja tarkoittaa sitä, että tuohon aikaan ei pysty olemaan enää hereillä.

Huomenna en täällä ole muutenkaan kamalasti, sillä aion osallistua Kansalliseen Kalsarikännishowhun tuolla jossain.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomenna en täällä ole muutenkaan kamalasti, sillä aion osallistua Kansalliseen Kalsarikännishowhun tuolla jossain.

No helppo uskoa, ettei minua ole kutsuttu.

Mitään bonus paskaa ei varmuudella ollut, joten taas näitä Betsafen omia keksintöjä. Omalta osaltaan Vitutusketjukin täynnä, jos jaksaisi kirjoitella.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No helppo uskoa, ettei minua ole kutsuttu.

Mitään bonus paskaa ei varmuudella ollut, joten taas näitä Betsafen omia keksintöjä. Omalta osaltaan Vitutusketjukin täynnä, jos jaksaisi kirjoitella.

Jos olet Facebookissa, niin kirjoita sinne hakusanaksi "kansallinen kalsarikännishow" eikä vieläkään tarvi poistua kotoa, show tulee luoksesi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Töistä jäin työpaikalle saunomaan. Taksi kuljetti kotiin, ja olen jopa hengissä. Välillä avautuu, millaisen apinan viina saa esiin ihan jopa normaalista ihmisestä. Opettelisivat juomaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No vittu sori. Yritän opetella kaiken aikaa. Ugh ugh. Aina ku juon viinaa, tunnen itteni ihan Marek Zidlickyksi.

Onneksi olet nöösiapina, vaikka yrittäisit enemmän kuin osaatkaan.

Todelliseen apinointiin tarvitaan aito lappalainen. Valitettavasti tuo aitous paljastui ensimmäistä kertaa. Tosin kelpasi sille taksikyyti kotiin. Ei vaatinut alueita lapista omakseen. Jyväskyläläinen vuokrakolmio saattaa olla yllättävän mukava poromiehelle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En oo poromies, mutta tällä hetkellä Jyväryynilässä olis kieltämättä sen sortin vuokra-asukki, että sen kolmio kelpais vallan mainiosti. No juu, kyllähän tuo olento tupakoi kessua hieman, mutta panemista en paheksuisi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Todelliseen apinointiin tarvitaan aito lappalainen. Valitettavasti tuo aitous paljastui ensimmäistä kertaa. Tosin kelpasi sille taksikyyti kotiin. Ei vaatinut alueita lapista omakseen. Jyväskyläläinen vuokrakolmio saattaa olla yllättävän mukava poromiehelle.
Eikö siihen afrikkalaista tarvitakaan?

No nyt alan vihdoin olemaan mukavassa ja sosiaalisessa humalassa. Nyt kun tätä olotilaa pitää päällä aamuun asti, niin hyvä tulee.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toisaalta afrikkalainenlappalainen on vittumaisin orja jonka voi kuvitella.
Tuosta tulikin mieleen, että minkälaista se olisi jos olisi afrikkalaisen penis, ja siihen päälle vielä lappalaisen liioittelutaito sen pituudesta. No joo, anteeksi mielikuvasta. Tätä vaan tulee funteerattu niin maan perkeleesti ja tasaseen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Poistin jonkun vanhan naispuoleisen työkaverin naamakirjakavereista. Se linkitti Mambaa.

Toisaalta mietin olisko mamban linkittäminen paha asia?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En itke jos Vaara saa aivoinfarktin, mutta Noose ilmeisesti pitää Tero Vaarasta enemmänkin?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Poistin jonkun vanhan naispuoleisen työkaverin naamakirjakavereista. Se linkitti Mambaa.

Toisaalta mietin olisko mamban linkittäminen paha asia?
Väitän, että jokaisella suomalaisella tulee tippa linssiin kun Älä jätä minua soi. Ainakin minua sen kuuleminen itkettää keskimäärin helvetisti.

En itke jos Vaara saa aivoinfarktin, mutta Noose ilmeisesti pitää Tero Vaarasta enemmänkin?
Mistäs tällainen päättely nyt tuli?

Edit: Taisi olla siitä Vaaran nettisivusta. Njoo, tiedä häntä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Väitän, että jokaisella suomalaisella tulee tippa linssiin kun Älä jätä minua soi. Ainakin minua sen kuuleminen itkettää keskimäärin helvetisti.

Ei tuossa mitään väärää olekaan. Kuuntelin 80-luvun alussa Mamban kolmea ekaa levyä jopa ihan paljonkin ja olivat silloin ihan hyviä. Sen jälkeisiä levyjä ei ole pystynyt kuuntelemaan.
Tosin, kuuntelin mä samoihin aikoihin Iron Maideniakin ja nykyään vihaan sitä jopa enemmän kuin Mambaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Muistan asioita ennen syntymääni.
Sinä siis päivystät täällä selvinpäin tekemässä muistiinpanoja muiden tunnustuksista? On siinäkin harrastus.

Ei tuossa mitään väärää olekaan. Kuuntelin 80-luvun alussa Mamban kolmea ekaa levyä jopa ihan paljonkin ja olivat silloin ihan hyviä. Sen jälkeisiä levyjä ei ole pystynyt kuuntelemaan.
Tosin, kuuntelin mä samoihin aikoihin Iron Maideniakin ja nykyään vihaan sitä jopa enemmän kuin Mambaa.
En kyllä tarkoittanut että ne positiivisessa mielessä itkettäisivät. Mutta joku kuuntelee Mambaa ja joku IrMaa, erilaiset maut tuskin ovat keneltäkään pois.

Kotiteollisuus on Suomen Mamba.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tekisi mieli nukkuakin, mutta tuli otettua perinteiset perjantai-iltaunet niin ei siitäkään tule mitään. Täytyy siis tyytyä vodkaan ja yksinpuheluun.

Nyt kuuntelen Loiria - Kun olet poissa. Joku kumma näissä Loirin suomirokki-levyissä viehättää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös