Kalsarikänniketju

  • 5 240 544
  • 66 676

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tänään alkoi uusi kausi huippumallin hakua neloselta eli vaimo on vallannut töllön. Minut on siis pakotettu katsomaan netistä elitserieniä ja kittaamaan bisseä ja viskiä....Ja samalla HV johtoon..
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Oj joj joj, kun joku ystävällinen sielu on täyttänyt jääkaappini mitä miellyttävimmillä eineksillä. Eihän tässä auta kuin käydä kimppuun ja nauttia huomiseen itsepäisyyspäivään saakka näitä antimia.

Terveisin yritysjohtaja Valopää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Poltin vermeillä tärykalvot puhki. It burns! En muutenkaan oikeastaan saisi kirjoittaa tänne. Huippasee, väänsin laserin liian isolle. Huispaa saatana.
Kyllä se muutama miljardi kandelaa laittaa vipinää punttiin. Valohoitoa saatana! Muista suunnata säde alle 2° suuruiseksi, jotta vaikutus on varma. Tietysti polttopistemenetälmällä pääsee taivaisiakin koskettaviin tiloihin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ovat taas humaloissaan täällä yrittämässä, mutta tuskin siitäkään mitään melkoisempaa on syntyäkseen.

Tilasin juuri näennäiskaupasta Richard Feynmania, että on muutakin luettavaa jatkossa kuin hourupäiset horinanne. Ettäs tiiätte.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Turha täällä on fiksua olla, kun ollaan juoppoja kuitenkin.
Tänä aamuna näin laitettavan valkoisen lakanan yhden kaltaisemme päälle.

Viinan kanssa sais läträtä niin kauan, kun viina ei vie miestä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivällä ostin 6-päkin tälle illalle. Sellainen krapula vaan tuntuu olevan, ettei tuo määrä oikein taida riittää. Josko sitä kohta jossakin Kallion kuppilassa kävisi yhden tai maksimissaan kaksi juomassa. Oli kyllä tarkoitus käydä ennen ysiä vielä uudestaan kaupassa, mutta olin katsomassa Talvisota elokuvaa, enkä hoksannut, että se yli kolme tuntia kestäisi, joten loppui vasta vähän yhdeksän jälkeen. Kaupunki kun siis näyttää maanantaisin ilmaiseksi leffoja kulttuurikeskuksissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Periaatteessa se ei haittaa, koska Erkkikin oli hautaan laitettaessa vahanukke. Mies jota ei koskaan pitänyt olla olemassa.

Erkkiä ei 40 vuotta sitten kutsuttu Erkiksi tai Elvikseksi, vaan Jimiksi, Hendrixseksi. Erkki on panomies.

Mikä on kirkasta ja haisee pahalle? No, Kirkan paska tietenkin.

Nih.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Rouva meni nukkumaan eli nyt voi kirjautua tänne. Just nyt sukkahousuheviä ja Maple Leafs - Rangers. Olutta ja brändiä brändin mukaan. Aikaisemmin Koivut vastakkain ja sitä ennen Jarkko vastaan IFK. Lapset hoidossa, ei romantiikkaa vaan intialaista noutosafkaa, viiniäoluttajne, lätkää. Erittäin jees. Ain' t Talkin' 'Bout Live. Peace kaikille. Jarkollekin.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Olutta ja viiniä lipitetty kuudesta lähtien tasasen tappavaan tahtiin. Huomenna vapaata, tosin pitää olla valppaana jos ja kun uusi läppäri on postista noudettavissa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viskiä ja sikaria. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.
Viskiä tutuille..

Ajattelin näin pieneksi kevennykseksi raskaan päivän päälle ottaa puolihuolimattomat iltatumut. Jotain hyvää valkkaria, jotain hyvää nuuskaa, saunassa lorvimista ja päälle parisen olutta? Annoskoot voivat vaihdella, kun ei tuo jääkaapin runsaudensarvi osoita ehtymisen merkkejä, joten ihan jännittää.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Meinasin jättää muutamaan lasilliseen viskiä, mutta sitte mietin naisia ja alkoihan se maistumaan taas kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tämä menee nyt kyllä jo liian oululaiseksi, jos tässä vielä joutuu juopottelemaan ja tässä ketjussa esiintymään. Joten jatkan juoskentelemistani rauhassa, mutta en kommentoi tänne. Sehän on melkein sama kuin ei tämä ketju olisikaan enää täysin kerettiläisten hallussa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Stevietä on ole nähnyt, mutta eipä ole Steviekään nähnyt minua, jotta sikäli tasoissa ollaan. Ovea en käytä, suitea vaan, kun olen sen verran vanhanaikainen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä virolainen viina on hyvää. Näetkö sinäkin Stevie Wonder yhtä hyvin kuin minä? Onpas nuo norjalaisetkin mustia. Ai, tuossako tuo ovi olikin? Olen ihan pimeä.
Minä hain maanantaina Tallinnasta autolastillisen juotavaa. Siideriä, olutta, vodkaa ja pullot rommia sekä viskiä. Toistaiseksi on näkö säilynyt. Vielä en ole tosin koskenut Saaremaa-vodkaan, enkä tänään tai huomenna koske, joten saa nähdä (heh, sanaleikki), että säilyykö näkö vielä vuoden loppuun.

Tarjottiin töitä ensi yölle, mutta peruin orastavaan flunssaan vedoten. Flunssa ei olekaan vielä toistaiseksi muuttunut pahaksi, joten enköhän 26 tunnin päästä mene töihin. Mutta nyt nautitaan Jokerien voitosta ja alkoholista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös