Kalsarikänniketju

  • 5 244 948
  • 66 698

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Löytyykö naisseuraa yksinäiselle miehelle? Kasilta herätys mutta ehtiihän tässä vaikka mitä?

Pienessä hiprakassa on aina yhtä mukava olla.

a) Ei löydy. b) Tässä ehtii juoda vaikka pullon viinaa. Ja viimeisestä lauseesta olen pitkälti samaa mieltä, joten urheasti kohti hiprakaista näin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jomppa_Koon allekirjoitus on nimimerkki HIFK:in viestistä. Voi vittu tätä ironian määrää! Enkä puhu nyt mistään Jomppa_Koon tai HIFK:n viesteistä. Puhun siitä, että Hitler oli juutalaisverinen, vähintään ehkästi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Punaveriseksi väitän. Onko Jomppa tai HIFK vielä paikalla. Tulkaa tänne, me olemme ihan kivoja vaikka haisemme ajoittain pahalta.

EN MYÖNNÄ SITÄ! Tuoksun aina taivaan kukkasille, korkeintaan nyt myskille, jota parhain taivaan heinäsyöppö leijjona tassustaan erittää. Ei muuten taida kristin taivas olla kasvien taivas. Siellä kun jo edellämainittu kissapeto heinää syö. Puhumattakaan nyt lammaksista tai muista paisto-raaka-aineista. Liikaa sitovia yhdysviivoja. Vetäkää hirteen kielioppinatsi kielioppi-Nürnbergissä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
paisto-raaka-aineista. Liikaa sitovia yhdysviivoja.

Hirmuinen sana. Poliisit-sarjassa lausui poliisisetä äsken väkevän totuuden, jos ei viinaa myytäisi, niin me olisimme työttömiä. Antakaamme poliiseille syy tulla tekemään kotietsintä tänään, pauhatkaamme runosielumme kyllyydestä viinan marinoimilla maksoillamme.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Poliisit-sarjassa lausui poliisisetä äsken väkevän totuuden, jos ei viinaa myytäisi, niin me olisimme työttömiä. Antakaamme poliiseille syy tulla tekemään kotietsintä tänään, pauhatkaamme runosielumme kyllyydestä viinan marinoimilla maksoillamme.

Jo Punaisessa viivassa sanajärjestys muuttui, Ilmari Kiannon Punaisessa viivassa subjekti predikaatin jälkeen tuli. Prepositioita postpositioiksi muunteli korpi-kirjailija. Etusanoja jälkisanoiksi heitteli, niistä kastikkeen keitti, karvaana suussaan tunsi lukija, mikä vitun Ilimari jostaki Salmelta-Suomuksen? Sata vuotta ennen Pasilaa jo järjestys muuttui, Pasilan käsikirjoittajia profeetoiksi luullaan. Plagiaatteja oma-peräisinä tyhminä tunnetaan!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
mikä vitun Ilimari jostaki Salmelta-Suomuksen?

Tutustua pitää tuotantoonsa, sillä moista en ole lukenut kumma kyllä. Olen pitkästä aikaa sen yhden Bukowskin raatelevan vaikutuksen alaisena, hieno kirjailija. Lause toisensa jälkeen herättää ihmisessä mielihalun ryypätä. Sitä syytän ja moderaattoreita vähän. Ja muita yökastelijoita. Ei yökastelijoita, vesikastanjoita, lisää viinaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Njaahans... huomenna vasta klo 16 töihin joten pienet tumut sallittakoon tässä vaiheessa. Avovaimokin suostui viimein lähtemään nukkumaan joten nyt saa rauhassa naattia. Aloitin nauttimisen kyseisellä kipaleella.

http://www.youtube.com/watch?v=3CXYCTx9ZVc

Linkki vie youtubeen ja Eläkeläisten Humppakummitus kappaleeseen.

Aina kun kuulen Eläkeläisten "musiikkia" epäilen Jumalan tarkoitusta.

Siksi laitankin tähän jumalamusiikkia.

Joan Osborne: Joan Osborne: One Of Us @YT
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Vaivihkaa sitten aikanaan nukkumaan, ettei avovaimo potki sängystä alas kun huomaa että urospuolinen vieruskaveri on aivan jurrissa.

Onhan se kieltämättä näinkin. Toisaalta kyseinen tapaus tuntee meikäläisen jo sen verran läpikotaisin et eipä taida minun humalatilani tulla hänelle yllätyksenä!
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Aina kun kuulen Eläkeläisten "musiikkia" epäilen Jumalan tarkoitusta.

Makuasioitahan nämä. Ensin en itsekään ymmärtänyt kyseisen musiikin perään mutta aloin sitä kuitenkin jossain vaiheessa kuuntelemaan enemmän ja enemmän ja jotenkin ne vaan iskee muhun kuin miljoona volttia.

Kaksi live keikkaa vasta takana mutta ensi vuonna olis taas tarkoitus päästä livenä katsomaan. Vaikka sitten saksaan taikka hollantiin. Siellä kavereita arvostetaan hiukan eri otteella kuin täällä kotona.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan se kieltämättä näinkin. Toisaalta kyseinen tapaus tuntee meikäläisen jo sen verran läpikotaisin et eipä taida minun humalatilani tulla hänelle yllätyksenä!

Kerran tuli ex-eukolta kirjaimellisesti kenkää vuoteesta lattialle, koska haisin kuulemma aivan helvetin pahalta kun yritin könytä viereen ja rupesin välittömästi puristelemaan tissejä. En ymmärrä, miten moinen voi häiritä selväpäistä ihmistä. Olin juonut korkeintaan puolisen litraa vodkaa, kymmenen kaljaa, polttanut askin tupakkaa ja syönyt valkosipulipitoista safkaa. No, olin sen verran jurrissa, etten jaksanut panna vastaan vaan ryömin ulos makkarista ja jostain syystä onnistuin marssimaan ulos koko kämpästä. Heräsin rappukäytävästä kun naapurin kundi tuli ovesta ulos ja pohti että mulla on ollut vissiin pitkä ilta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaksi live keikkaa vasta takana mutta ensi vuonna olis taas tarkoitus päästä livenä katsomaan. Vaikka sitten saksaan taikka hollantiin. Siellä kavereita arvostetaan hiukan eri otteella kuin täällä kotona.

Arvostaahan ne, koska eivät kielestämme mitään ymmärrä. Niille kai on jees, että "joku eksootillinen yhtye" tulee vittuilemaan saksalaisille. Vitun natsihomot huutaa joku. Hahaha. Vittu mitä paskaa. LOL. GUTEN ABEND! Hahahahahahahaa.

Du Hurensohn!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Samassa tönössä asuessa oli kerran sitten päässyt käymään niin, että eukko lähti käymään vanhempiensa luona ja jäin itsekseni olemaan. No, kämpässä oli erityispiirteenä se, että olohuoneen ikkunasta pääsi suoraan katolle(älkää kysykö miksi vitussa, se oli vielä periaatteessa lapsiperheasunto).

Eukon lähtiessä venailin hetken, sitten ostin pullon viinaa ja ehkä pari lisääkin, jengiä vähitellen kehiin ja yöneljältä soiteltiin puolialastomina bongorumpuja viidennen kerroksen tasolla keskellä Tamperetta. Kustiin katolta minne sattui. Sori nyt jälkeenpäin jos osui jonkun niskaan. No, joku ohikulkija soitti poliisit kun ihmetteli moista menoa ja osa porukasta katosi kuin olut suuhuni. Hetken päästä oli pihalla poliisiautoja pari, ambulanssi ja lisäksi paloauto. Palomiesten tikkaat eivät yltäneet sinne asti, mutta huutelivat että alas sieltä. Kun ovikello lopulta soi, niin meitä oli enää kaksi. Kytät tulivat sisään ja katsoivat että mitä vittua täällä tapahtuu. Totesivat lopulta, että no, älkää menkö sinne enää. :D
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Arvostaahan ne, koska eivät kielestämme mitään ymmärrä. Niille kai on jees, että "joku eksootillinen yhtye" tulee vittuilemaan saksalaisille. Vitun natsihomot huutaa joku. Hahaha. Vittu mitä paskaa. LOL. GUTEN ABEND! Hahahahahahahaa.

Du Hurensohn!

Jep jep, näinhän se on. Mutta mielipide on ku persereikä, jokaisella omansa. Minä tykkään, sinä et ja näillä mennään. Tämä tästä ja ei muuta kuin kippis!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jep jep, näinhän se on. Mutta mielipide on ku persereikä, jokaisella omansa. Minä tykkään, sinä et ja näillä mennään. Tämä tästä ja ei muuta kuin kippis!

No niinpä. Miksi pitää aina muka yrittää ivata ja kekkuloida sanalla? Hyh, pois se minusta! Queen: Friends Will Be Friends
T. U-Bori
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs Mynttoni-herrasmies muuten? Olen elämäni varrella Turussa viettänyt neljä hienoa vuotta. Tai no viimeinen oli aika sekoilua, mutta sitä ennen oli kivaa.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Mitäs Mynttoni-herrasmies muuten? Olen elämäni varrella Turussa viettänyt neljä hienoa vuotta. Tai no viimeinen oli aika sekoilua, mutta sitä ennen oli kivaa.

Eli sulla on periaattessa enemmän kokemuksia Turusta kuin minulla. Kyseisessä kaupungissa en ole edes virallisesti vuottakaan vielä asunut. Naapurissa kyllä tuli sellainen neljännesvuosisata luurattua joten väkisinkin kyseisestä paikasta jotain kokemuksia on tullut ennen nykyaikaa. Mutta lainataan nyt vaikka P. Virtaa ja todetaan että "mainettaan parempi kaupunki on kyseessä". Mä viihdyn!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eli sulla on periaattessa enemmän kokemuksia Turusta kuin minulla. Kyseisessä kaupungissa en ole edes virallisesti vuottakaan vielä asunut. Naapurissa kyllä tuli sellainen neljännesvuosisata luurattua joten väkisinkin kyseisestä paikasta jotain kokemuksia on tullut ennen nykyaikaa. Mutta lainataan nyt vaikka P. Virtaa ja todetaan että "mainettaan parempi kaupunki on kyseessä". Mä viihdyn!

Turkulaisuus-vitsejä heittävät tyypit ovat muutenkin jo ihan off-season. Se meni jo. Turussa viehätti kulttuurielämä, ei niinkään keikkojen määrä tms. mutta siellä oli ainakin viitisen vuotta sitten aika hienoa runoelämää sun muuta. Ja sivistymättömille tiedoksi. Aurajoen sillalta katse kohti Tuomiokirkkoa - olette välittömästi kaukana nykyhetkestä koska se on kauneinta ehkä mitä Suomesta löytyy.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Talviyö, oksennus tulossa. Lumihanki maassa. Katsot kohti Turun tuomiokirkkoa. Oksennus tulee silti. Se ei haittaa, jäinen Aurajoki ottaa sen rauhallisesti vastaan. Ohikulkeva poliisi pohtii säilömisen tarvetta, itse pohdin, onko jokin baari vielä avoinna lähistöllä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tunnelmakuvaukseni jälkeen oletan uusien retkujen ottaneen sen kaupungin jo haltuun. Minä tunnen Stadissa parhaiten kusiputkat. Sieltä ei saa sushia.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Tuohon runoelämään en pysty hirveästi kommentoimaan muuta kuin että kyllä Turku on menettänyt paljon sun lähdettyäsi verraten tuohon sun edelliseen runoosi. Jotenkin oli hyvinkin helppo samaistua siihen!

Ja tuohon sun lauseeseesi "Aurajoen sillalta katse kohti Tuomiokirkkoa... " niin ei voi muuta todeta kuin että olet asian ytimessä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuohon runoelämään en pysty hirveästi kommentoimaan muuta kuin että kyllä Turku on menettänyt paljon sun lähdettyäsi verraten tuohon sun edelliseen runoosi. Jotenkin oli hyvinkin helppo samaistua siihen!

Ja tuohon sun lauseeseesi "Aurajoen sillalta katse kohti Tuomiokirkkoa... " niin ei voi muuta todeta kuin että olet asian ytimessä.

Gracias Herra Mynttoni. Sinuntyylisiä Ihmisiä oli Turkuni täynnä ja siitä pidin suuresti. Uleåborgirirille tosin nyt väliin kunnianosoitus Oululle, ihmeen kauan jaksoi hän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös