Kalsarikänniketju

  • 5 244 948
  • 66 698

scholl

Jäsen
Miten voi jutella miehen kanssa väärin? Minä olen jutellut naisten kanssa usein väärin, mutta en ikinä miehen kanssa.

Ite en ole jutellut naisenkaan kanssa juuri koskaan väärin. Useimmiten naisilla ei ole juurikaan mitään sanottavaa, niin se menee siihen, että joudun yksin luennoimaan. Jos joku fakta esimerkiksi talouspolitiikasta olisi pielessä niin kyllähän nainen silloin haastaisi tai alkaisi väittelemään. Kun se aina menee sukkana läpi niin silloin en ole jutellut väärin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Muksut lähti äidilleen, olut ilmestyi käteeni. Illan ohjelmassa lisempää olutta ja ronkeloa, Blues-Jokerit ja normi kalsarointia (lue: musiikkia, pleikkaa ja ehkä pikkuisen pokeriakin).
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ite en ole jutellut naisenkaan kanssa juuri koskaan väärin. Useimmiten naisilla ei ole juurikaan mitään sanottavaa, niin se menee siihen, että joudun yksin luennoimaan. Jos joku fakta esimerkiksi talouspolitiikasta olisi pielessä niin kyllähän nainen silloin haastaisi tai alkaisi väittelemään. Kun se aina menee sukkana läpi niin silloin en ole jutellut väärin.

Mahdat olla helvetin tylsää seuraa, vaikka kaikessa provoamisessa luuletkin olevasi älykäs. Pelkästään kokosi puolesta et olisi jatkossa, kun ihmisiä alettaisiin valitsemaan jatkoon.

Ihan pientä tissuttelua ollut koko päivän.
Jalkapalloa on tullut ja tuleekin seurattua.

Suomalainen teki saksalaisessa suurseurassa maalin.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ikinä en futista ole opetellut katsomaan, isojen kisojen pelejä tulee jonkun verran tiirailtua. Paras muisto futiksen katsomisesta on, kun pikkunassikkana lauantaina saunan jälkeen faijan kans kattelin ja samalla söin sen hk:n sinisestä palasia sen minkä ehdin ja join limua. Taisi se makkara silloinkin olla se tärkein juttu, ei futis.
Saapa nähä miten kauan jaksaa tillistellä tänään, aamu puol neljästä asti hereillä ollu. Jos varalta imaisisi energiajuoman loput, mitkä kaverilla pari päivää sitten kaappiin jäi.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kekrijuhlijat olivat naapurikaupan lonkkuhyllyn tyhjentäneet lähes kokonaan, jäljellä oli vain kaksi kuuden pakettia otto greippilimeä. Nappasin toisen mukaani ja jätin toisen tärisevälle herrasmiehelle. Nyt ensimmäistä juon ja yllättäen aika helpolla menee alas. Mikäpäs siinä, juuvvaan poes mokomat kuleksimasta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Terve kaikille, banaaninviljelijä se täällä taas hauskuuttamassa itseään. Huomenna vielä vapaapäivä ja ipanatkin lähtivät juuri takaisin äitinsä luokse, niin tällä kertaa juon juuri niin paljon kuin jaksan/kestän/juomia riittää. Katsotaan mikä vaihtoehto toteutuu. Kreatoria perkele.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Terve kaikille, banaaninviljelijä se täällä taas hauskuuttamassa itseään. Huomenna vielä vapaapäivä ja ipanatkin lähtivät juuri takaisin äitinsä luokse, niin tällä kertaa juon juuri niin paljon kuin jaksan/kestän/juomia riittää. Katsotaan mikä vaihtoehto toteutuu. Kreatoria perkele.

Katohan perkele, luulin hetken, että kirjoitan tietämättäni toisellakin nimimerkillä. Kaatui se teoria Kratoriin, kuuntelen Turmion Kätilöitä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Katohan perkele, luulin hetken, että kirjoitan tietämättäni toisellakin nimimerkillä. Kaatui se teoria Kratoriin, kuuntelen Turmion Kätilöitä.

Kreatoriin voi kaatua, ja jos kaatuu, niin kannattaa kaatua lujaa nenälleen ja opetta tuon jalon orkesterin jaloakin jalompi musiikki. Kreator - People of the Lie. Tämmöisiä ovat moukat, jotka ei Kreatoria tunnusta. Mutta joo, sama se on mitä muut kuntelee, pääasia, että itse kuuntelen mielestäni juuri oikeanlaista musiikkia. Kippistä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kreatoriin voi kaatua, ja jos kaatuu, niin kannattaa kaatua lujaa nenälleen ja opetta tuon jalon orkesterin jaloakin jalompi musiikki. Kreator - People of the Lie. Tämmöisiä ovat moukat, jotka ei Kreatoria tunnusta. Mutta joo, sama se on mitä muut kuntelee, pääasia, että itse kuuntelen mielestäni juuri oikeanlaista musiikkia. Kippistä.

Onneksi on nenää mille kaatua. Eikä tuo kovin paskalle kuulostanutkaan. Kippistä vaan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onneksi on nenää mille kaatua. Eikä tuo kovin paskalle kuulostanutkaan. Kippistä vaan.

Mutta et kaatunut, kun lähes tulkoon kehuit viisun. Minullakin on onneks iso nenä, niin ei mene kauniit posket, kun kaatuu. Kas perhanaa. Kreatorsoittolista alkoi soittamaan in flamesia, no, mikäs siinä.

Melekeen menojalkaa vipattais, mutta kun kaverit on niin saatanan tylsiä, kehuvat jotain sunnuntaista ym. Siilinpesässäkään ei kuitenkaan ole mitään/ketään, niin pakko tyytyä nettikännäilyn, joka toisaaltaan on todistetusta hyvä tapa kännätä, varsinkin jos likvitideetti puolella on välillä häikkää.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Iso nenä on hyvä myös Suomen arktisissa olosuhteissa, ei tartte turhaan rukkasta riisua kun kirsuaan pyyhkii.

Likviditeetti tai sen puutos on yksi syy minulla miksi kotona tissuttelen, tosin eipä kukaan kavereistakaan mihinkään pääsisi. Jostain töistä puhuvat aina.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koska kuuleman mukaan Kajaanista on pitkä matka kirkkaisiin valoihin, linkitän viisun tähän, joka kertoo kuinka haluaa olutta tai sitten se kertoo jostain muusta, mitä minä en ymmärä. Charon - Desire you.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Koska kuuleman mukaan Kajaanista on pitkä matka kirkkaisiin valoihin, linkitän viisun tähän, joka kertoo kuinka haluaa olutta tai sitten se kertoo jostain muusta, mitä minä en ymmärä. Charon - Desire you.

Kyllä vaan, täällä ei kirkkaita valoja ole nähtykään, kuultu on moisista mutta liekö kenelläkään omakohtaista kokemusta. Jatketaan juomista, niin himmenee ne vähätkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä vaan, täällä ei kirkkaita valoja ole nähtykään, kuultu on moisista mutta liekö kenelläkään omakohtaista kokemusta. Jatketaan juomista, niin himmenee ne vähätkin.

Olet nähdäkseni asian ytimessä. Juodaan niin paljon, kuin huppu kantaa ja unohdetaan maailman kotkotukset, varsinkin naiset, ne pilaa maailman. Tässä taas eilinen linkki mielikuvitusmusiikkiin. Linkki.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olet nähdäkseni asian ytimessä. Juodaan niin paljon, kuin huppu kantaa ja unohdetaan maailman kotkotukset, varsinkin naiset, ne pilaa maailman. Tässä taas eilinen linkki mielikuvitusmusiikkiin. Linkki.

Rikoin eilen kkk:n kirjoittamattomia sääntöjä ja kuikuilin tänne selvinpäin. Hyvä biisi oli eilen ja on edelleen. Naiset kyllä on kotkotuksista kärkipäässä, ei niiden kanssa voi elää mutta ei lähiössä ole omaa takapihaakaan minne ne haudata.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Käsittämättömän pitkä päivä ollut tissutellen.

Kyllä vanhakin jaksaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä ajattelin nyt rikkoa yhtä sääntöä. Ajattelin käydä jossain kuppilassa, ehkä Kalliossa, ryystämässä muutaman oluisen, koska aloin pelkäämään, etä olen laskenut viinapääni väärin ja juomat loppuu kesken. Tai no, laskin väärin määrän, mitä tuossa 3litran tonkassa on jäljellä. Perkele, ihan harmittaa moinen mokaus.

Naiset ensiksi.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minä ajattelin nyt rikkoa yhtä sääntöä. Ajattelin käydä jossain kuppilassa, ehkä Kalliossa, ryystämässä muutaman oluisen, koska aloin pelkäämään, etä olen laskenut viinapääni väärin ja juomat loppuu kesken. Tai no, laskin väärin määrän, mitä tuossa 3litran tonkassa on jäljellä. Perkele, ihan harmittaa moinen mokaus.

Helevettiläinen, kalsaroinnin ensimmäistä ja tärkeintä sääntöä rikotaan tässä. Meidän muiden tulee taistella pakanoita vastaan.

Itse liityn taisteluun ottamalla uuden lonkeron ja riisumalla paidan.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Helevettiläinen, kalsaroinnin ensimmäistä ja tärkeintä sääntöä rikotaan tässä. Meidän muiden tulee taistella pakanoita vastaan.

Itse liityn taisteluun ottamalla uuden lonkeron ja riisumalla paidan.

En ole ihan varma, että oliko turha reissu, vaiko sitäkin turhempi reissu. Taisin tosin tutustua ylisaksalaiseen nimimerkkiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo neljästoista kalja on menossa tälle päivälle.. Tänään on tullut hieman siivoiltua. Huomennakin vielä pesen muutaman koneellisen pyykkiä. Lupasin myös itselleni, että kolmena seuraavana päivänä syön kotona.
 

scholl

Jäsen
Mahdat olla helvetin tylsää seuraa, vaikka kaikessa provoamisessa luuletkin olevasi älykäs. Pelkästään kokosi puolesta et olisi jatkossa, kun ihmisiä alettaisiin valitsemaan jatkoon.

Yleensä tuollaisille hiippareille ei kannata vastata, mutta fakta on se, että jos älykkyyttä mitataan niin olen kuitenkin kärkiluokkaa siinä. Ja minä määrään kuka on jatkossa, jos naisista puhutaan. Siis jos vertailen naisia niin minä teen päätöksen, eikä naiset ja pelkästään kokoni puolesta olen jatkossa, koska voitan suurimman osan heistä missä tahansa. Juoksukisa jos otetaan esim. maraton niin voitan melkein jokaisen täältäkin, samoin älykkyyskisassa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noh, noh, poijaat, eikös tämä ketju ole väittelystä ja vänkööstä vapaata aluetta? Tai kukin tyylillään tietysti, kalsariväittely.

Velipoika lähti just töihin, itsellä lähtee viides kalja. Win the riggt games, damn right.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis jos vertailen naisia niin minä teen päätöksen, eikä naiset ja pelkästään kokoni puolesta olen jatkossa, koska voitan suurimman osan heistä missä tahansa.
Veikkaan että ainakin seisaaltaan kusemisessa, eli et ole täysin väärässä.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Pakko ottaa muutama viskilasillinen näin perus tiistai-aamun kunniaksi, ei vaan kestä pää tappelemista tyttöystävän kanssa...
Toivottavasti nyt vain saan sen pysymään tuossa muutamassa lasissa, kuitenkin pitää vääntäytyä kouluun tässä alle 7h sisään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös