Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jumaliste kun sammuin kesken kaiken. Nyt pistetään virallinen äänestys käyntiin: "kuka saa ensin pillua". vaihtoehtoina:

"evil"
"banaaninviljelijä"
"blue j"
"jomppa koo"
"hifk"
"scholl"

Minkä takia laitoit muut vaihtoehdot, kun siellä on itse paha. Eli A.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jumaliste kun sammuin kesken kaiken. Nyt pistetään virallinen äänestys käyntiin: "kuka saa ensin pillua". vaihtoehtoina:

"evil"
"banaaninviljelijä"
"blue j"
"jomppa koo"
"hifk"
"scholl"

Jos haluaisin voittaa, äänestäisin gututuntumalta banaaninviljelijää. Mutta nyt tekee mieli hävitä, joten Jomppa koo, viimeinen vastaus.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
On kyllä niin tärkeä aihe kyseessä, että kaipaa kunnon äänestystä. Jossei nyt bännien pelossa kierrätyskeskukseen, niin sitten edes testialueelle.

Edit: Bisset loppu. No huomenna taas töihin, joten kaipa näin on hyvä.
Hyvänyön biisinä Iced Earth - Dracula
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei tänne saa kirjoittaa Sedun baarista.

Mie otan ihan pienet kalsarit. Tangakännit!

ei kai semmosiin tangatyyppisiin isoja mahukkaan? Ei tämmösellä naamalla mihinkä sedulaan edes pääse, siks itken koneen äärellä olut kourassa. Eukko vaan ei ollu laittanu oluita kylmään. Saattaa johtua siitä ettei semmosta ole, mut...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla on Hyvoneissa polvessa reikä. Ehkä pukki tuo uudet ja ehjät.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Eli siis Vuokralainen haluaisi pukilta uudet ja ehjät reiät, koska Sedulta niitä ei voi ostaa lain salliessa.

En minä pukin rei'istä välitä. Toimin itse pukkina(vuoden ainoa työpäivä), joten se tuo pieniä mahdollisuuksia. Pukki voisi siis saada uudet reiät.
Sedulta en ostaisi mitään, enkä ole käsittääkseni ikinä ostanutkaan.

Edit: Kohta alan kannustamaan Viroa jalkapallopelissä. Näkyypi veikkaus-TV:ssä.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään on pakko ottaa osaa tähänkin ketjuun. Ei riitä rahat yöelämään tällä hetkellä :(.. nooh mikäs tässä, kylmä bisse kädessä ja urhoPLAYstä Pelicans-JYP uusinta rullaamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös