Kalsarikänniketju

  • 5 248 669
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sanos nyt alan miehenä, että miten tuossa käy, syntyykö sopimusta aloittain ja millä aikataululla? Metallin kanta kai sen loppujen lopuksi hyvin pitkälti ratkaisee, minun käsittääkseni.
Siinä on vähän tuollainen valmiiksi nauretun tv-sarjan meininki. Molemmilla puolilla uudehkot pomot, ja kumpikaan ei halua "hävitä" ekaa nokittelua. Toisaalta lehtereiltä on sanottu napakasti että kohta pitää löytyä yhteistä säveltä. Metallin puolelta on suositeltu neuvottelujen jatkamista raamisopimuksen pohjalta. Sellaiset merkit on että järki voittaa ja jokin sovinto tulee aika äkkiä.

Toisaalta, en oikein tiedä minkä alan miehiä tässä pitäisi olla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Analyysini mukaan ei ole ainakaan kunnon arjalaisia nämä, eikä kyllä kukaan muukaan Saksan maajoukkueessa. Tämän tiedän siksi, että ovat kovin erilaisia vartalomalliltaan minuun verrattuna, ja minähän olen aika lähellä sitä, millainen tosiarjalainen Hermann oli. Ei kai Hermann olisi päässyt asemaansa, jos olisi ollut ei-arjalainen?

Google on melko tehokas vempele. Hermannin voi näemmä tilata luonnollisessa koossa vahanukkena netitse. En viitsi linkittää, jotteivät kohta syytä kasvottomat vihapuheesta tai saksalaisen ökyauton ostamisesta saati muusta lietsonnasta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minun puolestani saa tehdä mitä tahansa muuta, paitsi kannattaa italialaista jalkapalloa.
Kaikki Välimeren rantaan merirajaan saakka ulottuva jalkapallo on syvästi arveluttavaa. Ehkä pieni Slovenia saa määritelmän suhteen armon, mutta kaatumatautiset gigolot eivät. Espanja haisee, mutta Italia on äpäristä pahin. Jumalauta, Korkeajännitystä lukemalla jo opimme, että Tommy on reilu, Saku on tarkka, Ranskis syö sammakkoa ja Luigilta menee kaikki vituiksi.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siinä on vähän tuollainen valmiiksi nauretun tv-sarjan meininki. Molemmilla puolilla uudehkot pomot, ja kumpikaan ei halua "hävitä" ekaa nokittelua. Toisaalta lehtereiltä on sanottu napakasti että kohta pitää löytyä yhteistä säveltä. Metallin puolelta on suositeltu neuvottelujen jatkamista raamisopimuksen pohjalta. Sellaiset merkit on että järki voittaa ja jokin sovinto tulee aika äkkiä.

Toisaalta, en oikein tiedä minkä alan miehiä tässä pitäisi olla.

Siis eikös tuo mene niin, että työnantajat tarjoaa 2 %, työtekijät vaatiin 6 % ja pitkällisten neuvottelujen jälkeen päädytään 4 % korotuksiin (näin tällä kertaa, luvut voi vuosittain vähän vaihdella). Tällöin molemmat voivat sanoa, että vähän piti joustaa, mutta ei sentään suostuttu vastapuolen järjettömiin vaatimuksiin. Noin yleisesti olen sitä mieltä, että niissä laseissa mitään vissyä ole. Eihän se edes kupli. Mutta kirkasta se toki on.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäisi muuten mennä vitutusketjuun, sillä mietojen loputtua tein lantratun votkapaukun, mutta huonomuistisena väärällä tavalla. Tuskin se erilaiselta maistuu, mutta harmittaahan se, kun toimin periaatteellisella tasolla juurikin väärin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siinähän se tuli vastaus jälkimmäiseen edellisessä. Wehrmachtin panssarijoukkojen kenttälakki kertoo kaiken oleellisen.
Eräänlaisia metallimiehiä tässä kai ollaan. Otetaanpa sille.

Meillä lapset innostuivat ihan perkeleesti Parolan panssarimuseosta. On käyty kahtena kesänä yhteensä kolme kertaa. Paras oli sisähallin iso Leopard, jonka päälle sai kiivetä ja luukuista kurkkia sisään. Toisaalta moderni demovauno oli hyvä lapsenvahti. Isä saattoi mennä puoleksi tunniksi syynäämään tarkemmin Sotkat ja natsivaunut, ja lapset olivat edelleen Leopardin päällä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Menit sitten hytkyttämään, kun piti ravistella?

Eikä kun väärässä järjestyksessä tein, isäni kertomat oikeaoppiset tavat unohtaen.

Edit. Siis eihän minulla mitään drinkkisysteemejä edes ole. Mistäs minä mitään sekoittimia tai pitkävartisia lusikoita, vai mitä näitä "James Bond" välineitä nyt on. Hyvä kun on tullut edes ne viinat ostetuksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se oli muuten aika iso valinta aikoinaan, kun Tohloppi rupesi lähettämään Englannin I divisioonaa eikä esmes Bundesliigaa tai Italian liigaa, tahi Espanjaa. Tuon takia eikä minkään muun elää Suomessa sitkeä harhaluulo, jonka mukaan Englanti olisi ollut jalkapallomaa vuoden -66 jälkeen.

Perkele, jos en paremmin tietäisi niin voisi kuvitella että mulle nousee kuumetta. En kyllä usko; olin viimeksi kuumeessa 1994 eli olen jo melkein unohtanut miltä se tuntui. Niskaa, takaraivoa ja hartioita kumminkin jomottaa ja välillä tulee sellaisia puistatuksia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Siis eikös tuo mene niin, että työnantajat tarjoaa 2 %, työtekijät vaatiin 6 % ja pitkällisten neuvottelujen jälkeen päädytään 4 % korotuksiin (näin tällä kertaa, luvut voi vuosittain vähän vaihdella). Tällöin molemmat voivat sanoa, että vähän piti joustaa, mutta ei sentään suostuttu vastapuolen järjettömiin vaatimuksiin. Noin yleisesti olen sitä mieltä, että niissä laseissa mitään vissyä ole. Eihän se edes kupli. Mutta kirkasta se toki on.
Yleisesti ottaen alkuperäiset näkemyserot ovat poikkeuksellisen suuret, mutta ei se sitä tarkoita etteikö sopua haluta löytää. Asiallinen handshaking on parasta mitä kumpikin sopijapuoli voi saada niin, ettei kenenkään tarvitse kokea saaneensa turpiin. Riidan pitkittyminen tarkoittaa sitä, että vähintään toinen mielletään selkeäksi häviäjäksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meillä lapset innostuivat ihan perkeleesti Parolan panssarimuseosta. On käyty kahtena kesänä yhteensä kolme kertaa. Paras oli sisähallin iso Leopard, jonka päälle sai kiivetä ja luukuista kurkkia sisään. Toisaalta moderni demovauno oli hyvä lapsenvahti. Isä saattoi mennä puoleksi tunniksi syynäämään tarkemmin Sotkat ja natsivaunut, ja lapset olivat edelleen Leopardin päällä.

Meillä taasen jälkeläinen innostui kesällä suunnattomasti Suomenlinnan Sotamuseon bunkkerirakennelmasta. Olisi viipynyt siellä vaikka kuinka kauan etsimässä uusia piilopaikkoja.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näinhän tämä on. Vaikka emme varmaan saman joukkueen kannalla olekaan. Viime viikolla olin Manchesterissa katselemassa rugbya pubissa, ja silloinkin näytti Italialaiset lentelevän eri tavalla kuin esim. skotit.
Olen ollut teknisesti ManU:n kannattaja 70-luvulta saakka, mitä nyt lädifutikseen tulee. Pentuna luin kaiken urheilusta mitä kirjastosta löytyi, ja muinainen lento-onnettomuus teki syvän vaikutuksen. Oli raskasta olla jonkinlainen United-fani, kun menestys oli noihin aikoihin kortilla. Cantonan myötä alkoi vähän toisenlainen aikakausi Unitedissa.

Mutta saksalainen jalkapallo on luonnollisesti referenssi, johon kaikkinainen vertailu tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Meillä taasen jälkeläinen innostui kesällä suunnattomasti Suomenlinnan Sotamuseon bunkkerirakennelmasta. Olisi viipynyt siellä vaikka kuinka kauan etsimässä uusia piilopaikkoja.
Suomenlinna on, kuten tiedät ja yleisesti tunnetaan, vaarallinen paikka varsinkin lapsille ja varomattomille. Bunkkereissa ja rakennelmissa on kiinnostavaa liikkua, mutta ylös kiivetessä on hyvä muistaa että varsin pahoja pudotuksiakin saarella on. Nyttemmin joitakin vaaranpaikkoja on kai aidattu ja infoa vaaroista pitäisi olla aiempaa paremmin esillä.

Muutoin Suomenlinna on ehdottomasti kohde joka yleensä kiinnostaa lapsia. Eväsretkeily jossakin sopivassa kohdassa on poikkeuksetta menestys.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suomenlinna on, kuten tiedät ja yleisesti tunnetaan, vaarallinen paikka varsinkin lapsille ja varomattomille. Bunkkereissa ja rakennelmissa on kiinnostavaa liikkua, mutta ylös kiivetessä on hyvä muistaa että varsin pahoja pudotuksiakin saarella on. Nyttemmin joitakin vaaranpaikkoja on kai aidattu ja infoa vaaroista pitäisi olla aiempaa paremmin esillä.

Minä nyt referoin edellä tähän sisätiloihin rakennettuun eräänlaiseen tulenjohtokeskuksen dioraamaan, jota en kovin vaarallisena osaa pitää kumminkaan. Pahoittelen huolimatonta kielenkäyttöäni.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä nyt referoin edellä tähän sisätiloihin rakennettuun eräänlaiseen tulenjohtokeskuksen dioraamaan, jota en kovin vaarallisena osaa pitää kumminkaan. Pahoittelen huolimatonta kielenkäyttöäni.
Toki suurin osa saaresta on ihan seiffiä, myös ikään ja kuntoon katsomatta kaikille sopivaa. Pieni varovaisuus on tietysti paikallaan muutamissa kohden. On tuolla muutama onneton henkensäkin menettänyt, myös lapsi.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Eräänlaisia metallimiehiä tässä kai ollaan. Otetaanpa sille.

Meillä lapset innostuivat ihan perkeleesti Parolan panssarimuseosta. On käyty kahtena kesänä yhteensä kolme kertaa. Paras oli sisähallin iso Leopard, jonka päälle sai kiivetä ja luukuista kurkkia sisään. Toisaalta moderni demovauno oli hyvä lapsenvahti. Isä saattoi mennä puoleksi tunniksi syynäämään tarkemmin Sotkat ja natsivaunut, ja lapset olivat edelleen Leopardin päällä.

Onhan se pakko liittyä seuraan kun herr schollkin, vetelee kalsareita, hyvin eurooppalaista.

Ja itse lainaukseen otetaan kantaa nytten.
Lepardihan nyt on ihan pahvia luonteeltaan verrattuna vanhoihin, Pantterihin, Tiikereihin ja Merkki kolmosiin und nelosiin. Vähän kuin vertaisi "Johtavaa" "Aurinko kuninkaaseen".
Mutta hyvää molemmissa "demoissa" on se että niiten kautta herää kiinnostus vanhempiin ja hienompiin juttuihin. Vai nou?

Noh lisää kaljaa moottoriin ja sillain.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Perimmäisen kysymyksen äärellä jälleen kerran, pitäiskö mennä nukkumaan vai pitäiskö imuroida itsensä kadotukseen?

Kysymys Neanderthalin ihmisestä vaivaa edelleen päätäni.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olen ollut teknisesti ManU:n kannattaja 70-luvulta saakka, mitä nyt lädifutikseen tulee. Pentuna luin kaiken urheilusta mitä kirjastosta löytyi, ja muinainen lento-onnettomuus teki syvän vaikutuksen. Oli raskasta olla jonkinlainen United-fani, kun menestys oli noihin aikoihin kortilla. Cantonan myötä alkoi vähän toisenlainen aikakausi Unitedissa.
Minä nyt en mistään mitään tiedä jos sitäkään, mutta veljen kautta on tuo Man Utd. fanitus tullut. Fanittaessa tuskin on tärkeintäkään se että tietääkö jostain jotain, vaan se, että pitää omien puolia.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
On meitä vieläkin täällä, paitsi että ollaan pidempiä, korkeaotsaisempia, eikä puhuta yhtä kimeällä äänellä, ja lihaksiakin on vähemmän. Itse asiassa, alkaa epäilyttää, onko minulla ensinnäkään näitä luolamiesgeenejä. Taidankin olla ihan normaali Cro-Magnon urpo.

Mitäs jos onkin Homo Sapiens? Saako tuolla tittelillä kaikki Runk... köh siis Rankkarit kimppuunsa. Ja toisekseen pääseekö tuolla tittelillä eduskuntaan, vihreiden listoilta?

Niin ja tota saako tähän ketjuun vielä musiikkia laittaa, ei mitään homoa, vaan ihan karua rokkia? Niinkuin tähän tyyliin Kill, Killl, Blood, Blood Exoduksen laulajan toinen bändi olis siinä.

Musiikki videoihin vievät linkit. Youtube matskua molemmat, eka biisi on "Homoa" toinen ei niinkään. Tai pitkätukka miehet muka agrena, kaapissa kaiketi hekin ovat.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sanon tähän, että Tjänare, jos vaikka herr jalkahoito sattuisi olemaan jo hereillä kahden tölkin krapulassa.

26:n vuoden tauon jälkeen ostin hetken mielijohteesta Prinssieverstiä, kun sellainen sattui silmiini sotilasapteekissa. Yhtä pahaa se näemmä on kuin ennenkin. Miten voi yhtä aikaa suussa maistuakin äitelä ylimakeus ja polttava halvan viskin karvaisuus? No mitäs läksin. Kai se on katottava tämäkin katkeraan loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Maailmassa tapahtuu näemmä sentään vielä hyviäkin asioita. Ketonen & Myllyrinne ymmärsivät lopettaa sen jaanaamisensa. Vielä kun tuon Hilander-TV:n saisi kärrättyä Ekokemille tai johonkin.

Ruonansuuta ei onneksi ole tarvinnut nähdä vähään aikaan, tosin hiljaisuus lienee pahaenteistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös