Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 443
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kuulemma Sinisa Mihajlovickin, jonka pelaamisesta tykkäsin aina, ihmetteli Italian mediassa sopimukseen kuuluneita numeron 48 kumisaappaita.

Sinisa oli hieno pelaaja, on hieno valmentaja ja en sekuntiakaan häpeä sitä fiilistäni, vaikka mies uhrasi verta biancoblun puolesta. Mutta kuten vanha sanonta menee Forza Magica, Sempre Magica....lazio Merda.

Ja jokainen joka pukee Giallorossi-paidan, kuten Sinisa, ansaitsee arvostuksen älystään. Kukaanhan ei voi sille mitään jos tyhmentyy vanhentuessaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No jos Kuranyi, Asamoah, Podolski, Özil ja Khedira osaa niin kai Klosekin osaa. Ainakin se varmaan kuuntelee sujuvasti.

Siitä en ole varma, osaako nää (J)eremenkot suomea.

Mistä te oikein puhutte? Tuo kuulostaa joltain NSA:n listalta epäilyttävistä henkilöistä, jotka ovat hakeneet viisumia Yhdysvaltoihin viimeisen 12 minuutin aikana.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mistä te oikein puhutte? Tuo kuulostaa joltain NSA:n listalta epäilyttävistä henkilöistä, jotka ovat hakeneet viisumia Yhdysvaltoihin viimeisen 12 minuutin aikana.
Puhumme arjalaisesta suur-Saksasta. Pitäisihän sen olla selviö.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Minä olen täällä! Samalla puhutaan arjalaisesta Saksasta ja juodaan viinaa. Mahtavaa!

Saako täällä sieg heilata? Tai piirtää viikset ylähuuleen? Kysyn koska olen aika noviisi. Käydis oli jo niin kännissä ettei kyennyt selittämään sääntöjä kun soiteltiin.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minulla on tässä vieressäni Wehrmachtin panssarijoukkojen musta kenttälakki. Hyvä ulkoilupäähine. Olen käyttänyt sienimetsällä ja kauppa-asioinneilla. Ketkut eivät vittuile.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Onhan se varma, kun Jatkoajassa keskustelee, niin joku heiluttaa aina natsikorttia. Onkos tämä ketju muuten verrannollinen otteluseurantaa, eli voi heittä pätevää onelineriä jos osaisi?

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Onhan se varma, kun Jatkoajassa keskustelee, niin joku heiluttaa aina natsikorttia.
No mitäs sitä muuta voi, jos SS Lazio keskustelussa mainitaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minulla on tässä vieressäni Wehrmachtin panssarijoukkojen musta kenttälakki. Hyvä ulkoilupäähine. Olen käyttänyt sienimetsällä ja kauppa-asioinneilla. Ketkut eivät vittuile.

Sanos nyt alan miehenä, että miten tuossa käy, syntyykö sopimusta aloittain ja millä aikataululla? Metallin kanta kai sen loppujen lopuksi hyvin pitkälti ratkaisee, minun käsittääkseni.

Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
No mitäs sitä muuta voi, jos SS Lazio keskustelussa mainitaan.

SSgoatfuckers on kuitenkin oma osansa Italian bönde-elämää. Mua oikeastaan harmitaan etten tutustunut Ultras Jokerit sielunelämään sen tarkemmin, hienoa sakkia olivat. Taidan olla yhden miehen Ultras Commando Artico.

Suosikkijoukkue
Olen meillä kouluttanut lapsia motivointihuudolla "ein, zwei, drei, vier, fünf", kun esimerkiksi uloslähtö tuntuu ottavan aikaa. Kun numeroita huudetaan saksaksi, niin joka nassu tietää että silloin tulee kiskoa ulkovaatteet päälle ja ilmoittautua reippaasti ovensuussa. Vanhemmat tytötkin jaksavat vielä naureskella isän hassuille sakujutuille, mutta nuorimmainen poika on ihan täysillä mukana. Sitten isä huutaa "Ein Volk" ja lapset perässä "Ein Wagen", ja sitten mars kauppaan. Nuorin jannu varmistaa aika laitetaanko kauppa-asioille Bayern-paita...

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minun puolestani saa tehdä mitä tahansa muuta, paitsi kannattaa italialaista jalkapalloa.

Miksi ei? Jalkapallohan on mitä italialaisin laji, ainakin mitä tulee kokemuksiini italialaisten kanssa neuvottelusta. Suurimman osan aikaan nuhjataan saamatta mitään aikaiseksi ja useimmiten lopussa ollaan samassa tilanteessa kuin alussa. Joskus joku päätös suuntaan tai toiseen saadaan tuurilla aikaiseksi ja silti kumpikaan ei oikein tiedä, että tuliko tässä nyt voitettua vai hävittyä.

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No jos Kuranyi, Asamoah, Podolski, Özil ja Khedira osaa niin kai Klosekin osaa. Ainakin se varmaan kuuntelee sujuvasti.

Siitä en ole varma, osaako nää (J)eremenkot suomea.

Analyysini mukaan ei ole ainakaan kunnon arjalaisia nämä, eikä kyllä kukaan muukaan Saksan maajoukkueessa. Tämän tiedän siksi, että ovat kovin erilaisia vartalomalliltaan minuun verrattuna, ja minähän olen aika lähellä sitä, millainen tosiarjalainen Hermann oli. Ei kai Hermann olisi päässyt asemaansa, jos olisi ollut ei-arjalainen?

Suosikkijoukkue
Sanos nyt alan miehenä, että miten tuossa käy, syntyykö sopimusta aloittain ja millä aikataululla? Metallin kanta kai sen loppujen lopuksi hyvin pitkälti ratkaisee, minun käsittääkseni.
Siinä on vähän tuollainen valmiiksi nauretun tv-sarjan meininki. Molemmilla puolilla uudehkot pomot, ja kumpikaan ei halua "hävitä" ekaa nokittelua. Toisaalta lehtereiltä on sanottu napakasti että kohta pitää löytyä yhteistä säveltä. Metallin puolelta on suositeltu neuvottelujen jatkamista raamisopimuksen pohjalta. Sellaiset merkit on että järki voittaa ja jokin sovinto tulee aika äkkiä.

Toisaalta, en oikein tiedä minkä alan miehiä tässä pitäisi olla.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Analyysini mukaan ei ole ainakaan kunnon arjalaisia nämä, eikä kyllä kukaan muukaan Saksan maajoukkueessa. Tämän tiedän siksi, että ovat kovin erilaisia vartalomalliltaan minuun verrattuna, ja minähän olen aika lähellä sitä, millainen tosiarjalainen Hermann oli. Ei kai Hermann olisi päässyt asemaansa, jos olisi ollut ei-arjalainen?

Google on melko tehokas vempele. Hermannin voi näemmä tilata luonnollisessa koossa vahanukkena netitse. En viitsi linkittää, jotteivät kohta syytä kasvottomat vihapuheesta tai saksalaisen ökyauton ostamisesta saati muusta lietsonnasta.

Suosikkijoukkue
Minun puolestani saa tehdä mitä tahansa muuta, paitsi kannattaa italialaista jalkapalloa.
Kaikki Välimeren rantaan merirajaan saakka ulottuva jalkapallo on syvästi arveluttavaa. Ehkä pieni Slovenia saa määritelmän suhteen armon, mutta kaatumatautiset gigolot eivät. Espanja haisee, mutta Italia on äpäristä pahin. Jumalauta, Korkeajännitystä lukemalla jo opimme, että Tommy on reilu, Saku on tarkka, Ranskis syö sammakkoa ja Luigilta menee kaikki vituiksi.

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siinä on vähän tuollainen valmiiksi nauretun tv-sarjan meininki. Molemmilla puolilla uudehkot pomot, ja kumpikaan ei halua "hävitä" ekaa nokittelua. Toisaalta lehtereiltä on sanottu napakasti että kohta pitää löytyä yhteistä säveltä. Metallin puolelta on suositeltu neuvottelujen jatkamista raamisopimuksen pohjalta. Sellaiset merkit on että järki voittaa ja jokin sovinto tulee aika äkkiä.

Toisaalta, en oikein tiedä minkä alan miehiä tässä pitäisi olla.

Siis eikös tuo mene niin, että työnantajat tarjoaa 2 %, työtekijät vaatiin 6 % ja pitkällisten neuvottelujen jälkeen päädytään 4 % korotuksiin (näin tällä kertaa, luvut voi vuosittain vähän vaihdella). Tällöin molemmat voivat sanoa, että vähän piti joustaa, mutta ei sentään suostuttu vastapuolen järjettömiin vaatimuksiin. Noin yleisesti olen sitä mieltä, että niissä laseissa mitään vissyä ole. Eihän se edes kupli. Mutta kirkasta se toki on.

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pitäisi muuten mennä vitutusketjuun, sillä mietojen loputtua tein lantratun votkapaukun, mutta huonomuistisena väärällä tavalla. Tuskin se erilaiselta maistuu, mutta harmittaahan se, kun toimin periaatteellisella tasolla juurikin väärin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy