Kalsarikänniketju

  • 5 246 512
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Tuskin menee kalsarikännijen piikkiin, mutta nyt on hyvä meininki Mustialassa ja todelliset bilehileet ovat meiningissä mukana. Poika saunoo soi repeatilla ja uskomaton meininki. Naatitaan naatitaan naatitaan...

http://www.youtube.com/watch?v=kLXepmua_rw

Linkin takana poika saunoo + finaalin huippuhetket youtubessa.

SUOMI ON MAAILMAN MESTARI!

Miten niin kännissä? Minä? Entinen sininen bussi? Kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eilen meni vissiin kalsarit reisille...

Ei ne reisille asti menneet, en ole vielä vaihtanut pitkiin kalsareihin. Kohta tosin vissiin pitää.

Keräilen tässä energiaa ryhtyäkseni vaivalloiseen renkaanvaihto-operaatioon. Tänä aamuna jo käänsin yhessä kohtaa autoni hallitussa sivuluisussa poikittain, tyhjällä tiellä, ihan suunnitellusti, tilanne hallinnassa...

Onneksi se tie oli tyhjä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei ne reisille asti menneet, en ole vielä vaihtanut pitkiin kalsareihin. Kohta tosin vissiin pitää.

Keräilen tässä energiaa ryhtyäkseni vaivalloiseen renkaanvaihto-operaatioon. Tänä aamuna jo käänsin yhessä kohtaa autoni hallitussa sivuluisussa poikittain, tyhjällä tiellä, ihan suunnitellusti, tilanne hallinnassa...

Onneksi se tie oli tyhjä.

Miten se tie muka oli tyhjä jos parhaimman Freddien auto on siellä ollut? Et kyllä selittänyt sitäkään oliko autosi kuljettaja teikä, vai oliko se joku muu, kuka?

Luen aina illalla MMM-kirjoja. Siksi tiedän enemmän kuin ketään muuta. Siksi tiedän vain vähän vähemmän kuin Väykkä. Väykkä. Mä oon sun idoli.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miten se tie muka oli tyhjä jos parhaimman Freddien auto on siellä ollut? Et kyllä selittänyt sitäkään oliko autosi kuljettaja teikä, vai oliko se joku muu, kuka?

Luen aina illalla MMM-kirjoja. Siksi tiedän enemmän kuin ketään muuta. Siksi tiedän vain vähän vähemmän kuin Väykkä. Väykkä. Mä oon sun idoli.

No selitäpäs sitten ite, miten ja miksi Ismo lauloi: "Olen yksin tällä tyhjällä tiellä..."?? Hän tosin oli siellä jalankulkijana eli ilman autoa, ehkäpä siinä piilee ratkaisu.

Autoa kuljetin kyllä ihan omassa ominaisuudessani tuohon mainittuun tapaukseen asti, jolloin jokin korkeampi voima otti sen hallintaansa. Jumalan käsi vissiin, tai Väyrysen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No selitäpäs sitten ite, miten ja miksi Ismo lauloi: "Olen yksin tällä tyhjällä tiellä..."?? Hän tosin oli siellä jalankulkijana eli ilman autoa, ehkäpä siinä piilee ratkaisu.

Autoa kuljetin kyllä ihan omassa ominaisuudessani tuohon mainittuun tapaukseen asti, jolloin jokin korkeampi voima otti sen hallintaansa. Jumalan käsi vissiin, tai Väyrysen.

Sen on täytynyt olla Väyrysen käsi.

Ismo ei ole ollut sillä tiellä, josta laulaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oliko vaiko eikö ollut? Tää koko juttu alkaa olla vähän niinkuin Schrödingerin kissa.

Horisi Röötinkkeri mitä horisi. Olen tutustunut minäkin baradogsin konseptiin. Siinä ei ole mitään jiita. Niinpä. Sanassa jiita ei ole sovinnaista vokaaliharmoniaa. Siksi sikisi pyhästä hengestä ja nousi neitsyt. Kohtaamme asioita, jotka ovat roskia silmissämme. Baradogsi on niistä niitä. Heitä hänestä ynnä minä siinä missä sinä. Siinä missä mies heittää kiinteän ripulin. Siinä missä mies maalaa pikisellä valkomaalilla. Siinä missä se on siinä jossa se ei ole missään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Baradogsi on niistä niitä. Heitä hänestä ynnä minä siinä missä sinä. Siinä missä mies heittää kiinteän ripulin. Siinä missä mies maalaa pikisellä valkomaalilla. Siinä missä se on siinä jossa se ei ole missään.

Paradoksi on vähän niinkuin Michael Jackson -vainaa. Eihän siitä kukaan, edes fyysikko, ottanut selvää, oliko se mies vai nainen? Oliko se musta- vai valkoihoinen? Saatikka sitten oliko se homo vaiko hetero?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paradoksi on vähän niinkuin Michael Jackson -vainaa. Eihän siitä kukaan, edes fyysikko, ottanut selvää, oliko se mies vai nainen? Oliko se musta- vai valkoihoinen? Saatikka sitten oliko se homo vaiko hetero?

Niin ja Tiina-kirjat. Jumalauta, oliko se tyttöjen vai poikien kirjasarja? Etenkin Viisikko-sarja? Luin, vai luinko? Enid Blyton. Nainen. Raamattu. Viha vai rakkaus? Jumala grillasi kaikki Egyptin poikalapset. Verta pani Niiliin. Rakasti ja vihasi. Jumala perkele.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niin ja Tiina-kirjat. Jumalauta, oliko se tyttöjen vai poikien kirjasarja? Etenkin Viisikko-sarja? Luin, vai luinko? Enid Blyton. Nainen. Raamattu. Viha vai rakkaus? Jumala grillasi kaikki Egyptin poikalapset. Verta pani Niiliin. Rakasti ja vihasi. Jumala perkele.

Muista lääkkeet, Repomies.

Kahtelin tuossa informatiivisen säätietoiskun, jonka johdattelemana tuli päätelmän etten ehken sittenkään vielä ryhdy rupeamaan renkaanvaihtoon. Lauhdeilmaa on luvassa, lienee Sellafieldistä karannut tai jostain.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No selitäpäs sitten ite, miten ja miksi Ismo lauloi: "Olen yksin tällä tyhjällä tiellä..."??

Ismo ei ole ollut sillä tiellä, josta laulaa.
Oli se, se oli Länsikatu tuossa kaupungin - yllätys yllätys - länsilaidalla. Asui siellä nuorna.

Paradoksi on vähän niinkuin Michael Jackson -vainaa. Eihän siitä kukaan, edes fyysikko, ottanut selvää, oliko se mies vai nainen? Oliko se musta- vai valkoihoinen? Saatikka sitten oliko se homo vaiko hetero?
Ainakaan lapsensa eivät ole hänen lapsiaan. Kyllä naamansa saa valkaistua plastiikkakirurgisesti mutta geenejään ei. Ne ipanathan on ihan caucasian, eli meikäläisiä valkonaamoja. Jos niissä virtaisi Wacko Jackon verta, niin olisihan ne edes mulatteja. Negroidisia piirteitä näkyisi väkisin.

Loma alkoi, 9 päivää vappaata. Juon alkoholia kalsarisillani ja kuuntelen negroidisia piirteitään ylväästi kantanutta James Marshall Hendrixiä ja laulu- sekä soitinyhtye Experienceä heidän pitkäsoittolongariltaan Axis: Bold As Love.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ulos nyt koloistanne madot, ryyppäätte te kuitenkin. Kohta joudun jo vaimolle puhumaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Loma alkoi, 9 päivää vappaata. Juon alkoholia kalsarisillani ja kuuntelen negroidisia piirteitään ylväästi kantanutta James Marshall Hendrixiä ja laulu- sekä soitinyhtye Experienceä heidän pitkäsoittolongariltaan Axis: Bold As Love.

Nii alako. Mie tulen muuten huomenna sinne kanssa vaihtamaan verkkarihousuun ja juomaan kaljaa auringonnousuun. Tähän aikaan vuodesta se alakaa jo työstä käymään.

Onko tuo Jatkoajan Mestistoimittaja muuten joku transvestiitti vai mikä? Miehen nimi sillä näyttäisi olevan, mutta näyttää ihan naiselta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tässähän sitä, neljättä iltaa.. Täksi päiväksi ei onneksi tullut niin kovinkaan pahaa krapulaa kun eilen vähän ennen nukkumaanmenoa join 1,5 litraa vettä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missä sen mestistoimittajan voi nähdä? En jaksa etsiä joten sovitaan että hinuri on.

T-tuloa P-Karjalaan. Mie lähenkin huomenna J-suusta tuonne maakuntaan. Meinasin mennä Lappiin mutta sain peräpukamilla kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Missä sen mestistoimittajan voi nähdä? En jaksa etsiä joten sovitaan että hinuri on...

Tämä saattaa tulla jossain määrin yllätyksenä, mutta Kalsarikänniketjun lisäksi Jatkoajan sivuilla on mm. jääkiekkoaiheisia kirjoituksia, varsinkin tuolla toimituksellisella puolella. Laittavat useasti nämä kirjoittajat myös naamavärkkinsä esiin kirjoituksen loppuun. Että sillä minä aloin tuota pohdiskelemaan.
 

scholl

Jäsen
Ei ole kalsarit. Nämä ovat Ralph Laurenin mustat housut, joissa sivussa yksi punainen raita. Ei nämä nyt college verkkaritkaan ole, vaikea kategorisoida. Onkohan nämä miesten jazz-housut. Eos kun en tiedä, mitä materiaalia naisten sellaiset ovat. No hemmetti on miten on. Mulla on litran Löwenbräu tuoppi ja litran tölkki Carlsbergia eli eine Maß. Aika noloa kaataa tölkistä tuoppiin, mutta ei tänne mitään isoa tynnyriäkään jaksa roudata ja aikoihin en ole nähnyt niitä 5 litran tynnyreitä myynnissä, pitäisi kai käydä Tallinnassa. Sieltä olen Rimistä joskus ostanut.

edit. laitan juuri päähäni vihreän lierihatun
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä saattaa tulla jossain määrin yllätyksenä, mutta Kalsarikänniketjun lisäksi Jatkoajan sivuilla on mm. jääkiekkoaiheisia kirjoituksia, varsinkin tuolla toimituksellisella puolella. Laittavat useasti nämä kirjoittajat myös naamavärkkinsä esiin kirjoituksen loppuun. Että sillä minä aloin tuota pohdiskelemaan.
Elä helvetti. Viides tai kuudes vai onko seitsemäs vuosi täällä ja nyt jo kerrotaan. Mitähän vielä paljastuu? Hitto teitä illuminaatiskelijoita.

edit. laitan juuri päähäni vihreän lierihatun
Linkitä kuva tai ei uskota.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Iltaa vaan herra jalkahoidollekin. Meinasit tempaista perjantai-illan jazzhousut sitten oikein litran tölkin voimalla. No ei siitä mitään haittaa ole, johan tämän meille tuossa viikolla kertoi Timo Soinikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iltaa vaan herra jalkahoidollekin.
Jalkahoidosta tuli mieleen poskihoito ja vaimon veli. Siis juttu jonka lankomies kertoi. Oli käynyt thai-hieronnassa. Kysyin että auttoiko hartiakipuihin, joita tiesin hänellä olevan. Sanoi että eipä juuri, kun ei se kauaa sivellyt ennen kuin suihinotto alkoi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös