Kalsarikänniketju

  • 5 245 506
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nonniin homot ja heterotkin. Hiljenikö tämä ketju jo? Tyhjensin vatsalaukun vessaan ja söin lörtsyn, joten meno jatkuu.
Eipä kai. Mie vaan Sabbathin Blackia kuuntelen ja kirjoittelen muihin ketjuihin, kun niissä porukka näemmä viihtyy.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eipä kai. Mie vaan Sabbathin Blackia kuuntelen ja kirjoittelen muihin ketjuihin, kun niissä porukka näemmä viihtyy.
Sabbathin Black on muuten kova jätkä! Minäkin kuuntelin sitä aiemmin tänään. Nyt tosin kuuntelen Crescentin Enochiania, jota en viitsi tähän linkittää, koska Jeesus (ei se tämän ketjun juoppo) sanoo niin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Elämän tarkoitus tuli tuossa jo ratkaistuakin Newtonilaisittain "jättiläisten olkapäillä seisten", että jos sitä nyt urakan päätteeksi pari, jos niitä vielä jääkaapissa sattuu lojumaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Hellou HOW are You Doing?
Joey, oletko se sinä?

Toivottavasti pötsisi on jo otollisella tuulella ottamaan vastaan alkoholipitoisia nesteitä sillä eihän nyt kesken kaiken leikkiä syrjään heitetä.
Nyt se on. Minulla on seitsemän mahaa ja yhdeksän elämää, olen lehmäkissa. Parempi sekin kuin poliisikoira. Puistattaa ajatuskin kuinka sellainen on siitetty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt se on. Minulla on seitsemän mahaa ja yhdeksän elämää, olen lehmäkissa. Parempi sekin kuin poliisikoira. Puistattaa ajatuskin kuinka sellainen on siitetty.
Se on toki perverssiä, mutta muurahaiskarhu lienee jo aikamoinen saavutus.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Elämän tarkoitus tuli tuossa jo ratkaistuakin Newtonilaisittain "jättiläisten olkapäillä seisten", että jos sitä nyt urakan päätteeksi pari, jos niitä vielä jääkaapissa sattuu lojumaan.

Olisin otettu, että siitä asiasta voitaisiin keskustella taas joku toinen päivä uudestaan ja keksitään pyörä uudestaan, koska en huomannut osallistua keskusteluun tällä haavaa. No, otettu olen joka tapauksessa, alkoholin voimasta. Dying Inside.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tuolla yhessä toisessa ketjussa riittää näköjään vieläkin pärinää siitä, että onko Heikki Lampela mustalainen vai ei, vaikka asian ratkaiseva näyttö on jo tuotu julki erään viestin lauseessa, joka alkaa sanoin: "Mies tienaa elantonsa..."

I rest my case.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Joey, oletko se sinä?

Nyt se on. Minulla on seitsemän mahaa ja yhdeksän elämää, olen lehmäkissa. Parempi sekin kuin poliisikoira. Puistattaa ajatuskin kuinka sellainen on siitetty.

Ei mulla nyt parempaakaan tekemistä ole tuhlataksenia milljoonia kuin hengailla jatkoajassa ja läpistä jurrista läppää teidän kanssa.

Poliisikoirahan on siitetty muuten jonkun neuvostoliittolaisen tiedemiehen tutkimusten ansiosta joka tutki oikeasti voidaanko ihminen ja apina liittää yhteen, ei toiminut, tutkija siperiaan ja kuolema. Mutta hänen poikansa jatkoi DDR:ssä samoja tutkimuksia ja näistä tutkimuksista kehiteltiin nykyiset demarit ja vasemmistolaiset ja vihreän liikkeen edustajat. Jos et usko niin niin heitä aktivistien eteen banaani ja katso miten ahnaasti sen päälle hyökätään.

Niin se poliisikoira, ota kyrmyniskainen pohjalaispoliisi ja saksanpaimenkoira heitä ne samaan koppiin yöksi ja aamulla mitoosin kautta sinulla on kaksi kyrmyniskaista pohjalaispoliisia ja kaksi poliisikoiraa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä se on niin että Romppasen Otralle pitäisi pystyttää patsas Joensuun torille.

Psychoplasma - I've Been Here Before

Oi niitä aikoja, kun kuskasin Plasmaa pitkin P-Karjalaa keikoille. Keskellä kesäyötä istuttiin Otran kanssa Ukko-Kolin huipulla, katseltiin Pieliselle eikä sanottu mitään. Ei tarvinnut.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kyllä se on niin että Romppasen Otralle pitäisi pystyttää patsas Joensuun torille.

Psychoplasma - I've Been Here Before

Oi niitä aikoja, kun kuskasin Plasmaa pitkin P-Karjalaa keikoille. Keskellä kesäyötä istuttiin Otran kanssa Ukko-Kolin huipulla, katseltiin Pieliselle eikä sanottu mitään. Ei tarvinnut.

Silloin kun istut Ukko-Kolin huipulla kenen tahansa keskellä kesäyötä niin puhe on tarpeetonta, äiti luonto puhuu silloin sinun minun ja kaikkien muiden puolesta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei tää nyt ihan viihteelle mennyt tämäkään ilta. Keksin taas aivan saatanan hienon liikeidean: "WebCam-ReHab".

Kuulette siitä lisää, kun kuulette siitä.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei tää nyt ihan viihteelle mennyt tämäkään ilta. Keksin taas aivan saatanan hienon liikeidean: "WebCam-ReHab".

Kuulette siitä lisää, kun kuulette siitä.
Tutisevia hyytelöitä kameran edessä, ja niiden kylmille kalkkunoille saa nauraa?

Ihminen minussa sanoo että kuvottava idea. Markkinamies sanoo että patentoi äkkiä, varma hitti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tutisevia hyytelöitä kameran edessä, ja niiden kylmille kalkkunoille saa nauraa?

Ihminen minussa sanoo että kuvottava idea. Markkinamies sanoo että patentoi äkkiä, varma hitti.

Reality TV:tä kato. Sen on kuumaa just nyt. Valitettavasti.

Aattele nyt vaikka sitä, että joku puoli miljoonaa ihmistä seuraisi sun kesäfestarikiertueiden jälkeistä "Whiter Shade of Pale":a ja naureskelisi kotikatsomoissa, että: "Kato nyt, eihän se tiedä mitä se tekis, täys amatööri tossa lajissa. Mä tiedän kyllä, miten toi hoidetaan, sen verran on reeniä alla."

Ja jatkuu: "Perkele, jos mä pääsisin tohon ohjelmaan, niin vetäisin kyllä ensinnäkin sellaisen rännin alle, että katsojat näkis heti, että nyt on pro asialla. Miten tohon ohjelmaan voi hakea?"

Väliin tietysti lonkero- ja siiderimainoksia. Ja ehkä Buranaakin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Loistavaa! Jos tätä ei koko kansalle televisioida, niin olen ensimmäinen potilas. Ens viikonlopun jälkeen siis. Niin ja jos siellä siis on naisia jotka tumputtavat minua niinkun noissa muissa tosi tv-ohjelmissa tekevät.
Tuskin olet ensimmäinen. Krapulaisia ukkoja vailla käsihoitoa on viikonloppujen jälkeen maassamme jonossa varmaan puolisen miljoonaa, jos riittääkään.

Aiheeseen liittyen: John Lennon - Cold Turkey.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tuskin olet ensimmäinen. Krapulaisia ukkoja vailla käsihoitoa on viikonloppujen jälkeen maassamme jonossa varmaan puolisen miljoonaa, jos riittääkään.
Totta. Siksi ajattelinkin taktikoida, ja mennä kättelemään "taloon" tulevia naisia, ja samalla iskenkin lerssin käteen. Vapinoissaan naiset eivät tajua, ja yhtäkkiä talo onkin maalattu valkoiseksi sisältä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Totta. Siksi ajattelinkin taktikoida, ja mennä kättelemään "taloon" tulevia naisia, ja samalla iskenkin lerssin käteen. Vapinoissaan naiset eivät tajua, ja yhtäkkiä talo onkin maalattu valkoiseksi sisältä.

Hesen majoneesin mausta ja ennenkaikkea määrästä keskustellaan ihan toisessa ketjussa.

Kylmistä kalkkunoista puheen ollen, kannattaa lukea Milesin elämänkerrasta luku, joka kertoo "Kuinka vieroitan itseni heroiinista kahdessa viikossa".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös