Kalsarikänniketju

  • 5 246 496
  • 66 704

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Herra -FNM- tietää vanhana juoppona, että ei se ole niin helppoa irroittaa pullosta. Mutta siis... ajattelin että JYP toisi iloa tähän arkeen, mutta vitut se tuo kun äkäsyyttä.

Vanhaksi hapoksi siskonikin minua kutsuu. Tosin se johtuu ainoastaan siitä, että olen vanha happo. Tuossa kun olin melkein kuukauden ainoastaan muutamalla oluella, niin vitutus kalvoi luitani enemmän kuin yksikään PYHin häviö olisi aiheuttanut. Olutpullonpohjaa saa katsella näin viikonloppuisin. Tosin viikolla sitten pidetään oluet kaupassa. Aion olla rantakunnossa kesällä 2058.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jostain syystä Lapinlahden Lintujen Vihtaasi on kustu on soinut päässä koko päivän.
Hyvä biisi, mutta paska päivä.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Fosterssia ihan simona jääkaapeissa, sisällä ja autotallis. Liian monta meni alas jo Pelicans - Jokerit pelin aikana. Telkusta katottuna...
Perkule että rupee hiipiin tohon takaraivon kupeeseen tää tissuttelu.
Takana 15h työputki mut o se olut nii hyfää, kohta varmaan koisiin..?

Enivei, Pelsut - Jokerit pelistä tulosveto kiinni, kepua on, rokki soi, kärpät voitti ja vituttaa!

Edit,
ai nii Oulun pojjaat soittelee rokkia...
Myon - Build by the distance
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Yritin kirjoittaa tuonne hevosten ketjuun, mutta on lukittu. Olis ollu niin kiva vähän kuiskailla hevosten korvaan.

Crimson tide ja jotain... Noin pelin alussa ei vielä satavarmaa ollut voitto.

Respect for the Kitee connection. Muuten illan pelin jälkimainingeissa meinaan ottaa sellaiset olutkuohut että olen pihalla vielä kun arki koittaa voittaa meikäläistä takaisin veronallen hellään syleilyyn. Sillä duunari jota ei kuunnella (eikä anneta lomailla) on sellainen vesseli että hän panostaa suoraan mustaan ja iskee liksansa vetofirmojen kautta huomisiin peleihin ja häviää kaiken ja sen jälkeen on kuin Kokoomuksen suomeen kuskaama ulkomainen palkkaorja, mistään työstä et voi kieltäytyä, vaikka palkka olisi mitä olisi. Punarintama, kapina, alas eliitti ja Arkadianmäen liskokuninkaat!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tulin, join, söin ja nain!

Tai sitten vain join.

Kenet söit? Minkä joit? Mitä nait? Ai sä tulit jo..?

Lisää väkeä, lisää viinaa, pistetään kuulkaa pystyyn bakkanaalit suuremmoiset, remutkaamme, riehukaamme, räyhätkäämme, ja tehdään se kaikki niin sivistyneesti ettei Pekka Puska tai moraalipoliisi ahdistele meitä moisesta siveettömyydestä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Panettaa. Yhdelle netin kautta tutustumalleni likalle tein äsken selväksi, että jos haluat, niin tavataan. Muuten heippa. Saa nähdä, mitä vastaa. Toivottavasti haluaa yhä tavata. Vaikuttaa kiinnostavalta tapaukselta. Mielelläni hiplaisin sitäkin...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Älä sitten ala mitään minärakastansinuapaskaa. Varoittamatta vaan kuivalla kakkoseen, siinä se tosirakkaus mitataan.

Ilmankos sun nimimerkin perään huudetaan jatkuvasti tuolla Hesan toisenlaisenrakkauden baareissa. Aina kun ohi kävelet Dtm:män niin johan yössä raikaa: "We want -FNM-, WE WANT -FNM-!" Jätkä on jo kuulemma legendä noissa piireissä. Kuivana kakkoseen no feelings. Toimii kuulemma kuin cowboy brokeback mountainissa.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmankos sun nimimerkin perään huudetaan jatkuvasti tuolla Hesan toisenlaisenrakkauden baareissa. Aina kun ohi kävelet Dtm:män niin johan yössä raikaa: "We want -FNM-, WE WANT -FNM-!" Jätkä on jo kuulemma legendä noissa piireissä. Kuivana kakkoseen no feelings. Toimii kuulemma kuin cowboy brokeback mountainissa.

Itseasiassa minun on pakko olla legenda DTMssä. Olenhan tanssinut yksin siinä yläkerran tanssilattialla Paula Koivuniemen tahtiin. Olitko se muuten rakki sinä joka ravisteli kikkelini samaisen baarin vessassa pisoaarin päällä?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Itseasiassa minun on pakko olla legenda DTMssä. Olenhan tanssinut yksin siinä yläkerran tanssilattialla Paula Koivuniemen tahtiin. Olitko se muuten rakki sinä joka ravisteli kikkelini samaisen baarin vessassa pisoaarin päällä?

Valitettavasti olen vain ravistellut omaa pippeliniä, joten sen on pakko olla joku muu joka on saanut jumalaisen kunnian koskettaa herran Michelangelomaista vartaloa sekä sitä joka saa mehut virtaamaan ja josta mehut virvoitetaan. Joten lopputulema lienee se että olet antautunut jollekkin fanaattiselle groupielle.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Taisi tullakkin laitettua varsin äykeä biisi kun kaikki vesselit katosivat kuka minnekkin. Ei tämä nyt tarkoitus ollut, mutta katsotaan joskohan veikkoset ja naikkoset ilmaantuisivat vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös