Kalsarikänniketju

  • 5 245 506
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kylmistä kalkkunoista puheen ollen, kannattaa lukea Milesin elämänkerrasta luku, joka kertoo "Kuinka vieroitan itseni heroiinista kahdessa viikossa".
Usko nyt sinäkin jo, se on elämäkerta. Ilman n:ää. Mutta luettu on.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Usko nyt sinäkin jo, se on elämäkerta. Ilman n:ää. Mutta luettu on.

I'm so sorry. Olen insinööri, en ihminen.

Mutta onhan siinä jotakin opiksi otettavaa, että päätät lopettaa, sulkeudut heroiinikoukussa vanhempiesi pihan perälle johonkin puutarhavajaan ja kävelet sieltä 12 päivän kuluttua ulos ja toteat, että olet kuivilla. Ilman mitään pitkäkestoisia hoitoja, metadoneja, terapioita tms. Siinä on mulle "Cold Turkeyn" referenssisuoritus.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
F&E ei mielellään noita muusikko elämäkertoja varsinkaan näitä rankemmanpuoleisia, saan vaan pahoja unia. Sellaisia missä Hifk voittaa jatkuvasti ja Paavo Lipponen on presidenttinä ja Jättikukko on kaikilla huulessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
I'm so sorry. Olen insinööri, en ihminen.

Mutta onhan siinä jotakin opiksi otettavaa, että päätät lopettaa, sulkeudut heroiinikoukussa vanhempiesi pihan perälle johonkin puutarhavajaan ja kävelet sieltä 12 päivän kuluttua ulos ja toteat, että olet kuivilla. Ilman mitään pitkäkestoisia hoitoja, metadoneja, terapioita tms.
Annan insinööriyden anteeksi kernaasti. Sinut on taatusti uhkailtu/painostettu tähän valintaan. Kukaanhan sitä ei vapaaehtoisesti tee.

Jälkimmäiseen: voi, kun kaikilla olisi tuollainen tahdonvoima. Maailma voisi olla paljon parempi. Poikkeuksellisilla ihmisillä on.

Tuosta tulee kuitenkin mieleen se vanha sananlasku älykkään ja viisaan ihmisen erosta. Älykäs ihminen pystyy selviytymään tilanteesta, johon viisas ihminen ei edes joudu.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuo on suunnilleen pahinta, mitä Cold Turkeyn deliriumissa ylipäänsä on mahdollista nähdä. Tuosta ei puutu kuin Paavo Väyrynen presidenttiehdokkaana vuonna 2012.
Missään lajissa ei tunneta työvoittoja, mutta jos pressakisassa tunnettaisiin niin Väykkä menisi ekalla kierroksella kirkkaasti läpi. Jos ehdokkaan tahto ratkaisisi, niin Väyrysestä pitäisi tehdä saman tien elinikäinen presidentti + optiona yksi jatkoaika poikkeuslailla post mortem.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Annan insinööriyden anteeksi kernaasti. Sinut on taatusti uhkailtu/painostettu tähän valintaan. Kukaanhan sitä ei vapaaehtoisesti tee.

Jälkimmäiseen: voi, kun kaikilla olisi tuollainen tahdonvoima. Maailma voisi olla paljon parempi. Poikkeuksellisilla ihmisillä on.

Tuosta tulee kuitenkin mieleen se vanha sananlasku älykkään ja viisaan ihmisen erosta. Älykäs ihminen pystyy selviytymään tilanteesta, johon viisas ihminen ei edes joudu.

Jos osaisin uudistaa musiikkia kuten Miles, niin mielelläni olisin pelkästään älykäs. Trade-offina sitten tietysti ne tilanteet, joihin älykäs joutuu, kun ei älyä pysyä niistä poissa.

Poikkeukselliset ihmiset tekevät asiat poikkeuksellisella tavalla. Se on paljon kiinnostavampaa kuin epäpoikkeuksellisuus. Tästä huolimatta naamalävistykset eivät ole kiinnostavia, ainoastaan kuvottavia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missään lajissa ei tunneta työvoittoja, mutta jos pressakisassa tunnettaisiin niin Väykkä menisi ekalla kierroksella kirkkaasti läpi. Jos ehdokkaan tahto ratkaisisi, niin Väyrysestä pitäisi tehdä saman tien elinikäinen presidentti + optiona yksi jatkoaika poikkeuslailla post mortem.
Nyt nimittäin Knääbiö on sitä mieltä mitä minä koko ajan. Paavo on UKK:n perintöprinssi, Paavo on Valittu. Älkää antako kepulaisuuden hämätä. Paavo ei ole Kepun asialla vaan Paavon. Kepu saa palvella Paavoa jos Paavo katsoo sen tarpeelliseksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Missään lajissa ei tunneta työvoittoja, mutta jos pressakisassa tunnettaisiin niin Väykkä menisi ekalla kierroksella kirkkaasti läpi. Jos ehdokkaan tahto ratkaisisi, niin Väyrysestä pitäisi tehdä saman tien elinikäinen presidentti + optiona yksi jatkoaika poikkeuslailla post mortem.

Nyt puhuttiin delirium tremensistä, eikä siitä, mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Väyrynen presidenttinä ei mahdu edes deliriumiin, ainakaan minun maailmassani.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt puhuttiin delirium tremensistä, eikä siitä, mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Väyrynen presidenttinä ei mahdu edes deliriumiin, ainakaan minun maailmassani.
Eikös tuollainen visio juoppohulluuskohtauksessa olisi myöskin mahdollinen? Siinähän eivät fysiikan, kemiikan eikä mimiikan lait päde laisinkaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt nimittäin Knääbiö on sitä mieltä mitä minä koko ajan. Paavo on UKK:n perintöprinssi, Paavo on Valittu. Älkää antako kepulaisuuden hämätä. Paavo ei ole Kepun asialla vaan Paavon. Kepu saa palvella Paavoa jos Paavo katsoo sen tarpeelliseksi.
Taannoinen kansa ei ansainnut Paavoa, joten se piti vaihtaa. Nyt se on vaihdettu. Nyt kansa saa Väyrysen. Väy-väy!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eikös tuollainen visio juoppohulluuskohtauksessa olisi myöskin mahdollinen? Siinähän eivät fysiikan, kemiikan eikä mimiikan lait päde laisinkaan.

Voihan se ollakin, en tiiä. Nuin pitkää ränniä en ole eläessäni edes minä vielä ottanut.

Tästä seuraakin kiintoisa filosofinen kysymys. Kumpi tulee ensin, näky Väyrysestä presidenttinä vaiko elämänmittainen juoppoputki?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kumpi tulee ensin, näky Väyrysestä presidenttinä vaiko elämänmittainen juoppoputki?
Jos Väykkä tulee sukuunsa, niin hän elää noin 135-vuotiaaksi. Aika monet pressavaalien ehdokasasettelut saadaan vielä kokea, joissa Väyrynen on vähintään hihaässänä.

Siinähän käy niin, että joissakin seuraavista vaaleista Väykkä valitaan vääjäämättä presidentiksi. Pari kautta dominoi Keminmaan pieni suuri mies, jonka jälkeen Väyrynen joutuu pykälien mukaan jäähylle. Sitten tulee joku löysähousu hinuri presidentiksi, eikä mene kuin korkeintaan 1-2 kautta kun Väyrynen sanotaanko 2040-luvulla valitaan uudestaan virkaan. Siinä vaiheessa lakia korjataan niin, että Paavo voi istua lopun ikäänsä presidenttinä, koska asioiden vituiksimenemisen vaara suorastaan edellyttää näin radikaalia toimenpidettä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jalasmökki kolera-altaan edessä keinumassa vienon tuulenvirin saattelemana.

EI Vittu lisää viinaa ja paljon, ei ei ei ei vittu mitenkään vaikka vaihtoehtoina oliskikin persetuuppari Haavisto ja Eva Biudeet niin silti en saatana äänestäisi väykkää.

Valitan Evil, hieno mini juoksu Väykän puolesta mutta äänestän silti jotain muuta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Täysin sinun syytäsi ovat autoni hajonneet renkaat, sekä ruostuneet ripustukset, sekä ruostunut runko. Joten olet minulle harvinaisen paljon älyllisiä euroja velkaa.
Poijaat poijaat, seis ny. Väyrynen hoitaa. Ei kenkään tässä maassa ruosteisista ripustuksista kärsi kun Paavo I johtaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oh noes, PMK 186 Väykä's supreme supporter and supreme helper und reichstatzfüfrer.

Minun pitää karkuun juosta muuten elämäni hankalaksi menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös