Kalsarikänniketju

  • 5 246 512
  • 66 704
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä tämä käy nykyään tilanteeseen kuin toiseenkin. Megadeth: Angry Again

Ei huono valinta, vaikkei mitenkään omaa oloa kuvasta.

Kolmas olut aukesi, löylyyn osa 2. Eli oikeastaan kylpytakkikännit, tai ei tässä kännissä olla, vielä. Emäntä karkasi Unkariin ja jätti mut PS3:n kanssa rakastelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuo Judy Garland ois kyllä ollu aika doable aikanaan. En ota kantaa mahdollisiin muihin kantoihin.
Saattoihan tuo olla... vähän sama kuin muistelisi Sophia Lorenia: kyllä sitä silloin, mutta että juuri nyt?

No todella kevyestä vain kevyeen: Divine - I'm so beautiful @ YT. Rokkaa enemmän kuin yksikään Metallican tuotos Justicen jälkeen. saatana.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Koko päivä on tullut oltua lievässä humalassa, sekä vielä suht' hyvällä tuulella. Tällaisen olotilan kun saisi päälle pysyvästi, niin elämä olisi helvetin paljon helpompaa.

Mutta lässynlässyn ja nyt kappale, joka on joskus saanut meikäläisen itkemään:
Helloween - March of Time
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo 12-päkillisen koffia ostin tälle illalle, prismassa kun maksoi vaan 8.40 euroa. Onkohan halvinta kaljaa mitä täältä päin löytyy.. Noh, telkkaria oon tässä illalla katsellut ja välillä mietiskellyt asioita.

Viime yönä muuten vasta hoksasin sen, että ykköskaljaa myydään öisinkin. Normikaljat kun loppuivat, niin kolme ykköstä hain tosta lähikaupasta joskus kolmen aikoihin yöllä. Hieman sain siis jatkoaikaa illalle. On se kyllä ihmeellisen vittumainen tunne kun kaljat loppuu..

Lidlin ykköskaljassa on muuten alkoholia lähes kaksi kolmasosaa kolmoskaljaan verrattuna. Kymmenestä ykköskaljasta saa enemmän alkoholia kuin kuudesta kolmoskaljasta. Ei saa nauraa. Noh, joku päivä haen taas Tallinnasta repullisen vodkaa. Viikkarilla olis nyt klubilaisille päiväristeilyt 14e.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Kotiuduin töistä tuossa klo. 04.30. Nyt vajaa punkkupullo mennyt, hyvin maistuu.

Huomasin myös, että Club4Acesin tilille oli tupsahtanut 121.50€ jostain baseball-vedosta jonka lätkäisin näköjään 28. elokuuta. Siellä se vajaan kuukauden on viihtynyt, perkele. Pistinpä vähän heppaderbyyn, ja kahdesta kisasta tuli satku plussaa. Hämmentävää. Rullasta satku lisää, ja bläkäristä parikymppiä. Tulipahan laitettua satkulla typeriä lätkävetoja illaksi, ei varmana osu. Vielä ois rapiat 240e mällättävää, kun pokeristakin nettosin. Vielä enemmän hämmentävää. Pakko tän on jossain vaiheessa kusta, ja pahasti. Jos sitä pikkuriikkisen kotiuttais ja jatkais pelejä. 17-4.30 töitä huomenna, helposti kerkeää nukkua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Herra tässä vei jalat suustani.

Lapsilisäpäivä ja janottaa. Piitles soi ja vaimo kokkaa. Olutta on, minä tarjoan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lapsilisäpäivä ja janottaa. Piitles soi ja vaimo kokkaa. Olutta on, minä tarjoan.

Kuulostaa sutjakkaalta. Odotin muutaman tonnin lisäveroa mutta pamahtikin vain 660 egeä. Juhlan paikka saakutti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulostaa sutjakkaalta. Odotin muutaman tonnin lisäveroa mutta pamahtikin vain 660 egeä. Juhlan paikka saakutti.
1650 erkin mätkyt korjattu matkakulu- ja elatusmaksuvähennyksillä 11 ecuun. Laskin kyllä että pitäisi tulla takaisin, mutta noiden kaavat on atomifysiikkaa.

No, vittuako siitä. Käärinliinoissa ei ole taskuja. Salud!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meinasin hurauttaa Niiralan monttuun katsomaan KalPa-HIFK -matsin. En mennyt, ja hyvä niin. Vituiksihan tuo näkkyy mänevän.

Laitetaas vähän Scott Walkeria. Ei se kiekkoilija.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kai minäkin kun muutkin. Tarkoitus oli jo toissaviikonloppuna aloittaa kuukauden selvä jakso, mutta unohdin sen, kun muistin että ensi viikolla on Manchesterin matka. Sen jälkeen voisi sitten viettää tipatonta... Ehkä. Mutta ei nyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kai minäkin kun muutkin. Tarkoitus oli jo toissaviikonloppuna aloittaa kuukauden selvä jakso, mutta unohdin sen, kun muistin että ensi viikolla on Manchesterin matka. Sen jälkeen voisi sitten viettää tipatonta... Ehkä. Mutta ei nyt.

Komppaan tätä, lukuunottamatta tuota matkaa. Unohduksia saattaa tulla vielä myöhemminkin. Syntynyt liian myöhään - Vitusta.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
En kyllä edes tiedä meneekö "kännin" puolelle tänään mutta yksin viskiä maistellen ja aivotonta viihdettä kuluttaen menee tämä perjantai. Ja kun sai tänään käytyä hakemassa kunnon viskilasit niin mikäs tässä on maistellessa... Aivonnollausviihde taas tuo mukavasti tasapainoa tämän viikon rakkautta&anarkiaa -festivaalileffoille joita tuli käytyä katsomassa 4 kappaletta :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niin juu, tiedän. Olen kahden keisarin ja kahden keisarinnan isä.

Ei aina jokaista pikkuasiaa voi muistaa. Minun omani syntyi juuri kuten olin linkkiin kirjoittanut, kumpikin 2 viikkoa lasketun jälkeen käynnistettynä, joten olin ihan oikeassa, mitä siihen kirjoitin, syntynyt liian myöhään - vitusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös