"Senior Business Development Manager". Voiko tuollaisen kanssa elää?
Voi.
Ja muutenkin jos olet yli 35 niin totta helvetissä otat uuden pestin vastaan.
"Senior Business Development Manager". Voiko tuollaisen kanssa elää?
Voi.
Ja muutenkin jos olet yli 35 niin totta helvetissä otat uuden pestin vastaan.
Nimittäin siihen tulokseen, että kyl mie lähen koittamaan, kertakaikkiaan. Saapi sitten nähhä, että miten siin sit loppujen lopuks käyp.
Mulla on ollut koko ikäni sama juttu. Aikaansaannoksien kannalta parasta aikaa on konttorilla ne 2-3 tuntia kun muut ovat suurimmalta osin jo poistuneet. Joskus ennen vanhaan tuli ihan omaan laskuun vietettyä tuntitolkulla töiden ääressä konttorilla lauantai- ja sunnuntaipäiviä, mutta nykyisin ajattelen että työt pitää kyetä organisoimaan pääosin ma-pe ja suunnilleen normaalin työajan puitteissa. Yksittäiset deadlinet sun muut ovat tietysti poikkeuksia.Minä taas olen vissiin niin nuori vielä, että haluan tehdä hommiani mieluummin vaikka iltaisin ja viikonloppuisin, koska silloin saan paljon enemmän aikaiseksi kuin ns. virka-aikana, kun ei ole häiriöitä.
Mie haluaisin oikeestaan kuunnella tähän kohtaan Miles Davisin "Autumn Leaves" -nimisen kappaleen tulkinnan. Mieluiten häneltä itseltään.
Mutta nythän minulle avautui juuri, ettei mahdollisessa tulevaisuudessani tarvitsisi enää tehdä töitä iltaisin ja viikonloppuisin, koska työ, jota nyt teen oman toimen ohella iltaisin ja viikonloppuisin, muuttuisi ikäänkuin päätoimeksi, jolloin sitä ei tarvitsisi tehdä enää iltaisin ja viikonloppuisin.
What's the catch?
Ja siis ihan oikeesti olen juurikin tänään tehnyt päätöksen että en enää tee vkoloppuisin himassa duunia.
Viime sunnuntaina istuin vielä viisi tuntia duunikoneella tekemässä muka pakollisia juttuja maanantaiksi.
Tänään jätin työläppärin sinne työpöydälle mihin se kuuluukin ja that's it.
Ja taas mennään.. ns tusinapaskaa tuleepi tässä: http://youtu.be/jIzEEhZkthY
Ja linkkihän vie SunriseAvenuen humppa-biisiin Hollywood hills..
mähän siis tykkään tästä biisistä ihan älyttömästi.
Hah.
Mites toi HIFK (nimimerkki)?
"...ja kaikki ovat hiljaa, harvinaisen hiljaa.." :)
"Heal me" on parempi...ai mitä? olutta, minullekko, joo...haen oitis, jatkakaa!
Nyt on piilarit ongelmana. En vaan jaksa huudella sekalaiskysymysketjuun, että inttikaveri varmaan osaisi laittaa nekin vaikka pelkillä varpaankynsillä paikoilleen. Kumma heppu.
Just.
Mut sitä ehkä hainkin että tänne uskaltais jokainen surutta linkittää niitä biisejä mistä tykkää.. ;>
Kiva olla esimerkkinä..kohta varmaan roviolla..
Jou, henkivartija olis ihan paikallaan. Sellanen Costnerin olonen ja mielellään näkönenkin..
http://youtu.be/BRMbcQ3Kg3g
linkki vie biisiin Will Always Love You ja esittäjänä Whitney Houston.