Kalsarikänniketju

  • 5 247 415
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Hinta-laatusuhteesta emme sitten kommentoi, mutta jäit luultavasti ja toivottavasti voiton puolelle. Ei millään pahalla Kukko Pilsiä kohtaan, kelpo panimotuote sekin.

Asam Bock on maistelussa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perjantaisinisimpukoiden kanssa nautin luonnollisesti Hoegaardenia, mutta iltajanoon otin tuota itselleni ennestään tuntematonta ranskista ynnä W Klosteria ja Paulaneria. Leppoisaa.

Hoegaarden oli olueni silloin, kun baareissa vielä kehtasin naamaani näyttää. Simpukoihin en ole törmännyt muuten kuin purkissa, vaikka kovasti kiinnostaisikin tavata näitä hippejä elävänä. Täytynee siis korjata tuokin.

Missäs sellanen Osasuna on?

No siellä Uuno Epsanjassa tai sitten jossakin muualla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kannattaa ehdottomasi jäädä kotiin puhaltelemaan testikkeleille. Vaikka vastaisitkin seireenien lauluun myöntävästi, niin sen yhden nimimerkin inttikaveri saa kuitenkin tuon homman. Ei siis kannata vaivautua. Vituiksi se menisi sulta kuitenkin, siksikään ei hyödytä vaihtaa. Hyvä kun saat pidettyä edes sen nykyisen kuppaisen koiranvirkasi...

Humpuukia. Minä sulle kuppaiset koiranvirat (ja inttikaverit) näytän.

Ennemminkin emmin tuon tehtävänimiköinnin kanssa, jota olisi tyrkyllä. Yleensä tuollaisten titteleiden haltijat kai lähinnä myy käytettyjä Ooppeleita. "Senior Business Development Manager". Voiko tuollaisen kanssa elää?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Humpuukia. Minä sulle kuppaiset koiranvirat (ja inttikaverit) näytän.

Ennemminkin emmin tuon tehtävänimiköinnin kanssa, jota olisi tyrkyllä. Yleensä tuollaisten titteleiden haltijat kai lähinnä myy käytettyjä Ooppeleita. "Senior Business Development Manager". Voiko tuollaisen kanssa elää?
Odottelen koska minulle vilautetaan.

Ooppelit ostetaan automyyjiltä. Minulla luki joskus 90-luvulla hetken aikaa käyntikortissa lakonisesti "myynti", vaikken autoja myynytkään. Se on hyvä nimike. Tietää ainakin mistä on kysymys ja mistä duunissa maksetaan.

SBDM on hyvin epämääräinen titteli. Sehän riippuu ihan firmasta onko tuollaista virkaa hallussa pitävä jonkinmoinen tekijä alalla, vai jokin puhelinmyyjä tai joku muu kuli.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voi.
Ja muutenkin jos olet yli 35 niin totta helvetissä otat uuden pestin vastaan.

Olen hyvin pitkälti yli 35. Ja olen kyllä hyvin pitkälti tulemaisillani.

Nimittäin siihen tulokseen, että kyl mie lähen koittamaan, kertakaikkiaan. Saapi sitten nähhä, että miten siin sit loppujen lopuks käyp.

Kaikkea on kokeiltava, paitsi sukurutsausta ja kansantanhuja.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimittäin siihen tulokseen, että kyl mie lähen koittamaan, kertakaikkiaan. Saapi sitten nähhä, että miten siin sit loppujen lopuks käyp.

Näinhän se menee ettei mikään ole niin varmaa kuin epävarma.

Mutta aivan oikea päätös, hyvä siitä tulee :D

Koska jos mitään ei uskalla niin mitään ei myöskään saa..

Meikäläinen on kärvistelly aika samanlaisen tittelin kanssa jo 10 vuotta. Kyllä sen jotenkin kestää.
Tosin nyt olen vaihtamassa alaa :p
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meikäläisen virmassa on politiikkana, että johtotehtävissä max. 5 vuotta samassa hommassa per se, ja tuo aikaikkuna meni multa umpeen jo viime vuonna. Että onhan tässä ns. työntäviäkin tekijöitä. Eikä vähimmäisimpänä kaikki se hallintohumppa, mitä oman yksikön vetämiseen liittyy.

Vallaton ja vastuuton, voisi olla ihan ihan sopiva toimenkuva meikäläiselle tähän kohtaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joup, ja mä haluaisin sellasen duunin ettei sitä tarttis enää kotona miettiä eikä ainakaan tehdä vkonloppuisin..

Taidan olla vanha :D
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä taas olen vissiin niin nuori vielä, että haluan tehdä hommiani mieluummin vaikka iltaisin ja viikonloppuisin, koska silloin saan paljon enemmän aikaiseksi kuin ns. virka-aikana, kun ei ole häiriöitä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä taas olen vissiin niin nuori vielä, että haluan tehdä hommiani mieluummin vaikka iltaisin ja viikonloppuisin, koska silloin saan paljon enemmän aikaiseksi kuin ns. virka-aikana, kun ei ole häiriöitä.
Mulla on ollut koko ikäni sama juttu. Aikaansaannoksien kannalta parasta aikaa on konttorilla ne 2-3 tuntia kun muut ovat suurimmalta osin jo poistuneet. Joskus ennen vanhaan tuli ihan omaan laskuun vietettyä tuntitolkulla töiden ääressä konttorilla lauantai- ja sunnuntaipäiviä, mutta nykyisin ajattelen että työt pitää kyetä organisoimaan pääosin ma-pe ja suunnilleen normaalin työajan puitteissa. Yksittäiset deadlinet sun muut ovat tietysti poikkeuksia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mie haluaisin oikeestaan kuunnella tähän kohtaan Miles Davisin "Autumn Leaves" -nimisen kappaleen tulkinnan. Mieluiten häneltä itseltään.

Mutta nythän minulle avautui juuri, ettei mahdollisessa tulevaisuudessani tarvitsisi enää tehdä töitä iltaisin ja viikonloppuisin, koska työ, jota nyt teen oman toimen ohella iltaisin ja viikonloppuisin, muuttuisi ikäänkuin päätoimeksi, jolloin sitä ei tarvitsisi tehdä enää iltaisin ja viikonloppuisin.

What's the catch?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mie haluaisin oikeestaan kuunnella tähän kohtaan Miles Davisin "Autumn Leaves" -nimisen kappaleen tulkinnan. Mieluiten häneltä itseltään.

Mutta nythän minulle avautui juuri, ettei mahdollisessa tulevaisuudessani tarvitsisi enää tehdä töitä iltaisin ja viikonloppuisin, koska työ, jota nyt teen oman toimen ohella iltaisin ja viikonloppuisin, muuttuisi ikäänkuin päätoimeksi, jolloin sitä ei tarvitsisi tehdä enää iltaisin ja viikonloppuisin.

What's the catch?

Elämä on niin hyvin, että melkeen tekis mieli ottaa jotain alkoholipitoista juomaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja siis ihan oikeesti olen juurikin tänään tehnyt päätöksen että en enää tee vkoloppuisin himassa duunia.
Viime sunnuntaina istuin vielä viisi tuntia duunikoneella tekemässä muka pakollisia juttuja maanantaiksi.

Tänään jätin työläppärin sinne työpöydälle mihin se kuuluukin ja that's it.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ja siis ihan oikeesti olen juurikin tänään tehnyt päätöksen että en enää tee vkoloppuisin himassa duunia.
Viime sunnuntaina istuin vielä viisi tuntia duunikoneella tekemässä muka pakollisia juttuja maanantaiksi.

Tänään jätin työläppärin sinne työpöydälle mihin se kuuluukin ja that's it.

Tekee henkiselle terveydelle hyvää, kun jättää työjutut sinne arkeen, mihin kuuluvat, mokomatkin köyhän kahleet. Tosin selvähän se on, että välillä niitä töitä vaan on pakko tuoda kotiin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tässä nousuhumala-laskuhumalassa keskusteluunne ostallistumatta kysyisin, että löytyykö tuota YLEn alkuperäistä MM-pukukoppijuhlintaa mistään itnternazionalewebistä? Kaikenmaailman Rauno Korven eturauhasongelmat tietenkin näkyvät tyttärensä naamalta, mutta pukukoppiaan en löydä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viime syksynä istuin mökin rappusilla,kuuntelin musiikkia mp3 soittimestani ja katselin myrskyistä syksyä, tuuli lennätti lehtiä eestaas ja pyöritteli niitä mielensä mukaan pitkin pihaa. Sattumalta kuulokkeissa alkoi soida Gary Changin "Rose Red -theme" Mykistyin mokomasta yhdistelmästä lähes liikutukseen asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös