Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 087
  • 66 778

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
NE ei usko kuin kirvestä :)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näiden todisteiden valossa päädyn ottamaan lisää olutta. Hieno laitos.

Unohdit ne todisteet siitä, että pyytävät multa enemmän rahaa mitä tienasin..... Ainoa asia missä voin "lohduttautua", mulla on nivelreuma, ja sen oon saanu korvattavaksi lääkkeissä. Mutta toisaaltaan, ei tervekätinen mies naista kaipaa. Vaaan minäpä en ole tervekätinen mies ja kaipaan naista, niin miksei kela korvaa mulle panomatkoja thaimaaseen?

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Unohdit ne todisteet siitä, että pyytävät multa enemmän rahaa mitä tienasin..... Ainoa asia missä voin "lohduttautua", mulla on nivelreuma, ja sen oon saanu korvattavaksi lääkkeissä. Mutta toisaaltaan, ei tervekätinen mies naista kaipaa. Vaaan minäpä en ole tervekätinen mies ja kaipaan naista, niin miksei kela korvaa mulle panomatkoja thaimaaseen?

Aivan! Ehkäpä niitten standardeilla ihminen voi tyydyttyä myös katujen mätisäkkien avulla. Ne joilla ei oo hampaita/ ylpeyttä ollu vuosiin. Poskiottoa pienestä huikasta viinaa. Yääääh....

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aivan! Ehkäpä niitten standardeilla ihminen voi tyydyttyä myös katujen mätisäkkien avulla. Ne joilla ei oo hampaita/ ylpeyttä ollu vuosiin. Poskiottoa pienestä huikasta viinaa. Yääääh....

Eli arvon olematon, olet samaa mieltä minun kanssani, että minulle ilmaiset matkat kerran kuussa Pattayalle ja panorahat päälle, ja toki travitsen vammaisena avustajan matkaan mukaan....

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdottomasti, on ne paskempiakin matkoja korvanneet. Päädyin aikanaan siihen tulokseen ettei muuta keinoa ole, kuin tienata enemmän kuin ne pyytävät. Siellä Hum.Kandit päättävät toisten ihmisten oikeasta elämästä ilman minkäänlaista kokemusta. Parempi on olla kuin isosisäni, joka päätti, että 80-vuotiaana hän tarvitsi ensimmöisen kerran "köyhän apua"= käytti eläkettä.

Henkilökohtaisesti, eri ihmiset päättämään ja apua niille jotka apua tarvitsevat. Mielestäni (sama kävi isälleni) heidän asiantuntemuksensa yli lääkäreiden on jotain aivan käsittämätöntä.

Otetaan taas... mikäs tämä Suvi Teräsniska on? Onko mistään kotoisin?

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mjoo, koti yhdessä maassa, työ toisessa ja rakas kolmannessa... olihan siinäkin riemua pariksi vuodeksi. Taidan avata viiiiiela yhden ja kuunnella Alannah Mylesia (jos ei nykyinen huoli, niin hän on tuleva vaimoni).

p.s. toimii toi Kiertolainen (J. Karjalaisen Käännyn hiljaa pois on jotenkin... osuva minulle)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sanoisin, että sitten on heikompaa hiihtokenkää jalassa. Ja myöskin lähestulkoon varoitan, että tuo äskeinen saattoi olla yksilinjainen viesti ja nyky käytännön mukaan, siitä saadaan rakennettua kaksi suuntainen moottoritie

En oo hiihtoihmisiä ollenkaan, niin en tiiä että minkälaisilla monoilla täällä oikeen kuuluis marhata. EN kyllä tiiä tuosta moottoritiestäkää. Hitto...

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viimeksi muokattu:

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taita olla neito taka Kanadassa, meni pupu pöksyyn kun tuli Tom Pettyn kannsa bänksit... oli se vissiin jonkun albumin tossa tehnyt. Toisaalta, aika ruveta juomaan. Ötyä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy