Kalsarikänniketju

  • 5 248 677
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kokeillaan vielä kerran, mutta lyhyesti. KELA, pari lasta, vitun huonosti töitä j anäin ollen palkkaa. KELA laitto ulosottoon, siitä syystä että olin ollut töissä. Tosin palkka ei riittäny ees vuokraan, saati elatusmaksuihin, mutta olin onnellinen, sain käydä töissä.... Tapan kohta kaikki.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielikuvitustyttöystävä on paljon paremman näköinen kuin teidän tyttöystävänne. Lälläslää!

Ja vittu, mä oon nähnyt netissä niin hyvännäköisten muijien kuvia, että teinä en sanoisi mitään...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mulla on ollut unihäriöitä nuorempana, nykyään nukun varastoon. Lauantaina voi vetää tirsat illalla. Voin laittaa tulemaan viinaa, mut junalla jos tulevat niin siellä on suomalaisia töissä Ruotsin Rautateillä (SJ). Noinkohan tulevat perille? :). Meinaan että voivat olla vaikka Tsadista!

Hmm..riskillä täytyy mennä. Mutta mikäli homma kusee, julistan sodan Ruotsiin, yksin. Koen itseni siinäkohdin oman elämäni pruus vilisiksi dai haardissa. Käyn oman taisteluni ja voittaessani kotiutan...vittu kakkosolutta muutaman laatikon. Eijei...ehkä sittenkin oon vaan kotona ja mökötän jos menee vituiksi.

KELA maksatti entisellä muijalla 40 000 Mk. takaisin opintotukia, mun takia. Vittu, ihana laitos.

Mikä klikkas?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kokeillaan vielä kerran, mutta lyhyesti. KELA, pari lasta, vitun huonosti töitä j anäin ollen palkkaa. KELA laitto ulosottoon, siitä syystä että olin ollut töissä. Tosin palkka ei riittäny ees vuokraan, saati elatusmaksuihin, mutta olin onnellinen, sain käydä töissä.... Tapan kohta kaikki.

Tämä on käsittämätön homma tässä KELAn touhussa. Inhimillisyyshän tunnetusti puuttuu täysin siitä touhusta. Oon joskus aikanani saanut selvityspyynnön, miksi vastaanotin kahden viikon työjakson.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Vittu, nyt oon kateellinen jo mielikuvitustyttöystävistä. Tapan massamurhaajan (vitsi vitsi). Oma ei puhu kuin Ruotsia (no kyllä se nyt on jo vähän oppinut olemaan). Helpolla ei saa mitään tärkeää, aina on maksettava.

Olen kuullut tuhansia tarinoita KELAsta ja omaakin kokemusta on, kuten kirjoitin. Älä lannistu, ei ulosotto ole loppu elämälle (vaihdoin maata -->uusi alku), aina mies jotain keksii.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tämä on käsittämätön homma tässä KELAn touhussa. Inhimillisyyshän tunnetusti puuttuu täysin siitä touhusta. Oon joskus aikanani saanut selvityspyynnön, miksi vastaanotin kahden viikon työjakson.
Kela on on ihana instituutio. Jo kolme kertaa kymmenen vuoden aikana kolme eri lääkäriä on todennut minulta astman, en polta muuten, mutta joka ikinen kerta Kela on todennut, että minulla ei ole astmaa. Viimenksi eilen. PERKELE!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Meen kanssa Linnea Dalen kanssa naimisiin ja muutan Norjaan, kätyröin sieltäkäsin. Pari käytännön juttua vielä esteenä, mutta senjälkeen.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Tätyy vastata: Kyllä tää on ihan Carlsbergiä (Tanskasta). Meillä ei Folköl maistu... No KELA riehaantu mun tuloista kun olin taksikuski (milläs ilmoitat, kun ei ole kiinteitä tuloja?). No sitten oli vaan tehtävä töitä, jäi opinnot siihen... ehkä KELA on nyt tyytyväinen?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
NE ei usko kuin kirvestä :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Näiden todisteiden valossa päädyn ottamaan lisää olutta. Hieno laitos.

Unohdit ne todisteet siitä, että pyytävät multa enemmän rahaa mitä tienasin..... Ainoa asia missä voin "lohduttautua", mulla on nivelreuma, ja sen oon saanu korvattavaksi lääkkeissä. Mutta toisaaltaan, ei tervekätinen mies naista kaipaa. Vaaan minäpä en ole tervekätinen mies ja kaipaan naista, niin miksei kela korvaa mulle panomatkoja thaimaaseen?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Unohdit ne todisteet siitä, että pyytävät multa enemmän rahaa mitä tienasin..... Ainoa asia missä voin "lohduttautua", mulla on nivelreuma, ja sen oon saanu korvattavaksi lääkkeissä. Mutta toisaaltaan, ei tervekätinen mies naista kaipaa. Vaaan minäpä en ole tervekätinen mies ja kaipaan naista, niin miksei kela korvaa mulle panomatkoja thaimaaseen?

Aivan! Ehkäpä niitten standardeilla ihminen voi tyydyttyä myös katujen mätisäkkien avulla. Ne joilla ei oo hampaita/ ylpeyttä ollu vuosiin. Poskiottoa pienestä huikasta viinaa. Yääääh....
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aivan! Ehkäpä niitten standardeilla ihminen voi tyydyttyä myös katujen mätisäkkien avulla. Ne joilla ei oo hampaita/ ylpeyttä ollu vuosiin. Poskiottoa pienestä huikasta viinaa. Yääääh....

Eli arvon olematon, olet samaa mieltä minun kanssani, että minulle ilmaiset matkat kerran kuussa Pattayalle ja panorahat päälle, ja toki travitsen vammaisena avustajan matkaan mukaan....
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Ehdottomasti, on ne paskempiakin matkoja korvanneet. Päädyin aikanaan siihen tulokseen ettei muuta keinoa ole, kuin tienata enemmän kuin ne pyytävät. Siellä Hum.Kandit päättävät toisten ihmisten oikeasta elämästä ilman minkäänlaista kokemusta. Parempi on olla kuin isosisäni, joka päätti, että 80-vuotiaana hän tarvitsi ensimmöisen kerran "köyhän apua"= käytti eläkettä.

Henkilökohtaisesti, eri ihmiset päättämään ja apua niille jotka apua tarvitsevat. Mielestäni (sama kävi isälleni) heidän asiantuntemuksensa yli lääkäreiden on jotain aivan käsittämätöntä.

Otetaan taas... mikäs tämä Suvi Teräsniska on? Onko mistään kotoisin?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Mjoo, koti yhdessä maassa, työ toisessa ja rakas kolmannessa... olihan siinäkin riemua pariksi vuodeksi. Taidan avata viiiiiela yhden ja kuunnella Alannah Mylesia (jos ei nykyinen huoli, niin hän on tuleva vaimoni).

p.s. toimii toi Kiertolainen (J. Karjalaisen Käännyn hiljaa pois on jotenkin... osuva minulle)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös