Otetaas taas ja kuunnellaan "reissumiestä." Kyllä se tästä vielä synkkenee.
Hyvin kieltämättä alkaa pikkuhiljaa vituttaa. :)
Mä myin edellisessä elämässäni heijastimia. Vitutti, kun eivät ihmiset edes lakia uskoneet.
Oluet loppu niin pitää tyytyä avovaimon vähemmän miehekkäämpiin juomiin. Kaupassa ei enää jaksa käydä joten kaipa tää näillä menee sitten tämä ehtoo.
Tiukkaakin olis kaapissa mutta ei oikein houkuttele se vaihtoehto juuri tällä hetkellä. Kai sitä täytyy alkaa kyseenalaistamaan omaa miehisyyttään pikkuhiljaa näiden valintojen edessä... vielä kun myönnän odottavani innolla illan lentopallo-ottelua niin mikäs tässä ollessa.
Mynttoni huuleen ja viinaa perään vaan. Mulla vähäsen Karhuja.
Mynttoneita ei nyt löydy mutta leijona+leijona olis kyl mahdollinen variaatio. Saattaapa olla että testaankin, ei tä nykyinen limppari kuitenkaan niin hyvää ole.
Joo kahdeksan kaljaa ostin lidlistä tälle illalle. Tässähän tämä. Harmi kun telkkarista ei oikein tule mitään mielenkiintoista. Pitäis vissiin hommata lisää kanavia.
Joo kahdeksan kaljaa ostin lidlistä tälle illalle. Tässähän tämä. Harmi kun telkkarista ei oikein tule mitään mielenkiintoista. Pitäis vissiin hommata lisää kanavia.
Tuota tuota, kovempia krapuloita koitan vaan vältellä. Tänään tosin oli aika kova.Oletko sä tulossa vanhaksi (minä olen siellä jo)? Ennenvanhaan kertoilit, että olet yhden lavan juonut eikä millään meinaa humaltua.