Kalsarikänniketju

  • 5 248 100
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joo kahdeksan kaljaa ostin lidlistä tälle illalle. Tässähän tämä. Harmi kun telkkarista ei oikein tule mitään mielenkiintoista. Pitäis vissiin hommata lisää kanavia.

Oletko sä tulossa vanhaksi (minä olen siellä jo)? Ennenvanhaan kertoilit, että olet yhden lavan juonut eikä millään meinaa humaltua.

Eipä siinä. Vanheneminen lienee ainoa asia maailmassa, jota on luvassa joka ikiselle ihmiselle tarkalleen saman verran, oli sitten köyhä tai rikas, uskovainen tai ateisti, kapitalisti tai sosialisti, väyrysläinen tai... No ei kai se maailmakaan sentään ihan kaikkeen taivu.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Kossucranberrya+ batterya ja siihen kylkeen kuuntelin SIG:ä. Näköjään liikun tänään harmaalla alueella koko illan.

Ei silti, mielestäni SIG oli aikaansa edellä siihen aikaan kun pinnalla olivat. Toki tästä varmaan löytyy paljon eriäviäkin mielipiteitä, mutta silti tuskin koskaan kyllästyn kyseisen orkesterin tuotantoon. Toki kotiseuturakkaus saattaa puoltaa mielipidettäni.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jamesonin kanssa kaadetaan karhuja. Tai Jameson odottelee nurkan takana jäähyllä, että kaadan karhut ihan itse.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tänään on juuri semmoinen hetki harmaassa elämässäni, että... en tartte tekosyytä, mutta voisin silti laittaa jonkun tekosyyn piikkiin, onnistuuko?

Onnistuuhan se, minkäslaista tekosyytä laitetaan, nyt on alennusviikot, hyviäkin lähtee halvalla. Tässä männäviikolla yksi herra osti kortin "norsu talloi ferrarin lunastukseen, en suinkaan ollut juoneena ratissa"

Armeijasta kotiutuminen, ajokortin saaminen, norsun näkeminen klaukkalassa...mitä vaan lähtee nyt.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onnistuuhan se, minkäslaista tekosyytä laitetaan, nyt on alennusviikot, hyviäkin lähtee halvalla. Tässä männäviikolla yksi herra osti kortin "norsu talloi ferrarin lunastukseen, en suinkaan ollut juoneena ratissa"

Armeijasta kotiutuminen, ajokortin saaminen, norsun näkeminen klaukkalassa...mitä vaan lähtee nyt.
Tarttuisin tuohon intistä kotiutumiseen. No se tapahtu ihan just tässä, oota, laskutoimitus, en osaa laske, mutta vuosi oli 1997. Eli ihan nuori kossi on kyseessä. No, kun siiviiliin pääsiin, anteeksi reserviin, niin valtio, kunta, kela, sossu, no kukaan eui antanu mulle rahaa mistäänpäin 2 kuukauteen, niin ajattelin patoutumia siihen suuntaan purkaa, että joku semmonen tekosyy, siis näin tuoreeltaan tietty, wnhän mää ny vanhoja...
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Mjoo,sama täällä. Paitsi vuosi 0li 1991 :). Eli siis juurikin eilen. Juon järkytykseen. Toisaalta, olen 40-vuotias tänään Perjantaina. Ehkä sekin on syy (?). Ennen ei ollut kuin tuulen huuhtoma perse, nyt on naisystävä +THP... Hyvältä maistuu.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tarttuisin tuohon intistä kotiutumiseen. No se tapahtu ihan just tässä, oota, laskutoimitus, en osaa laske, mutta vuosi oli 1997. Eli ihan nuori kossi on kyseessä. No, kun siiviiliin pääsiin, anteeksi reserviin, niin valtio, kunta, kela, sossu, no kukaan eui antanu mulle rahaa mistäänpäin 2 kuukauteen, niin ajattelin patoutumia siihen suuntaan purkaa, että joku semmonen tekosyy, siis näin tuoreeltaan tietty, wnhän mää ny vanhoja...

Kansan Eläke Laitos on sellanen syy, minkätakia voi aina juoda. Tähän päätelmään oon itse tullut aikanaan. Lippua ja lappua, eikä koskaan tuu valmista ja aina kuulemma puuttuu jotain. Vyötärön ympärysmittaa eivät viimekerralla kysyneet. Ei ilmesesti oo vähennysten kannalta oleellista. Kippis toki armeijasta kotiutuneelle, pääset nyt totuttelemaan reserviin :D
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mjoo,sama täällä. Paitsi vuosi 0li 1991 :). Eli siis juurikin eilen. Juon järkytykseen. Toisaalta, olen 40-vuotias tänään Perjantaina. Ehkä sekin on syy (?). Ennen ei ollut kuin tuulen huuhtoma perse, nyt on naisystävä +THP... Hyvältä maistuu.

Ladoitkin liudan syitä heti kättelyssä olla täällä tänään, ota huikkaa talo tarjoaa ensimmäisen juoman sinun jääkaapistasi!
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Perkeleen hyvä homma. Kaverin rekka tuli eilen Köpiksestä (asun Gborgissa). 4 lavaa mahtu jääkaappiin, apua kaivataan kun noi loput pyörii jaloissa :). Ota isosti, kirkkaat juodaan tänä iltana. Todella hieno olo, Maanantaina alkaa uusi työ (ajattelin tuossa kesällä että on aika laittaa elämä remonttiin) ja muutenkin suksissa alkaa olla liikettä (molempiin suuntiin).

Kuunnellaanko musiikkia? Näin ulkomailla asuneelle toi Missä muruseni on tuntuu toimivan
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voi perkeles, romaanin jo kirjoitin KELAn paskuudesta, mutta ilmeisesti KELA pääsi vväliin ja suttasi koko tekstin bittiavaruuteen. Tästä nöyrtyneenä sanon, että känni.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kuunnellaanko musiikkia? Näin ulkomailla asuneelle toi Missä muruseni on tuntuu toimivan

Kuunnellaan vaan, toimii myös tällaselle rajamaan kasvatille. Voisit laittaa postissa niitä juomia tähänsuuntaan, jos sopii?

Laitan ikäväksenne musiikkia, mutta vasta myöhemmin, ehkä teidänkin suojakännit on siinäkohin tarpeeks vahvalla tasolla.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Mulla on ollut unihäriöitä nuorempana, nykyään nukun varastoon. Lauantaina voi vetää tirsat illalla. Voin laittaa tulemaan viinaa, mut junalla jos tulevat niin siellä on suomalaisia töissä Ruotsin Rautateillä (SJ). Noinkohan tulevat perille? :). Meinaan että voivat olla vaikka Tsadista!
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
KELA maksatti entisellä muijalla 40 000 Mk. takaisin opintotukia, mun takia. Vittu, ihana laitos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös