Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 248
  • 66 679
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tänään on juuri semmoinen hetki harmaassa elämässäni, että... en tartte tekosyytä, mutta voisin silti laittaa jonkun tekosyyn piikkiin, onnistuuko?

Onnistuuhan se, minkäslaista tekosyytä laitetaan, nyt on alennusviikot, hyviäkin lähtee halvalla. Tässä männäviikolla yksi herra osti kortin "norsu talloi ferrarin lunastukseen, en suinkaan ollut juoneena ratissa"

Armeijasta kotiutuminen, ajokortin saaminen, norsun näkeminen klaukkalassa...mitä vaan lähtee nyt.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onnistuuhan se, minkäslaista tekosyytä laitetaan, nyt on alennusviikot, hyviäkin lähtee halvalla. Tässä männäviikolla yksi herra osti kortin "norsu talloi ferrarin lunastukseen, en suinkaan ollut juoneena ratissa"

Armeijasta kotiutuminen, ajokortin saaminen, norsun näkeminen klaukkalassa...mitä vaan lähtee nyt.
Tarttuisin tuohon intistä kotiutumiseen. No se tapahtu ihan just tässä, oota, laskutoimitus, en osaa laske, mutta vuosi oli 1997. Eli ihan nuori kossi on kyseessä. No, kun siiviiliin pääsiin, anteeksi reserviin, niin valtio, kunta, kela, sossu, no kukaan eui antanu mulle rahaa mistäänpäin 2 kuukauteen, niin ajattelin patoutumia siihen suuntaan purkaa, että joku semmonen tekosyy, siis näin tuoreeltaan tietty, wnhän mää ny vanhoja...

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Mjoo,sama täällä. Paitsi vuosi 0li 1991 :). Eli siis juurikin eilen. Juon järkytykseen. Toisaalta, olen 40-vuotias tänään Perjantaina. Ehkä sekin on syy (?). Ennen ei ollut kuin tuulen huuhtoma perse, nyt on naisystävä +THP... Hyvältä maistuu.

Suosikkijoukkue
Tarttuisin tuohon intistä kotiutumiseen. No se tapahtu ihan just tässä, oota, laskutoimitus, en osaa laske, mutta vuosi oli 1997. Eli ihan nuori kossi on kyseessä. No, kun siiviiliin pääsiin, anteeksi reserviin, niin valtio, kunta, kela, sossu, no kukaan eui antanu mulle rahaa mistäänpäin 2 kuukauteen, niin ajattelin patoutumia siihen suuntaan purkaa, että joku semmonen tekosyy, siis näin tuoreeltaan tietty, wnhän mää ny vanhoja...

Kansan Eläke Laitos on sellanen syy, minkätakia voi aina juoda. Tähän päätelmään oon itse tullut aikanaan. Lippua ja lappua, eikä koskaan tuu valmista ja aina kuulemma puuttuu jotain. Vyötärön ympärysmittaa eivät viimekerralla kysyneet. Ei ilmesesti oo vähennysten kannalta oleellista. Kippis toki armeijasta kotiutuneelle, pääset nyt totuttelemaan reserviin :D

Suosikkijoukkue
Mjoo,sama täällä. Paitsi vuosi 0li 1991 :). Eli siis juurikin eilen. Juon järkytykseen. Toisaalta, olen 40-vuotias tänään Perjantaina. Ehkä sekin on syy (?). Ennen ei ollut kuin tuulen huuhtoma perse, nyt on naisystävä +THP... Hyvältä maistuu.

Ladoitkin liudan syitä heti kättelyssä olla täällä tänään, ota huikkaa talo tarjoaa ensimmäisen juoman sinun jääkaapistasi!

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perkeleen hyvä homma. Kaverin rekka tuli eilen Köpiksestä (asun Gborgissa). 4 lavaa mahtu jääkaappiin, apua kaivataan kun noi loput pyörii jaloissa :). Ota isosti, kirkkaat juodaan tänä iltana. Todella hieno olo, Maanantaina alkaa uusi työ (ajattelin tuossa kesällä että on aika laittaa elämä remonttiin) ja muutenkin suksissa alkaa olla liikettä (molempiin suuntiin).

Kuunnellaanko musiikkia? Näin ulkomailla asuneelle toi Missä muruseni on tuntuu toimivan

Suosikkijoukkue
Voi perkeles, romaanin jo kirjoitin KELAn paskuudesta, mutta ilmeisesti KELA pääsi vväliin ja suttasi koko tekstin bittiavaruuteen. Tästä nöyrtyneenä sanon, että känni.

Suosikkijoukkue
Kuunnellaanko musiikkia? Näin ulkomailla asuneelle toi Missä muruseni on tuntuu toimivan

Kuunnellaan vaan, toimii myös tällaselle rajamaan kasvatille. Voisit laittaa postissa niitä juomia tähänsuuntaan, jos sopii?

Laitan ikäväksenne musiikkia, mutta vasta myöhemmin, ehkä teidänkin suojakännit on siinäkohin tarpeeks vahvalla tasolla.

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on ollut unihäriöitä nuorempana, nykyään nukun varastoon. Lauantaina voi vetää tirsat illalla. Voin laittaa tulemaan viinaa, mut junalla jos tulevat niin siellä on suomalaisia töissä Ruotsin Rautateillä (SJ). Noinkohan tulevat perille? :). Meinaan että voivat olla vaikka Tsadista!

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
KELA maksatti entisellä muijalla 40 000 Mk. takaisin opintotukia, mun takia. Vittu, ihana laitos.

Suosikkijoukkue
Kokeillaan vielä kerran, mutta lyhyesti. KELA, pari lasta, vitun huonosti töitä j anäin ollen palkkaa. KELA laitto ulosottoon, siitä syystä että olin ollut töissä. Tosin palkka ei riittäny ees vuokraan, saati elatusmaksuihin, mutta olin onnellinen, sain käydä töissä.... Tapan kohta kaikki.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielikuvitustyttöystävä on paljon paremman näköinen kuin teidän tyttöystävänne. Lälläslää!

Ja vittu, mä oon nähnyt netissä niin hyvännäköisten muijien kuvia, että teinä en sanoisi mitään...

Suosikkijoukkue
Mulla on ollut unihäriöitä nuorempana, nykyään nukun varastoon. Lauantaina voi vetää tirsat illalla. Voin laittaa tulemaan viinaa, mut junalla jos tulevat niin siellä on suomalaisia töissä Ruotsin Rautateillä (SJ). Noinkohan tulevat perille? :). Meinaan että voivat olla vaikka Tsadista!

Hmm..riskillä täytyy mennä. Mutta mikäli homma kusee, julistan sodan Ruotsiin, yksin. Koen itseni siinäkohdin oman elämäni pruus vilisiksi dai haardissa. Käyn oman taisteluni ja voittaessani kotiutan...vittu kakkosolutta muutaman laatikon. Eijei...ehkä sittenkin oon vaan kotona ja mökötän jos menee vituiksi.

KELA maksatti entisellä muijalla 40 000 Mk. takaisin opintotukia, mun takia. Vittu, ihana laitos.

Mikä klikkas?

Suosikkijoukkue
Kokeillaan vielä kerran, mutta lyhyesti. KELA, pari lasta, vitun huonosti töitä j anäin ollen palkkaa. KELA laitto ulosottoon, siitä syystä että olin ollut töissä. Tosin palkka ei riittäny ees vuokraan, saati elatusmaksuihin, mutta olin onnellinen, sain käydä töissä.... Tapan kohta kaikki.

Tämä on käsittämätön homma tässä KELAn touhussa. Inhimillisyyshän tunnetusti puuttuu täysin siitä touhusta. Oon joskus aikanani saanut selvityspyynnön, miksi vastaanotin kahden viikon työjakson.

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu, nyt oon kateellinen jo mielikuvitustyttöystävistä. Tapan massamurhaajan (vitsi vitsi). Oma ei puhu kuin Ruotsia (no kyllä se nyt on jo vähän oppinut olemaan). Helpolla ei saa mitään tärkeää, aina on maksettava.

Olen kuullut tuhansia tarinoita KELAsta ja omaakin kokemusta on, kuten kirjoitin. Älä lannistu, ei ulosotto ole loppu elämälle (vaihdoin maata -->uusi alku), aina mies jotain keksii.

Suosikkijoukkue
Tämä on käsittämätön homma tässä KELAn touhussa. Inhimillisyyshän tunnetusti puuttuu täysin siitä touhusta. Oon joskus aikanani saanut selvityspyynnön, miksi vastaanotin kahden viikon työjakson.
Kela on on ihana instituutio. Jo kolme kertaa kymmenen vuoden aikana kolme eri lääkäriä on todennut minulta astman, en polta muuten, mutta joka ikinen kerta Kela on todennut, että minulla ei ole astmaa. Viimenksi eilen. PERKELE!!!!!

Suosikkijoukkue
Meen kanssa Linnea Dalen kanssa naimisiin ja muutan Norjaan, kätyröin sieltäkäsin. Pari käytännön juttua vielä esteenä, mutta senjälkeen.

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tätyy vastata: Kyllä tää on ihan Carlsbergiä (Tanskasta). Meillä ei Folköl maistu... No KELA riehaantu mun tuloista kun olin taksikuski (milläs ilmoitat, kun ei ole kiinteitä tuloja?). No sitten oli vaan tehtävä töitä, jäi opinnot siihen... ehkä KELA on nyt tyytyväinen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy