Kalsarikänniketju

  • 5 246 945
  • 66 704

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Perhana olen muuten kova jätkä! Sain houkuteltua hc Hifk fanin Ilmalaan väijymään 15.9 alkavaa liigaa ja ei tarvinnut edes tarjota koko iltaa. Mutta pyyhkeitä liigalle siitä että miksi vitussa pelit aloitetaan torstaina? Avauskierros perjantaiksi ja a vot että olisi väkeä paikalla ja iltapäivälehdet hesaria myöten iskussa.

Mutta ei, Räsäsen/GusemunpäälleRichardsonin pahanhajuisen kukkahattutädinhaju pelotteli kai liigan moiseen ajankohtaan. Ettei vain nuoret fanit turmeltuisi. Vittu katsokaa ylen uutiset ja sitä väkivaltaa mitä sieltä tulee, kun noita kahta vertaat, niin kummassa on enemmän vikaa? Yhteiskunnassa mikä ympäröi? Vai ympäröivässä yhteiskunnassa?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Perhana olen muuten kova jätkä! Sain houkuteltua hc Hifk fanin Ilmalaan väijymään 15.9 alkavaa liigaa ja ei tarvinnut edes tarjota koko iltaa. Mutta pyyhkeitä liigalle siitä että miksi vitussa pelit aloitetaan torstaina? Avauskierros perjantaiksi ja a vot että olisi väkeä paikalla ja iltapäivälehdet hesaria myöten iskussa.

Mutta ei, Räsäsen/GusemunpäälleRichardsonin pahanhajuisen kukkahattutädinhaju pelotteli kai liigan moiseen ajankohtaan. Ettei vain nuoret fanit turmeltuisi. Vittu katsokaa ylen uutiset ja sitä väkivaltaa mitä sieltä tulee, kun noita kahta vertaat, niin kummassa on enemmän vikaa? Yhteiskunnassa mikä ympäröi? Vai ympäröivässä yhteiskunnassa?

Oot kyllä. Ja voi että ja ihanaa*. Perjantaille aloitus.

Minusta on vaan laitettava ketjuun eloa eli vähän aseita ja Suomen Ampumahiihtojoukkue.

* = Ihanaa se uutistenlukijakaunotar.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oot kyllä. Ja voi että ja ihanaa*. Perjantaille aloitus.

Minusta on vaan laitettava ketjuun eloa eli vähän aseita ja Suomen Ampumahiihtojoukkue.

* = Ihanaa se uutistenlukijakaunotar.

Nyt minua peloittaa sangen vahvasti. Että minkälaiselle netti stalkkeri tiukelle olenkaan aseet antanut meikäläisen väijymiseen. tiuke hei sä oot hyvä kirjoittaja mut silti hei, mä arvostan omaa rauhaani, joten back off, okei?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt minua peloittaa sangen vahvasti. Että minkälaiselle netti stalkkeri tiukelle olenkaan aseet antanut meikäläisen väijymiseen. tiuke hei sä oot hyvä kirjoittaja mut silti hei, mä arvostan omaa rauhaani, joten back off, okei?

Nou hätä, rakki. Olen Vesan kaltainen ammuskelija eli en osu sinne minne yritän.

Kohta alakaa heikittämmään.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nou hätä, rakki. Olen Vesan kaltainen ammuskelija eli en osu sinne minne yritän.

Kohta alakaa heikittämmään.

Eli siis ammut kaikkialle ja todennäköisyyksien lakien takia osut jonnekkin? Ei Evil sentään.

Toivottavasti ei ainakaan ala Leimettämään sillä siitä ei saa aikaiseksi muuta kuin turkulaisen bouillabaissen joka palaa pohjaan ennenkauden puoltaväliä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eli siis ammut kaikkialle ja todennäköisyyksien lakien takia osut jonnekkin? Ei Evil sentään.

Toivottavasti ei ainakaan ala Leimettämään sillä siitä ei saa aikaiseksi muuta kuin turkulaisen bouillabaissen joka palaa pohjaan ennenkauden puoltaväliä.

Sen verran Heikittää, että pakko on laittaa ainut minkä löysin tämän keskellä.

Edit. Pakko sanoa näin jälkikäteen, että onneksi ei alkanut liikaa heikittämmään.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Sen verran Heikittää, että pakko on laittaa ainut minkä löysin tämän keskellä.

Edit. Pakko sanoa näin jälkikäteen, että onneksi ei alkanut liikaa heikittämmään.

Ei Evil tapoit minut, suomalaiset komediashowt ova myrkkyä minulle(pois lukien pastori silli) Mutta komedialle on aina paikkansa ja tilansa tilanteesta riippumatta.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Minkäs teet jos Evil tappoi sinut. On se mahdollista. Niihhän son ja näihhän son.

Uraa lisää viinaa, lisää naisia , lihaa , rasvaa, ryöstelyä, raiskaamista, viikinkielämärules!

Kröhkröh mitäs sitä sitten? Katos saatana huomenna töihin, no ei siinä mitiä, toimii, oisko kellään keltaista jaffaa, ettei suu maistus paviaanin peffalta? Ai ei? Ai mä oon iljettävä sika? Te ette koskaan halua nähdä mua silmissänne? AI noi kivet koskee,, ai saatana kivi. aiii kivi...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa ja fair play samassa. Siellä muuten Junno huutaa jossain kohtaa ja se tekeekin mielenkiintoista tästä. Ehkä.

Tähtien kanssa en ole tottunut juttelemaan, niin täytyy valmistautua siihen kohtaamiseen.

Heh. Siis jos joskus saan tilaisuuden tavata Junnon.
 
Viimeksi muokattu:

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
KalPa ja fair play samassa. Siellä muuten Junno huutaa jossain kohtaa ja se tekeekin mielenkiintoista tästä. Ehkä.

Tähtien kanssa en ole tottunut juttelemaan, niin täytyy valmistautua siihen kohtaamiseen.

Heh. Siis jos jokus saan tilaisuuden vielä tavata Junnon.

Junno mr antifairplay jos kuka, mies joka on tehnyt kieroilusta jopa savolaisillekkin liian vaikeaa. Ja Junno huutaisi fairplayn perään ei saatana sillä on vain kalakukko väärässä kurkussa. Sen sinä tiuke kuulit.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Junno mr antifairplay jos kuka, mies joka on tehnyt kieroilusta jopa savolaisillekkin liian vaikeaa. Ja Junno huutaisi fairplayn perään ei saatana sillä on vain kalakukko väärässä kurkussa. Sen sinä tiuke kuulit.

Suattaahan se olla niinnii, suattaahan olla noinnii.

Heh, niihhän se on, näihhän son. Johansson.

Edit. Ohan se niinnii, ja niihhän se suattaa olla hyvinnii.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vuan vittuako myö outellaan? Pistetään homma rullaamaan ja koko paska kehhiin samointein rulloomaan. Ennenkuin nuo etelänherrat pyäsöö kokkeillemmaan.
 

chubster

Jäsen
Tänään nähty isoäiti viimeistä kertaa ja sanottu hyvästit. Nyt sohvalla juoden kossua ja vodkaa. Kohta varmaan suunnistan kaverille testailemaan uutta änäriä. Muita sunnuntaijuoppoja tänään liikkeellä?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Unohtakaa nyt noi modet ja ottakaa huikkaa!

Modetkin voivat ottaa huikkaa tässä ketjussa. Annan luvan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös