Kalsarikänniketju

  • 5 240 513
  • 66 676

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tepsin mestaruudet on vituttaneet gigatonnien verran vähemmän kuin pellejen.

Helvetin hienoa olla hajuton ja mauton robotti, niin ei saa muita vittuuntumaan.

Ei tällainen maalaispoika kykene ymmärtämään tuota HIFK vs. Jokerit asetelmaa. Ainoastaan HIFK on noista ollut koskaan mielenkiintoinen joukkue, oli sitten menestys porukoilla ollut mikä tahansa.

No myönnetään, että Teemu Selänne vitutti silloin parikymmentä vuotta sitten, vaikka pelastikin JYPin konkurssilta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Helvetin hienoa olla hajuton ja mauton robotti, niin ei saa muita vittuuntumaan.
Sokea kana löysi jyvän kerran. Ei siitä viitsi edes vittuuntua. Seuraavan kerran joskus 2230-luvulla?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos nyt lähdetään tälle linjalle, niin TPS:n mestaruudet ovat minulle pahinta moolokkien ektoplasmaista limaista kitaa mitä elämässäni voi olla. Ehkä henkilökohtainen AIDS olisi lähes yhtä inhaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos nyt lähdetään tälle linjalle, niin TPS:n mestaruudet ovat minulle pahinta moolokkien ektoplasmaista limaista kitaa mitä elämässäni voi olla. Ehkä henkilökohtainen AIDS olisi lähes yhtä inhaa.
Tarkoittaako tuo ettet ihan ensmäisenä ole tekemässä tarjousta Miikka K:n huvilasta Kakskerrassa? Se näkyi olevan myynnissä. Ajelin muuten siitä ohi Ferrarilla nelisen vuotta sitten, mutta se on toinen tarina.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sokea kana löysi jyvän kerran. Ei siitä viitsi edes vittuuntua. Seuraavan kerran joskus 2230-luvulla?

No onneksi HIFKin resursseilla on voitettu mestaruuksia vuodesta toiseen.

Pääasiahan on tehdä tulosta. Eli voittaa runkosarja ja myydä nousukiidossa olevia pelaajia Venäjälle.

Lensin matalallalala...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
nousukiidossa olevia pelaajia Venäjälle.
Venäjällä tuo nousukiito saattaa jäädä perin lyhyeksi ja päättyä rytinällä.

Vituttaa kyllä tuo lentoturma. Aina olen diggaillut Pavol Demitraa - hiipivää liukua ja sametinpehmeitä käsiä. Sääli.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Venäjällä tuo nousukiito saattaa jäädä perin lyhyeksi ja päättyä rytinällä.

Tätä taisin tuolla sanaleikilläni hakea.


Vituttaa kyllä tuo lentoturma. Aina olen diggaillut Pavol Demitraa - hiipivää liukua ja sametinpehmeitä käsiä. Sääli.

Demitraa olen myös aina mulkoillut ns. sillä silmällä. Hieno pelaaja, ja loppunsa oli äärimmäisen ikävä.

Jatkoajan nimimerkkejä tuntien tiesinkin jo ainakin sen yhden, joka ei tunne mitään. Tämä ei tunne mitään oikeastaan koskaan, kun jotain ikävää tapahtuu. Silti sitä aina pitää julistaa. No, noin muuten kirjoittelee hyviä tekstejä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No onneksi HIFKin resursseilla on voitettu mestaruuksia vuodesta toiseen.
Siinähän se hienous just piileekin että ei ole. Silloin 80-luvun alussa kun punanaamainen Hagman minut HIFKiin käännytti, tuli jokunen mestaruus muutaman vuoden sisään. Sittemmin on yleensä vituttanut mutta tylsää ei ole ollut.

Tätä taisin tuolla sanaleikilläni hakea.
Sen verran tolkuissani vielä olen että arvasin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienoin asia mitä tässä maassa on vuosiin tapahtunut, on se, että Paavo Väyrynen on presidenttiehdokas. Äänestän aivan varmasti Väyrystä. Paavo on persoona jollaiseen me muut voimme ainoastaan pyrkiä. Onhan se myös hienoa päästä sanomaan äänestäneensä Paavo Väyrystä.

Kiitän Kepua ensimmäistä kertaa, enkä enää koskaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ahdistava fiilis. Huomenna erittäin hyvän Ystävän hautajaiset..

Meikäläinen kuuntelee itkubiisejä ja vetää skumppaa.

Pitäis olla nukkumassa että olisin huomenna(tänään,kohta) edes jotenkin kuosissa...
En tahdo saattaa ystävääni hautaan..kele!!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ahdistava fiilis. Huomenna erittäin hyvän Ystävän hautajaiset..

Meikäläinen kuuntelee itkubiisejä ja vetää skumppaa.

Pitäis olla nukkumassa että olisin huomenna(tänään,kohta) edes jotenkin kuosissa...
En tahdo saattaa ystävääni hautaan..kele!!

Hirvittävä tilanne! Vaikea edes kuvitella niitä tuntoja joita koet tällähetkellä. Voimia Helmi! Hautajaisten jälkeen alkaa toipuminen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ahdistava fiilis. Huomenna erittäin hyvän Ystävän hautajaiset..

Meikäläinen kuuntelee itkubiisejä ja vetää skumppaa.

Pitäis olla nukkumassa että olisin huomenna(tänään,kohta) edes jotenkin kuosissa...
En tahdo saattaa ystävääni hautaan..kele!!

Otan osaa ja niin helvetisti. Taustasi lukeneena ja ilmeisesti ystäväsi kohtalosta tuossa taannoin, ei voi muuta kuin voimia toivotella.

Musiikkia: Alice In Chains - Nutshell
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ahdistava fiilis. Huomenna erittäin hyvän Ystävän hautajaiset..
Hautajaiset ne on minullakin sunnuntaina edessä. Ei siis omat, vaan kaverin. Ilmeisesti minä olen jonkin sortin kuolemamagneetti, kun tuntuu noita kavereitakin kuolevan melkoinen määrä jo ennen legendaarista 27-vuoden ikää.


En tahdo saattaa ystävääni hautaan..kele!!
Parempi että pääsisi hautaan kuin jäisi maan päälle mätänemään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ystävät. Joskus tää on yhtä hiekkapaperia ja rälläkkää mutta onneksi joskus myös silkkii.

En tiedä teistä, mutta mie tulen tuosta aina lohdulliselle tuulelle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lähinnä suren sitä että ainakin 100 asiaa jäi vielä kuitenkin puhumatta ja kertomatta ja ja..
Niin se aina on. Terveisin nimimerkki "isän, isoisän, kaksi läheisintä ystäväänsä ja yhden tyttöystävän hautaan kantanut".
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Lähinnä suren sitä että ainakin 100 asiaa jäi vielä kuitenkin puhumatta ja kertomatta ja ja..
Ikävää itken ja kohtahan on se lopullinen niitti kun arkku lähtee..aargh

Se asian konkreettisuus siinä, kun se arkku lasketaan sinne haudanpohjalle, on niin tyhjentävä, että varmaan tekee hetken pahaa. Mutta sitten se toipuminen alkaa ja muistot muuttuu rusentavasta iloisiksi.

Alkoi olutkin maistua viimein.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä te ootte oikeesti mahtavia Ihmisiä, tässä paheksutussa kk-ketjussa.
Kiitos!
Kerrankin osasin tulla oikeeseen paikkaan.

Mutta tätä surua ei poista mikään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Lähinnä suren sitä että ainakin 100 asiaa jäi vielä kuitenkin puhumatta ja kertomatta ja ja..
Ikävää itken ja kohtahan on se lopullinen niitti kun arkku lähtee..aargh
Njoo, tottakai tuon ymmärsin. Ihmisillä vaan on niin erilaisia tapoja käsitellä surua. Minulle musta huumori ja vakavilla asioilla vitsailu on se paras tapa selvitä tästä kaikesta. Tosin minä en muutenkaan ole niin ihmistä rakastavaa sorttia.

Mutta voimia sinne!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös