Kalsarikänniketju

  • 5 240 513
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Coyotes..No en oo koskaan ollu sitä sorttia, että tartteis haukkua ketään joukkuetta tai pelaajaa "omaa" organisaatiotaan pönkittääkseen. Ketäs veskaosastolta siellä ylipäätään löytyy??
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En oo mikkään Adetti tahi Marwin, mutta kyllä mie nyt nään Sabresilla pitkästä aikaa ihan oikeita mahdollisuuksia edetä pitkälle. Aiemmin kyse on ollu materiaalista, mutta nyt Pegulan myötä rahaa on ja sitä on käytetty, Regehr, Leino... On ollu puhetta että Ruff on tehny hyvää työtä, niinkun onkin, mutta kun välineet on ollu minimanista. Nyt on ekaa kertaa semmonen setti Lindyllakin, että pitäs tapahtua, jos ei niin voi liigan pisin valmennuspesti tulla päätöksensä.

En oletakkaan sinun olevan adetti tai kukaan mukaan! Olet Mielikuvitushahmo ja se on hyvä, että siulla on mielipiteitä. Mä tykkään, että ihmisillä on mielipiteitä, harmaa massa on mustaa paskaa ja niitä ei jaksa kuunnella...

Reghierin ja Leinon tulon myötä teidän tiimi vaikuttaa kyllä näin sivustaseuranneena hyvältä. Tuntunut jotenkin, että Nummisen lopettamisen jälkeen ootte olleet liikaa Millerin armoilla. Tai ainakaan isompia nimiä ole osunut silmään täällä. Se on hyvä, että teillä menee hyvin! Menisipä meilläkin... Nimim. parin kauden jälkeen nnghgjhgjhjh...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tuntunut jotenkin, että Nummisen lopettamisen jälkeen ootte olleet liikaa Millerin armoilla. Tai ainakaan isompia nimiä ole osunut silmään täällä. Se on hyvä, että teillä menee hyvin! Menisipä meilläkin... Nimim. parin kauden jälkeen nnghgjhgjhjh...

Jumankeuta se oli muuten ihan uskomaton uutinen sillon, kun selasin huvikseni tekstiteeveetä ja sitte osu silmiin että Numminen, tuo suomikiekon vaatimaton vetovaunu siirtyi buffaloon. Yks hienoimpia asioita mitä tulee mieleen tässä
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jumankeuta se oli muuten ihan uskomaton uutinen sillon, kun selasin huvikseni tekstiteeveetä ja sitte osu silmiin että Numminen, tuo suomikiekon vaatimaton vetovaunu siirtyi buffaloon. Yks hienoimpia asioita mitä tulee mieleen tässä

Mut hyvä että teille meni. Silloin kun NHL:n ja Coytesin seuraamisen ja fanittamisen aloitin, niin Numminen oli meillä. Dallasissa vaikka pelasikin, niin en jotenkin osannut miestä mieltää sinne.. Buffalossa Teposta tuli legenda, minun silmissä. Oli teidän parhaimpia pakkeja jne. Voisi ylistystä jatkaa enemmän tästäkin, mutta sanottakoon että loistava oli! Miehen viimeisen pelin muistanen aina..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mut hyvä että teille meni. Silloin kun NHL:n ja Coytesin seuraamisen ja fanittamisen aloitin, niin Numminen oli meillä. Dallasissa vaikka pelasikin, niin en jotenkin osannut miestä mieltää sinne.. Buffalossa Teposta tuli legenda, minun silmissä. Oli teidän parhaimpia pakkeja jne. Voisi ylistystä jatkaa enemmän tästäkin, mutta sanottakoon että loistava oli! Miehen viimeisen pelin muistanen aina..

Teppo Nummisen haastattelu Tässähän se Nummisen olemus ja läsnäolo joukkueelleen kulminoituu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Teppo Nummisen haastattelu Tässähän se Nummisen olemus ja läsnäolo joukkueelleen kulminoituu.

Ton Saarisen Jussin, kun ne sais tosta vedettyä hiuksista sinne mihin aurinko ei paista, niin hyvä tulis... Eiku? Eihän se ainakaan viime mm-kisoissa mukana ollut? Tai sitten mä oon elänyt eri universumissa. Mutta kuitenkin, tuo oli kyllä sellainen pätkä, että siinä nähtiin kuinka suuri sydäminen Teppo oli maajoukkueelle, varmasti myös seurarakas pelaaja ollut myös. Siitä ei ole epäilystä täällä päässä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nyt tulee ihan oikea tyhmä kysymys, ootko Worrel ottanu tuon nimimerkkisi ihan Peter Worrelin mukaan?

Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, olen. Mä oon ollut ja olen edelleen kiinnostunut NHL:ssä tapahtuvista tappeluista ja gooni-statuksen pelaajista. Jatkoaikaan kun rekisteröidyin niin halusin keksiä lätkään liittyvän nimimerkin ja Peter Worrellin nimi iski ensimmäisenä mieleeni ja siitä se sitten lähti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, olen. Mä oon ollut ja olen edelleen kiinnostunut NHL:ssä tapahtuvista tappeluista ja gooni-statuksen pelaajista. Jatkoaikaan kun rekisteröidyin niin halusin keksiä lätkään liittyvän nimimerkin ja Peter Worrellin nimi iski ensimmäisenä mieleeni ja siitä se sitten lähti.

Ei siinä mitään, Worrell..ja Laus on niitä viimesiä kunnon enforcer-aikakauden kavereita kuitenkin. En itte kehannu RobRay#32 merkkiä hakea vaikka mieli tekikin. Nyttemmin tuntuu jo että pitää hävetä jos pitää gooni/enforcer-kiekosta....perkele.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Lisäyksenä vielä, että Shelleyn ja Nortoniin näkeminen tässä liigassa livenä oli meikämannelle se kovin juttu. Siklenkaa, Brennania tahi Gilliä en ehtinyt näkemään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei siinä mitään, Worrell..ja Laus on niitä viimesiä kunnon enforcer-aikakauden kavereita kuitenkin. En itte kehannu RobRay#32 merkkiä hakea vaikka mieli tekikin. Nyttemmin tuntuu jo että pitää hävetä jos pitää gooni/enforcer-kiekosta....perkele.

Joo siis joo, onhan tuolla nimimerkillä isompikin tarina, mutta en humalaltani jaksa selittää. Jossain aiheeseen liittyvässä topicissa sen joskus selittänyt... Mua lähinnä huvittaa joidenkin käsitys siitä, että jos nimimerkki liittyy jääkiekkoon niin se on paheksuttavaa. Nimimerkki on aina nimimerkki jne.

Emt. Kai olen jonkun asteen hippi, kun en hirveästi perusta väittelyistä ja joistain ääripäiden mielipiteistä.

Edit. Kohta en uskalla humalaltani tänne mitään kirjoittaa, kun viestin sisältö on mitä on. *hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Emt. Kai olen jonkun asteen hippi, kun en hirveästi perusta väittelyistä ja joistain ääripäiden mielipiteistä.

Edit. Kohta en uskalla humalaltani tänne mitään kirjoittaa, kun viestin sisältö on mitä on. *hymiö*

Se on aivan oikein, turha täällä on trollien sekaan hypätä, koska niitä nimittäin riittää, yhdestä kun pääsee niin tulee toinen pätemään uusilla(vanhoilla) argumenteilla.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Se on aivan oikein, turha täällä on trollien sekaan hypätä, koska niitä nimittäin riittää, yhdestä kun pääsee niin tulee toinen pätemään uusilla(vanhoilla) argumenteilla.

Nimenomaan. Mielummin sitä lukee muiden mielipiteitä. Kirjoittaa sitten, kun sitä asiaa on. Tämä on täällä ollessa yleensä ollut miun kantani, vaikka joskus tulee ehkä vähän sorruttua, mutta kukapa ei. Siitä mie kyllä tykkään, että täällä on vedetty selvät linjat juttujen suhteen ja modet pysyvät niissä parhaan mukaan.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Taas mennään. Lonkut, kaljat ja Leiska kylmässä. Kannettava alkaa vissiin lopullisesti hajoamaan, tuuletin huutaa siihen malliin, että loppu on lähellä. Musalinkkejä en uskalla laittaa, jotta romu ei siihen nyyskähtäisi, joten juon vaan. Hauskat huppelit kaikille.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Nonni, läppärin äänekäs tuuletin korjattu puhaltamalla kuin Sepe Susi konsanaan ritilään, jonka takana mokoma huusi. Kai sillä oli vain pipi. Nyt siis uskaltaa linkitelläkin, laitellaan hieno rakkauslaulu, kun on niin ihanaa. Muutenkin ilta mennee saman orkesterin parissa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kalsarikännit, mikäli en innostu menemään katselemaan Tuksua erääseen ravinteliin. Pakko tyhjentää juomavarastoani. Kohta kaveri raijaa lisää juomista taas Eestistä.

Hauskaa iltaa immeiset!
 
Viimeksi muokattu:

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kalsarikännit, mikäli en innostu menemään katselemaan Tuksua erääseen ravinteliin.

Hauskaa iltaa immeiset!

Kerran oli itselläni ilo olla hetken aikaa Johannan vieressä, ennen kuin Kanerva. Kovasti yritti myydä ryhmäänsä tanssimaan ravintolaan sanoilla laadukas, tasokas ja eroottinen. Maaliruiskulla aseteltu meikki ja hengittämisen estänyt hajusteiden ruiskiminen toivat mieleeni jotain aivan muuta. Eikä tilanne ainakaan huonommaksi ole takuulla mennyt.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko vetää vitutuskännit.

Kaikista korttipakoistani olin heittänyt jokerit vittuun jo ajat sitten, mutta nyt voidaan todellakin sanoa että Evil pelaa vajaalla pakalla, kun kortteja on jäljellä pakkaa kohti enää 39. Kaikki ruudut lensi nimittäin vittuun ja syvälle.

Mitäs muille?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs muille?

Korkit ovat lähteneet pulloista, kuin Lokomotiv Jaroslavlista.

Uuden kämpän tuossa hommasin. Jonkun verran isompi kuin nykyinen, ja mikä parasta, niin sauna on reilusti isompi kuin nykyään.

Ei pelkoa. Ruutuja ei tuonne ole tulossa, ei edes Jorma Pulkkista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Korkit ovat lähteneet pulloista, kuin Lokomotiv Jaroslavlista.
Niin joo, KHL:n syksyn pudotuspelit.

Pulkkisen Jorma on hauska mies. Salmelaisen Karikin on hauska mies. Ennen juontajat oli hauskoja miehiä. Nyt on joku Janne Kanerva vai mikä se hometaloukko on. En ole nähnyt juontavan mitään mutta Iltiksessä itkee omaa munaustaan ilmeisesti kuukausipalkalla. Maailma on nyrjällään.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Taitaa se ruutujen kääntyminen jokereiksi olla ihan tapa. Vituttaa kyllä kovasti mutta toisaalta tuohan tuo nykyinen narri aikamoista väriä koko liigaan, joka muutenkin on mielestäni tarpeeksi viihdyttävä hommeliini ostaakseni Totalin. Mutta koville ottaa silti. Saatana sentään, kun olisi hienoa, kun seurauskollisuus merkitsisi jotain pelaajillekin. Ai niin, kannatin tepsiä 80-luvun lopusta siihen asti julkisesti ja vaihtelevalla seuraamisella, kun huomasin, että HIFK:in tippuminen vitutti huomattavasti enemmän kuin tepsin mestaruus. Vituttaa silti kovasti. Siis Jarkon päätös. Tepsin mestaruuskin vitutti, muttei niin paljoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös