Klassinen sentteri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Rovaniemen markkinoilla rumarillumarei
Rovaniemen markkinoilla rumarillumarei
Saako sieltä myös perunoita?
Olen minä kerran appelsiineja syöny. Älä anna naisten pompotella itseäsi!
Hyvä biisi kyllä. Minen nyt tiedä mitä linkata. Laitettakoon silti kajaanilaisystäväni bändiä Goredoctor - Hautausmaa.In searching for a meaningful embrace
sometimes my self respect took second place
Vittu, Iggy Pop on nero kans. Cry For Love.
Perkutarallaa kun väsyttää vanhaa miestä.
Hyvä biisi! Ja R.I.P. jos nyt päätät lähteä uneliaammille metsästysmaille.
Juon elämäni ensimmäistä Pirkka-oluttölkkiä. Olvilta maistuu ja onkin.
Juon elämäni ensimmäistä Pirkka-oluttölkkiä. Olvilta maistuu ja onkin.
Tämä nyt ainakin on Olvin tehtailla Iisalmessa tehtyä. 0,33 litraa, sinertävä purkki. No, näitä ostin vain muutaman ja kohta vaihdan HIFKin sponsoriin, tuttuun punaiseen.En tiedä myydäänkö niitä vielä, mutta eivät ne Olvia olleet.
Tämä nyt ainakin on Olvin tehtailla Iisalmessa tehtyä. 0,33 litraa, sinertävä purkki. No, näitä ostin vain muutaman ja kohta vaihdan HIFKin sponsoriin, tuttuun punaiseen.
Näköjään se toleranssi laskee melko nopeasti. Viimeiseen kuukauteen ei ole tullut kovasti alkoholisoiduttua, niin viime yönä sitten sammuin jo kahden maissa. Täytyy siis jatkaa harjoituksia.
Join eilen 14 olutta ja poltin tupakkaakin. Tänään eli äsken AC Oulun (7-0!) pelistä kotiutuneena kävin äsken juoksemassa kolmen vartin lenkin. Ei kannattanut jäädä miettimään, suoraan vain menoksi. Hyvin meni, ei mennyt lekkeriksi tämä päivä.pohdin samalla jaksanko lähteä kevyelle lenkille vai meneekö tämä päivä lekkeripeliksi...
No, tuollaiset haihattelut jäävät taatusti mielestä kun katselet ja kuuntelet Mileyn iskää eli appikokelasta työnsä ääressä.Miley Cyrus totesi jossain lehdessä haluavansa tutkiskella seksuaalisuuttaan, minäkin voisin tutkiskella Miley Cyrusin seksuaalisuutta. Ihan avustaakseni.
No hei oot.Hei. ... Oonko Lasse?