Onpa hiljaista. Joko kieroille savolaisillekin riitti ennen yhdeksää?
Ei raportoitavaa Savon rintamalta.
Totta puhut Motörheadista, laitanpa soimaan. Kippis.motörhead on hyvää musaa, kuuntele sitä ja unohda kapakat. jos kämpässä ei ole enää viinaa niin unohda motörhead ja soita taksi.
http://www.youtube.com/watch?v=5ZRkjqa0lck Tätä ei itkemättä kuuntele... Linkissä Badding
Tennarit pysyi tuolla eteisessä. Ei näitä naitvissejä sun muunkuuloisia enää ikinäkoskaanmissään.Moottörin Jyrinä - Tyhmä aikuinen. Semmonen pien vinkki, että kannattaa jopa kuunnella tuo linkki.. Tennarit jonnekin ja menoks..
Tulipahan puun takaa kaikkien aikojen iskelmä.
Hörppään vuorotellen kahvia ja olutta. Enää tunti köpöttelyn alkuun.
Jumalauta, hienoa valintaa. Mun tarttis kai huomenna olla aamusta skarppina, mutta eipä kiinnosta. Taidan olla holisti. Perkuleettos. Sateenkaari - Koko vitun yö.Musiikkia: Pearl Jam - Black
Ihan vähän liikaa tuossa biisissä kuunneltavaksi, mutta onnittelen todella hyvästä valinnasta.Eiköhän tänne tule kohta joku tahdikas ja laita hienojen somerjokisten perään jotain ironmaidenia. No laita nyt.
Musiikkia: Pearl Jam - Black
Kaipasit minua? Mutta haista sinä setä perspillua. Meidän IrMaa ei pilkata, ja sillä hyvä.Eiköhän tänne tule kohta joku tahdikas ja laita hienojen somerjokisten perään jotain ironmaidenia. No laita nyt.
(lainatussa kursivoidut ovat ao. vastineen tehosteena, eivätkä siis alkuperäisessä viestissä lainkaan)Perkeleellinen valintatilanne... clipclipclip... Kai tässä nyt vielä vähän voi ottaa...
No joo, niin taisin tehdä. Kun vaan saisi tämän illan loppumaan ennen kellonsoittoa. Se tuntuu olevan minulle aika helvetin hankalaa.Valinnan teit jo. Sentään jotain rotia sielläkin.