Kalsarikänniketju

  • 5 286 280
  • 66 734

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tuttu tarina, viimeinen lomapäivä menossa, joten chillaillaan himassa ja nautiskellaan olutta (ja vähän tequilaakin). Ei siinä mitään, satun pitämään duunistani, ja pääosin jopa duunikavereistanikin, eli töihin palaaminen ei tule tuottamaan sen suurempaa tuskaa.

Mutta chillaan silti. Musalinkin sijaan laitan linkin olutarvosteluun. Tätä siis juodaan tällä hetkellä:
Hougly Beer Review: Innis & Gunn Oak Aged Beer(Youtube)
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Maistoin äsken ensimmäistä kertaa elämässäni liettualaista olutta, eli Kalnapilis 7.3:sta ja yllätyin erittäin positiivisesti. Vahva, raikas ja hedelmäinen. Hieno löytö, vaikka itse sanonkin.

Sen kunniaksi:
Alestorm - That Famous Ol' Spiced
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oho! Naps.

Spotifyä, pikkasen olutta ruoan kanssa ja futissiirtojen seurailua.

En ois muuten ottanut, mutta kävin kaverille kasaamassa huonekaluja ja sain palkaksi täysiä tölkkejä. Kyllä juoppo juoppoa "auttaa".
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko se liian ammattimaista vai amatöörimäistä, kun ei keskiviikkona tämä ketju elä. Tälle iltaa testattu Fingerpori bisse, eli Koff eri etiketillä. Soundtrackina surmacorea, ainoastaan rubiininpunainen juoma puuttuu.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Joo terve vaan veljille myöskin,kaljaa lipitän ja xboxilla yritän jotain skulailla,sekä joutuub siivittää nerokkaaseen olotilaan pääsemiseen. Niin,mua EI saa halata. Continue.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kävin hakemassa vaatekaapin Jyskistä. Nyt pitää hakeutua nopeasti oikeaan kasaamistunnelmaan. En edes muista milloin olisin viimeksi ollu niin naamat, ettei pysty puhumaan lainkaan. Tänään voisi kokeilla, kaapin kokoamisen jälkeen siis.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä ei olla menossa kaappiin vaan känniin. Ihan vain seitinohuet jos sitä. Siis pullo punaviiniä ja tarvittaessa lisää. Otan nyt vaikkapa Antti Ruuskasen vinnaalipaekan kunniaksi. Vähän myös hypin ilona pelikieltosellin edessä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Otanpa tässä minäkin hivenen rentoutusta jotta tulis hyvä fiilis ja asiat tuntuis luistavan. Ihan vaan sen takia, että pitäis perkele tehdä vielä töitäkin huomista varten, eikä vaan jaksa.

Tulis jo viikonloppu, että sais olla selvinpäin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ai saattana. Muistin, että mulla olisi tänään klo 20 treffit yhden vaihtariopiskelijan kanssa. On muuten nätti. Jotenkin me kerran nähtiin ja nyt sitten tuota. Ei mulla ole edes sen numeroa, että voisin ilmoittaa, oma mokansa. Noh, en silti jaksa mennä, pillu se on mielikuvituksellakin. (mutta Mielikuvitushahmo on ihan eri asia)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lueskelin "muu urheilu" -osion puolelta ketjua "suomalainen keihäänheitto" ja luulin olevani Suomi24 -sivustolla. En millään meinannut uskoa, että on tämä tämä. Kyllä nauratti se typeryys mikä siellä sikiää.

Huomenna kaksi Jatkoajan nimimerkkiä ryyppäävät keskenään. Ette ikinä arvaa, että ketkä. Ettepä arvaa. Paitsi jos tiedätte. Meneehän se laiva eli lossi Hailuotoonkin mutta ehkä se laivailu jää nytten väliin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olisivat nuo seipäänheittoliiton, tai mikä lajivaliokunta se nyt on, herrat saaneet noudattaa omia "valintakriteerejään" ja jättää Pitkämäen kotiin, kuten olisi ollut oikein. Saatanan tunarit.

Helepotti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joko se yksi trolli on siirtynyt naisketjusta SM-liiga-osion ketjuun: "HIFK:n taloudellinen tilanne ja tulevaisuus". Näkyy olevan ketju kuumana ja naiset puumana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En menekään. Ei huvita. Vielä.

Elekää sitten Tallinnaan eksykö. Tai no mitäpä se mulle kuuluu harrastaako kukin ilmaisjakeluja vaiko elikö maksullista. Minä näistä tiiä sen kummemmin. Römpsää ole nähnyt herran aikoihin.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Käyttäjänimetön ja pettter. No niin, semmoista huomenna. Tänään tällaista. Huominen on pian jo eilen, niin luikahtaa elo.

Meinasittekos oikein Tallinnaan mennä pätkäyttää?

Vittu, kuulunkohan vähemmistöön kun minua ei sytytä "hoki taapelu myllyt", tarkoitan siis että verenpaine nousee jo siitä, kun näen tuon tappeluketjun tuolla SM-liigaosiossa? Myllyt kiellettävä, sanon ma.

Olutta tässä otan pikkuisen vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös