Kalsarikänniketju

  • 5 240 513
  • 66 676
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olisivat nuo seipäänheittoliiton, tai mikä lajivaliokunta se nyt on, herrat saaneet noudattaa omia "valintakriteerejään" ja jättää Pitkämäen kotiin, kuten olisi ollut oikein. Saatanan tunarit.

Helepotti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Joko se yksi trolli on siirtynyt naisketjusta SM-liiga-osion ketjuun: "HIFK:n taloudellinen tilanne ja tulevaisuus". Näkyy olevan ketju kuumana ja naiset puumana.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En menekään. Ei huvita. Vielä.

Elekää sitten Tallinnaan eksykö. Tai no mitäpä se mulle kuuluu harrastaako kukin ilmaisjakeluja vaiko elikö maksullista. Minä näistä tiiä sen kummemmin. Römpsää ole nähnyt herran aikoihin.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Käyttäjänimetön ja pettter. No niin, semmoista huomenna. Tänään tällaista. Huominen on pian jo eilen, niin luikahtaa elo.

Meinasittekos oikein Tallinnaan mennä pätkäyttää?

Vittu, kuulunkohan vähemmistöön kun minua ei sytytä "hoki taapelu myllyt", tarkoitan siis että verenpaine nousee jo siitä, kun näen tuon tappeluketjun tuolla SM-liigaosiossa? Myllyt kiellettävä, sanon ma.

Olutta tässä otan pikkuisen vaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei täältä Oulusta taida lähteä laivoja Tallinnaan.

On hyvä, kun ihmistä vituttaa. Ei lyhyellä tähystyksellä vaan pitkällä tähystyksellä eli periskoopilla. Sitä kautta saa muutoksia eloonsa. Jos on sitä tekemään, monista ei ole.

Minulle vitutus on suurin ystäväni ja auttajani. Oikein äititeresa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tyytyväinen ihminen on tylsä ihminen. Ellei suorastaan aivokuollut. Johan meille tämän opetti Nietshe aikoinaan. Laati sitten itsestään tyytyväisen ei pelkästään aivoja vaan koko kroppaa myöden.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen huomannut, niin moni tälläkin palstalla oleva "tyytyväinen" on aivokuollut pöljäke. Niistä aika moni onkin tällä hetkellä pelikiellossa.

Päätin viime pe-aamuna palaverissa, että en enää ikinä juo to. Oli sen verran ikävän hikinen palaveri aamusella. No, tässä jos avaisi toisen pullon punkkua, kun edellinen jo lopahti...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomenna on hikinen palaveri edessä aamulla, jos en saa tehtyä tiettyjä juttuja sitä ennen. Eikä siihen selvinpäin kykene, ainakaan nyt.

Ennustajan kykyjä löytyy yleensä huomattavan helpommin pienessä seipäässä ja nyt niitä tarvitaan, jotta saan hihastani oikeat numerot ravisteltua työhuoneen parketille. Siitä sitten noukin ne yksitellen magneettipihdeillä ja tyrkin exceliin oikeisiin lokeroihin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jaahas, anonyymi meni vaihteeksi naisiin ja muut sammui vai mitä?

Olipahan urakka yhdessä vaatekaapissa. Huh huh, olen ansainnut ainakin kymmenen ahkeruusolutta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Multa tuli sunnuntaina krapulassa kiinteä kakka.
Kiinteä kakka on tässä iässä jo muutenkin harvinaisuus niin krapulassa se on varsinainen yllätys.

Aamua odotellessa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tarkoititko:paskan möivät?

Se oli yleinen kehotus puuttua koko palstaa riivaavaan, asiakirjoittelua sotkevaan ruosteeseen.

Onneksi tässä ketjussa ollaan asiakeskustelun ytimessä.

Kännissä aina parannetaan maailmaa ja sehän on tosi jees ja mannapuuroa ja mansikkaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei enää jatketa synkillä aiheilla. Kerro lisää krapulasta.

Juu.

Kyllä se siitä synkkenee.
Mä en oo aikoihin enää harrastanut krapulaa. Joskus alotellessa oli sellasia krapuloita, että vielä ilta kahdeksalta pienikin silmien avaaminen aiheutti välittömän oksennuksen.

Onks tää nyt kivaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös