Ah, no sitten. Vitus onkin maailman kovimpia doom-bändejä. Tosin minä en niin kova doomin ystävä ole, mutta esim. Eletric Witard toimii loistavasti.
Ai se tuleekin noin kilteistä asioista... Ajattelin jo kaikkea muuta. Olisi se vaan niin hienoa jos nainen edes kerran huutaisi minua banaaninviljelijäksi kesken touhujen. Mutta ei... Ehkä sitten seuraavassa elämässä.
Olen hieman nolona nyt, mutta tänään, tai no, onhan vuorokausi jo muuttunut, kuulin ekaa kertaa Vitusta (hahahaha) ja tuota toista minkä mainitsit, en ole ikinä kuullut.
Se on muuten aika hassu homma, ei itselle tullut mitenkään päin mieleen paneminen tuosta nimimerkistäni, ennenkuin joku täällä, siis jossain päin jatkoajan keskustelupalstaa kyseli...
Miksi mun nimeä ei ole koskaan mainittu ketjussa nimimerkki josta oon kateellinen? Mä ainakin oisin, jos jollain muulla ois tää ja taas heko heko. Voi pinppi, kuuden tunnin päästä herätys..
Ja joo, seuraavan kerran kun pinppiä saan, mun on pakko sanoa kesken aktin: Katso, ilman käsiä...