Kalsarikänniketju

  • 5 247 870
  • 66 705

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Harvoin näin myöhään hereillä olen. Poika saunoo yhä. Äitini kuoli juuri vajaa kuukausi sitten.

Nyt Poika saunoo. Sanokaa jotain järkevää, niin kommentoin niihin. Tänään oli hieno päivä. Alkoi virallisesti itselleni se lätkäkausi. Tai joku. Miten näitä nyt nimetään. Rillataan! Se yksi ehti lukea sen kommenttini! Tavataanko kahvittelun merkeissä, jos olet naispuoleinen? =D
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Satun tietämään, että Evil todellakin on nainen ja vielä ihan hyvännäköinen sellainen. Mahdollisuutesi pitäisi olla hyvät. Onnea yritykselle!
Kas perkele, tuo oli uutta. Äsken kävin kusella, seisaaltani. Olen ilmeisesti aika erikoinen nainen.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kas perkele, tuo oli uutta. Äsken kävin kusella, seisaaltani. Olen ilmeisesti aika erikoinen nainen.
Näin Helsingin yössä kymmenisen vuotta sitten noin 5-kymppisen rouvan tekemässä samaa harjoitetta seisaallaan. Helma ylös, painopiste snadisti taakse, sloggia pois edestä ja toimitus käyntiin. Oletko kokeillut..?

Täti ei ollut myöskään sellainen transistori, tarkennettakoon vielä.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Se on kaljanottopäivä ny, kun Valioliiga alkaa! Vielä kun osaisi päättää, että minkä kolmesta samaan aikaan pelattavasta matsista katsoisi, tarjolla puppelit vastaan Sunderland, Fulham vastaan Villa sekä Ärrät-Bolton. Illemmalla sitten Newcastle-Arsenal. Eväänä laatikollinen olutta. Kiima on käsinkosketeltavissa.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Kyllä! Harmittavasti kaappi on täynnä Sandelsia, hyi saatana. "Vahva ja pehmeä olut", joka maistuu kissankuselle.

Sandels on paras olut mitä suomalaisesta ruokakaupasta saa.

Hienosti Sunderland taisteli tasuriin puppeleiden kotiluolassa, ihanaa. Seuraavaksi on harakoiden vuoro viedä pisteet/pisteitä pers... arsenaalilta.

Koff uppoaa kuiviin takahampaisiin ja onttoon jalkaan, mutta kun on aamuviideltä herännyt niin ei voi ennustaa kovin pitkää ehtoota tälle touhulle.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Harras hetki käsillä juuri nyt, kun voi ihan omalta koneelta paukutella tekstiä palstan asiallisimpaan ketjuun.

Nyt on hyvä. Lisää vettä kiukaalle ja virkistävää viintä viettelemähän.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Moi vaan. Kahen vaiheilla että pysyykö pelkät bokserit jalassa vai laitanko kamppeet päälle ja meen baariin. Onko kettään Oulusta lähöillään?

PS: E-type - Life tyydyttää hyvin satunnaisen eurodancetarpeen.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Suomen Ryöstetymmästä lähikaupasta ostamani olutpakkaus hupenee uhkaavasti joudumme siis turvautumaan virunvalkean erittäin kuiva valgeviiniin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Moi vaan. Kahen vaiheilla että pysyykö pelkät bokserit jalassa vai laitanko kamppeet päälle ja meen baariin. Onko kettään Oulusta lähöillään?
Sun pitäis mennä jo...

Sauna on poikaa. Puhelimessa jumittelee tuon tuosta ja aina saa siirreltyä mittaria muutaman tunnin etiäppäitten siinä läärätessä niitä ja näitä. Kukaan ei varoittanut, että siellä lauteilla voi todella olla kuumakin.

Ehkä jokin kylmä juoma tähän väliin.
 

Haamu

Jäsen
Tjaahas, hääpäivän aatto. Rouvan kanssa yritin jotain virittää ja viritellä, mutta oli kuulemma väsy tms. Siispä keskityn ystäväni Glen Gariochin kanssa kuuntelemaan Topia. Roskia silmässä, stana.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
nythän sieltä tulee mielenkiintoista ohjelmaa vitoselta
Oli toi Anna joskus ihan hyvännäkönen ja toi huohotus toimii humalaiseen miehee
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
edellisestä viestistä on nyt n. puoli tuntia. Jos joku (minun lisäkseni)vielä tänne kirjoittaa niin olen sitä mieltä että kalsarikännien määritelmä ei täyty vaan välillä on käyty juomasssa jossain muualla. Minä kuitenkin jatkan vielä vähän aikaa ja valvon ketjun tilannetta
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
edellisestä viestistä on nyt n. puoli tuntia. Jos joku (minun lisäkseni)vielä tänne kirjoittaa niin olen sitä mieltä että kalsarikännien määritelmä ei täyty vaan välillä on käyty juomasssa jossain muualla. Minä kuitenkin jatkan vielä vähän aikaa ja valvon ketjun tilannetta

Älä sinä lausu väärää todistusta kanssakalsarikännääjästäsi. En varmana ole käynyt muualla juomassa kuin Bilteman kalsareissa.

Vähän meni pitkäksi kirjallinen tuottaminen kyllä, kun on ollut vähän muuta, mm. vittua piti haistella. Kerran kehotettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös