Kalsarikänniketju

• 5 363 033
  • 66 684

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni jos tatuoinnin homaa, tulee sen olla todellakin henkilökohtainen. Joku muisto läheisestä tms. Ei nyt jumalauta mitään kiinalaista kirjainta kitalakeen. Samaan kategoriaan menee genitaalilävistykset naisella. Tuohan on pahin impotentismin aiheuttaja.

Niin ja kaverini vaimoon olivat lävistykset saapuneet seurustellessaan. No toisaalta, ne teki yksi toinen kaverini joka tätä harrastaa työkseen. Siltikään minä en mitään helvetin piikkilankaa tahdo otsaani.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos mie olisin poikamies niin en kyllä noihin tatuoituihin ja lävisteltyihin akkoihin päin vilkaisisikaan. Enkä muuten vilkuile nyt vaikken poikamies olekaan. Hyi saatana. Joskus kapakkijonossa katselin yhtä nuorta naista, joka oli aika hauskannäköinen. Oli loppukesä, sillä oli joku kevyehkö takki yllä. Sitten yhtä aikaa kun oltiin narikassa niin se riisui takkinsa, ja molemmat olkapäät oli täynnä jotain tummaa tuhrua. Sai olla miun puolesta, mie en tuollaisia ole kelpuuttanut ikinä. On ollut vara valita puhtaitakin.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta puhemies Mao tahtoi ainoastaan puhtaita eli neitsyitä. No, toisaalta ihan mukavaahan se oli silloin joskus olla hellä hajoittaja, mutta enää en niin puhdasta valitsisi, koska homma menee lopulta aika punaiseksi.

Miettii stalinistin poika.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äh, se siitä. Puhutaas vaihteeksi pillusta tai politiikasta.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuo naiset on siitä jänniä otuksia, että jos joskus miestä ei paneta niin ne ottaa sen ihan henkilökohtaisena loukkauksena.

Joskushan sitä mieluiten miettii jalkapalloa tai Motörheadia tai vaikka sitä miten paljon inhoaa tatuaatioita. Tai politiikkaa.

Sitten nainen aikansa kyöhnää, mutta ei saa vastakaikua. No ei vittu saisi vaikka siinä olisi nuori Raquel Welch tai Claudia Cardinale. Mies ajattelee nyt!

Vaan akka ajattelee että vika on hänessä. Mikset sie minua halua... no enhän mie halua ketään nyt. Mie ajattelen, ja haluan olla vaan. Ei saatana, ajatteletko sie sitä kassaneitiä, sitäkö sie haluat kun mie en kelpaa?!?!

Vittu nuita naisia. Ei ne kykene tajuamaan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu nuita naisia. Ei ne kykene tajuamaan.

Totta kertomasi, mutta onhan se hienoa, kun nainen tulee syliin istumaan hame päällänsä ilman pikkuhousuja. Kerran siinä toki potkupallo painoi päälle, mutta katselimme sitä sitten yhdessä, ja maalin tullessa huusin jee.

Jos et ole lukenut Juha Vuorisen "Juoppohullun päiväkirjoja", niin suosittelen. No, kaksi ensimmäistä olivat lähinnä pelkkää ryyppäämistä, mutta kahdessa viimeisessä keskityttiin parisuhteeseen, ja teksti on oikeasti helvetin osuvaa. Mies taitaa tietää mistä puhuu, kun muuttuu juoposta mieheksi, joka yrittää olla perheenisä.

Toisaalta suosittelen edelleen Valtaojan trilogiaakin, mutta tuo Vuorisen kokonaisuus kannattaa käydä ensin läpi, ja yllättyä siitä kuinka kaveri kehtittyy loppua kohti.

Ja nuo Vuoriset on pokkareita, eli eivät edes maksa paskapaperia enempää.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä mie Eskot luen ennemmin. Nyt kesällä on jaksanut vaan Chandlereita uudelleen ja sitten näitä rokkiukkojen elämäkertoja. Ja historiaa.

Mutta nyt Evil sammuu. Hyvää yötä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noin, aamupalat nautittu ja nukkumaan olisi matka. Tervetuloa noin niinkuin muille. Absolutistiksi en ala, oli sen verran kallista juotavaa se.

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Piti lähteä tänään oikein dbtl:ään käymään. Ei varsinaisesti päivän esiintyjien takia mutta hyvässä seurassa+ilmaiseksi olisi päässyt ja kelikin mitä mainioin. Ehdin jo todella innostua asiasta. Aamuinen kurkkukipu kyllä vähän huolestutti ja äsken mitattu kuume todisti sen ettei tarvitsekaan lähteä mihinkään. Joten ei auta muu kuin sitten nauttia kotona vähän olutta ja räiskiä muutama pennonen pokeriin. Kyllähän tää näinkin menettelee.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Illan veikkausrivi. Joukkueurheilun vuoksi olen nestehukallinen eli shellsusillinen, jos olisin timokoivusalo, josta syystä tämä Jaloviina* humisee, hipelöi pääsoluja ihmeellisen tehokkaasti. Voisiko joku oululainen tulla vahtimaan, että tämä homma ei lähde ns. lapasesta. Jos olisin suomalaista small talkia käyttävä, niin sanoisin, että takaan paskan illan ja huonoa seuraa mutta, koska vastustan tuonlaista pientä puhetta, niin takaan, että en takaa mitään.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Jallu sellaisenaan. Kolat poies.
Minun on pakko näin, koska jos toisin, niin olen joko Seiskassa tai putkassa, luultavasti molemmissa. Pahimmillaan Alibissa, en se, joka kertoo, että mitä tapahtui.

Ei ole lomien loppumisia. On QStock, siellä on joitain bändejä pe ja la. Vaan on siellä oululaisiakin ihan liikaa. Ei pysty, ei. Tosin päätyminen ja päihtyminen, niiden avulla voi olla missä tahansa. Juhannuksena olin Pyhätunturilla, baarissa, tajuntani palasi klo 6 aamulla. Seitsemän tunnin aukko, olin Luostolla, 25 km Pyhältä. Ei vieläkään mitään hajua, että miten minä siellä olinkaan.

Coca-Colaa....

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mitä tenuttajat? Viimeksi uhosin juovani seuraavan kerran Jallua tai viskiä. Paskat, lonkulla mennään taas. Duunissa toimisto on kuin sauna, arkkitehdin mulkku on taiteellisessa hekumassaan suunnitellut koko seinän kokoisen lasin, jossa ei edes ikkunoita saa auki. Lisäksi jostain syystä ilmastointi ei toimi. Eka lonkku kotona meni suoraan alas janoon, loppuja ajattelin maistellakin. Huomenna puoliltapäivin duuniin takas ja varmaan semmonen lepposa 12-14 tuntia hommia. Siispä naamat. Jalluun liittyvä poppikappale iltaa rytmittämään.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo. Kuuden kaljan jälkeen jatkoin iltaani tällä vodkalla. Tänää oli muuten aivan järjetön krapula. Illalla noin kuuden aikoihin vasta pääsin sängystä ylös, vaikka jo aamu ysiltä heräsin. Nykyään harvemmin mulle käy ihan noin. Bluessia tässä nyt kuuntelen/katselen youtubesta. Illalla kaupassa käydessäni muuten huomasin DC-3 koneen lentävän ylitseni. On se aina niin jännää..

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasi päivällä vituttaa, kun piti kaverin kanssa mennä mökilleni grillailemaan ja saunomaan. No, kaveri oli unohtanut, ja oli menossa treenikämpälleen soittelemaan ja illalla ralleja mulkoilemaan. Vittu ralleja! Jyväskylä on paska kaupunki, liian iso sellainen, ja rallit vielä pilaavat sitä entisestään joka vuosi. No, menin sitten yksin saunomaan ja kaasuttamaan sapuskaa. Pari tuntia sitten palasin kotiin, ja nyt tässä sitten pudottelen keppanaa kurkusta alas.

Enää muutama päivä lomaa jäljellä. Pitää siis nyt pudotella urakalla, koska kohta alkaa pakolliset nenänvalkaisuviikot, töiksi noita myös kutsutaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sillälailla snadit kalsarit. Kaikkea sekasin, niin aamulla olo taattu vaikka ei paljoa olekaan.
Edit.
Niin, vähän tällaisissa mietteissä mennyt jo tovi: not strong enough

Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaiken maailman sössöjä. Mulla on maailman huonoin internet-yhteys kun täällä anoppilassa palloilen. Piti tulla koiran- ja talonvahtiin kun mänivät Lappiin. Vittu tää netti toimi yhtään. Vaimo tappeli jo monta tuntia tämän kanssa. Pakko oli kuitenkin päästä sanomaan teille että juon viinaa nyt ihan onttoon jalkaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Täällä juodaan ihan hyvän internet-yhteyden parissa. Loiventaminen on maailman ihanin keksintö. Kuinka elinkään ilman tätä vallankumouksellista elämäni laatua parantavaa asiaa viime vuoden alkuun asti.

Täällä Oulussa alkaa joku rokkifestivaali tänään perjantaina. Ryökäleitä koko kaupunki täynnä, pakenen amatöörejä, jonnekin, ihan minne tahansa, saatana.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä juon viinaa ontosta jalasta, enkä edes ole merirosvo.

Aika kuluu helvetin nopeasti ja hetki lyö. Vai mitä Kirka?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naapurin mummo
Niin, jos aika kuluu, niin eroosiohan sitä kuluttanee. Aikansa eroosio tekee elämäntyötään, niin pian on aika kulutettu loppuun eikä aikaakaan, niin ei ole aikaakaan. Mitähän sitä sitten tapahtuu, lienee ajan kysymys.

Kirkan keikalla olin siellä Keski-Suomessa, Kukonhiekassa lavatansseissa. Voi helevata, onneksi siitä ei liene minkäänlaista Youtube-linkkiä olemassa. Meinaan vain, että tanssitaitoni oli sitä luokkaa, että silloinen avopuolisoni sai kärsimystä. No, erohan se sitten jokusen kuukauden päästä tulikin. Syytän ja kiitän tästä Kirkaa ja Marita Taavitsaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy