Kalsarikänniketju

  • 5 245 049
  • 66 698

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko sähkörummuilla edes soittaa muuta kuin Leijonakuningas tunnaria? Terveisin Phil Collins - a.k.a. Pillu.

Hain oluen ja onnistuin pimeässä lyömään pääni seinään. Kulmahan tuosta turposi. Onneksi ei käynyt kuten silloin joskus, kun törmäsin lyhtypylvääseen ja omistin vielä kulmalävistyksen. Oi niitä aikoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lävistyksistä tuli mieleen se miten paljon niitä vihaan. Jumalauta, periaatteessa ihan nätin näköiset tytötkin tunkevat huuliinsa ja nenäänsä ja joka vitun (sic) paikkaan romurautaa... Hyi helvetti miten vastenmielistä. Ja ne tatuaatiot... Maailmassa on merimiesten ja linnakundien lisäksi kaksi ihmistä joille tatuaatiot sopivat, ja ne ovat Lemmy ja Bon Scott. Nykyään joka vitun naapurinrouvalla on joku "persoonallinen" perhonen tai muu koukero nilkassa tai olkapäässä tai lapaluussa... Hyi hyi.

Mutta rakkauttahan minun piti levittämän. Neil Young & Crazy Horse - Love And Only Love. Kitaransoitto ei ole tekniikkaa, se on tunnetta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta rakkauttahan minun piti levittämän. Neil Young & Crazy Horse - Love And Only Love. Kitaransoitto ei ole tekniikkaa, se on tunnetta.

Tatulointeihin en sortune. Muusikkoserkkuni on nähnyt jokusen tatuoidun kaverin ja pitää niitä juntteina, joten olen liittynyt myöhemmin arvostelijoiden joukkoon. Minulta ei lävistyksiä löydy, ellei sellaisiksi lasketa yli 15 vuotta sitten hankittuja reikiä molempiin korviin, ja lävistystä tuossa korvan keskinipukassa. Sekin tuli hankittua jurrissa Ilosaaressa. Joten on siis Joensuun syytä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muusikkoserkkuni on nähnyt jokusen tatuoidun kaverin ja pitää niitä juntteina, joten olen liittynyt myöhemmin arvostelijoiden joukkoon.
Mulle ukkivainaa sanoi että merimiehet ja linnaruunat vaan ihonsa pilaa, muut ei. En ole kumpaakaan joten en ole pilannut.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle ukkivainaa sanoi että merimiehet ja linnaruunat vaan ihonsa pilaa, muut ei. En ole kumpaakaan joten en ole pilannut.

Mummini siskonmiehellä on käsivarteen tatuoituna suomen lippu. Tämä kummisetäni häpeää tuota nykyään, mutta aikoinaan merimiehille tuollaiset laitettiin. Ei nykyään käytä enää liian lyhythihaista paitaa, ja tämä johtuu aikoinaan olleesta skinikohusta, vaikutti tähän nykyää yli 80 vuotiaaseen mieheenkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mummini siskonmiehellä on käsivarteen tatuoituna suomen lippu. Tämä kummisetäni häpeää tuota nykyään, mutta aikoinaan merimiehille tuollaiset laitettiin. Ei nykyään käytä enää liian lyhythihaista paitaa, ja tämä johtuu aikoinaan olleesta skinikohusta, vaikutti tähän nykyää yli 80 vuotiaaseen mieheenkin.
Hänenlaisiinsa suinkaan en kritiikkiä kohdista.

Vaan nämä saatanan kyheröt, nämä 20-40-vuotiaat, joita valitettavasti tuolla näkee koko ajan hihattomissa paidoissa kun ilma on kuuma. Vitun tribaalikuvioita kädet ympäriinsä, toinen toistaan typerämpiä naamapotretteja, tekotaiteellista sotkua... Minkä saatanan takia pitää pilata se yksi ja ainoa, uusiutumaton iho koko loppuiäksi? Toivottavasti mahdollisimman moni katuu. Oikeasti, minä vihaan tatuaatioita kuin ruttoa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaan nämä saatanan kyheröt, nämä 20-40-vuotiaat, joita valitettavasti tuolla näkee koko ajan hihattomissa paidoissa kun ilma on kuuma.

Parhaan kaverini olin tuntenut jo vuosia, mutta emme olleet parhaita kavereita olleet vielä hetkeäkään. Sitten saunoimme tulevan vaimonsa vanhempien mökillä, kolmenkymmenen asteen pakkasessa rantasaunassa. No löylyt olivat parhaat ikinä, mutta se ei ole pointti. Tuolloin kerroin mielipiteeni naisista joilla on alaselkään tatuoituna aurinko tms. Kaveri myötäili. Tuosta jonkun aikaa eteenpäin näin nykyisen vaimonsa alaselässä auringon. Tuli tuolloin vaan mieleeni, että hyvin kaveri oli samaa mieltä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Parhaan kaverini olin tuntenut jo vuosia, mutta emme olleet parhaita kavereita olleet vielä hetkeäkään. Sitten saunoimme tulevan vaimonsa vanhempien mökillä, kolmenkymmenen asteen pakkasessa rantasaunassa. No löylyt olivat parhaat ikinä, mutta se ei ole pointti. Tuolloin kerroin mielipiteeni naisista joilla on alaselkään tatuoituna aurinko tms. Kaveri myötäili. Tuosta jonkun aikaa eteenpäin näin nykyisen vaimonsa alaselässä auringon. Tuli tuolloin vaan mieleeni, että hyvin kaveri oli samaa mieltä.
Mielihän muuttuu, ja olosuhteet. Tatuointejakin saattaa ilmestyä vasta keskustelujen jälkeen. No joo, ihan sama. Silti ihmetyttää... Miksi pitää pilata itsensä?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielestäni jos tatuoinnin homaa, tulee sen olla todellakin henkilökohtainen. Joku muisto läheisestä tms. Ei nyt jumalauta mitään kiinalaista kirjainta kitalakeen. Samaan kategoriaan menee genitaalilävistykset naisella. Tuohan on pahin impotentismin aiheuttaja.

Niin ja kaverini vaimoon olivat lävistykset saapuneet seurustellessaan. No toisaalta, ne teki yksi toinen kaverini joka tätä harrastaa työkseen. Siltikään minä en mitään helvetin piikkilankaa tahdo otsaani.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos mie olisin poikamies niin en kyllä noihin tatuoituihin ja lävisteltyihin akkoihin päin vilkaisisikaan. Enkä muuten vilkuile nyt vaikken poikamies olekaan. Hyi saatana. Joskus kapakkijonossa katselin yhtä nuorta naista, joka oli aika hauskannäköinen. Oli loppukesä, sillä oli joku kevyehkö takki yllä. Sitten yhtä aikaa kun oltiin narikassa niin se riisui takkinsa, ja molemmat olkapäät oli täynnä jotain tummaa tuhrua. Sai olla miun puolesta, mie en tuollaisia ole kelpuuttanut ikinä. On ollut vara valita puhtaitakin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta puhemies Mao tahtoi ainoastaan puhtaita eli neitsyitä. No, toisaalta ihan mukavaahan se oli silloin joskus olla hellä hajoittaja, mutta enää en niin puhdasta valitsisi, koska homma menee lopulta aika punaiseksi.

Miettii stalinistin poika.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Äh, se siitä. Puhutaas vaihteeksi pillusta tai politiikasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nuo naiset on siitä jänniä otuksia, että jos joskus miestä ei paneta niin ne ottaa sen ihan henkilökohtaisena loukkauksena.

Joskushan sitä mieluiten miettii jalkapalloa tai Motörheadia tai vaikka sitä miten paljon inhoaa tatuaatioita. Tai politiikkaa.

Sitten nainen aikansa kyöhnää, mutta ei saa vastakaikua. No ei vittu saisi vaikka siinä olisi nuori Raquel Welch tai Claudia Cardinale. Mies ajattelee nyt!

Vaan akka ajattelee että vika on hänessä. Mikset sie minua halua... no enhän mie halua ketään nyt. Mie ajattelen, ja haluan olla vaan. Ei saatana, ajatteletko sie sitä kassaneitiä, sitäkö sie haluat kun mie en kelpaa?!?!

Vittu nuita naisia. Ei ne kykene tajuamaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu nuita naisia. Ei ne kykene tajuamaan.

Totta kertomasi, mutta onhan se hienoa, kun nainen tulee syliin istumaan hame päällänsä ilman pikkuhousuja. Kerran siinä toki potkupallo painoi päälle, mutta katselimme sitä sitten yhdessä, ja maalin tullessa huusin jee.

Jos et ole lukenut Juha Vuorisen "Juoppohullun päiväkirjoja", niin suosittelen. No, kaksi ensimmäistä olivat lähinnä pelkkää ryyppäämistä, mutta kahdessa viimeisessä keskityttiin parisuhteeseen, ja teksti on oikeasti helvetin osuvaa. Mies taitaa tietää mistä puhuu, kun muuttuu juoposta mieheksi, joka yrittää olla perheenisä.

Toisaalta suosittelen edelleen Valtaojan trilogiaakin, mutta tuo Vuorisen kokonaisuus kannattaa käydä ensin läpi, ja yllättyä siitä kuinka kaveri kehtittyy loppua kohti.

Ja nuo Vuoriset on pokkareita, eli eivät edes maksa paskapaperia enempää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä mie Eskot luen ennemmin. Nyt kesällä on jaksanut vaan Chandlereita uudelleen ja sitten näitä rokkiukkojen elämäkertoja. Ja historiaa.

Mutta nyt Evil sammuu. Hyvää yötä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Noin, aamupalat nautittu ja nukkumaan olisi matka. Tervetuloa noin niinkuin muille. Absolutistiksi en ala, oli sen verran kallista juotavaa se.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Piti lähteä tänään oikein dbtl:ään käymään. Ei varsinaisesti päivän esiintyjien takia mutta hyvässä seurassa+ilmaiseksi olisi päässyt ja kelikin mitä mainioin. Ehdin jo todella innostua asiasta. Aamuinen kurkkukipu kyllä vähän huolestutti ja äsken mitattu kuume todisti sen ettei tarvitsekaan lähteä mihinkään. Joten ei auta muu kuin sitten nauttia kotona vähän olutta ja räiskiä muutama pennonen pokeriin. Kyllähän tää näinkin menettelee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Päivällä panin elävää naista, sitten joukkueurheilin eli harrastin muutakin liikuntaa ja nyt juon Jaloviinaa* Coca-Colan kera.

Normipäivä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Illan veikkausrivi. Joukkueurheilun vuoksi olen nestehukallinen eli shellsusillinen, jos olisin timokoivusalo, josta syystä tämä Jaloviina* humisee, hipelöi pääsoluja ihmeellisen tehokkaasti. Voisiko joku oululainen tulla vahtimaan, että tämä homma ei lähde ns. lapasesta. Jos olisin suomalaista small talkia käyttävä, niin sanoisin, että takaan paskan illan ja huonoa seuraa mutta, koska vastustan tuonlaista pientä puhetta, niin takaan, että en takaa mitään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jallu sellaisenaan. Kolat poies.
Minun on pakko näin, koska jos toisin, niin olen joko Seiskassa tai putkassa, luultavasti molemmissa. Pahimmillaan Alibissa, en se, joka kertoo, että mitä tapahtui.

Ei ole lomien loppumisia. On QStock, siellä on joitain bändejä pe ja la. Vaan on siellä oululaisiakin ihan liikaa. Ei pysty, ei. Tosin päätyminen ja päihtyminen, niiden avulla voi olla missä tahansa. Juhannuksena olin Pyhätunturilla, baarissa, tajuntani palasi klo 6 aamulla. Seitsemän tunnin aukko, olin Luostolla, 25 km Pyhältä. Ei vieläkään mitään hajua, että miten minä siellä olinkaan.

Coca-Colaa....
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mitä tenuttajat? Viimeksi uhosin juovani seuraavan kerran Jallua tai viskiä. Paskat, lonkulla mennään taas. Duunissa toimisto on kuin sauna, arkkitehdin mulkku on taiteellisessa hekumassaan suunnitellut koko seinän kokoisen lasin, jossa ei edes ikkunoita saa auki. Lisäksi jostain syystä ilmastointi ei toimi. Eka lonkku kotona meni suoraan alas janoon, loppuja ajattelin maistellakin. Huomenna puoliltapäivin duuniin takas ja varmaan semmonen lepposa 12-14 tuntia hommia. Siispä naamat. Jalluun liittyvä poppikappale iltaa rytmittämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös